
WRC4 & WRC Evolved
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
Nii mina kiilakass jõudsin ka siis niiöelda puyhkuselt tagasi ja trenn olematu aga püüan siin päeva jooksul paar tiiru teha ,et õhtal mõne punktigi eest võistelda ja mina ei viska pulti eales käest kuna ma armastan oma katkisi analoge ja nendega on ülimugav sõita sest neil põhimõtteliselt sügavad näpujälied sees.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 344
- Liitunud: 25 Okt 2006, 22:18
- Asukoht: Vanalinn
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1902
- Liitunud: 02 Okt 2005, 08:26
- Asukoht: Good Morning
- Kontakt:
See ralli on Ignistele loodud aga eks näete kuidas ta kordaläks.
Mul on trajektoor hea aga lihtsalt kogemusi pole ja viimased 3 katset olin viisakas ja lasin kiiremad ilusti mööda kuigi ss2 keerasin kambule kuidagi valesti ette ja kambu oligi metsas.Vabandan kui see oli minu süü.
Mul on trajektoor hea aga lihtsalt kogemusi pole ja viimased 3 katset olin viisakas ja lasin kiiremad ilusti mööda kuigi ss2 keerasin kambule kuidagi valesti ette ja kambu oligi metsas.Vabandan kui see oli minu süü.
Loeb is God, Ogier His Right Hand but Tänak is His Right Foot.
ohohoo ütleme nii et trenni oli tehtud rohkem kui tulemusest näha
aga seda mida ei sa treenida on see kas konsool tõrgub või siis net jamab ja kui midagi sellist juhtub siis närv mis sisse tuleb on suurem kui oleks ise kuskil eksinud. ok väike ülevaade meie sõidust
ss1
pole olnud paremat katset veel meie jrwc sõitude ajal kõik oli ideaalne
ss2 nagu start ära oli selgus et auto kisub väga tugevalt vasakule sellest tuli mega kaotus kuid töristasime vingerdava autoga lõpuni eelmise katse rõõmust polnud mitte midagi alles ja tuju null kõigil
ss3 saime auto korda ja alustasime sõitu aga eelmisest katsest veel närv sees ja põrutasime puuvirna kus kaotasime mootori töövõimest umbes 75% ja käigukast töötas ainult 2 ja 4 käigu peal ühesõnaga katastroof
ss4 oli taas väga hea sõit kuigi eriti ei olnud enam motivatsiooni kuna kaotus oli juba nii suur.kuid katse ise väga hea ja vigadeta
ss5 läksime rajale kerge närviga kuna esimene läbimine ebaõnnestus et see siis enam vähem ajaga läbida aga muidu jäime rahule ja kindlapeal sõidetud
ss6 kõik oli tore kuni eelviimase spliti alguseni kus põrutasime aeda ja kaotasime vasaku ratta veeresime lõpuni
oli loota ilusat ralliti aga selline see võistlus on eks see näha ole kuidas edaspidi läheb

aga seda mida ei sa treenida on see kas konsool tõrgub või siis net jamab ja kui midagi sellist juhtub siis närv mis sisse tuleb on suurem kui oleks ise kuskil eksinud. ok väike ülevaade meie sõidust
ss1





ss2 nagu start ära oli selgus et auto kisub väga tugevalt vasakule sellest tuli mega kaotus kuid töristasime vingerdava autoga lõpuni eelmise katse rõõmust polnud mitte midagi alles ja tuju null kõigil
ss3 saime auto korda ja alustasime sõitu aga eelmisest katsest veel närv sees ja põrutasime puuvirna kus kaotasime mootori töövõimest umbes 75% ja käigukast töötas ainult 2 ja 4 käigu peal ühesõnaga katastroof
ss4 oli taas väga hea sõit kuigi eriti ei olnud enam motivatsiooni kuna kaotus oli juba nii suur.kuid katse ise väga hea ja vigadeta
ss5 läksime rajale kerge närviga kuna esimene läbimine ebaõnnestus et see siis enam vähem ajaga läbida aga muidu jäime rahule ja kindlapeal sõidetud
ss6 kõik oli tore kuni eelviimase spliti alguseni kus põrutasime aeda ja kaotasime vasaku ratta veeresime lõpuni
oli loota ilusat ralliti aga selline see võistlus on eks see näha ole kuidas edaspidi läheb
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1654
- Liitunud: 20 Okt 2005, 15:37
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
SS1- Alustasime sõitu rahulikult ja keskendunult kuid katse keskel läks üks kurv veidi pikaks.Ajakadu väike kuid ikka oleme rahul 
SS2- Ei saanud kohe alguses soovitud kiirust kätte ning igas splitis muudkui kaotasime väärtuslikke sekundeid.
SS3- Võtsime rahulikult ilma suurema riskita.
SS4- Peaaegu ideaalne läbimine. Ülimalt rahul.
SS5- Suutsime esimestes kurvides ratta kõveraks sõita ning kokkuvõttes tuli Sandrile päris korralik kaotus.
SS6- Läksime väikse riskiga veidigi aega tagasi teha kuid jah, ei õnnestunud.
Üldiselt võib ralliga rahule jääda kui võtta arvesse treeningutele kulunud aega kuigi eelnevatel treeningutel olid ajad paremad. Ütleme nii, et ei saavutanud täna head rütmi.

SS2- Ei saanud kohe alguses soovitud kiirust kätte ning igas splitis muudkui kaotasime väärtuslikke sekundeid.
SS3- Võtsime rahulikult ilma suurema riskita.
SS4- Peaaegu ideaalne läbimine. Ülimalt rahul.
SS5- Suutsime esimestes kurvides ratta kõveraks sõita ning kokkuvõttes tuli Sandrile päris korralik kaotus.
SS6- Läksime väikse riskiga veidigi aega tagasi teha kuid jah, ei õnnestunud.
Üldiselt võib ralliga rahule jääda kui võtta arvesse treeningutele kulunud aega kuigi eelnevatel treeningutel olid ajad paremad. Ütleme nii, et ei saavutanud täna head rütmi.

Meil ei ole enda kaitseks suurt midagi öelda, sest vead mis tulid sisse olid kõik lapsikud ja tegelikult lootsime paremaid aegu...aga eks näha ole millise positsiooni võitlesime välja seekordses rallis....kuigi hinges väike lootus, et meie tulemused on tõusvas joones ning et ei pea pensionile minema selle hooaja lõpus:D:D
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1685
- Liitunud: 18 Juul 2004, 16:55
- Asukoht: Roobuka
Vabandan ja kummardan kõikide põidlahoidjate ees.
Kahjuks tekkis meil RÄNK ajaline mõõdalaskmine ja seega tuli enne starti sõita Mustamäelt Koplisse - Koplist tagasi Mustamäele ning Mustamäelt Lasnamäele ja sealt tagasi Koplisse. (keskmine kiirus 95 km/h). Startisin veel väriseva jalaga, sest kaks sammu enne kojujõudmist mõõdeti kiirust ja minu ees olev sõitja võeti rajalt maha.
SS1 - meeletu närv ja segadus
SS2 - harjumine ja ralliks valmistumine
SS3 - endiselt liimist lahti
SS4, SS5, SS6 - proovisime võtta asja rahulikult ja juba teadsime, et oleme konkurentsist väljas.
Kahju, sest just eelmine õhtu leidsime õige seadistuse, kuid .... paraku polnud me ise enam võimelised ja aega jäi ka tõsiseks harjumiseks ning treeninguks väheks.
To: Kait
Palju õnne. Ülatasid meid.
Samuti ka õnnesoovid: Sandrile võidu puhul ja Rihole teise koha puhul.
To: Burns.
Tõrista edasi ja kindlasti me usume su juttu. IRW
Kahjuks tekkis meil RÄNK ajaline mõõdalaskmine ja seega tuli enne starti sõita Mustamäelt Koplisse - Koplist tagasi Mustamäele ning Mustamäelt Lasnamäele ja sealt tagasi Koplisse. (keskmine kiirus 95 km/h). Startisin veel väriseva jalaga, sest kaks sammu enne kojujõudmist mõõdeti kiirust ja minu ees olev sõitja võeti rajalt maha.
SS1 - meeletu närv ja segadus
SS2 - harjumine ja ralliks valmistumine
SS3 - endiselt liimist lahti
SS4, SS5, SS6 - proovisime võtta asja rahulikult ja juba teadsime, et oleme konkurentsist väljas.
Kahju, sest just eelmine õhtu leidsime õige seadistuse, kuid .... paraku polnud me ise enam võimelised ja aega jäi ka tõsiseks harjumiseks ning treeninguks väheks.
To: Kait
Palju õnne. Ülatasid meid.
Samuti ka õnnesoovid: Sandrile võidu puhul ja Rihole teise koha puhul.
To: Burns.
Tõrista edasi ja kindlasti me usume su juttu. IRW
Õnne Sander,Riho ja Kait!
Üritasime küll rahulikult katsed läbi sõita,aga nagu juba tavaks kujunenud on SS3 meie kirstunael.Täiesti sirgel teel viskas külje ette ja edasi tuli juba rahva abi kasutada,et teele tagasi saada.Sinna läks ka koht esi kaheksas(kuradi kahju).
SS4 hakkasin just startima,kui mäng kinni jooksis...õnneks oodati mind siiski ära.Edasi üritasime lihtsalt kuidagi finišisse jõuda ja võtsime eriti rahulikult...
Loodame,et Fordi tiimi boss on leplik ja meil lepingut üles ei ütle...tulemust ju poleette näidata...üritame siis järgmisel rallil uuesti...
Üritasime küll rahulikult katsed läbi sõita,aga nagu juba tavaks kujunenud on SS3 meie kirstunael.Täiesti sirgel teel viskas külje ette ja edasi tuli juba rahva abi kasutada,et teele tagasi saada.Sinna läks ka koht esi kaheksas(kuradi kahju).
SS4 hakkasin just startima,kui mäng kinni jooksis...õnneks oodati mind siiski ära.Edasi üritasime lihtsalt kuidagi finišisse jõuda ja võtsime eriti rahulikult...
Loodame,et Fordi tiimi boss on leplik ja meil lepingut üles ei ütle...tulemust ju poleette näidata...üritame siis järgmisel rallil uuesti...