Võimalikud uued reeglid autoralli MM-sarjas
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Võimalikud uued reeglid autoralli MM-sarjas
Ma ei pane seda lugu avalehele, kuna pole päris kindel kas sain kõigest õigesti aru, kuid siin peaks olema tõlgitud lugu tänasest World Motor Sport nõukogu otsustest:
Võimalikud uued reeglid autoralli MM-sarjas
World Motor Sport nõukogu tegi tugeva soovituse WRC komisjonile, võtta 2004. aasta autoralli MM-sarjas kasutusele järgmised uued reeglid. Paari päeva jooksul selgub WRC komisjoni otsuses, millised nendest soovitavatest reeglitest kasutusele võetakse.:
1) Testimise keeld: Iga tootja võib valida ühe riigi, kus ta võib testida oma masinaid. Testimine väljaspool valitud riiki on keelatud.
2) Hooldusala muutus: Tootjad võivad edaspidi hooldada vaid ühte autot korraga.
3) Rajaga tutvumise muutus: Rajaga tutvumine ühendatakse ralliga. Järgmise päeva katsetega tutvumine toimub rallipäeva lõpus ja selleks kasutatakse ralliautosid. WRC rallid pikenevad 4 päevasteks, millest üks on spetsiaalne TV päev. Rajaga tutvumise autod ja esiautod keelustatakse.
4) Telemeetria keeld. Igasugune telemeetria autost baasi ja baasist autosse keelustatakse.
Veel võidakse kehtestada piirangud rehvidele ja tahetakse suurendada võistlusauto komponentide vastupidavust. Arutatakse võimalust kasutada vabalthingavaid mootoreid alates 2006 aastast.
World Motor Sport nõukogu usub, et need muudatused vähendavad kulutusi ning 42 võistluspäeva kaotamine võib kaasa tuua kalendri laienemise praeguselt 14. võistluselt 16. võistlusele.
Tootja kolmanda auto reegel:
Tootja punkte tooma nomineeritud kolmanda auto piloot ei tohi olla jõudnud viimase kolme kalendriaasta jooksul kolme parema hulka MM-rallil.
PS! Tootja kolmanda auto reegel on otsus mitte soovitus, seega hakkab see kehtima alates 2004. aastast!!!
Allikas: www.fia.com
Võimalikud uued reeglid autoralli MM-sarjas
World Motor Sport nõukogu tegi tugeva soovituse WRC komisjonile, võtta 2004. aasta autoralli MM-sarjas kasutusele järgmised uued reeglid. Paari päeva jooksul selgub WRC komisjoni otsuses, millised nendest soovitavatest reeglitest kasutusele võetakse.:
1) Testimise keeld: Iga tootja võib valida ühe riigi, kus ta võib testida oma masinaid. Testimine väljaspool valitud riiki on keelatud.
2) Hooldusala muutus: Tootjad võivad edaspidi hooldada vaid ühte autot korraga.
3) Rajaga tutvumise muutus: Rajaga tutvumine ühendatakse ralliga. Järgmise päeva katsetega tutvumine toimub rallipäeva lõpus ja selleks kasutatakse ralliautosid. WRC rallid pikenevad 4 päevasteks, millest üks on spetsiaalne TV päev. Rajaga tutvumise autod ja esiautod keelustatakse.
4) Telemeetria keeld. Igasugune telemeetria autost baasi ja baasist autosse keelustatakse.
Veel võidakse kehtestada piirangud rehvidele ja tahetakse suurendada võistlusauto komponentide vastupidavust. Arutatakse võimalust kasutada vabalthingavaid mootoreid alates 2006 aastast.
World Motor Sport nõukogu usub, et need muudatused vähendavad kulutusi ning 42 võistluspäeva kaotamine võib kaasa tuua kalendri laienemise praeguselt 14. võistluselt 16. võistlusele.
Tootja kolmanda auto reegel:
Tootja punkte tooma nomineeritud kolmanda auto piloot ei tohi olla jõudnud viimase kolme kalendriaasta jooksul kolme parema hulka MM-rallil.
PS! Tootja kolmanda auto reegel on otsus mitte soovitus, seega hakkab see kehtima alates 2004. aastast!!!
Allikas: www.fia.com
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 88
- Liitunud: 20 Mai 2003, 19:14
- Asukoht: sinu voodi all...noaga
Ühesõnaga nagu f1 püüdleb ka wrc suurema atraktiivsuse poole. Tahaks väheke täpsemat definitsiooni selle telepäeva kohta- mida see tähendab? Telekompaniid saavad õiguse osta teleülekandeõigusi üheks päevaks? Otseülekanded stagedelt jne? Selle korraldamiseks oleks kindlasti fia-l lisaraha vaja...
3 päeva asemel 4? No selle koha pealt hakkavad piloodid kindlasti kõvasti häält tõstma...niigi raske nende leivateenimine...Kujutage ette Küprasel 4 päeva (seda õnnex enam ei juhtu), finishis olex võind vabalt Ginley esimesena olla
See ühes riigis testimine on enam vähem vastuvõetav, sest ex erinevaid võistlustingimusi saa ka kunstlikult luua....ja raha kokkuhoid päris suur.
Hooldada yhte autot korraga- siis jälle asjal enam kui kunagi varem loterii maik man. Kui rallid veel 4 päeva kestma hakkavad, siis on väga tõenäoline, et vahest võib mitmel tiimi piloodil probleeme korraga olla....mis siis tehakse tõmmakse loosi või?
Yldiselt ootaks ka teiste arvamusi
3 päeva asemel 4? No selle koha pealt hakkavad piloodid kindlasti kõvasti häält tõstma...niigi raske nende leivateenimine...Kujutage ette Küprasel 4 päeva (seda õnnex enam ei juhtu), finishis olex võind vabalt Ginley esimesena olla

See ühes riigis testimine on enam vähem vastuvõetav, sest ex erinevaid võistlustingimusi saa ka kunstlikult luua....ja raha kokkuhoid päris suur.
Hooldada yhte autot korraga- siis jälle asjal enam kui kunagi varem loterii maik man. Kui rallid veel 4 päeva kestma hakkavad, siis on väga tõenäoline, et vahest võib mitmel tiimi piloodil probleeme korraga olla....mis siis tehakse tõmmakse loosi või?
Yldiselt ootaks ka teiste arvamusi

Never argue with an idiot, he/she will bring you down to their level, and beat you up with experience....
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Hooldusega saab nii olema, et võid hooldada ühte autot korraga, kuid järjekorras hooldad kõiki autosid, see peaks olema hea TV reporteritele, kes saavad vähemate kaameratega servisest rohkem pilti. Nii saan mina aru igatahes 
Rajaga tutvumisest ma aru ei saa, kuidas saab rallipäeva õhutl võistlusautoga homseid katseid läbida? Kas need õhtused rajaga tutvumised siis sõidetakse kiiresti või aeglaselt läbi ja kas nad lähevad ralli katsetena kirja? Igatahes tundub see kuidagi tobe
Ralli pikendamine 4 päevale ma probleemi ei näe, ilmselt tuleb see TV päev suht lühike, umbes 3 katset, millest tehakse siis otseülekanne. Pealegi kaob ju 3 rajaga tutvumise päeva ära.
Testimise keelust saan veel aru, et vähendab kulutusi, kuid uutel tiimidel saab väga raske olema, ilma testimata.
Vabalthingavad mootorid on ka toredad asjad. kaheliitrisest vabalthingavast mootorist nad küll 300 hobust kätte ei saa
Mis, siis sõidetakse rallisid nii 200 hobuste mootoritega???
Kolmanda sõitja reegel on lauslollus. Ikka pole veel aru saanud, mis juhtub, kui kolmas sõitja poodiumile jõuab, siis on tema karjäär läbi? Tippmeeskondade kolmandatel sõitjatel on suht suur tõenäosus poodiumile jõuda ja sellega rikkuda oma edaspidine karjäär. Ei võta minu mõistus seda.

Rajaga tutvumisest ma aru ei saa, kuidas saab rallipäeva õhutl võistlusautoga homseid katseid läbida? Kas need õhtused rajaga tutvumised siis sõidetakse kiiresti või aeglaselt läbi ja kas nad lähevad ralli katsetena kirja? Igatahes tundub see kuidagi tobe

Ralli pikendamine 4 päevale ma probleemi ei näe, ilmselt tuleb see TV päev suht lühike, umbes 3 katset, millest tehakse siis otseülekanne. Pealegi kaob ju 3 rajaga tutvumise päeva ära.
Testimise keelust saan veel aru, et vähendab kulutusi, kuid uutel tiimidel saab väga raske olema, ilma testimata.
Vabalthingavad mootorid on ka toredad asjad. kaheliitrisest vabalthingavast mootorist nad küll 300 hobust kätte ei saa

Kolmanda sõitja reegel on lauslollus. Ikka pole veel aru saanud, mis juhtub, kui kolmas sõitja poodiumile jõuab, siis on tema karjäär läbi? Tippmeeskondade kolmandatel sõitjatel on suht suur tõenäosus poodiumile jõuda ja sellega rikkuda oma edaspidine karjäär. Ei võta minu mõistus seda.
Järgmisest aastast hakatakse siis nii tegema et kui sõitja on 3. kohal, sõidab katse võimalikult aeglaselt läbi et poodiumile ei jõuaks... Ja selle servisega läheks ju nii et katsete vahed läheksid väga pikaks juhul kui nende vahel veel servis on. Ainukeke millega ma täielikult nõus olen on see 3. TV-päev ja natuke ka testimine. Võtad Venemaa - suur ja lai, saad sõita nii asfaldil, kruusal kui ka raskel kruusal nagu Küprosel.
gaas on endiselt laiffi
Telemeetria keelustamisega üritatakse ära hoida seda, et nt. kui rikastel meeskondadel on mingid head teadurid vms. kes neid andmeid analüüsivad siis nt. Hyundai kellel mingeid suuri nende andmete uurijaid ei ole (või vähemalt praegust rahalist seisu vaadates ei tohiks olla) ei saa neile vastu.wacho kirjutas:jajah, kui neid autosid ükshaaval service`sse võtta, siis teenindusalade aeg venib päris pikaks...see kyll jama....
Telemeetriaandmete keelustamisega yritatakse võita mida?
Tuli küll pikk jutt aga loodetavasti saate aru mida ma mõtlesin

gaas on endiselt laiffi
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 410
- Liitunud: 04 Mai 2003, 00:24
- Asukoht: tallinn
Autosport kirjutab, et kui uued reeglid jõustuvad siis Bosse ähvardab rallist lahkuda. http://www.autosport.com/newsitem.asp?id=23674&s=8
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
No sõitjad on peamiselt selle vastu, kuna WRC masin on suht lärmakas ja pole mõeldud aeglaseks sõitmiseks, seega tülikas juhtida nii võimsat masinat. Lisaks on mõni auto väga väike ja seal on paha kirjutada(206 WRC näiteks).KuriUss kirjutas:Mis värk see nende autodega rajaga tutvumisel on? Miks kodanikud niiväga on selle vastu, et tutvumist võistlusautodega teha?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Sel juhul ma ei saa aru, miks ei võiks olla miskit üldsponsorit, kes tarniks tutvumisautod. Või rendiks need siis sümboolse hinna eest.xaus kirjutas:No sõitjad on peamiselt selle vastu, kuna WRC masin on suht lärmakas ja pole mõeldud aeglaseks sõitmiseks, seega tülikas juhtida nii võimsat masinat. Lisaks on mõni auto väga väike ja seal on paha kirjutada(206 WRC näiteks).
Põnev oleks muidugi näha miski tiimi kulujaotust. Ega need tutvumisautod seal vist samas miskit väga ulmelist summat võta. Et FIA järjekordne poos?
Kui räägitakse transpordiprobleemist siis tutvumisautod ei tohiks moodustada ju ka kuigi suurt osa kogu nodist, mida sinna rallidele kaasa tassitakse.