Afka kirjutas:No jah,aga karikaid jagatakse ikkagi finišis ja kõik teised tiitlinõudlejad peavad ka veel finišini jõudma.
Kes veel mäletab mis juhtus Tommiga 98 aastal.
Ma ei taha olla pessimist, aga päeva lõpus on Urmo kaotus liidrile 25 minutit. Kui ei oleks superallit, siis võiks loota, et konkurendid katkestavad, aga nüüd on kahjuks kõik läbi ja tasub oodata uut ja paremat aastat Urmole.
SS2
G. WILKS 24:42.4
2 P. ANDERSSON +2.3
3 C. RAUTENBACH +28.9
4 K. MEEKE +53.9
5 P. SANDELL +1:05.6
6 J. MÖLDER +1:12.3
7 F. KARA +1:18.0
8 J. BÉRES +1:29.6
9 J. WOZENCROFT +1:33.6
10 L. BETTI +1:37.0
11 E. KAUR +1:54.3
Peale SS3
K. MEEKE 43:13.8
2 P. ANDERSSON +27.4
3 P. SANDELL +59.7
4 J. MÖLDER +1:02.0
5 F. KARA +1:02.9
6 G. WILKS +1:32.5
7 L. BETTI +1:37.3
8 E. KAUR +2:02.5
9 B. CLARK +3:22.0
10 T. WALSTER +3:30.5
11 J. WOZENCROFT +4:35.1
Küll selles JWRCs muutuvad asjad kiiresti,ühe katsega neljandalt kohalt korraliku edumaaga liidriks
Alister McRae ei ole kindlasti kaotanud igasugust oskust autoga sõita. Pigem vajab Toyota s2000 auto veel väga palju tööd enne kui ta suudab konkureerida parimate N-rühma Subarute ja Mitsudega.
See JWRC pole ikka miski ralli vaid loterii. Paar minutit pole miski vahe. Kord kaotad liidrile minutiga, järgmises juhid sama vahega. Ja mehed, kes miskit kiirust ei näita, ühtegi katsevõitu ei saa, aga sõidavad ilma puncture'ta võivad asja kinni panna. Ajuvaba.
Andersson võiks ka võssa panna, siis võidaks tiitli Sandell. Mulle sobiks. Kõik kiired mehed nagu Meeke, Wilks, Aava ja PGA jääks ilma.
>
0
Viimati muutis kajakas1, 01 Dets 2006, 15:23, muudetud 1 kord kokku.