Praegu on ju kõik vaat et suurepärane, Markko on eespool WRC karussellis tiirelnutest, mis tõestab jätkuvalt tema headust. Ja liidame siia veel Keio poolt mainitu. Ning Urmo Aava - SUPER
Arvan, et MM sõidab ülihästi oma esimesel rallil üle hulga aja. Sellistes mudalaviinide tingimustes ei luba tema alateadvus riski peale minna. Tubli MM, et üldse jälle areenil oled.
Nii Urmo kui Markko teevat väga ilusat sõitu. Juhhei! Süda hõiskab sees.
Las see kohalik kihutab. Arvestades kõiki asjaolusid on praegune Markkole igati kordaminek. Ja loodetavasti ta isu aina kasvab. Ja tulevikult võib veel paljutki loota.
Te, sõbrad, leiate igas olukorras hea põhjenduse, miks MM sõit ei suju soovitud hiilgaval kujul. Osalt õige, aga arvan, et ega ta 100% ei pingutagi. Oma raha eest ostetud autot ikka hambad ristis ei sõtku, auto ka hoopis teine kui harjunud WRC, lisaks pikk paus ning peale kõike juhtunut vaja sõidukindlus tagasi saada, uus partner jne.
Samas Tuohino, Carlsson ja mõni veel rajal samuti mitte oma sissesõidetud autodega, selles osas suht võrdne olukord. Kogemuste ja oskuste poolest peaks Markko neist üle olema.
Veidi murelikuks teeb vaid liiga suur vahe kohaliku ässaga, võiks olla vähem.
Kuid väga hea meel on Markkot siiski taas rajal näha!
Ka Urmo teeb ägedat rallit, näitab tagatulesid neliveolistele.
Lugenud EPL-i artiklit:http://www.epl.ee/artikkel_315806.html
tõmbaks alla ühe tähelepaneku: Pressikonverentsil ütles Märtin, et sõitis viimati N-rühma autol kümme aastat tagasi, süda aga igatsevat WRC auto järele,”
Samuti tundub väga rahul olevat oma kartturiga.
>
0
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
Second was Markko Märtin, who was not enjoying the morning's wet and foggy conditions. His efforts were further hampered by a lack of soft compound tyres, which would have been better suited to the wet and cold conditions. “This is a difficult rally,” he said. “It's also the first working with David [Senior], in this car and in these conditions. Not an easy debut but it works well for us so far.” http://rally.racing-live.com/wrc/en/
Portugali superally on väheke erinev kui WRCs kasutatav.
Katkestatud / puudutud kiiruskatse eest saab viie asemel hoopis kolm minutit trahvi, kui on läbitud vähemalt 40% esimese päeva katsetest. Esimestel katsetel katkestanud saavad ikka 5 minutit, aga kui on sõidetud üle 40% katsetest, siis on +3.