Lõuna-Eesti Ralli 2003
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Päris palju juhtus seal. Paari tunni pärast vähe pikem lugu. Aga korraldus oli küll hea. Ühel kohal seistes nägi pea kõik katsed ära, piltlikult öeldes. Leidsime ka ühe päris tõsise õhkutõusmiskoha, kus näiteks Viita lendas umbes 1,5 meetri kõrgusel 20-25 meetrit. Päris hirmus vaatepilt oli.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Sõidu korraldus hea, kuid pealtvaatajaid sinna vist ei tahetud, reede õhtul polnud tanklatest võimalik saada ralli kava, vähemalt need poed ja tanklad millesse sisse astusin, sh nii Tartus kui Võrus. Polnud ka aega Holmesi mängida, et äkki kuskil nuka taga keegi teab midagi. Ka ralli pressikeskus oli selleks ajaks kinni.
Sellisest loogikast küll aru ei saa, miks peab niivõrd kiivalt varjama katsete asukohta - paljud jäävad ilmselt just selle pärast tulemata, et info Võrust kaugemale ei tule. Netti ralli korraldaja rada ülesse panna ei tahtnud, põhjendus, et äkki siis ei osteta ralli kava
, mida enivei raske saada oli
Nii, et suurimad saladused ei peitugi kapos...
Sellisest loogikast küll aru ei saa, miks peab niivõrd kiivalt varjama katsete asukohta - paljud jäävad ilmselt just selle pärast tulemata, et info Võrust kaugemale ei tule. Netti ralli korraldaja rada ülesse panna ei tahtnud, põhjendus, et äkki siis ei osteta ralli kava


Nii, et suurimad saladused ei peitugi kapos...
ma küll ei ütleks selle koha pealt ühtegi halba sõna tegelt.Saabusin Võrru hommikul,ostsin tanklast kava ja suundusin raja äärde.Lihtne ja loogiline.Kusjuures ralli oli tõesti hästi organiseeritud selle koha pealt,et katsed olid kõik suht lähestikku.Ja teed lõuna-eestis on tasemel nagu alati.Ühesõnaga oli seekordne ralli taas vaatemänguline ja need kes seal ei olnud jäid tõesti paljust ilma.Ja jälle olid omaette tegijad rahvusliku klassi E-rühma sõitjad Ventsel,Laipaik ja Remmelg,kelle sõitu oli tõeliselt nauditav vaadata(kahju,et nii Ventsel kui ka Remmelg katkestasid).Nüüd E.OS-le .....
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kahju, et ma ei saanud rallit jälgida kohapeal, tõsiselt kahju 
Samas tulemusi vaadates, üllatas mind Gryazini kiirus, ainus mees see aasta, kes võrdsete masinatega Raidamile konkurentsi pakkunud. Ma ei pidanud venelast senimaani tõsiseks sõidumeheks kuid nüüd mõtlesin ümber. Well done kõigile sõitjatele, tundub, et oli taas üks võimas ralli Eestimaa pinnal

Samas tulemusi vaadates, üllatas mind Gryazini kiirus, ainus mees see aasta, kes võrdsete masinatega Raidamile konkurentsi pakkunud. Ma ei pidanud venelast senimaani tõsiseks sõidumeheks kuid nüüd mõtlesin ümber. Well done kõigile sõitjatele, tundub, et oli taas üks võimas ralli Eestimaa pinnal

Selles suhtes caliga nõus - läksin ka hommikul esimesse tanklasse mis teeääres oli ja oligi legend olemas..
Ise leidsin kuuendal ühe mega koha - oli selline pikk sirge ja siis parem kolm ja kohe järgi vasak kolm - asja tegi huvitavaks see, et esimeses kurvis oli suur loik, mis ulatus üle kogu tee, a seda vist paljudel legendis polnud.. ja nii siis kõik seal põllul käisidki
sm. Telkovil jäi katusest puudu ainult mõni gramm..
Ise leidsin kuuendal ühe mega koha - oli selline pikk sirge ja siis parem kolm ja kohe järgi vasak kolm - asja tegi huvitavaks see, et esimeses kurvis oli suur loik, mis ulatus üle kogu tee, a seda vist paljudel legendis polnud.. ja nii siis kõik seal põllul käisidki

ehvide värk noh! Tegelikult oli asi selles, et rallifoorum üritab ka end veidi meedia alla liigitada ja kuna pressi kleepsud otsas olid, siis anti service kleepekas. Vähemalt hooldusalale sai sisse ja ei pidanud vihmas ligunema. Miks ma sind ei näinud?marti kirjutas:Ja Carlos, kelle service Sa olid?
Kasuta ikka turvavööd ka!
tglt ega ma sind ka ei näinud, aga autot nägin mitme katse peal seismasCarlos kirjutas:ehvide värk noh! Tegelikult oli asi selles, et rallifoorum üritab ka end veidi meedia alla liigitada ja kuna pressi kleepsud otsas olid, siis anti service kleepekas. Vähemalt hooldusalale sai sisse ja ei pidanud vihmas ligunema. Miks ma sind ei näinud?marti kirjutas:Ja Carlos, kelle service Sa olid?

Lihtsalt uudishimust - palju eesti rallidel meediale osalemine maksab?
Seekord oli ka näha, et siniseid veste oli väga palju..
hmm, kas eos`il ka ei ole?Carlos kirjutas:Keegi selle eest raha ei küsi seni veel. Aga kulusid ikka on. Kilomeetreid kogunes nädalavahetusega 760 - sellest mingi bensukulu. Pildid - filmid, ilmutamised jne. Ööbimine hotellis. Nagu ikka, tavalised rallikülastaja kulud.
neid rallikülastaja kulusid tean ma liigagi hästi

omast kogemusest võin veel lisada - kaks korda on tulnud esiklaasi minna vahetama peale järjekordset rallit..
Re: SS5
rõuge trampa asja nimeks ja igal sealkandi rallil see sees olnudmargofi kirjutas:Mida arvate ss5 trampliinist peale mida 5 meest võssa lendas ja ega Murakas samuti oli sinna poole teel - päästis vaid võimas masin ja head oskused?
aga 5 meest??

üks auto kahe mehega - ehk siis ventsel jah pani katla peale seal ennast
murakal jäi nipin-napin puudu tõesti
uusi kata oli enne seda ja lätakad panid u. 500m hiljem katla peale endid.
nii naljakas kui see ei ole jäi ühe ja sama kilomeetri peale kolm samarat
ahjaa muudetud pold seal küll midagi, peale nende "eurokraavide" mis iga tee äärde kaevatud on
Tarvo
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 59
- Liitunud: 13 Veebr 2003, 21:10
- Asukoht: Tallinn
Minul samuti üritusest väga head muljed - hea ilm, huvitavad katsed (lähestikku ja hästi ligipääsetavad), pealtvaatajakava asjalik, selle eest 25.-kr polnud palju. Vrdl. viimase Saku motokrossiga, kus küsiti ainult pileti eest 75.- kr! ja selle eest ei antud isegi võistlejate nr-tega stardinimekirja.
Ka minul ei õnnestunud seekordses sündmuste epitsentris viibida, olin sellest just ~300 m stardi poole vasakul mahapöördel, ja Ventseli katastroofi õnnestus tunnistada vaid kõrva järgi. Hoog trampliinile minekul oli igatahes märkimisväärne. Aga muidu oli see küll üks parema nähtavusega kohti (~1 km kindlasti).
Samuti oli päris põnev 6. katse start, kus peaaegu kohe peale starti tuleb pikk jätkuv paremkurv, minu meelest isegi ilma kaldeta - mega pilt, kus vähemalt esimesed kolm masinat kurvisse sööstes jätkasid kiirendamist, selle asemel et hoogu maha võtta! Tõsi enamus järgnevaid võistlejaid ikka näitasid korraks piduritulesid (v.a. Pohl).
Sellised siis elamused. Ja võro kiilt oll ka peris ummamuudu kuulda?!:)
Ka minul ei õnnestunud seekordses sündmuste epitsentris viibida, olin sellest just ~300 m stardi poole vasakul mahapöördel, ja Ventseli katastroofi õnnestus tunnistada vaid kõrva järgi. Hoog trampliinile minekul oli igatahes märkimisväärne. Aga muidu oli see küll üks parema nähtavusega kohti (~1 km kindlasti).
Samuti oli päris põnev 6. katse start, kus peaaegu kohe peale starti tuleb pikk jätkuv paremkurv, minu meelest isegi ilma kaldeta - mega pilt, kus vähemalt esimesed kolm masinat kurvisse sööstes jätkasid kiirendamist, selle asemel et hoogu maha võtta! Tõsi enamus järgnevaid võistlejaid ikka näitasid korraks piduritulesid (v.a. Pohl).
Sellised siis elamused. Ja võro kiilt oll ka peris ummamuudu kuulda?!:)