Maailma rallitippude käekäigust
Moderaatorid: KAIKUL , Jaanus , Strike , jagr , Erki
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 10:15
Wilson ütles wrc.com-ile, et teistel rallidel sellist asja ei juhtu ja mõlema auto katkestamise põhjustas esipamperi disain, mis samas on andnud palju kiirust juurde kiiretel rallidel. Järgmiseks aastaks plaanitakse erilist lahendust raskete kruusarallide jaoks.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 10:34
Toni startis LK8-le.
gaas on endiselt laiffi
KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484 Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:
Postitus
Postitas KuriUss » 21 Juun 2003, 10:41
Lugesin ka seda wilsoni juttu. Tundub, et probleem on rohkem kui esipampris. Nad vist imevad selle õhu sealt otse alt ja ja tõmbavad ventilaatoritega pealt välja. S.O. ehitagu nad sinna õhuvõttu mida tahes, on auto ikka pees, kui tee peal palju väga peenikest tolmu on.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 10:43
Selles võib ka asi olla et nina on suht madalal.
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 10:59
Smeets ütles raadios, et järgmised 4 katset on parajad põrgud autodele. Ilmselt tuleb veel palju katkestamisi...
Miku
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 164 Liitunud: 20 Juun 2003, 16:15
Asukoht: Right next to the...uhmm...where'd it go?
Postitus
Postitas Miku » 21 Juun 2003, 11:10
Tere, minultki esimene postitus siia foorumisse.
Kuid jah...hommik on masendav olnud. Kreeka rallit vaadates jäi nagu mulje et Ford on oma tolmuprobleemidest üle saanud aga eih
..
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 11:58
Paistab et kodal on siiski probleeme.
GARDEMEISTER
Skoda Stopped 5kms into the stage... details unknown
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 11:59
GARDEMEISTER
Skoda
Stopped 5kms into the stage... details unknown
Skodameister peatus katsel, põhjus teadmata...
Siin kuidagi eriti vaikne täna
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 12:03
Markko pidi sõidu pooleli jätma. Seepärast siin ongi nii vähe rahvast....
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 12:04
Soovitan teil tähelepanu pöörata Carlose 2-le splitile.....
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 12:04
Põlev kaotab 54 sekki esimeses splitis, see ralli pole veel läbi ja tundub, et igal katsel midagi juhtub...
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 12:06
Keegi teab miks Tommi alustab katset väga hilja? Mingid Warmboldid ja Ginley'd sõidavad ka enne teda
gaas on endiselt laiffi
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 12:08
Warmbold katkestas, aga mingid N-rühma autod stardivad jah vist enne Tommit...
Sparco
Hooaja Kaval Ants
Reactions: 0
Postitusi: 1232 Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Sparco » 21 Juun 2003, 12:11
sest tommi ju seisis katsel ja siis ju stardinimekiri muutubki ja ta langeb tahapoole
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 12:11
Niiisiiis, Gardemumma otsustas oma autole pisukese keretuuningu teha
ja keeras auto kuskile rajaveerde kännu otsa.
gaas on endiselt laiffi
Kolin
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363 Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:
Postitus
Postitas Kolin » 21 Juun 2003, 12:11
Paistab, et Põleva aeg oli vale!
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here" John Abruzzi
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 12:20
Tommi saab sõita veel SS10 lõpuni ja siis peab ta katkestama, põhjus on liigne hilinemine ajakontrolli SS7 alguses, kuna ta pidi 6. katsel autot remontima.
Mäkinen: "Unfortunately we were late at the time control at the start of SS7 which means we will have to stop the rally at the next regroup. But we have the opportunity on the next three stages to test some things, which will hopefully help Petter." "
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 12:32
Reporting serious overheating - 125 degress centigrade for most of the stage and loss of power <--Burns
Paistab et olud lähevad kuumaks
gaas on endiselt laiffi
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1452 Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa
Postitus
Postitas Afka » 21 Juun 2003, 12:59
Loodame et mõni auto ikka homme lõppu ka jõuab,täna on need Cyprose teed küll palju endale nõudnud.
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 13:02
Burnsi mootor on kannatada saanud kuumuse tõttu, tavaliselt ei pea ülekuumenenud mootorid kuigi kaua rallidel vastu...