Keegi võiks kokku lugeda kõik Urmo ja teiste pilootide kummipurunemised hooajal. Mulle küll tundub, et Urmo nii tihedaid "pucture"'id ei anna seletada ainult ebaõnnega. Ikka sõidustiil ja riskimine.
sapakas kirjutas:selline ilm pidi olema ju homse õhtuni, selleks ajaks on ka homsed katsed mudaauguks saanud... lõpuks on nii, et teise päeva lõpuks on läbitud 5 katset... kohe peast ei teagi, kas rallis on ka miski % mille peab katsetest läbima, et tulemus kirja üldse läheks...
saingi vastuse oma küsimusele... kui katsetest läbitakse vähem kui 2/3, siis punktid poolitatakse ja Loeb ongi meister...
BF pakub, et Kuldar on Urmo kõrvalt ära tulnud ja ise ennast klooninud ning konkurentsi pakkuma hakanud ja sealjuures mitte halvasti, hoides JWRC-s kolmandat kohta
sapakas kirjutas:selline ilm pidi olema ju homse õhtuni, selleks ajaks on ka homsed katsed mudaauguks saanud... lõpuks on nii, et teise päeva lõpuks on läbitud 5 katset... kohe peast ei teagi, kas rallis on ka miski % mille peab katsetest läbima, et tulemus kirja üldse läheks...
saingi vastuse oma küsimusele... kui katsetest läbitakse vähem kui 2/3, siis punktid poolitatakse ja Loeb ongi meister...
Kummaline muidugi kui see nii on, et see on määratletud katsete arvu mitte kilomeetrite järgi.
sapakas kirjutas:selline ilm pidi olema ju homse õhtuni, selleks ajaks on ka homsed katsed mudaauguks saanud... lõpuks on nii, et teise päeva lõpuks on läbitud 5 katset... kohe peast ei teagi, kas rallis on ka miski % mille peab katsetest läbima, et tulemus kirja üldse läheks...
saingi vastuse oma küsimusele... kui katsetest läbitakse vähem kui 2/3, siis punktid poolitatakse ja Loeb ongi meister...
Kummaline muidugi kui see nii on, et see on määratletud katsete arvu mitte kilomeetrite järgi.
pidasin muidugi silmas distantsi, a näpud on saaremaa ilmaga külmaks kiskunud, ja tuiligi väike eksimus sisse...