Kommentaarid ala, et Andrus nüüd ajab oma kiusu, et meeskonna uksetaha jäeti jne...
Tegelt ajab naerma.
Tegelt ei aja see enam isegi naerma. Pigem teeb kurvaks, et rallifoorumis kus peaksid käima fännid ajavad sellist jura suust välja. Kasvage suureks. Sõitjad teevad oma tööd rooli taga ja saavad omavahel suht hästi läbi. Milleks peaksid nad üksteisele kaikaid kodaratesse loopima.
Ega keegi polegi väitnud, et Andrus protestis...See ju selge, et selliseid otsuseid teevad teised mehed. Aga no milleks, see pole ju siin mingi tehasemeeskondade MM , see on ikka see sama väike eestimaine ralli. Selline käitumine viib lihtsalt otsusteni, kus osad mehed ja meeskonnad ei taha eestis sõita - kaotame kahjuks meie, kes me seda asja vaatamas käime.
PS. Viru ralli kommentaarides leiab keegi kodanik Aix, et Rauam ei peakski Subaru-E.O.S tiimi kuuluma. Ehk oleks temalgi aeg suureks kasvada.
Selle mõtte juures olen ma siiani. Palun vabandust kui sellega kellelegi liiga tegin, kui hetkel käib jutt sellest et süüdistatakse Lauri selles, et tema olevat kiusu ajanud ja kaevanud teiste peale.
Aga on kuidas on, ma ei taha hakata asja teravaks ajama.
Selle protestiga ning erinevate kuulujuttude levitamisega on asi nagunii teravaks aetud.
Samas on autorallis palju suuremaid probleeme, alustagem kasvõi erinevate tutvumisreeglite rikkumistega.
aix kirjutas:
Selle mõtte juures olen ma siiani. Palun vabandust kui sellega kellelegi liiga tegin, kui hetkel käib jutt sellest et süüdistatakse Lauri selles, et tema olevat kiusu ajanud ja kaevanud teiste peale.
Aga on kuidas on, ma ei taha hakata asja teravaks ajama.
Ehk selgitaksid, milline peaks olema üks sõitja, kes sobiks siis E.O.S. tiimi? Mis jääb puudu Rauamil? Maksimumpunktid paarilt etapilt ja jooksva hooaja tabeli esikoht ei paista nagu sinu arvates eriti olulised olevat?
E.O.S tiimis sõidavad täpselt need mehed kes seal just sõitma peavad. See, et Martin ei saanud hooaja algul ennast korralikult käima ei tähenda veel seda, et ta sõita ei oska. Kui ta sõita ei oskaks ja tal annet poleks siis ei oleks Markko teda sinna meeskonda palganud. ning ta ei juhiks oma masina klassi praegu.
Äkki just on üks siin kõnelejaid kade, et ise sinna meeskonda ei saanud
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Mina jään oma arvamuse juurde, et las sõitjad ja kaardilugejad tegelevad oma tööga ehk siis sõitmise ja lugemisega.
Meeskonnjuhid kui huvi on kakelgu palju jõuavad paberil kas siis enne või pärast rallit.
Selge on see, et reeglid on tehtud ja need on tehtud kõigi jaoks.
Olen Kristoga nõus, et rikutakse palju ka teisi reegleid.
Tahan öelda, et las ametnikud arutavad neid protest koos meeskonnajuhtide ja muude oluliste meeskonna inimestega.
Arvan, et selle üle kes peaks või ei peaks ühes või teises meeskonnas sõitma pole üldse meie rallifännide arutada siin, sest sellest ei muutu mitte midagi.
Mina leian, et selle aasta N rühm on Eesti ralli taset tõstnud kõvasti ja ei mäleta millal viimati võis enne rallit olla teadmatuses, et kes nüüd selle N rühma võidab. Sellel aastal on aga valik olnud alati üsna kirju: Aus, Laur, Rauam, Remmak, Saluri jne... (P.S Nimed ABC järjekorras)
Sõitjatele ja kaardilugejatele soovitan vähem kuulata meediat ja keskenduda ainult rallile.
See töö mida teie seal autos teete on see, mis toob rahva rallit vaatama, mitte see kes kui palju pärast rallit protestida saab.
Seega edu nii MM Motorsport mõlemale ekipaazile ning ka Cueks Racing paarile Laur-Kinnunen hooaja kahel viimasel rallil ning loodetavasti selgub meister alles viimasel katsel Saaremaal.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Kristo kirjutas:Selle protestiga ning erinevate kuulujuttude levitamisega on asi nagunii teravaks aetud.
Samas on autorallis palju suuremaid probleeme, alustagem kasvõi erinevate tutvumisreeglite rikkumistega.
Äkki keegi kes teab räägiks nendest nn tutvumisreeglite rikkumistest.
Pidevalt on sellel teemal kiun üleval.
Suuri laevu saadab kajakate kisa.
Kõige naljakam on selliste teemade ja niinimetatud skandaalide puhul see, kui palju ja kui kiiresti tekib meie väikses ralliperes igasuguseid õelaid teooriaid, legende ning kõlakaid. Omaette tase on muidugi Eesti (spordi)ajakirjandus, kes suudab jällegi tõestada oma olemust.
Üldiselt võiks järgida reeglit, et kui kindlalt ei tea ega oma reaalset tõendust pole mõtet niisama kisada ja kaost tekitada. Olgu siis teemaks katalüsaatorid, rajaga tutvumine või mis iganes.
Teema iseenesest küll ebameeldiv, kuid igal juhul värskendav. Väike kihamine ei tee halba. On ju siin viimase aasta jooksul suht vaikseks jäänud Kui veel teaks, kes kasutajanimede taga peitub, oleks veel põnevam
Aga olen nõus, oleme sõbrad edasi. Peaasi, et nende jamade pärast stardirivi ei kahane.
Inimesed on erinevad ja on paraku nii, et alati on ka selliseid, nagu me siin foorumis ikka ja jälle kohtame, kes on huvitatud vaid sellest, miks mõni mees protestib ja milline konkreetne isik on mingi nime taga. Kui on midagi õelda, siis seda ka tehakse ja avalikkuse ees jauramine ja karjumine ei ole mingi lahendus!
Kui vaadata pressi kajastust kogu sellele loole, siis sellest on kirjutanud eesti ralli suured teadjad postimehest ja päevalehest. Nemad muidugi on oma kvaliteedi ja sisu poolest teadatuntud. Kahju, et inimesed oma aega vaid teiste mustamiseks kasutavad.
Ei mõista ma seda inimeste kibestumist esitamaks küsimusi, miks Martin sõidab MM-motorspordis. Head rallisõbrad vaadake noormehe tulemusi, tänavuse hooaja meistrivõistluse üldseisu ja mehe arnegut. Istuge ja mõelge vähe, võibolla jõuab kohale!
...Lähtudes eeltoodust ning FIA VM art. XI p. 153 ja art. XIII p. 189
Eesti Autospordi Liidu Apellatsioonikomisjon OTSUSTAB:
1. Jätta jõusse Paide ralli žürii poolt 26.08. 2006. a tehtud otsus autode nr 1 ja nr 4 väljalaskesüsteemide osas.
2. Protest rahuldada. Tühistada Paide ralli žürii poolt 26.08. 2006 a tehtud otsus autode nr 1 ja nr 4 keredetailide puudumise osas tehtud karistuse määramise kohta.
3. Karistada Subaru - E.O.S. Rally Teami hoiatusega autode nr 1 ja nr 4 keredetailide homologatsioonile mittevastavuse eest.
4. Tagastada Cueks Racingule pool tasutud apellatsioonikautsjonist.