Siin ta siis on, Deutschland ralli osalejate nimekiri.
Erasõitjaest tasuks tähelepanu pöörata kahele Skoda piloodile, Matthias Kahle ja Jan Kopecky. Viimane on noor ja suhteliselt kiire Tsehh, kuid kes tihti sõidab teelt välja. Ta pole sel aastal vist ühtegi rallit suutnud lõpetada:roll:
Mitsubishi on tagasi koguni kahe sõitjaga. Soomlased Jani Paasonen ja Kristian Sohlberg.
Ja muidugi, mis kõige tähtsam, siin toimub Skoda Fabia WRC debüüt
Eks ta ettaarvamatu tule. Asfaldispetsid Panizzi ja Loeb on kindlasti tugevad ning Märtin ja Duval võivad ka üllatusvõimelised olla. Subarude praegune asfaldivorm on kahtlane, kuid nõrgad nad kindlasti pole.
Keeruline valik ennustusvõistluse jaoks delfis...praegu esikohta vaja edasi hoida.
Mis asjatundjapilk ytleb xaus eesseisvat rallit silmas pidades?
>
0
Never argue with an idiot, he/she will bring you down to their level, and beat you up with experience....
Asjatundjapilk ütleb vast et 50-50 võimalus Panizzil-Loebil võita. Loebil siiski kogemused nüüd olemas Saksa rallist, Panizzil mitte. Tal võib raskeks minna.
Ralli eelvaade tuleb "Fookuses" rubriiki umbes nädal enne rallit, aga natuke võin paljastada, mida rallist arvan. Tuleb raske ralli, raskeim asfaldi etapp, palju saab olema väljasõite ja võibolla ka mõni raskem õnnetus. Võidu eest võitlevad Loeb ja Panizzi, Grönholm on ka kindlasti kiire. Fordide asfaldi suutlikkus on suht kahtlane siiski, Markko võimetes ma ei kahtle, kuid kas masin on ikka piisavalt hea? Duval peaks kõigi eelduste kohaselt veidi Markkost aeglasem olema. Sainz võitleb viimaste punktide eest. Fabia ilmselt esimesel ralli ei üllata ja hea kui nad finisisse jõuavad. Solberg võib üllatada, aga pigem arvan, et Subaru pole piisavalt hea, et võita asfaldil....
Tegelikult on siin äärmiselt raske mingit ennustust teha, kuid ma arvan, et Loeb ja Panizzi on kindlad varjandid esikohale ning Grönholm ja Märtin(võibolla ka McRae) on ehk potentsiaalsed üllatus võitjad
Päris huvitavad katsed on seal,vihmaga on veel eriti libe,eelmin aasta kui sinna kohale jõudsin ei saanud kohe arugi kas ikka on asfaldi ralli,sest trenniautod olid nii porised .Nii et teed on suhteliselt prahiga kaetud ja väga libedad.Üldiselt oli päris huvitav ralli.
Ärge unustage, et Solberg on võrdselt tugev nii asfaldil kui ka kruusal
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Ma arvan, et see 03 Focuse ootamatu andmine Mikkole on tingitud kahest faktorist. Esiteks tema hea sõit Küprosel, mis näitas, et mees väärib juba paremat autot ja teiseks on ootamatult suur nõudlus tekkinud 02 Focuste järele ja M-sport tahab nad kõik lihtsalt rahaks teha Nagu mu allkirjast näha võib pole neid 02 Focuseid enam kuigi palju järele jäänud M-sporti kätte ja juurde neid enam ei tehta
Ma loodan samuti, et Fabia olex ka ikka tõsist minekut, järgmine etapp saab teada millex ta asfaldil võimeline on aga milleks ta kruusal võimeline on jääb veel saladuseks
>
0
Viimati muutis RudiTurbo, 13 Juul 2003, 18:29, muudetud 1 kord kokku.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net
Viimased pildid Saksamaa testidelt näitavad, et ka Fabiale on pandud Subaru stiilis nagadega tagatiib. Kuigi tegelikult lõi selle trendi hoopis Peugeot, kes esmakordselt pani tagatiiva üles serva nagad Kreekas 2002, mis peaksid andma külg ees liikumisel aerodünaamilise efekti. Praeguseks on siis kõik tiimid need nagad kasutusele võtnud, peale Hyundai ja Mitsu, kes pole juba ammu masinaid uuendanud, kuid olen 100% kindel, et uuel 2003 Lanceril on need asjandused olemas
Nii palju kui mina nüüd ühest uudisest aru sain, siis Saksamaa etapist on RTL ja VOX kanalitel ka kaks live-ülekannet ralli viimasel päeval.
RTLi pealt peaks pühapäevased ülakanded olema kell 13.00 ja 16.30 Eesti aja järgi. Tasub ilmselt kavast järgi vaadata.
Põhjalik kokkuvõte on RTLi eetris nädal hiljem, laupäeval 2. augustil 16.30-17.25. Seal ei näidata ainult kokkuvõtet lõppenud Saksa rallist, vaid esitatakse küsimus, mis on lahti Saksa rallijärelkasvuga. Arvukate intervjuude kõrval räägitakse ka Soome etapist ning lõpetuseks analüüsitakse Fabia WRC debüüti.
VOX kanalilt on ralli viimasel päeval otseülekanne 16.00 kuni 17.30 ning kell 18.00 ralli kokkuvõte.
Nu, experdi arvamus ütleb, et arvatavasti Fabiale kohe kaksikvõit Saksamaalt, nagu Citröen alustas kolmikuga, oki, oki, see peax olema nüüd 98% nali aga pakun esikolmikuks
1.G.Panizzi
2.S.Loeb
3.M.Märtin
>
0
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ... www.liveforspeed.net