
Rally Championship 2000
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
Rally Championship 2000
Natuke juttu siis RC-st.Kas seal on selline reaalsus nagu päriselt on
Ega kui käimakast läbi on vaevalt kiiremad vennikesed seal sust mööda kihutavad või vastupidi. Ajalimiiti ka niikuinii pole võimalik ületada. Ainult katsed on seal jah pikemad.

Viimati muutis Erki, 11 Juun 2003, 14:44, muudetud 1 kord kokku.
gaas on endiselt laiffi
sul on auto parandamiseks aga 15 või 20 minti. kiiruskatsed on pikkad. käigukastil kaovad käigud, mootor võib lõppetada töötamise, tuled kaovad ära, rattad tulevad alt ära, klaasides on mõrad (vaatad seest vaates on mõrad hästi näha ja seest vaateid on 2), viskab käigu välja kui on raskem kokku põrge. autosid on palju, aga üks miinus on see et seal on ainult britti teed.
"Come on, you can see more than that"
Aga auto parandamise aega ei saa ju ikkagi ületada, ei ole teisi sõitjaid sinust mööda sõitmas näha kui tee ääres oma autot parandad (tõin uue asja välja, ülesõitudel võiks olla nii et saad ise oma autot parandada), rahva sisse ei saa sõita. Kui need ka juurde tuua + enda raja tegemise ja ülemaailmsed rajad siis räägiks me juba täielikust rallisimulaatorist.
gaas on endiselt laiffi
sinu kiituseks tuleb öelda et kirjavigu oskad sa ikka veel tehaFrank kirjutas:sul on auto parandamiseks aga 15 või 20 minti. kiiruskatsed on pikkad. käigukastil kaovad käigud, mootor võib lõppetada töötamise, tuled kaovad ära, rattad tulevad alt ära, klaasides on mõrad (vaatad seest vaates on mõrad hästi näha ja seest vaateid on 2), viskab käigu välja kui on raskem kokku põrge. autosid on palju, aga üks miinus on see et seal on ainult britti teed.

Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Auto parandamise aega SAAB ületada ja vahel lausa PEAB. Kui auto on väga katki, siis kiiruskatsetele ei pääse. Arcades võid sa näha küll, kuidas teised sinust mööda panevad, aga kahjuks mujal mitte. Aga auto purunemine on mega. Ise olen kiiruskatseid sõitnud ilma 2 ja 3 käiguta. Päris jube oli.
tax eriti ei tea, mida räägib
kle, see pole midagi, ma sõitsin Wales'i ralli 5 kiiruskatset 5 ja 6'nda käigugatax kirjutas:Auto parandamise aega SAAB ületada ja vahel lausa PEAB. Kui auto on väga katki, siis kiiruskatsetele ei pääse. Arcades võid sa näha küll, kuidas teised sinust mööda panevad, aga kahjuks mujal mitte. Aga auto purunemine on mega. Ise olen kiiruskatseid sõitnud ilma 2 ja 3 käiguta. Päris jube oli.


"Come on, you can see more than that"
on küll võimalik aga selle eest ei saa trahvi vaid pannaxe mõne seki jooxul stardijoonele tagasi.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
nu 10 seki tuleb juurde küll ,kuid kui split screeni sõita siis valestardi tegijal on aeg umbes 2 seki maas ja kui nad jõuavad katsel täpselt samasse kohta siis võitja on juba valestartija.
<Gener_AL> what was the name of that rally driver early nineties juhan kankernaun ... he was an awsome driver ...
www.liveforspeed.net
www.liveforspeed.net
see mäng töötab CD'ga ja ma proovisin neid CD faile neti üles sokutada aga ainult 1 (11'st) fail jõudis üles kui see hakkas jupsimaford wrc kirjutas:Kellel mängu on PALUN uppige see kuhugi ftp'sse pliiiz endal läx mäng lollix ja ei käivitunud enam, plaati kah ple, et uuesti installida--Loodan teie lahkusele =P
"Come on, you can see more than that"
No nüüdseks see imeloom siis proovitud. Öelda on ainult kiidusõnu.
Rajad
Rajad on head pikad. Meeldivalt palju on pimedas sõitmist. Mõnedel katsetel on häirivalt palju ikaane ja enne sinna jõudmist pole teada kas see on vasak-parem-vasak või vastupidi. Veel üks miinus on ka paljudest teistest mängudest tuttav anomaalia et vastu heinapalli või aeda sõites ei lähe see katki. Samas ristmikele (mida radadel on väga palju) paigutatud koonused saab maha ajada küll. Eriti head on minu arvates asfaldirajad. Lemmikuks on kujunenud Ulsteri ralli.
Autod
Praegu saan sõita aind A5-A7 autodega. Autode purunemine on vinge. Ratast pole alt veel sõita õnnestunud aga katus on küll täitsa lömmis olnud
Kui esituled pimedal katsel puruks lähevad on jama küll majas.
Käikude väljalangemise kohta niipalju et täna championshipi alustades 3ndal katsel kihutasin vastu aeda ja järjest kadusid ära 1,2 käigud. Päris jube oli sõita.
Graafika
Suhteliselt hea. Täiesti võrreldav coliniga. Peale sõitu saad vaadata ka kordust. Kui paned ilusa katuse maha saad mõnusalt vaadata seda igast vaatenurgast ja ka aegluubis.
Juhitavus
Ehk rallimängu tähtsaim osa. Kuulnud et juhitavus ja autode käitumine erineb suuresti cmr2-e omast, mõtlesin et on halb. Aga peale paari päeva olen väga ära harjunud ja pole hullu midagi. Pidurdadaon küll imelik sest autol on vist mingid hüperpidurid mis pidurdavad juba nagu vormeli omad.
Kaardilugejat saab valida. Kas mees- või naissoost. Süsteem on 1-2-3-4-5-hairpin-square kus 1 on kiireim kurv ja 5 aegalsem. Hairpin siis tagasipööre ja square täisnurkne pööre.[/list]
Rajad
Rajad on head pikad. Meeldivalt palju on pimedas sõitmist. Mõnedel katsetel on häirivalt palju ikaane ja enne sinna jõudmist pole teada kas see on vasak-parem-vasak või vastupidi. Veel üks miinus on ka paljudest teistest mängudest tuttav anomaalia et vastu heinapalli või aeda sõites ei lähe see katki. Samas ristmikele (mida radadel on väga palju) paigutatud koonused saab maha ajada küll. Eriti head on minu arvates asfaldirajad. Lemmikuks on kujunenud Ulsteri ralli.
Autod
Praegu saan sõita aind A5-A7 autodega. Autode purunemine on vinge. Ratast pole alt veel sõita õnnestunud aga katus on küll täitsa lömmis olnud


Graafika
Suhteliselt hea. Täiesti võrreldav coliniga. Peale sõitu saad vaadata ka kordust. Kui paned ilusa katuse maha saad mõnusalt vaadata seda igast vaatenurgast ja ka aegluubis.
Juhitavus
Ehk rallimängu tähtsaim osa. Kuulnud et juhitavus ja autode käitumine erineb suuresti cmr2-e omast, mõtlesin et on halb. Aga peale paari päeva olen väga ära harjunud ja pole hullu midagi. Pidurdadaon küll imelik sest autol on vist mingid hüperpidurid mis pidurdavad juba nagu vormeli omad.
Kaardilugejat saab valida. Kas mees- või naissoost. Süsteem on 1-2-3-4-5-hairpin-square kus 1 on kiireim kurv ja 5 aegalsem. Hairpin siis tagasipööre ja square täisnurkne pööre.[/list]
gaas on endiselt laiffi