WRC 2007 - meeskondade koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
WRC 2007 - meeskondade koosseisud
Tänu Citroeni "come-backile" (jah, tegelikult nad nii eemal polnudki), Suzuki tulevasele WRC-projektile ja paljudele erameeskondadele toimub ka ehk nii mõnigi liikumine sõitjate turul. Kindlasti saab huvitav olema ka S2000-kategooria pookimine PWRC-sarjaga. Võib-olla naaseb nii mõnigi endine tehasepiloot MM-areeenile just seonduvalt mõne S2000-projektiga?
Igastahes on esimene suurem uudis 6. septembril toimuv Citroen'i tehasemeeskonna tutvustus Pariisis, kuhu on kutsutud ka Daniel Sordo, kellel saab väidetavalt olema 2-aastane leping meeskonnaga.
Hetke seis:
M1:
CITROEN TOTAL WRT
Loeb
Sordo
BP-FORD WORLD RALLY TEAM
Grönholm
Hirvonen
SUBARU WORLD RALLY TEAM
P. Solberg
Atkinson
SUZUKI (3 etappi)
McRae?
Duval?, Aava?, Andersson?
M2:
OMV KRONOS CITROËN WRT
Stohl (16 etappi)
Carlsson (6 etappi)
STOBART M-SPORT FORD RALLY TEAM
H. Solberg (16 etappi)
Latvala (16 etappi)
Wilson (16 etappi)
MUNCHI’S FORD WORLD RALLY TEAM
Companc (10 etappi)
Juan Pablo Raies (10 etappi)
Erameeskonnad:
Mitsubishi Lancer WRC05
Gardemeister (3 etappi)
Pons (3 etappi)
PH SPORT (Citroen Xsara WRC)
Galli (8 etappi)
Aava? (? etappi)
CZECH RT-SKODA (Skoda Fabia WRC)
Kopecky (12 etappi)
FIRST MOTORSPORT (Skoda Fabia WRC)
Duval (9 etappi)
M-SPORT/DOM BUCKLEY MOTORSPORT(Ford Focus WRC)
MacHale (11 etappi)
Prodrive(Subaru Impreza WRC S10)
Östberg(7 etappi)
BOZIAN RACING (Peugeot 307 WRC)
Pons? (? etappi)
Aava? (? etappi)
ERREPI COMPETION (Ford Focus WRC03)
Aava? (? etappi)
Igastahes on esimene suurem uudis 6. septembril toimuv Citroen'i tehasemeeskonna tutvustus Pariisis, kuhu on kutsutud ka Daniel Sordo, kellel saab väidetavalt olema 2-aastane leping meeskonnaga.
Hetke seis:
M1:
CITROEN TOTAL WRT
Loeb
Sordo
BP-FORD WORLD RALLY TEAM
Grönholm
Hirvonen
SUBARU WORLD RALLY TEAM
P. Solberg
Atkinson
SUZUKI (3 etappi)
McRae?
Duval?, Aava?, Andersson?
M2:
OMV KRONOS CITROËN WRT
Stohl (16 etappi)
Carlsson (6 etappi)
STOBART M-SPORT FORD RALLY TEAM
H. Solberg (16 etappi)
Latvala (16 etappi)
Wilson (16 etappi)
MUNCHI’S FORD WORLD RALLY TEAM
Companc (10 etappi)
Juan Pablo Raies (10 etappi)
Erameeskonnad:
Mitsubishi Lancer WRC05
Gardemeister (3 etappi)
Pons (3 etappi)
PH SPORT (Citroen Xsara WRC)
Galli (8 etappi)
Aava? (? etappi)
CZECH RT-SKODA (Skoda Fabia WRC)
Kopecky (12 etappi)
FIRST MOTORSPORT (Skoda Fabia WRC)
Duval (9 etappi)
M-SPORT/DOM BUCKLEY MOTORSPORT(Ford Focus WRC)
MacHale (11 etappi)
Prodrive(Subaru Impreza WRC S10)
Östberg(7 etappi)
BOZIAN RACING (Peugeot 307 WRC)
Pons? (? etappi)
Aava? (? etappi)
ERREPI COMPETION (Ford Focus WRC03)
Aava? (? etappi)
Viimati muutis Rando, 15 Jaan 2007, 13:14, muudetud 54 korda kokku.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Natuke vara on veel lõplikke järeldusi teha ning tänased spekulatsioonid ja pakkumised ei pruugi jaanuaris enam midagi maksta. Üritan siiski anda oma nägamuse olukorrast, mis muidugi ei pretendeeri absoluutsele tõele. Isegi järgmise aasta kalendrit võidakse veel muuta, kuni 19. etapini, tõsi siis peavad tiimid valima osalemiseks vaid 16 etappi. Hetkeseisuga on 2007. aasta kalendris siiski veel 16 etappi.
M1:
Citroen tuleb tagasi tehasemeeskonnana ja debüteerib C4 WRC-ga praegustel andmetel Monte Carlos. Esisõitjana on leping Sebastien Loebil, teine sõitja on ametlikult veel lahtine. Võimalik, et kasutatakse ka mitut meest sellel kohal ja kindlasti on Dani Sordo kerkinud vast isegi kõige suuremaks soosikuks sellele ametile.
Fordis jätkavad Grönholm ja Hirvonen.
Subarul on leping Petter Solbergiga, teine sõitja on lahtine. Rehvitarnijaks saab BF Goodrich.
M2:
Kronos ilmselt jätkab M2 meeskonnana ja rendib vanu Xsarasid rikastele ärimeestele ja ka andekatele sportlastele, kel on suured sponsorid.
Ford tahab kõige ambitsioonikamate plaanidega tulla välja koguni kahe M2 tiimiga. Minu arvates see väga reaalne siiski ei ole ja ilmselt jätkatakse Stobarti ja Matt Wilsoniga koostööd vaid ühe M2 tiimi raames.
Subaru tahab ka luua M2 tiimi, kuhu üritatakse meelitada tänase autosport.com andmetel Gigi Gallit. Võimalik, et M2 meeskond jätkab Pirelli rehvidega, kuna kuuldavasti ei soovi Pirelli päriselt rallist kaduda ja tahab tulla tagasi ainsa rehvitootjana 2008.
Peugeot ja Skoda ilmselt jätkavad samades oludes, küll võivad vahetuda sõitjad ja ilmselt ka vahetuvad.
Mitsubishi plaanib samuti oma M2 tiimi luua.
Kokku siis parimal juhul 3 M1 tiimi ja 7 M2 tiimi. Ilmselt siiski nii palju meeskondi järgmine aasta ennast registreerima ei lähe. Peamine probleem on ikka rahas, M2 tiimid elavad pea 100% rikastest sõitjatest, kes ise viimase sendini selle lõbu kinni maksavad ja kahjuks neid sõitjaid lihtsalt ei ole nii palju saadaval, et 7 kaheautolist meeskonda kokku saada.
Küsimärk on ka Suzuki, kes võib hooaja lõpus mõnel etapil sõita oma uue SX4 WRC-ga. Kindlasti otsivad nad auto arendajaks WRC kogemustega meest.
M1:
Citroen tuleb tagasi tehasemeeskonnana ja debüteerib C4 WRC-ga praegustel andmetel Monte Carlos. Esisõitjana on leping Sebastien Loebil, teine sõitja on ametlikult veel lahtine. Võimalik, et kasutatakse ka mitut meest sellel kohal ja kindlasti on Dani Sordo kerkinud vast isegi kõige suuremaks soosikuks sellele ametile.
Fordis jätkavad Grönholm ja Hirvonen.
Subarul on leping Petter Solbergiga, teine sõitja on lahtine. Rehvitarnijaks saab BF Goodrich.
M2:
Kronos ilmselt jätkab M2 meeskonnana ja rendib vanu Xsarasid rikastele ärimeestele ja ka andekatele sportlastele, kel on suured sponsorid.
Ford tahab kõige ambitsioonikamate plaanidega tulla välja koguni kahe M2 tiimiga. Minu arvates see väga reaalne siiski ei ole ja ilmselt jätkatakse Stobarti ja Matt Wilsoniga koostööd vaid ühe M2 tiimi raames.
Subaru tahab ka luua M2 tiimi, kuhu üritatakse meelitada tänase autosport.com andmetel Gigi Gallit. Võimalik, et M2 meeskond jätkab Pirelli rehvidega, kuna kuuldavasti ei soovi Pirelli päriselt rallist kaduda ja tahab tulla tagasi ainsa rehvitootjana 2008.
Peugeot ja Skoda ilmselt jätkavad samades oludes, küll võivad vahetuda sõitjad ja ilmselt ka vahetuvad.
Mitsubishi plaanib samuti oma M2 tiimi luua.
Kokku siis parimal juhul 3 M1 tiimi ja 7 M2 tiimi. Ilmselt siiski nii palju meeskondi järgmine aasta ennast registreerima ei lähe. Peamine probleem on ikka rahas, M2 tiimid elavad pea 100% rikastest sõitjatest, kes ise viimase sendini selle lõbu kinni maksavad ja kahjuks neid sõitjaid lihtsalt ei ole nii palju saadaval, et 7 kaheautolist meeskonda kokku saada.
Küsimärk on ka Suzuki, kes võib hooaja lõpus mõnel etapil sõita oma uue SX4 WRC-ga. Kindlasti otsivad nad auto arendajaks WRC kogemustega meest.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Subaru jahib juba väga aktiivselt Gigi Gallit oma B meeskonda. Kui asjad klapivad, siis saab Galli juba tänavu viimasel etapil Walesis endale Subaru istumise alla.
http://www.eurosport.com/rally/japan/20 ... 0444.shtml
http://www.eurosport.com/rally/japan/20 ... 0444.shtml
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Kui Gallit tahetakse B-meeskonda sokutada ja mitte A-sse, kas see siis tähendab seda, et Atkinson jätkab Subarus põhitiimis teise sõitjana?
Üldiselt tundub, et Sarrazini WRC-karjäär hakkab lõpule jõudma, kuivõrd Atkinson on tänavu ka asfaldil auto kohta suht korralikult esinenud (Montes kuues ja Saksamaal kaheksas).
Üldiselt tundub, et Sarrazini WRC-karjäär hakkab lõpule jõudma, kuivõrd Atkinson on tänavu ka asfaldil auto kohta suht korralikult esinenud (Montes kuues ja Saksamaal kaheksas).
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Natuke veel kõlakaid:
Vauhdinmaailma kirjutab:
Järgmise aasta Soome Neste ralli teeb läbi uuenduskuuri ja kasutusele võetakse katseid, mida ei ole aastaid läbitud võistluskiirusel.
Monte Carlo rallil toimub pühapäeva hommikul publikukatse Monaco linnatänaval osaliselt F1 raja peal.
Hyundai plaanib ikkagi tagasi tulla WRC sarja. Kui rahad kokku saadakse, siis ollakse juba 2008 alguses rajal uue eksootilise mudeliga Talus.
Ja veel. Soome foorumi ralli.net kommentaatori andmetel tuleb Mitsubishi M2 tiimile maksta 1.2 miljonit eurot võimaluse eest sõita 10. WRC rallil. 120K eurot ralli kohta ei olegi väga palju, näiteks M-sportist ühekordselt Focuse rentimine oleks tunduvalt kallim.
Vauhdinmaailma kirjutab:
Järgmise aasta Soome Neste ralli teeb läbi uuenduskuuri ja kasutusele võetakse katseid, mida ei ole aastaid läbitud võistluskiirusel.
Monte Carlo rallil toimub pühapäeva hommikul publikukatse Monaco linnatänaval osaliselt F1 raja peal.
Hyundai plaanib ikkagi tagasi tulla WRC sarja. Kui rahad kokku saadakse, siis ollakse juba 2008 alguses rajal uue eksootilise mudeliga Talus.
Ja veel. Soome foorumi ralli.net kommentaatori andmetel tuleb Mitsubishi M2 tiimile maksta 1.2 miljonit eurot võimaluse eest sõita 10. WRC rallil. 120K eurot ralli kohta ei olegi väga palju, näiteks M-sportist ühekordselt Focuse rentimine oleks tunduvalt kallim.
Ei tea midagi, osaleb ta üsnapea Prantsusmaal Mont Blanci rallil, pole ta vast püssi veel põõsasse visanud.jens kirjutas:Üldiselt tundub, et Sarrazini WRC-karjäär hakkab lõpule jõudma, kuivõrd Atkinson on tänavu ka asfaldil auto kohta suht korralikult esinenud (Montes kuues ja Saksamaal kaheksas).
gaas on endiselt laiffi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Garde võimalused on väga head. M1 tiimi ta ilmselt ei saa, aga M2 tiimi võib ta ise valida. Eeldatavasti tahab ta konkurentsivõimelist autot ehk siis Citroeni või Fordi. Äärmisel juhul tulevad kõne alla ka Mitsu ja Subaru. Kahjuks on aga olukord selline nagu ta on ja isegi Garde tasemega sõitja peab oma sõidud kinni maksma ja siin on jutt juba minimaalselt miljonist Eurost ühe hooaja eest.
Muidugi on ka koht kus ei pea peale maksma. Suzuki otsib endale head ja kogenud testijat.
Muidugi on ka koht kus ei pea peale maksma. Suzuki otsib endale head ja kogenud testijat.
Gigi Galli
Sellele mehele hoian küll pöialt.
Soome rallil pakkus Gigi silmailu kõikidel katsetel, mida näha õnnestus.
Väga Solberglik sõidustiil, ikka kraavipervel ja kolme ratta peal. Innuga.
Subarule peaks sobima küll:)
Soome rallil pakkus Gigi silmailu kõikidel katsetel, mida näha õnnestus.
Väga Solberglik sõidustiil, ikka kraavipervel ja kolme ratta peal. Innuga.
Subarule peaks sobima küll:)
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Citroen kinnitas täna ametlikult, et tulevaks aastaks on Dani Sordo valitud meeskonna teiseks piloodiks. Tegu ei ole just väga suure üllatusega, kuna mees on näidanud oma esimesel hooajal WRC auto roolis väga häid tulemusi.
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 50,00.html
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 50,00.html
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Huvitav artikkel WRC.com portaalis:
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 12,00.html
Citroeni tehasetiimi eelarve on tuleval aastal 50% väiksem võrreldes nende 2005 aasta eelarvega. Loebi sõnul on C4 asfaldil sama hea kui Xsara, aga kruusal on veel vaja tööd teha. Ilmselt vihjas ta sellele, et kruusal on ta Xsarast aeglasem.
C4 debüüt saab olema väga huvitav. Kas tõesti kordub Peugeot stsenaarium?
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 12,00.html
Citroeni tehasetiimi eelarve on tuleval aastal 50% väiksem võrreldes nende 2005 aasta eelarvega. Loebi sõnul on C4 asfaldil sama hea kui Xsara, aga kruusal on veel vaja tööd teha. Ilmselt vihjas ta sellele, et kruusal on ta Xsarast aeglasem.
C4 debüüt saab olema väga huvitav. Kas tõesti kordub Peugeot stsenaarium?
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Usun, et nii mannetut kukkumist ikka ei tule.Jaanus kirjutas:Huvitav artikkel WRC.com portaalis:
http://www.wrc.com/page/News/BreakingNe ... 12,00.html
Citroeni tehasetiimi eelarve on tuleval aastal 50% väiksem võrreldes nende 2005 aasta eelarvega. Loebi sõnul on C4 asfaldil sama hea kui Xsara, aga kruusal on veel vaja tööd teha. Ilmselt vihjas ta sellele, et kruusal on ta Xsarast aeglasem.
C4 debüüt saab olema väga huvitav. Kas tõesti kordub Peugeot stsenaarium?
Viimase info kohaselt on Henning Solberg kindlustanud Expert sponsorluse 2 tulevaseks hooajaks, mis eeldatavasti tähendab osalemist kõikidel MM-etappidel kalendris. Sõelale jäävad ilmselt Fordi ja Citroeni duubelmeeskonnad.
Edit: väidetavalt garanteerib 2-aastane sponsorleping vähemalt 6 miljonit Eurot!
Edit: väidetavalt garanteerib 2-aastane sponsorleping vähemalt 6 miljonit Eurot!