Ühelt poolt on ju ka asjal tõepõhi sees, sest kui vaadata näiteks viimast etappi, kui Alonsol oli tiitel käes ja tootjate arvestuses tihe heitlus, ei suutnud Räikkönen kuidagi hispaanlast kätte saada. SIis tuli juba täiega anda, mitte tagasi hoida. Heh.
Teisalt mõistagi ei meeldi vormelikonstruktoritele see, et sõitjat kiidetakse, aga tehnikat laidetakse =) Eks püütakse ikka öelda, et meiegi tegime head tööd ja valmistasime ette parima auto =)
Kiireima auto tiitli võib välja selgitada stopperiga, aga parim auto on see, mis võidab maailmameistritiitleid, seega leian, et Renault pahameel Mclareni suunas on igati õigustatud.
Kui üsna teema alguses esitati küsimus, et kas nüüd algab Alonso ülemvõim, siis uue hooaja kolme esimese etapi põhjal võib küll öelda, et hetkel on tema ajastu. Näis siis, kas sarnaselt mullusele kaob Euroopa hooajast Renault' sõiduline üleolek või mitte.