Kanada GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Kanada GP
4 päeva pärast on Kanada GP start ja on aeg alustada järgmist teemat.
Räikkönen on ikka veel liidrikohal ja M.Schumacher kaotab talle vaid 2 punktiga. McLaren on Ferrarist möödunud kahe punktiga.
Sõidetakse: 70 Ringi
Raja pikkus: 4,361 km
Kiireim ring: 1:15.960 (Juan-Pablo Montoya)
Sõidu distants: 305,270 km
Siin siis Circuit Gilles Villeneuve raja tutvustus:
Stardijoonest sõidetakse natuke maad otse edasi ja siis tuleb kerge pööre paremale ja siis kohe on ka esimene kurv (vasakule), mis läbitakse u. 133 Km/h. Kohe pärast seda on väike vahe ja siis teine kurv (Coin Senna) paremale mis läbitakse u. 70 Km/h.
Seejärel kiirendatakse ning järgneb kerge pööre paremale, siis tulevad raja 3 ja 4 kurv, mis moodustavad S-kurvi. 5 kurv läbitakse u. 255 km/h, kerged pöörded vasakule ja paremale ning shikaan (6 ja 7kurv), milles algkiirus 90 km/h ning väljudes kiirendusel 142 km/h.
Edasi pikem sirge ja 8 kurv paremale (enne kurvi on kiirus natuke alla 300 km/h, kurvi sisenedes pidurdatakse hoog u. 110 km/h-le ja kurvist väljudes kiirendades on hoog u. 155 km/h). 10 kurv on nõelasilmakurv, mis on üks raskemaid kurve enne finishijoont see kurv läbitakse u. 55 km/h 1 käiguga.
Kohe pärast nõelasilmakurvi surutakse gaasipedaal põhja ja ei pidurdata enne viimast shikaani, kus kiirus langeb u. 140 km/h peale. Sellest kurvist peab täpselt väljuma, sest kui kiirus on liiga suur ja trajektoor vale, siis jääb ette sein. Must stsenaarium on tuttav isegi tippmeeskondade sõitjatele. Tavaliselt võetakse siin lisa asfalteeritud ribalt, aga liiga julgelt ei tasu sealt hammustada, sest samas on sein. Kiirendatakse ja algab uus ring.
Räikkönen on ikka veel liidrikohal ja M.Schumacher kaotab talle vaid 2 punktiga. McLaren on Ferrarist möödunud kahe punktiga.
Sõidetakse: 70 Ringi
Raja pikkus: 4,361 km
Kiireim ring: 1:15.960 (Juan-Pablo Montoya)
Sõidu distants: 305,270 km
Siin siis Circuit Gilles Villeneuve raja tutvustus:
Stardijoonest sõidetakse natuke maad otse edasi ja siis tuleb kerge pööre paremale ja siis kohe on ka esimene kurv (vasakule), mis läbitakse u. 133 Km/h. Kohe pärast seda on väike vahe ja siis teine kurv (Coin Senna) paremale mis läbitakse u. 70 Km/h.
Seejärel kiirendatakse ning järgneb kerge pööre paremale, siis tulevad raja 3 ja 4 kurv, mis moodustavad S-kurvi. 5 kurv läbitakse u. 255 km/h, kerged pöörded vasakule ja paremale ning shikaan (6 ja 7kurv), milles algkiirus 90 km/h ning väljudes kiirendusel 142 km/h.
Edasi pikem sirge ja 8 kurv paremale (enne kurvi on kiirus natuke alla 300 km/h, kurvi sisenedes pidurdatakse hoog u. 110 km/h-le ja kurvist väljudes kiirendades on hoog u. 155 km/h). 10 kurv on nõelasilmakurv, mis on üks raskemaid kurve enne finishijoont see kurv läbitakse u. 55 km/h 1 käiguga.
Kohe pärast nõelasilmakurvi surutakse gaasipedaal põhja ja ei pidurdata enne viimast shikaani, kus kiirus langeb u. 140 km/h peale. Sellest kurvist peab täpselt väljuma, sest kui kiirus on liiga suur ja trajektoor vale, siis jääb ette sein. Must stsenaarium on tuttav isegi tippmeeskondade sõitjatele. Tavaliselt võetakse siin lisa asfalteeritud ribalt, aga liiga julgelt ei tasu sealt hammustada, sest samas on sein. Kiirendatakse ja algab uus ring.
Viimati muutis Frank, 11 Juun 2003, 15:00, muudetud 2 korda kokku.
"Come on, you can see more than that"
MTV3 näitab esimest kval'i ja teist ning siis veel ühte harjutust. RTL'i pealt näeb muidu kõige rohkem.Erki kirjutas:Teadmiseks nendele kellel on võimalust ja tahtmist. Homme, reedel kell 17.45 näitab DSF treeninguid ja 1. kvalifikatsiooni.
Rubens on heas tujus ja loodab head sõitu.
teeme siia väikse arutelu, teemaks on: Millal mclaren toob enda uue masina rajale (GP'le)?
vastusele võiks lisada mõne põhjuse.
Mina pakun et järgmiseks või üle järgmiseks GP'ks, kui nad saavad kiirelt mootori, käigukasti ja vastupidavus probleemidest lahti siis toovad nad selle prantsusmaal rajale
"Come on, you can see more than that"
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mida siin arutada? Tuleb lihtsalt uudiseid lugedaFrank kirjutas: teeme siia väikse arutelu, teemaks on: Millal mclaren toob enda uue masina rajale (GP'le)?
vastusele võiks lisada mõne põhjuse.
Mina pakun et järgmiseks või üle järgmiseks GP'ks, kui nad saavad kiirelt mootori, käigukasti ja vastupidavus probleemidest lahti siis toovad nad selle prantsusmaal rajale

formula1.ee kirjutas:
Uus McLaren ei tule Hagi sõnul rajale ka 6. juulil Prantsusmaal, kuna Euroopa ja Prantsusmaa etappide vahele jääb ainult nädal. "Mõlema etapi vahel on ainult nädal, sellest võib saada logistiline probleem," ütles sakslane. "Seetõttu on võimalik, et me sõidame uue autoga alles 20. juulil Silverstone`is."
Seda ka veel, et tänase vabatreeningu kiireim oli mõnevõrra üllatuslikult Pizzonia

kval oli põnev, sest ilm oli märg ja ei teadnud mis võib juhtuda.
Schumi oleks ääre pealt sõitnud seina nõelasilma kurvis. montoya sõitis natuke murul. villeneuve tegi finishi sirgel topelt spinni. minardid 11 ja 13 see oli kõige ülatavam peale selle et Heidfeld oli 3'as.
Schumi oleks ääre pealt sõitnud seina nõelasilma kurvis. montoya sõitis natuke murul. villeneuve tegi finishi sirgel topelt spinni. minardid 11 ja 13 see oli kõige ülatavam peale selle et Heidfeld oli 3'as.
"Come on, you can see more than that"
ega ta nüüd 3 spinni teinud siis? 2 tegi vähemalt minu nägemise järgi (esimene siis kui ta kaotas juhitavuse ja teine kohe otsa). Jah 2 aja tegi, aga ta oleks peaegu selle võinud lõpetada ka seinasErki kirjutas:Schumi äärepealt seinas??!!! Ta tegi ju teise aja. Xausile: Pizzonia sõitis selle aja kuivas, kuskil poole peal hakkas sadama ja siis läksid kõik asjad pe***e. Ning Frank, kust otsast Villeneuve topeltspinni tegi???

"Come on, you can see more than that"
Sõit oli eelmiste sõitudega võrreldes suht huvitav. Lõpus oli 4 esimese vahe väga väike. Aga mis paha asi oli, oli see et Schumi võitis. Räikkönen sai küll lõpuks 6 koha ja läks üldarvestuses teiseks
Krt oleks Schumi kuskil seina pannud oleks hea olnd
Oleks Räikkönen ikkagi liider ja Minardigi punkti saanud.


gaas on endiselt laiffi
Ma nii lootsin, et Alonso viimaste ringidega möödub kõigist 3 ees olnud mehest ja tõuseb esmakordselt võitjaks. Aga no kui peamine oli mitte riskida, siis olgu... kahju ikkagi...
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Renaulti kiirus oli vast etapi suurim üllatus. Nad tegid boxipeatuse teistest hiljem, kuid sellest hoolimata suutis Alonso kvalifikatsioonis sõita välja kolmanda aja. Viis pluss Renaultile. Veel kiidaks Williamsi tiimi, kes tegi väga head tööd, eriti säras Ralf, kes tegi hea kvalifikatsiooni ja ka võistluse. McLarenile oli see võistlus suht ebaõnnestunud...
Kanada GP-st jääb meelde pikk katkestajate rivi ja autode lagunemised(Williamsite peeglid ja Rubensi õhusuunaja).
Kanada GP-st jääb meelde pikk katkestajate rivi ja autode lagunemised(Williamsite peeglid ja Rubensi õhusuunaja).
Sõit oli tõesti põnev. Viimase ringi Casino sirgel oleks võinud olla palju mööda sõidu üritusi mis oleks veelgi põnevamaks teinud. Huvitav mis Williamsite peeglitel viga oli ja mis Rubensi õhusuunaja kinni hoidjatel viga oli. mclaren näitas uuesti et viimaselt kohalt startides on ka võimalusi punkti kohale tõusta. Renault kiirus natuke üllatas küll. montoya oleks võinud võidelda võidust kui ta poleks teinud spinni
"Come on, you can see more than that"
Krt, millegipärast on F1s nii, et kiirem ei saa mööda. Küll vaevles Alonso seal Montoya taga ja ega MS Ralfist kah just kiirem polnud, pigem vastupidi. Aga oli hea näha, et 4 autot nii lähestiku lõpetasid, see on igati positiivne märk. Üllataja oli ikkagi Renault, kes suurepärast sõitu teeb.
tax eriti ei tea, mida räägib