ALMS 2006
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
ALMS 2006
Uus aasta,uus teema.
23-25.jaanuarini sõidetakse Sebringis traditsioonilisi talveteste,kus esmakordselt läbib avalikult oma ringe ka Audi R10.Sõidavad sellega seal Pirro,Biela ja Capello.
Samuti testib autosid seal ka Porsche,sõitjad kõik kuus 2006.aasta pilooti (Maassen/Luhr/Collard ja Bergmeister/Dumas/Long).
Autoconi värvilahendus ja plaanid on näha: http://www.americanlemans.com/News/Arti ... ewsID=1715
Edit: meeldetuletuseks ka hooaja kalender:
18.03 Sebring 12h (USA)
12.05 Houston (USA). Etapp toimub koos Champ Cariga.
21.05 Mid-Ohio (USA)
01.07 Lime Rock (USA)
15.07 Toole (Miller Motorsports Park, Salt Lake City) (USA)
22.07 Portland (USA)
20.08 Road America (USA)
03.09 Mosport (CAN)
30.09 Road Atlanta (Petit Le Mans 1000m) (USA)
21.10 Laguna Seca (USA)
23-25.jaanuarini sõidetakse Sebringis traditsioonilisi talveteste,kus esmakordselt läbib avalikult oma ringe ka Audi R10.Sõidavad sellega seal Pirro,Biela ja Capello.
Samuti testib autosid seal ka Porsche,sõitjad kõik kuus 2006.aasta pilooti (Maassen/Luhr/Collard ja Bergmeister/Dumas/Long).
Autoconi värvilahendus ja plaanid on näha: http://www.americanlemans.com/News/Arti ... ewsID=1715
Edit: meeldetuletuseks ka hooaja kalender:
18.03 Sebring 12h (USA)
12.05 Houston (USA). Etapp toimub koos Champ Cariga.
21.05 Mid-Ohio (USA)
01.07 Lime Rock (USA)
15.07 Toole (Miller Motorsports Park, Salt Lake City) (USA)
22.07 Portland (USA)
20.08 Road America (USA)
03.09 Mosport (CAN)
30.09 Road Atlanta (Petit Le Mans 1000m) (USA)
21.10 Laguna Seca (USA)
Viimati muutis mrali, 19 Mär 2006, 22:47, muudetud 1 kord kokku.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Sebringi testid on peetud ja Dindo Capello oli koheselt kiirem kehtivast suurte prototüüpide rajarekordist.Audi testis kahe autoga,roolis Biela ja Capello.Kohal olid ka Dyson uute Loladega,Porsche,Intersport,Highcroft ning GT-dest nii Panoz,Flying Lizard kui ka BMW.
Lisaks on 2007.aastaks võimalik ka Porsche suur prototüüp. Vt ka http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... SPORTSNEWS
Lisaks on 2007.aastaks võimalik ka Porsche suur prototüüp. Vt ka http://www.autoweek.com/apps/pbcs.dll/a ... SPORTSNEWS
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Nii,54. Sebringi 12 tunni sõit on peetud ja ajalugu tegid taas Audi ja Kristensen 
Audi R10-le tuli esimene võit esimesel stardil,tegu on ka esimese diiselauto võiduga sellisel pikamaavõistlusel.Kristensenile oli Sebringi võit aga neljas,selles nimistus on ta nüüd kah kõige ees (keegi teine poel saanud rohkem kui kolme võitu).Peale taanlase sõitsid meeskonnas veel McNish ja Capello. Teine Audi (Biela/Pirro/Werner) küll katkestas ülekuumenemise tõttu, kuid see ei vähenda Audi saavutust. Järgnesid Fieldid ja Halliday (P2 võitja) ning Magnussen,Gavin ja Beretta Corvette'il. Mõlemad Porsched küll katkestasid, kuid Luhri,Maasseni ja Collardi tiim sai siiski veel 7. koha kirja.Parim GT2 auto oli Panoz,mille rooli keeras ka F1 pealike seas alahinnatuim mees ehk Bourdais.
Teine ALMS-i etapp sõidetakse 13. mail Houstoni tänavarajal,Audi osaleb seal R8-tega. R10-d tulevad taas mängu 15. juulil Salt Lake'is.

Audi R10-le tuli esimene võit esimesel stardil,tegu on ka esimese diiselauto võiduga sellisel pikamaavõistlusel.Kristensenile oli Sebringi võit aga neljas,selles nimistus on ta nüüd kah kõige ees (keegi teine poel saanud rohkem kui kolme võitu).Peale taanlase sõitsid meeskonnas veel McNish ja Capello. Teine Audi (Biela/Pirro/Werner) küll katkestas ülekuumenemise tõttu, kuid see ei vähenda Audi saavutust. Järgnesid Fieldid ja Halliday (P2 võitja) ning Magnussen,Gavin ja Beretta Corvette'il. Mõlemad Porsched küll katkestasid, kuid Luhri,Maasseni ja Collardi tiim sai siiski veel 7. koha kirja.Parim GT2 auto oli Panoz,mille rooli keeras ka F1 pealike seas alahinnatuim mees ehk Bourdais.
Teine ALMS-i etapp sõidetakse 13. mail Houstoni tänavarajal,Audi osaleb seal R8-tega. R10-d tulevad taas mängu 15. juulil Salt Lake'is.
Viimati muutis mrali, 19 Mär 2006, 22:48, muudetud 1 kord kokku.
Motors TV näitas Sebringist vist koguni 11 tundi pilti laivis. Korra oli vahel intervjuu Bourdais'ga. Kusjuures ta ise ütles, et F1 rong tundub, et hakkab vaikselt ära sõitma, ütles veel et võimalik, et sõidab tulevikus mõnes NASCAR-i sarjas...mrali kirjutas:Parim GT2 auto oli Panoz,mille rooli keeras ka F1 pealike seas alahinnatuim mees ehk Bourdais.

Üks põhjustest miks ta ikka F1 lepingut pole saanud, on see, mida ta ka intervjuus ütles. Kui ta sinna läheks siis ikka ainult võitma, Ameerikas on ta praegu tippsõitja tipptiimis, kuskil Midlandi tiimis sõitmine oleks minumeelest ka ande raiskamine...
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
http://www.racing1.de/web/alms/artikel. ... =9871&sid=
Audi saadab ALMS-i tiitli järele McNishi ja Capello; Biela ja Pirro tulevad mängu alles Salt Lake'i etapist alates. Kristensen on hõivatud DTM-iga ning Werneri tegevus Le Mansi järel on ebaselge.
Audi saadab ALMS-i tiitli järele McNishi ja Capello; Biela ja Pirro tulevad mängu alles Salt Lake'i etapist alates. Kristensen on hõivatud DTM-iga ning Werneri tegevus Le Mansi järel on ebaselge.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Houstonis on kvali sõidetud, kiireim oli Dyson/Weaveri Lola. Talle järgnesid kaks Porsche prototüüpi ja neljandana ainuke Audi (Capello/McNish). Rajale on minemas 24 autot (nagu ka nädala pärast Mid-Ohios), neist 4 suurt ja 5 väikest prototüüpi. Highcrofti peaks taas nägema Lime Rockis ning teist Audit Salt Lake'is (siis tuuakse taas välja R10-d).
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Vana Audi R8 kõlbab ikka võitma, seekord panid McNish ja Dindo Houstoni etapi kinni. Esiviisiku ülejäänud kohad hõivasid GT1 autod (kaks Vette'i ja kaks Astonit),pole' auto Weaveri ja Leitzingeriga roolis oli kuues, kaotades tervelt 10 ringi. Porsche Spyderid olid taas kiired (Maassen juhtis sõitu alguses), kuid jälle lagunesid nende jõuülekanded. P2 võit siis taas noorele Fieldile ja Hallidayle. GT2 arvestuses olid kaks paremat Porsched, uus Ferrari 430 oli kolmas.
Järgmine sõity on 21. kuupäeval Mid-Ohios, rajale seal esialgseil andmeil oodata 24 autot. Highcroft on palganud viieks etapiks alates Lime Rockist Andy Wallace'i. Lexuse tehasetiimi on oodata millaski juulis, üks sõitjaid seal Champi, IRL-i ja F1 testikogemusega Townsend Bell.
Järgmine sõity on 21. kuupäeval Mid-Ohios, rajale seal esialgseil andmeil oodata 24 autot. Highcroft on palganud viieks etapiks alates Lime Rockist Andy Wallace'i. Lexuse tehasetiimi on oodata millaski juulis, üks sõitjaid seal Champi, IRL-i ja F1 testikogemusega Townsend Bell.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Lime Rockis tuli viimane võit AUdi R8-le, roolis McNish ja Dindo. R8 bilanss: 80 starti ja 63 võitu, neist viis Le Mansis. Kaks ülejäänud poodiumit täitsid Porsched. Dysoni Lolad katkestasid.
Järgmine start siis 15. juulil Salt Lake'is, rada seal vastvalminud Miller Motorsports Park pikkusega 4,5 miili (7,2 km). Audi toob seal mängu kaks R10-t, roolis neil McNish ja Dindo ning Biela ja Pirro.
Järgmine start siis 15. juulil Salt Lake'is, rada seal vastvalminud Miller Motorsports Park pikkusega 4,5 miili (7,2 km). Audi toob seal mängu kaks R10-t, roolis neil McNish ja Dindo ning Biela ja Pirro.
Märgiks ära ka selle, et Corvette'i eduseeria lõppes ja Aston võitis teise ALMS-i sõidu. Lõpus oli siiski väga tihe rebimine Lamy ja O'Connelli vahel, Lamy võitis lõpuks ainult 0.033 sekundiga. Lõppes ka "Ollie'de"(Gavin/Beretta) võidukäik, seni olid nad võitnud 8 sõitu järjest, seekord oli nende sõit üsna rabe ja kaks korda käisid nad rajalt väljas, teisel korral koos Dysoni Lolaga.
gaas on endiselt laiffi
Selgeks on nüüd saanud see, et Acura tiimideks 2007. aastal on Andretti-Green, Fernandez ja Highcroft. Fernandez hakkab kasutama Lola, AGR ja Highcroft Courage'i šassiisid. Tundub, et kõik kolm meeksonda on vaid ühe autoga väljas, kuigi AGR ja Fernandez võinuks kahe autoga välja tulla. Samas hea seegi et kolm eeldatavasti kiiret autot juurde tulemas on.
Portlandist tulevad aga sellised uudised, et Capello oma Audiga kiireim, Intersport Porschest vaid 7 tuhandikku maas, GT1-s Vette-Aston-Vette-Aston, GT2-s kiireim Ferrari. Ilm on Portlandis ebatavaliselt kuum, üle 37 kraadi, sama palju oli ka nädal tagasi Salt Lake Citys nii et sõitjate vastupidavus pannakse proovile.
Portlandist tulevad aga sellised uudised, et Capello oma Audiga kiireim, Intersport Porschest vaid 7 tuhandikku maas, GT1-s Vette-Aston-Vette-Aston, GT2-s kiireim Ferrari. Ilm on Portlandis ebatavaliselt kuum, üle 37 kraadi, sama palju oli ka nädal tagasi Salt Lake Citys nii et sõitjate vastupidavus pannakse proovile.

gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Just Porsche ja Acura suurrünnakute tõttu plaanitakse hiljemalt 2010. aastast keelata väikeste prototüüpide tehasetiimid. Ja üldiselt on mõne tootja domineeritud sarjade/klasside varasemad saatused üsna hoiatavad (vana DTM, vahepealne Champi kriis jne). Lähiaastate mõttes on tugevate tiimide liitumine ALMS-iga muidugi igati positiivne, aga mind teeb veits ettevaatlikuks AGR-i ja Fernandezi kui kahe Honda rahade tõttu kunagi Champist Idiot RL-i pagenud tiimi osalus seal projektis...
Btw, on räägitud ka Honda võimalikust NASCARi huvist (Toyota eeskujul), ent see juba teine teema.
Aga samas, tundub, et tuleva-aastases ALMS-is tõotab LMP2 klassi heitlus kõige karmim tulla...
Btw, on räägitud ka Honda võimalikust NASCARi huvist (Toyota eeskujul), ent see juba teine teema.
Aga samas, tundub, et tuleva-aastases ALMS-is tõotab LMP2 klassi heitlus kõige karmim tulla...
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Enne Road Americat on kuulda, et Audi kaaluvat üleüldse edasist ALMS-is osalemist, põhjuseks Dysoni autode 65 miinuskilo ja 5 kütusepaagi lisaliitrit võrreldes Audiga.
Muudest kuuldustest: Creation plaanivat ühte autot PLM-il+2 autot Lagunas+1 auto tervel 2007. aasta hooajal, Autocon tuleval aastal kaks suurt prototüüpi, Peugeot 908 võimalik debüüt on 2007 Sebringis, pluss veel kuni neli era-Porsche Spyderit-vähemalt väikeste prototüüpide klassis tõotab järgmine aasta suur heitlus tulla
Muudest kuuldustest: Creation plaanivat ühte autot PLM-il+2 autot Lagunas+1 auto tervel 2007. aasta hooajal, Autocon tuleval aastal kaks suurt prototüüpi, Peugeot 908 võimalik debüüt on 2007 Sebringis, pluss veel kuni neli era-Porsche Spyderit-vähemalt väikeste prototüüpide klassis tõotab järgmine aasta suur heitlus tulla

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
McNish ja Dindo tagasid kuu alguses Mosportis omale võiduga tiitli, Audi R10 püsib siiani võitmatuna.
Ning hetke entry list PLM-iks annab tubli lisa just prototüüpe, hetkel on kirjas 8 suurt (lisaks tavakundedele Zytek ja Creation) ning 6 väikest (B-K, van der Steur, Lista). On räägitud ka teisest Creationist Laguna etapiks.
Ning hetke entry list PLM-iks annab tubli lisa just prototüüpe, hetkel on kirjas 8 suurt (lisaks tavakundedele Zytek ja Creation) ning 6 väikest (B-K, van der Steur, Lista). On räägitud ka teisest Creationist Laguna etapiks.