FIA WTCC 2006

BTCC, DTM, STCC...jne

Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali

mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

FIA WTCC 2006

Postitus Postitas mrali »

Sel pühapäeval siis algamas kaasaegsete turismiautode MM-i teine hooaeg. Taaskord sõidetakse 10 etappi,kummaski kaks 50-kilomeetrist sõitu, kasutusel on F1,WRC ja DTM-i punktisüsteem. Autod ikka ka Super2000 klassist. Suurim muudatus on ehk lisaballastide maksimumi kergitamine 80 kilogrammini senise 60 kg asemel. Samuti on vahetunud rehvitarnija,Micheline asendavad Yokohamad.

Sõitjaterivis ei näe me Alfa tehasetiimi,küll on N-Technologyl olemas tubli tehasetoetus. Sõitjaist on läinud Garcia (FIA GT) ja Giovanardi (BTCC). AUtodest on tähtsaim uudis uus E90 kerega BMW, Seatil on nüüd terveks aastaks kasutusel Leonid. Võibolla on oodata ka Ladasid mõnedele etappidele. Lahkunud on ka Ford,kelle tulemused aga 2005 olid nullilähedased.

Stardilist 27. märtsi seisuga:
1 Andy Priaulx (GBR) BMW 320si
2 Gabriele Tarquini (ITA) SEAT Leon
3 Rickard Rydell (SWE) SEAT Leon
4 Alessandro Zanardi (ITA) BMW 320si
5 Marcel Costa (ESP) BMW 320si
6 Robert Huff (GBR) Chevrolet Lacetti
7 Nicola Larini (ITA) Chevrolet Lacetti
8 Alain Menu (SUI) Chevrolet Lacetti
9 Jordi Gené (ESP) SEAT Leon
10 Peter Terting (GER) SEAT Leon
11 James Thompson (GBR) SEAT Leon
12 Yvan Muller (FRA) SEAT Leon
15 Augusto Farfus (BRA) Alfa Romeo 156
16 Gianni Morbidelli (ITA) Alfa Romeo 156
18 Salvatore Tavano (ITA) Alfa Romeo 156
19 Maurizio Ceresoli (ITA) * SEAT Toledo Cupra
20 Tom Coronel (NED) * SEAT Toledo Cupra
21 TBA LADA 21106
22 TBA LADA 21106
23 Pierre-Yves Corthals (BEL) * Honda Accord Euro R
24 Ryan Sharp (GBR) * Honda Accord Euro R
30 Luca Rangoni (ITA) * BMW 320si
31 Stefano D´Aste (ITA) * BMW 320i
33 Emmet O´Brien (IRL) * BMW 320i
34 Diego Romanini (ITA) * BMW 320i
42 Jörg Müller (GER) BMW 320si
43 Dirk Müller (GER) BMW 320si
44 Jirí Janák (CZE) * Alfa Romeo 156 Gta
46 Jens Edman (SWE) * Peugeot 407
51 Alessandro Balzan (ITA) * Alfa Romeo 156
52 Elio Marchetti (ITA) * Alfa Romeo 156
53 Riccardo Romagnoli (ITA) * Alfa Romeo 156 Gta
54 Emanuele Naspetti (ITA) * BMW 320i
55 Stefano Valli (RSM) * BMW 320i
56 Simone Iacone (ITA) * BMW 320i
57 Davide Roda (ITA) * SEAT Leon
58 Gianni Calabrese (ITA) * SEAT Toledo Cupra

Kalendrist on läinud Spa ja Imola,asemel vastavalt Brno ja Curitiba. Suurbritannia etapp toimub Silverstone'i asemel Brandsi pikal variandil.

02.04 Monza (I)
30.04 Magny Cours (F)
21.05 Brands Hatch (GB)
04.06 Motorsport Arena Oschersleben (D)
02.07 Puebla Amozoc (MEX)
30.07 Curitiba (BR)
03.09 Automotodrom Brno (CZ)
24.09 Istanbul Speed Park (TR)
08.10 Valencia (E)
19.11 Macau (CHN)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Teemaga vb mitte 100% haakuv,ent Rootsi mängufirmalt Simbin on aasta lõpuks oodata ka WTCC ametlikku mängu erinevatele platvormidele. Leping WTCC organisaatorite ja Simbini vahel on sõlmitud aastani 2008, selle aja jooksul on iga hooaja lõpus oodata uut mängu.
Vt ka http://www.fiawtcc.com/2k5/readNews.asp?id=804
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

SimBin tegi ka FIA GT sarja mängu GTR, sel suvel tuleb ka järgmine osa GTR2. Ise pole seda mängida saanud, kuid kommentaarid on küll olnud väga head. Loota on, et WTCC mängul latti madalamaks ei lasta. :)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Homme Monzas sõidetavale avaetapile (ES ülekanne algab kuskil kella neljast) lähtub parimalt kohalt Priaulx, kellele järgnesid Muller ja Farfus. Kolm eri tootjat seega top3-s. Vaatasin kvalit ka otse ja erilisi sündmusi seal ei toimunud. Märkimist väärib, et pikka aega kvalit juhtinud Muller sõitiski vaid ühe kiire ringi ja siis kadus kohe boksi. Täielikult ebaõnnestus Tertingi kvali, viimane aeg enam kui viiesekise kaotusega.

1 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 9 00:02:00.254
2 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 4 00:02:00.360 + 0.106
3 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 11 00:02:00.379 + 0.125
4 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 9 00:02:00.561 + 0.307
5 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 10 00:02:00.705 + 0.451
6 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 8 00:02:00.736 + 0.482
7 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:02:00.809 + 0.555
8 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 7 00:02:00.819 + 0.565
9 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 9 00:02:00.938 + 0.684
10 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 10 00:02:01.017 + 0.763
11 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 10 00:02:01.038 + 0.784
12 5 Marcel COSTA (BMW 320si ) 10 00:02:01.041 + 0.787
13 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 10 00:02:01.105 + 0.851
14 54 Emanuele NASPETTI (BMW 320i ) 11 00:02:01.172 + 0.918
15 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) 11 00:02:01.206 + 0.952
16 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:02:01.352 + 1.098
17 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 11 00:02:01.354 + 1.100
18 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 7 00:02:01.593 + 1.339
19 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:02:01.615 + 1.361
20 56 Simone IACONE (BMW 320i ) 12 00:02:01.617 + 1.363
21 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 12 00:02:01.707 + 1.453
22 51 Alessandro BALZAN (Alfa Romeo 156 ) 11 00:02:01.884 + 1.630
23 24 Ryan SHARP (Honda Accord Euro R ) 11 00:02:02.120 + 1.866
24 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:02:02.232 + 1.978
25 46 Jens EDMAN (Peugeot 407 ) 11 00:02:02.258 + 2.004
26 33 Emmet O'BRIEN (BMW 320i ) 12 00:02:02.684 + 2.430
27 55 Stefano VALLI (BMW 320i ) 12 00:02:02.771 + 2.517
28 52 Elio MARCHETTI (Alfa Romeo 156 ) 12 00:02:02.942 + 2.688
29 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Toledo Cupra ) 12 00:02:03.054 + 2.800
30 44 Jiri JANAK (Alfa Romeo 156 Gta ) 11 00:02:03.341 + 3.087
31 53 Riccardo ROMAGNOLI (Alfa Romeo 156 Gta ) 10 00:02:03.389 + 3.135
32 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 12 00:02:03.841 + 3.587
33 58 Roberto COLCIAGO (SEAT Toledo Cupra ) 5 00:02:03.952 + 3.698
34 57 Davide RODA (SEAT Leon ) 9 00:02:04.558 + 4.304
35 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 5 00:02:05.567 + 5.313
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Täna õnnestus siis Eurospordilt ka kahte võistlussõitu vaadata.

Esimeses sõidus jäi Priaulx ette, tema järel tuli Yvan Muller, kolmandana D. Müller. 4. kohale kerkis teine Seat Thompson. Dirk Müller peagi oma peaaegu nimekaimust möödus ning oli BMW kaksikjuhtimine, kannul kaks Seati. Siis Farfus Alfa Romeoga ja jälle Seatid. Sõidu lõpus aga Dirk Müller taandus 4. kohale, kui Muller ja Thompson tast möödusid. Farfus (ilmselt meelega) taandus 8. kohale, et teiseks sõiduks parim stardikoht saada (Top8 stardib avasõidu pööratud järjestuses).

Teine sõit oli hullem andmine. BMW tiimikaaslased Dirk Müller ja Priaulx lendasid sõidu keskel koos Seatidega heideldes barjääri. Kolmas BMW Jörg Müller katkestas nagu 1. sõiduski. Avasõidu 7. mees Zanardi võitles Farfusiga, kuni kokkupõrkes esiratta vedrustus purunes. Enne seda oli Zanardil vahepeal sagimist ka seljataga olevate kolme Seatiga. Neist suutis oma kohta hoida vaid Yvan Muller, kes lõpetas Farfusi järel teisel kohal. Rydell põrkas viimasel ringil 3. kohale heideldes kokku Chevrolet' Robert Huffiga. Thompson ja Tarquini sõitsid lihtsalt aeglaselt. Hästi edenes ka eramees Balzan, kes heitles pikalt 3. koha peale, ent vahepealse pusimise tõttu kukkus tahapoole ja üle 4. koha ei saanud. Kolmas oli Chevrolet' Alain Menu, kes avasõidus oli alles teise kümne alguses.

MM-seis
1 Y. Muller (Seat) - 16 p
2 A. Farfus (Alfa Romeo) - 11 p
3 A. Priaulx (BMW) - 10 p
4 G. Tarquini (Seat) - 7 p
5 J. Thompson (Seat) - 6 p
6 A. Menu (Chevrolet) - 6 p

Ise jään avaetapiga rahule. Mõistagi hoian pöialt Seatile ning avaetapil nähtud konkurentsivõime põhjal võib rahule jääda. Etapivõitu ei tulnud, aga tiitliheitluses peaks kõik võimalik olema :)
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Kuidas peab sellest minusugue võhik aru saama, et ühel etapil on kaks võitjat ja sarja liidriks tõuseb hoopis keegi kolmas :? Selline totrus tuleks ära keelata, võita saab ikkagi üks mees ja üks autotootja, mitte kolm.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Point selles, et mõlemad sõidud käivad WTCC-s eraldi etappidena, pungi jagatakse nagu F1-s. Mulleril seega 8+8 punkti, Farfusil 1+10 ja Priaulx'l 10+0.

Aga vaatasin kah mõlemat sõitu ES-ilt ning paar lisakommentaari ka:
- avasõidus oli kaks ringi väljas ka turvaauto, kuna Colciago (era-Seat) pani müüri ja hiljema rammis tema Seati Edman (ainuke Peugeot). Colciago auto süttis, lisaks oli probleeme selle rajalt koristamisega.
- teises sõidus katkestasid kõik viis tehase-BMW-d. D.Müller ja Priaulx üritasid Curva Grandes Thompsonitt pihtide vahele võtta, kuid Priaulx keeras Seati mehele liiga peale, saadud löögist tabas Seat kergelt Mülleri BMW-d ja tõukas ka Priaulx' auto Müllerile otsa. Tarquini aga spinnas veidi hiljem Parabolicas, üritades Zanardist mööduda. Siiski suutis ta jätkata.
- Menu 3. koht oli Chevyle üleüldse esimene poodium WTCC-s (mullu Macaus võeti ta 3. kohalt kütuse lõppemise tõttu maha). Positiivne ka see, et kõik neli tõsisemat tootjat said juba avaetapil vähemalt ühe top3 koha kirja.
Kolin
Moderaator
Moderaator
Reactions: 14
Postitusi: 19363
Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
Kontakt:

Postitus Postitas Kolin »

Kahju, et ise ei näinud. Korduse suutsin kah maha magada. :(
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nädalavahetusel on toimumas ka WTCC teine etapp.
Magny-Coursi kvalis kuulus kaksikvõit Seatile (Tarquini,Rydell). Parima BMW-na J.Müller kolmas. Monza võuitjaist oli Priaulx 9. ja Farfus alles 22.; MM-i üldliider Muller aga 12.

1 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 7 00:01:49.306
2 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 8 00:01:49.554 + 0.248
3 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 9 00:01:49.555 + 0.249
4 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 6 00:01:49.798 + 0.492
5 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 8 00:01:49.949 + 0.643
6 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 10 00:01:50.027 + 0.721
7 4 Alessandro ZANARDI (BMW 320si ) 11 00:01:50.043 + 0.737
8 20 Tom CORONEL (SEAT Toledo Cupra ) 8 00:01:50.053 + 0.747
9 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 9 00:01:50.093 + 0.787
10 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 11 00:01:50.213 + 0.907
11 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:50.257 + 0.951
12 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 8 00:01:50.265 + 0.959
13 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:50.281 + 0.975
14 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:50.338 + 1.032
15 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 12 00:01:50.344 + 1.038
16 5 Marcel COSTA (BMW 320si ) 11 00:01:50.524 + 1.218
17 54 Emanuele NASPETTI (BMW 320i ) 10 00:01:50.689 + 1.383
18 51 Alessandro BALZAN (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:50.714 + 1.408
19 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 10 00:01:50.795 + 1.489
20 23 Pierre-Yves CORTHALS (Honda Accord Euro R ) 11 00:01:50.805 + 1.499
21 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 8 00:01:51.023 + 1.717
22 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:51.089 + 1.783
23 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 11 00:01:51.158 + 1.852
24 58 Roberto COLCIAGO (SEAT Leon ) 12 00:01:51.186 + 1.880
25 55 Stefano VALLI (BMW 320i ) 13 00:01:51.390 + 2.084
26 56 Simone IACONE (BMW 320i ) 11 00:01:51.773 + 2.467
27 52 Elio MARCHETTI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:52.360 + 3.054
28 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 13 00:01:52.580 + 3.274
29 24 Ryan SHARP (Honda Accord Euro R ) 12 00:01:52.627 + 3.321
30 53 Riccardo ROMAGNOLI (Alfa Romeo 156 Gta ) 13 00:01:52.652 + 3.346
31 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Toledo Cupra ) 13 00:01:52.698 + 3.392
32 33 Emmet O'BRIEN (BMW 320i ) 10 00:01:52.852 + 3.546
33 57 Davide RODA (SEAT Leon ) 11 00:01:54.134 + 4.828
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Täna mõlemas sõidus BMW-le kaksikvõit ja Seatile kohad 3.-7. Tähelepanuväärne on see, et mõlema sõidu stardis oli BMW selgelt tugevam. Senine MM-liider Yvan Muller oli selgelt konkurentsist väljas ning vaid teise sõidu alguse avarii abiga suutis saada punkte 7. koha näol. Etapi edukaim (16 punkti) oli aga kahe teise kohaga Jörg Müller. Esimese sõidu võitis Dirk Müller, teise sõidu tiitlikaitsja Andy Priaulx, avasõidu kaheksas.

MM-arvestuses on aga kõik veel lahtine.
1 A. Priaulx (GBR, BMW) - 21
2 Y. Muller (FRA, Seat) - 18
3 J. Müller (GER, BMW) - 16
= G. Tarquini (ITA, Seat) - 16
5 D. Müller (GER, BMW) - 15
6 J. Gene (ESP, Seat) - 14
7 J. Thompson (GBR, Seat) - 13
8 A. Farfus (BRA, Alfa Romeo) - 11
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

No "bemmidel" on tagaveost tingitud stardis kohaltvõtu eelis, lisaks on Magny-Cours tuntud kui BMW rada.
Järgmine etapp siis 21. mail Brandsis (pikal variandil), see enamikule uus rada (v.a. muidugi BTCC kogemustega sõitjaile).
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Brandsi etapp kah läbi. Esimest sõitu domineerisid Seatid. Kolmikvõidu tõid neile Muller, Terting ja Thommo, lisaks pole'lt startinud Rydell viies ja Tarquini kuues. Suurimad rivaalid olid neile hoopis Chevyd, Huffile 4. ja Menule 7. pleiss. Priaulx ainsa bemmina punktidel ja kaheksas.
Teises sõidus tegi ajalugu Menu,tuues Chevyle esimese võidu. Paduvihmas järgnesid talle neli Seati (Rydell,Thommo, Tarquini,Muller). Priaulx juhtis sõitu küll selle algusfaasis, kuid turvaauto lahkudes (põhjustatud Huffi väljasõidust ja auto kõrvaldamisest) võttis ta Paddock Hilli kurvis (avakurv) kruusalt lisa ja kukkus top10 lõppu.Lõpuks ta kaheksas,teda edestasid veel D.Müller ja Morbidelli. Tertingi sõit läks kehvasti,lõpuks alles 18. koht talle.
Üldliidriks tõusis taas "Yvan Julm",Seatil on üldis kolmikjuhtimine. Järgmine etapp siis 4.juunil üsna BMWsõbraliku loomuga Oscherslebeni rajal.

Punktid (6/20):

1. Muller 32
2. Thompson 25
3. Tarquini 24
4. Priaulx 23
5. Rydell 21
6. Menu 18
7. D.Müller 18
8. J.Müller 16
9. Terting 15
10. Gene 14
11. Farfus 11
12. Huff 5
13. Balzan 5
14. Larini 3
15. Zanardi 2
16. Morbidelli 2
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Ma paneks omalt poolt ette, et kõik WTCC etapid võiksid toimuda Brands Hatchis. :)
gaas on endiselt laiffi
Matthiew
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 623
Liitunud: 16 Nov 2005, 13:52
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Matthiew »

pekki. unustasin ära, et täna on ja seega ei vaadand
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Nädalavahetusel siis Oscherslebeni etapp, tehase-Seate stardib seekord tervelt seitse. Viimase auto saab mulluse Seat Leon Supercopa maailmafinaali võitja Florian Gruber Saksamaalt.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Suht bemmisõbralikul Oscherslebenil kaks võitu Saksamaa tootjale (Priaulx ja J.Müller). Üldarvestuses on kuus parimat kahe punkti sees, võrdselt 33 silma on nii Priaulx'l ja Mulleril. Alfa Romeoid on pärast ebaõnnestunud Prantsusmaa ja Inglismaa etappe kergendatud 20 kilo võrra, Farfus oligi teises sõidus teine. Seatidest olid sõitudes parimad Rydell (avasõidus 3.) ja Terting (teises 4.)
Järgmine start-2.juulil Curitibas, see kõigile uus rada (isegi Farfus tunnistas, et pole oma kodulinna rajal kunagi sõitnud).
jens
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 2077
Liitunud: 02 Aug 2005, 21:50
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jens »

Punktiseisu ajab nii tihedaks see, et väga raske on kellelgi ühel nädalavahetusel domineerivaid punkte saada. Etapi parimad peavad ju teises sõidus alustama tunduvalt tagapool ning suurte punktide kogumise šanss on üsna väike.

Priaulx on seni saanud punktikohtadest ainult kas 1. või 8. koha punkte. Seevastu talle vaid kahe punktiga kaotav Tarquini on ainsana seni igal sõidul jõudnud punktidesse, aga mitte kordagi poodiumile! Sõidab stabiilselt seal punktisaajate keskel (saab teiseks sõiduks ka sellega keskmise stardikoha ja lõpetab taas 4.-5. kandis).

See süsteem ehk siis kunstlik punktide tihendamine on minu arust jura. Miks peab esimese sõidu viimaseid punktikoha omanikke premeerima võimalike heade punktidega teisest sõidust? Või miks peavad avasõidu ebaõnnestujad justkui topeltkaristuse saama? (teises sõidus ju suht raske ette tõusta).

Mõlemis sõidus tuleks startida kvalifikatsioonis saavutatud tulemuste alusel - nii oleks ÕIGLANE mu arust (muidu mingid aeglased pässid, kes muidu mahuvad napilt punktidesse, saavad süsteemi tõttu teises sõidus ikka hea koha ja püsivad kõrgheitluses).
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Tegelt võiks nii teha, et kõik esimese sõidu lõpetanud sõitjad stardivad pööratud jäjestuses. Veel võiks lisada kolmanda sõidu, kus stardivad kõik senises kahes sõidus saadud punktiskoori järgi. Sel juhul tuleks muidugi 1) sõidud pikemaks teha, 2) kõigile lõpetajatele punkte anda...rohkem Brands Hatche ja vähem Monzasid + võimsamad ja huvitavamad autod, S2000 pole kuigi atraktiivne...aga siis poleks tegu ka ju enam FIA sarjaga... :lol:

Ok, ma lõpetan ;)
gaas on endiselt laiffi
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

BMW-st lasti lahti viletsalt esinenud Costa, asendaja on Duncan Huisman. Curitiba etapil paneb Brasiilia eratiim Tekprom välja ka ühe Alfa 156, roolis sel 23-aastane brass Lucas Molo.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Pole Curitibas kuulus Farfusile (kellele see kodulinn). Kohtadel 2-6 viis Seati (Gene, Terting, Tarquini, Rydell, Thommo). Ainuke bemm esikümnes, 7. kohal olev Priaulx; nii Curitibas kui ka Pueblas näeb WTCC-s taas Giovanardit, kes asendab JAS-i Hondas Corthalsi. Giovanardi oli Morbidelli järel üheksas. Mullerile ainult 17. stardikoht...


1 15 Augusto FARFUS (Alfa Romeo 156 ) 10 00:01:24.761
2 9 Jordi GENE (SEAT Leon ) 11 00:01:24.903 + 0.142
3 10 Peter TERTING (SEAT Leon ) 12 00:01:24.982 + 0.221
4 2 Gabriele TARQUINI (SEAT Leon ) 8 00:01:25.042 + 0.281
5 3 Rickard RYDELL (SEAT Leon ) 8 00:01:25.162 + 0.401
6 11 James THOMPSON (SEAT Leon ) 14 00:01:25.267 + 0.506
7 1 Andy PRIAULX (BMW 320si ) 11 00:01:25.272 + 0.511
8 16 Gianni MORBIDELLI (Alfa Romeo 156 ) 9 00:01:25.302 + 0.541
9 25 Fabrizio GIOVANARDI (Honda Accord Euro R ) 13 00:01:25.316 + 0.555
10 18 Salvatore TAVANO (Alfa Romeo 156 ) 14 00:01:25.321 + 0.560
11 41 Duncan HUISMAN (BMW 320si ) 15 00:01:25.347 + 0.586
12 20 Tom CORONEL (SEAT Leon ) 13 00:01:25.451 + 0.690
13 42 Jorg MULLER (BMW 320si ) 13 00:01:25.534 + 0.773
14 24 Ryan SHARP (Honda Accord Euro R ) 16 00:01:25.557 + 0.796
15 30 Luca RANGONI (BMW 320si ) 10 00:01:25.597 + 0.836
16 7 Nicola LARINI (Chevrolet Lacetti ) 8 00:01:25.705 + 0.944
17 12 Yvan MULLER (SEAT Leon ) 13 00:01:25.726 + 0.965
18 6 Robert HUFF (Chevrolet Lacetti ) 10 00:01:25.765 + 1.004
19 43 Dirk MULLER (BMW 320si ) 13 00:01:25.823 + 1.062
20 8 Alain MENU (Chevrolet Lacetti ) 11 00:01:25.923 + 1.162
21 31 Stefano D'ASTE (BMW 320i ) 10 00:01:26.360 + 1.599
22 33 Emmet O'BRIEN (BMW 320i ) 16 00:01:26.476 + 1.715
23 19 Maurizio CERESOLI (SEAT Toledo Cupra ) 16 00:01:26.626 + 1.865
24 34 Diego ROMANINI (BMW 320i ) 15 00:01:27.352 + 2.591
25 36 Lucas MOLO (Alfa Romeo 156 ) 12 00:01:27.517 + 2.756
Vasta