Audi R10
Moderaatorid: Jaanus, Strike, mrali
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Audi R10
Niisiis,pikalt oodatud uus Audi sportauto on valmis.Nagu arvatud ja kardetud,on jõuallikaks diisel (5,5-liitrine V12-biturbo,ca 650 hj/1100 Nm).Esimesed meetrid avalikkuse ees sõitis (loomulikult) seitsmekordne Le Mansi võitja Tom Kristensen.
Esimesed pildid:
http://www.project-lemans.de/content/view/1569/53/
http://www.project-lemans.de/content/view/1570/53/
Pikemalt juttu:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... t/r10.html
Ja tehnilised andmed:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... klung.html
Auto kaalub 925 kilogrammi, käigukast on kuuekäiguline Xtrac,kütusepaak mahutab 90 liitrit. Võrreldes R8-ga on auto võimsam (650 hj vs R8 550 hj) ning väga suur vahe on pöördemomendis (R8-l "ainult" 700 Nm).
Debüüti on oodata 18.märtsil 2006 Sebringis,peaeesmärk on Audil aga esimese diiselautoga võita Le Mans ja seda juba 2006.
Esimesed pildid:
http://www.project-lemans.de/content/view/1569/53/
http://www.project-lemans.de/content/view/1570/53/
Pikemalt juttu:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... t/r10.html
Ja tehnilised andmed:
http://www.audi.de/audi/de/de2/erlebnis ... klung.html
Auto kaalub 925 kilogrammi, käigukast on kuuekäiguline Xtrac,kütusepaak mahutab 90 liitrit. Võrreldes R8-ga on auto võimsam (650 hj vs R8 550 hj) ning väga suur vahe on pöördemomendis (R8-l "ainult" 700 Nm).
Debüüti on oodata 18.märtsil 2006 Sebringis,peaeesmärk on Audil aga esimese diiselautoga võita Le Mans ja seda juba 2006.
Re: Audi R10
Kusjuures mina loen praegu alms-i foorumist, et käigukast on 5-käiguline linkmrali kirjutas:Auto kaalub 925 kilogrammi, käigukast on kuuekäiguline Xtrac
http://www.mulsannescorner.com/news.html
Siin on juttu sellest, et väidetavalt olevat Audil olnud probleeme auto minimaalkaalu sättimisega ja ka mootoril polevat algul piisavalt jõudu olnud.
Kuna ACO käseb järgmisel aastal kõigil katusega autodel panna sisse konditsioneer, suureneks kinniste autode kaal ~25kg võrra. Ja nüüd Audi võiks eeldada(või soovitada), et ACO lisab kõikidele masinatele 25 lisakilo juurde, et asi võrdseks teha.
gaas on endiselt laiffi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Väga võimalik,et R10 osaleb 2006.aastal ainult Sebringis ja Le Mansis.Kes autod välja paneb ja kes sõidavad,pole teada.Kuna LM siiski ei kattu DTM-iga,on üsna reaalne,et üks sõitjaid on Kristensen.
Räägitud on ka nn "Rootsi Audist" Le Mansis,millega sõidaksid Stefan Johansson,Kenny Bräck ja vb isegi Eki.
Räägitud on ka nn "Rootsi Audist" Le Mansis,millega sõidaksid Stefan Johansson,Kenny Bräck ja vb isegi Eki.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Parim kommentaar pärast R10 esimest sõitu ja võitu tuli Capellolt: "When they announced the Quattro would run in World Rally Series, they said the Quattro was for tractors, not for rally cars. Then they started winning. This reminds me of that. When Audi announced they would run a diesel some people laughed. But we showed them today this is something great."
Biela/Pirro/Werneri katkestamise põhjustas suuresti telemeetria jupsimine, mistõttu ei suudetud ülekuumenemist piisavalt varem märgata.
Biela/Pirro/Werneri katkestamise põhjustas suuresti telemeetria jupsimine, mistõttu ei suudetud ülekuumenemist piisavalt varem märgata.