Päris kahju hakkab sellest lahedast mehest. Sõidab ülihästi, stabiilsus parem kui teistel (kui siis ehk Märtin on veel parem ). Kuid ikkagi peab muretsema järgmise aasta lepingu pärast. Pigem sidrun võiks saata colini pikalt, sest see vend nüüd enam isegi ei räägi kui kõva ta on rääkimata siis sõitmisest endast. Fordi ja Pesukoti lootused on kah suhtkoht 0-i lähedased. Sama ka Subiga tegelt. Niiet, mina panen nüüdkõik oma pöidlad pihku, et tiimi bossidel küllalt mõistust oleks, et Sainz järgmiseks aastaks ikka meiega jääks.
Usun, et Carlos muutub päris kuumaks kaubaks ja saab ka ilma sponsorite abita endale töökoha 2004 hooajaks. Ta on ikka nii kiire ja usaldusväärne, et patt oleks teda tööta jätta.
Ma usun, et ta säilitab oma koha Sidrunis või siis läheb Subarusse, Tommi asemele.
Samas on veel üks võimalus mille peale ma alles hiljuti tulin. Hoolimata sellest, et Sainzi soovib palgata mitu tiimi on võimalus, et ta otsustab loobuda nendest pakkumistest ja kiivri varna riputada. See võimalus on alati olemas...
Oleks kahju küll kui ta xaus'i viidatud võimalust kasutaks. Minu lemmikuteks on päris kindlasti Sainz ja teisalt Panizzi ning mõlemail on vesi ahjus. Väga mage igatahes. Ja sellega, et elu on selline nagu ta on, ei tahaks ka kunagi leppida.
Ega xaus'i pakutud variant väga halb polegi...Carlosele endale. Lõpetada tulebki ju siis kui tipus oled. Ega iial ei tea millal võib teda sama saatus nagu Tommit. Mina igatahes loodan et ta vähemalt aasta jätkab. Siis olen ma nõus sellega mida ta ise arvab.
Carlos on yks mu lemmiksõitjatest ja oleks tõesti kurb kui ta peaks loobuma kuna talle tööd ei anta.Nagu näitas viimane ralli on ta enamusest kiirem ja stabiilsem.aga kui nii peaks juhtuma ja sidrun ikka mcRaele maxab sis on ju võimalus mingi teine tiim kui ka sinna ei võeta tuleks võtta era verts ja ikka enamusele tehasemeestele ära panna milleks on sainz võimeline mina arvan....
Tänases wrc.com-is ütleb Sainz, et soovib sõita 2004 tipp meeskonnas, kas Citroen, Peugeot, Subaru või Ford. Hetkel on tal läbirääkimas kahega nendest(ilmselt Citroen ja Subaru).
Kui ta järgmiseks hooajaks kohta nendes tipp tiimides ei saa, siis riputab kiivri varna
carlost eriti subarus kyll ette ei kujuta ju, solbergi kõrvale! veider oleks! aga no see on võimalik, kuid ebatõenäoline.
fordi ta ka kindlasti ei saa sest ford ju ikkagi noortele pyhendunud! ja citroeni(nagu ta ise räägib) eriti jääda ei saa sest tiimi boss teda loebile ja mcraele ei eelista vaatamata parematele tulemustele.
jääb yle peugeot. sealgi on teisele kohale mitu mitu kandidaati...
Mul on kinnisidee, et järgmisel hooajal näeme me fordis ühte vanemat ja kogenumat sõitjat. Suurima tõenäosusega on see põhjendamatu luul, aga see mõte kummitab mind jätkuvalt.
Ma arvan, et kui Mcrae sellel hooajal korralikku tulemust kirja ei saa siis saab ta Sitikast kinga ja Sainz jääb. Kui ma ei eksi siis on tal ju ka ainult aastane leping. Igati loogiline oleks kui Sitikas jätaks endale ikkagi parema sõitja kui mehe kes KÜSIB palka aga tulemusi ei näita.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Seda ma ka ei usu, et Colinile sitikast kinga antakse. Colin on ka ikoonina väärtuslik ja seda ma ei usu, et tema tulemused kuskile lihtsalt ära kaoksid. Lõpuks ei olnud ju see ka tema viga, et ta Acropolisel ebaõnnestus.
Just just! Colin on nimi, mille järgi mu vanaemagi autorallit teab. Tema omamine on igale meeskonnale eduks. Tema nimi müüb hästi. Katab vähemalt lõhutud autode kulud.
Annaks siiski jumal, et Sainz läheks Fordi. See oleks killer-tiim. Olgu see võimalus ebatõenäolisim, aga samas oleks tegu antud juhul võimalikest kõige lahedama tiimiga. Latvala või Hirvonen lisaks, Duval mind ei koti absoluutselt.