Maailma rallitippude käekäigust
Moderaatorid: KAIKUL , Jaanus , Strike , jagr , Erki
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:23
Aaaaaaaaaaaarrrrrrrggggggghhhhhh!!!!!! No oil pressure,Gearbox problems,hydraulic problems. GAAAD DÄMMIT !!!! Whats going on ???
Kuidas nii saab olla,et mõlemad autod sama põhjusega samal kiiruskatsel.
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:25
Saatus, selle nimi on saatus...
gaas on endiselt laiffi
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:27
Krt,nüüd tuleb välja et sama probleem mis Argentiinas.Põhjus oli ometi lihtne.Kuidas saab kaks korda järjest samasee ämbrisse lasta.....
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:29
Väga nigel esitlus Fordilt.Loodame,et ikka EOS ralli vastu peab ????
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:30
Monte: no problems
Rootsi: no problems
Türgi: käimakastiprobleemid
UM: õlirõhk
Argentina: jälle mootori jama
Kreeka: lõpuks ometi korralikult ja võit
Küpros: mootori ja hüdraulika hädad
Ebaõnne läbi esimese hooajapoole...
gaas on endiselt laiffi
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1452 Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa
Postitus
Postitas Afka » 21 Juun 2003, 07:37
Mis teha,mis teha?Loodkem ,et hooaja teine pool läheb paremini.Auto ka ju nõnda noor alles.
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:37
Bossel ka mingid jamad vä ????
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:39
Äkki need fordi insenerid läksid oma asfaldiauto loomisega liiale? Nüüd ei talu enam tolmu ka... A küll nad ära parandavad
gaas on endiselt laiffi
veteran
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2393 Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas veteran » 21 Juun 2003, 07:41
Wilsonil on nüüd küll palju seletamist.Mõni pea võib lennata ka.
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1452 Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa
Postitus
Postitas Afka » 21 Juun 2003, 07:42
Njah eeline aasta ei olnud MMil mineid erilisi tehnilisi probleeme,sel aastal aga muud polegi!
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 07:42
Solberg läks Rovast mööda. Rova eile rääkis, et käigukast jäi kinni teisele ja kolmandale käigule vahest ja käigukast on juba vahetatud, seega rohkem vahetada ei tohi. Roval võivad need käimakasti jamad jätkuda.
Huvitav miks Bosse nii aeglane on?
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:43
Wilson ütles,et õli viga see küll ei saanud olla sest õli polnud seeski....
(väike nali )
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 07:43
GRONHOLM
Peugeot
Has a problem with the centre differential, believed to be running with it locked
kaits
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2184 Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas kaits » 21 Juun 2003, 07:43
Grönholm jäi ka gaardele üle 20 sek
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:43
Bossel keskdiffri jamad. Lukus olevat. Has a problem with the centre differential, believed to be running with it locked
Äkki keegi seletaks, mida see keskdiffer teeb? Auto muutus esi- või tagaveoliseks?
gaas on endiselt laiffi
kaits
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2184 Liitunud: 22 Veebr 2003, 17:33
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas kaits » 21 Juun 2003, 07:48
Erki kirjutas: Bossel keskdiffri jamad. Lukus olevat. Has a problem with the centre differential, believed to be running with it locked
Äkki keegi seletaks, mida see keskdiffer teeb? Auto muutus esi- või tagaveoliseks?
Mõlemad sillad ühe kiiruse ja tugevusega
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:48
Broken prop shaft
Äkki keegi tõlgiks ja seletaks
gaas on endiselt laiffi
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497 Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn
Postitus
Postitas Erki » 21 Juun 2003, 07:52
Äkki hakkab ford BP-d süüdistama et halva õli teind, et näe, ei sobi meie mootorile
gaas on endiselt laiffi
eix
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1573 Liitunud: 08 Mai 2003, 18:26
Asukoht: Rakvere
Postitus
Postitas eix » 21 Juun 2003, 07:53
Ei taha küll kurja,aga kui Burnsil ja Sainzil ka mingid jamad tulevad,siis ei olegi nagu midagi põdeda.......
Ilma rallita nagu ilma õlleta.
Jaanus
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671 Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:
Postitus
Postitas Jaanus » 21 Juun 2003, 07:53
Bossel on esiveoline verts