Sama lugu ka DTM-iga, kümneetapilise hooaja viies start antakse pühapäeva, 23. juuli õhtupoolikul Nürnbergis Norisringil. Etapp on pea iga aasta olnud DTM-i hooaja üheks kõrghetkeks erilise, Monacot meenutava atmosfääri tõttu.
Rada on 2,3 kilomeetrit pikk ja koosneb põhimõtteliselt kahest sirgest ja neid ühendavatest tagasipööretest. Nõutud on seal hea tippkiirus ja vastupidavad pidurid. Varem on seal peetud ka sportautode MM-i ja Interserie võistlusi, praeguse kuju sai Norisring 1972, pärast Pedro Rodrigueze surma 1971. aasta Interserie etapil. Põhiline tribüün Kivitribüün (Steintribüne) oli Hitleri ajal natsipartei paraadide põhiline vaatamiskoht.
Mullu oli Norisringil paras kaosevõistlus, kus parim stardikoht kuulus Kristensenile Audil ja etapivõit Paffett'ile Mercedesel. Poodiumil seisid veel Abt ja Ekström Audidel.
Rajaskeem:

Võistluse pikkus:74 ringi*2,300 kilomeetrit=170,200 kilomeetrit
DTM-i ringirekord: Paffett (Mercedes) 48,922 sekundit (2005)
Kõrvalprogramm:F3 Eurosari,Porsche Carrera Cup,Seat Leon Supercopa,FBMW ADAC, ADAC VW Polo Cup
DTM-i etapivõitjad alates 2000.aastast:
2000: 1.sõit-J.Winkelhock (Opel)
2.sõit-Schneider (Mercedes)
2001: KV-Schneider (Mercedes)
S-Alzen (Mercedes)
2002: KV-Ekström (Abt-Audi)
S-Aiello (Abt-Audi)
2003: Schneider (Mercedes)
2004: Paffett (Mercedes),vt ka siit.
2005: Paffett (Mercedes), vt ka siit.
Ajakava on 2006 jällegi veidi omamoodi, üks ametlik põhjus on samal päeval toimuv Tour de France'i viimane etapp (ja selle teleülekanded).
Reede, 21. juuli:
09:45-10:00 - roll-out
11:00-12:30 - 1.test
15:00-16:30 - 2.test
Laupäev, 22. juuli:
15:35-16:35 - vabatreening
18:50-19:35 - kvalifikatsioon
Pühapäev, 23. juuli:
11:50 - 12:20-warm-up
18:35 - võistluse start
ca 19:47 - autasustamine