Urmo Aava pääseb lõpuks WRC-sarja!
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Urmo Aava pääseb lõpuks WRC-sarja!
Viimaste kuude põletav küsimus, kas JWRC MM-sarja praegune liider rahuldub ka järgmisel hooajal juunioride konkurentsiga või paotub tema ees uks WRC-sarja, saab täna vastuse.
"Nii palju võin vihjata, et sõidan mõlemat sarja, kuid olen täna pisut kidakeelne, sest ametlik pressiteade tuleb reedel" ; sõnas Aava eile Eesti Päevalehele, kui oli teel Prantsusmaale testidele.
"Mingid asjad jäävad veel ripakile ja saavad lahenduse detsembris ning ma ei räägiks täna veel automarkidest ega sellestki, kui suures ulatuses teen kaasa WRC MM-sarja etappidel"; lisas ta.
Kuu aja eest sõnas Aava, et midagi peab tema rallikarjääris muutuma, kirjutas Päevaleht.
"Oleme tõestanud, et meil koos Kuldar Sikuga piisab kiirust ja oskusi, mida vormida millekski suuremaks"; sõnas Aava.
http://www.postimees.ee/241106/esileht/ ... 585.php?r=
"Nii palju võin vihjata, et sõidan mõlemat sarja, kuid olen täna pisut kidakeelne, sest ametlik pressiteade tuleb reedel" ; sõnas Aava eile Eesti Päevalehele, kui oli teel Prantsusmaale testidele.
"Mingid asjad jäävad veel ripakile ja saavad lahenduse detsembris ning ma ei räägiks täna veel automarkidest ega sellestki, kui suures ulatuses teen kaasa WRC MM-sarja etappidel"; lisas ta.
Kuu aja eest sõnas Aava, et midagi peab tema rallikarjääris muutuma, kirjutas Päevaleht.
"Oleme tõestanud, et meil koos Kuldar Sikuga piisab kiirust ja oskusi, mida vormida millekski suuremaks"; sõnas Aava.
http://www.postimees.ee/241106/esileht/ ... 585.php?r=
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
kahtlustan ka, et Suzuki:
Esiteks taotleb Suzuki FIA-lt eriluba, et tiimi uued WRC autod saaksid osaleda järgmisel hooajal kolmel MM-rallil. Vastutasuks starditakse 2008. aastast alates kahe autoga ja võetakse ette täisprogramm. Siit ka Urmo see jutt, et sõidab tulevad hooajal mõemat sarja!
Ootame ära ametliku pressika.
Esiteks taotleb Suzuki FIA-lt eriluba, et tiimi uued WRC autod saaksid osaleda järgmisel hooajal kolmel MM-rallil. Vastutasuks starditakse 2008. aastast alates kahe autoga ja võetakse ette täisprogramm. Siit ka Urmo see jutt, et sõidab tulevad hooajal mõemat sarja!
Ootame ära ametliku pressika.
"Maailmas on ainult kolm spordiala: härjavõitlus, alpinism ja mootorisport, ülejäänud on vaid mängud!" [E.Hemingway]
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1338
- Liitunud: 18 Sept 2004, 08:53
- Asukoht: hedgehog str.
Kukut saab kuulata ka veebis: http://www.kuku.ee/Matthiew kirjutas:ega keegi ei oska öelda mitu megaherzi see kuku raadio on?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Asi siis nii: JWRC kas Suzuki või Renault'ga ning mõned WRC etapid (3-4) Citroeni või Peugeotiga. Viimast masinat olla juba ka proovitud, kindlasti testitakse ka Sidrunit. WRC etappide kohta mainit, et kindel olla Soome, kalendrit tulevaks aastaks vaadates oletaks, et võimalikud on seal ka nt Wales, Rootsi ja Kreeka.
Viimati muutis mrali, 24 Nov 2006, 17:01, muudetud 2 korda kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1124
- Liitunud: 19 Jaan 2006, 16:37
- Asukoht: Valgamaa
Urmo Aava: astun Märtini jälgedes
Urmo Aava teeb järgmise aasta MM-sarjas kaasa neljal WRC-etapil ning paralleelselt täisprogrammi alusel juunioride MM-sarjas. Tiimi eelarve suureneb 12 miljoni kroonini.
Oled küllap õnne täis?
Edasiliikumine igal juhul. Kui Markko Märtin sai omal ajal MM-sarja sisenetud, siis mina astun tema jälgedes. Selles mõttes uhke tunne. Indu jahutab asjaolu, et 12 miljonit krooni pole veel koos. Kui me selle piirini ei jõua, tuleb midagi – näiteks WRC-etapp – ära jätta.
Tõid paralleeli Märtiniga. Peugeot 307 on põhimõtteliselt sama auto, millega Märtin tegi oma (seni) viimased etapid MM-sarjas?
Jah. Ja millega OMV tiimi mehed Henning Solberg ja Manfred Stohl on tänavu end viiel korral poodiumile sõitnud. Muidugi on Peugeot 307 Märtini ajaga võrreldes arenenud. Alternatiiv oleks Citroën Xsara WRC, millega Sebastien Loeb on kahel aastal tulnud maailmameistriks. Mida võtta, selle üle tuleb veel mõelda.
Miks otsustasid kaasa teha mõlemas MM-sarjas?
WRC-sarja etapid on mõeldud enda näitamiseks. Kui nii võib öelda, nime tegemiseks. Ja kogemuste saamiseks. Usun, et olen võimeline WRC-sarjas punktikohale jõudma, sõidan ma siis Peugeot’ga või Citroëniga. Vähe etappe nõuavad, et peame kohe kiired olema.
JWRC-sarjas jätkan sellepärast, et käed-jalad püsiksid soojad ja oskused tallel seisaksid.
http://etvsport.ee/index.php?0544351
Urmo Aava teeb järgmise aasta MM-sarjas kaasa neljal WRC-etapil ning paralleelselt täisprogrammi alusel juunioride MM-sarjas. Tiimi eelarve suureneb 12 miljoni kroonini.
Oled küllap õnne täis?
Edasiliikumine igal juhul. Kui Markko Märtin sai omal ajal MM-sarja sisenetud, siis mina astun tema jälgedes. Selles mõttes uhke tunne. Indu jahutab asjaolu, et 12 miljonit krooni pole veel koos. Kui me selle piirini ei jõua, tuleb midagi – näiteks WRC-etapp – ära jätta.
Tõid paralleeli Märtiniga. Peugeot 307 on põhimõtteliselt sama auto, millega Märtin tegi oma (seni) viimased etapid MM-sarjas?
Jah. Ja millega OMV tiimi mehed Henning Solberg ja Manfred Stohl on tänavu end viiel korral poodiumile sõitnud. Muidugi on Peugeot 307 Märtini ajaga võrreldes arenenud. Alternatiiv oleks Citroën Xsara WRC, millega Sebastien Loeb on kahel aastal tulnud maailmameistriks. Mida võtta, selle üle tuleb veel mõelda.
Miks otsustasid kaasa teha mõlemas MM-sarjas?
WRC-sarja etapid on mõeldud enda näitamiseks. Kui nii võib öelda, nime tegemiseks. Ja kogemuste saamiseks. Usun, et olen võimeline WRC-sarjas punktikohale jõudma, sõidan ma siis Peugeot’ga või Citroëniga. Vähe etappe nõuavad, et peame kohe kiired olema.
JWRC-sarjas jätkan sellepärast, et käed-jalad püsiksid soojad ja oskused tallel seisaksid.
http://etvsport.ee/index.php?0544351
#4
Jari-Matti Latvala
Miikka Anttila
Ford Fiesta RS WRC


