Eeloleval kolmapäeval (14.02.2007) stardib taas Rallifoorum WRC hooaeg.
Ametlikult on see juba alates 2004 aastast viies WRC hooaeg ning siia vahele on jäänud veel kaks JWRC hooaega.
Kui eelmise aasta lõpus sõideti JWRC esimene ametlik Online hooaeg, siis sellel hooajal on ka WRC lõplikult kolinud Online keskkonda ning kõik esimeseks ametlikuks Rallifoorum Online hooajaks on korraldajate Krusa ja Heix poolt tehtud.
Hooajal osaleb rekordarv sõitjaid 26.
Lisaks Eesti tippudele pakuvad tugevat konkurentsi sõitjad Shotimaalt ja Soomest.
Kokku on hooajal registreerunud 10 meeskonda.
Erakordne on veel see, et kunagi enne pole olnud RFC osalejatel vabatahtliku stardimaksu ning nii suurt auhinnafondi.
Rääkides veidi rallist ja selle ajaloost võiks öelda, et hooaja avarallil on siiani kõige edukamaks kujunenud sõitjatest Strikele ja masinatest Fordile.
Seni neljal hooajal kavas olnud Monte Carlo rallist on võitnud kõik neli Strike ning seda kolm korda Fordil ja ühe korra Citroenil.

Seni on Monte teedel olnud kõige edukam Ford Focus WRC
Ralli ise on olnud alati täis ootamatusi ning põnevust.
Pisike viga Monte Carlo rallil võib maksta palju väärtuslike sekundeid ning langetada sõitja automaatselt poodiumi kohtadelt.
Seega, et olla edukas Montes peaks hoiduma vigadest ning läbima kõik libedad ja jääs kurvid võimalikult kiirelt ning ideaaltrajektooriga.
Ford BP Rallye Sport:
Ford asub Montes starti eelmise hooaja meeskondliku arvestuse võitjatena.
Meeskonna eelmise hooaja kooseisust ei ole jäänud järgi ühtegi sõitjat.
Meeskonna esisõitja on Heix kellel etta näidata eelmise aasta Monte Carlo rallilt neljas koht.
Meeskonnas on veel lisaks Heixile sõitmas andekad sõitjad QJU2 ja oma WRC debüüthooaega tegev Sigahea.
Kui Sigaheal on meeskonnas nö debüüthooaeg ja suuri tulemusi veel ei oodata hooaja esimesel poolel, siis meeskonna juhid on öelnud teise sõitja QJU2 kohta, et QJU on näidanud kohati väga kiiret sõitu rajal ning sellel hooajal oodatakse stabiilsuse leidmist ning kindlasti võimalikult palju punkte.
Citroen Motorsport:
Samuti nagu Ford on ka Citroen vahetanud välja kõik oma eelmise hooaja sõitjad ning lahingusse minnakse “näljasemana” kui kunagi varem.
Viimati sai meeskond võidurõõmu maitsta Montes kaks hooaega tagasi ning sel aastal loodetakse taas olla vähemalt poodiumi konkurentsis.
Meeskonna esisõitjaks on valitud igati kiiret ja stabiilset sõitu näitav Kait, kes küll eelmisel hooajal oli Fordi roolis Montes alles üheksas, kuid testid on näidanud, et mees võib sellel aastal olla tugev konkurent ükskõik kellele. Samuti näitab piloodi head kiirust eelmise WRC hooaja kolma rallivõitu.
Meeeskonna teine sõitja on “vanameister” Strike kellel küll Montes ette näidata aukartust äratav saldo, kuid kuna mees loobus peale eelmist hooaega aktiivsest spordist on Strike roll sellel aastal eelkõige masina testimine ning kogemuste jagamine meeskonnakaaslastele.
Kindlasti on mõnel rallil ka plaanis tõsisemalt gaas põhja vajutada ning konkureerida võimalikelt kõrgete kohtade eest.
Meeskonna kolmas sõitja Kambu esindas eelmisel hooajal Peugeoti värve.
Kambu on olnud tegevsõitja vaat, et sama kaua kui Stike ning seda, et mehel on vajalik kiirus olemas näitab kasvõi WRC4 hooaja Sardiinia ralli võit. Seega on Kambu kindlasti heitlemas ka sellele hooajal meeskondlike ning sõitjate punktide eest.
Mitsubishi Motors:
Samuti nagu eelnevad kaks meeskonda on ka Mitsubishi teinud läbi totaalse muutumise.
Meeskond värbas aasta alguses enda ridadesse kindlasti selle hooaja ühe peamise tiitlisoosiku Sander Gryn-i.
Sander liitus Rallifoorumi meistrivõistlustega möödunud JWRC hooaja keskel ning näitas seal kõigile kohe algusest tagatulesi.
Monte testid ja seda tõestas ka ametlik shakedown eelmisel nädalal on Mitsu esisõitjal möödunud edukalt.
Seega kõik kes sel hooajal võita tahavad peavad jagu saama algul Sandrist või lootma, et mees teeks vigu, kuid seda juhtub üliharva.
Meeekonna teine sõitja on noor Adi007.
Adi näitas RF talvelaagris väga kiiret sõitu ning kui noormees koguks veel endale kindlust ja eneseusku olen täiesti kindel, et Adi külastab see hooaeg poodiumi rohkem kui ühel korral.
Siilikuusk on alustamas oma debüüthooaega WRC sarjas.
JWRC sarjas näitas möödunud hooajal väga kiiret sõitu ning arvatavasti on piloot suutnud kohaneda kiirelt uue masinaga ning head tulemused ei lase ennast kaua oodata.
Subaru World Rally Team:
Subaru meeskond on teinud läbi talveperioodil totaalse muutumise 2/3 osas.
Lahkunud on ex-meister Burns ja teine sõitja oOtt, kuid alles jäi kogenud sõitja Erry.
Meeskonna esisõitjaks on kerkinud oma WRC debüüthooaega tegev Milor.
Piloot näitas JWRC hooajal väga kiiret liikumist rajal ning kindlasti on seda oodata ka WRC arvestuses.
Meeskonna teine sõitja on Vidrik, kes teenis oma esimesed WRC punktid eelmisel hooajal Citroeni roolis ning kindlasti on isu sellel aastal neid vähemalt topelt nii palju koguda.
Meeskonna kolmandaks sõitjaks on ka eelmisel hooajal Subaru rooli keeranud Erry.
Erry on küll sõitnud WRC hooaegasi kaasa peaaegu algusest peale, kuid seni see kõige kirkam tulemus ehk võit on veel tulemata jäänud.
Ehk on see tulemas sellel hooajal?
Kindlasti motiveerib Erryt pingutama ka hea konkurent ning poeg Adi, kes üritab isale rajal igal võimalusel tagatulesi näidata ning ma pole kindel kas Erry sellega nõus on.
Kronos Racing:
Nagu paljud teised meeskonnad on ka Kronos Racing sel aastal oma värve esindama võtnud uued sõitjad.
Meeskonna kindla esisõitjana alustab Riho M, kes veel eelmisel hooajal osales JWRC hooajal nime all Riho.
Riho oli mitmel korral JWRC hooajal poodiumil ning kindlasti on WRC debüüthooajal plaanis vähemalt samal joonel jätkata ning astuda samm kõrgemale võidu suunas.
Meeskonna teine sõitja on möödunud hooajal Skoda värve esindanud Ardc.
Kindlasti on Ardc-il soov liituda sellel hooajal TOP8 klubiga ning loodetavasti kasvab süües ka isu ning saame nägema Ardci senisest tõsisemalt heitlemas punktikohtade eest.
Meeskonna kolmas sõitja on sellel hooajal eelmisel hooajal Citroeni värve esindanud Andro.
Masina suhtes pole Androl midagi muutunud ning tuttav Citroen peaks olema heaks eeliseks konkurentide ees, et saavutada ka sellele hooajal samuti nagu eelmisel punktikohti.
Peugeot Sport:
Lõvimeeskond on sarnaselt Subaruga vahetanud välja 2/3 sõitjatest.
Meeskonna kindlaks esisõitjaks on Krusa.
Krusal on näidata ette eelmise WRC ning JWRC hooaja ABS arvestuse teised kohad.
Krusa on tõestanud oma kiirust viimasel kahel hooajal ning kindlasti loodab Peugeot palgates Krusa, et sel hooajal võitleb piloot kõige kirkama medali eest.
Teise sõitja koha eest hoolitseb alati ettearvamatu Kiilakass.
Kui see noormees suudaks saavutada sellel hooajal stabiilsuse suudaks ta tekitada punktitabelis paraja segaduse.
See, et Kiilakassil kiirust jagub ei pea vist ta enam kellegile tõestama. Oluline on leida stabiilsus ning rohkem trenni teha.
Kolmanda koha eest meeskonnas hoolitseb RFCO ainus õrnemasoo esindaja Girlpower.
Eelmisel WRC hooajal näitas Girl nii mitmelegi konkurendile tagatulesi ning eelmisel WRC hooajal kogutud igati korralik arv punkte näitab, et Girliga peavad arvestama kõik kellel on soov saavutada punkte.
Škoda Motorsport:
Skoda meeskond palkas endale esisõitja Shotimaalt.
Mister Pants näol tegu Shotimaa kõige kiirema piloodiga ning kindlasti peavad kõik poodiumi kohtade eest võistlejad arvestama piloodiga kes mitte ei ole ainult kiire vaid on ka väga stabiilne ja sarnaselt Sandrile teeb väga vähe vigu rajal.
Meeskonna teine sõitja Rubic alustab Skoda värvides oma debüüthooaega ning kindlasti üritab temagi anda endast võimalikult maksimumi, et tuua meeskonnale punkte.
Meeskonna kolmas sõitja Zerocold tegi avastardi eelmisel hooajal JWRC arvestuses.
Kindlasti annab ka Skoda kolmas piloot endast kõik, et esindeda rallidel võimalikult hästi ning konkureerida igal rallil võimalikult kõrgete kohtade eest.
Movistar-Ford Motorsport:
Erameeskonnas Movistar-Ford alustab hooaega eksmeister Burns.
Burns on lausunud enne hooaega, et kahjuks pole aega sõita kaasa tervet hooaega, kuid kindlasti annab endast parima, et meeskonnale tuua osaletud rallidel võimalikult palju punkte.
On ju Burnsi näol tegu WRC ja JWRC meistritiitlitega pärjatud piloodiga ning neid on RF ajaloos kokku vaid kaks kellel mõlemad tiitlid võidetud (Strike ja Burns)
Meeskonna teine sõitja oOtt pole küll veel senini suutnud nö suurt sammu astuda WRC areenile, kuid loodetavasti on see läbilöögi aasta just 2007.
Meeskonna kolmanda auto rooli taga istub piloot kes palgatud Soomest – NoKanMov.
NoKanil on ette näidata möödunud aasta Monte Carlo ralli kolmas koht ning kindel, et kui piloot plaanib sel hooajal erinevalt eelmisest sõita kaasa kõik rallid peab temaga arvestama iga TOP8-se pürgida sooviv sõitja.
Rally Team Olsbergs:
Subaru eratiim on palganud endale Strike ja korraldajate soovitusel noore ning minu arvates kindlasti talendika ning arenemisvõimelise sõitja Riho P.
Riho sõit RF Talvelaagris jättis väga positiivse mulje ning nii tegigi korralduskomitee ning Strike Subaru erameeskonnale pakkumise võtta noorsõitja enda ridadesse.
Olen kindel, et sellel hooajal peavad paljud sõitjad enda nime eest üldpingerivis lugema Riho P nime.
Debüüthooajal on sellel noormehel sarnaselt Adile kodus tõestamist isale, et ta on rajal kiirem mees kui endast vanem ning kogenum konkurent.
Bozian - Pink Fish Rally Team:
Viimasena RFCO ga liitunud sõitja Mixa on RF juba vana tuttav.
WRC3 hooajal näitas Mixa “ulmekiirust” ning ei võitnud rallisi vaid tänu sellele, et ei osalenud ametliku sõitjana.
Hoolimata selles, et Mixa juhtida on aasta vana Peugeot 206 mudel on ta siiski kindlasti üks kiiremaid soomlasi onlines ning arvan, et poodiumile on sellele piloodil sellel aastal asja küll.
Kõigile edukat hooaja algust ning kohtumiseni juba Monte Carlo libedatel ning ettearvamatutel teedel,
Strike
Pilt: http://www.Rallye-live.com