5.Heix Citroen Xsara WRC A8 TKatsel olid katkestanud kaks ekipaazi. Enne hüppele minekut ei saanud aru miks rahvas vehib kätega ja maandusime täpselt vastu katkestanud autot. Õnneks meeskond OK.
7.Krusa Ford Focus WRC A8 TSõitsime paaris kohas kurvi liiga pikaks ja puutusime piirdeid. Selle tagajärjel läks üks velg kõveraks.
12.QJU2 Mitsubishi Lancer WRC A8 TSpinnasime teises splitis.
15.Kiilakass Peugeot 307 WRC A8 TKeerasime liiga vara silla kurvi sisse ja tulemuseks oli, et sõitsime vastu liivakasti.Katse lõpus käisime korra teelt väljas.
22.Strike Ford Focus WRC A8 TPeame kiitma kohtunike tööd, kes hoiatasid enne viimase spliti algust peale hüpet olevast katkestajast ja nii pääsesime neist õnneks korralikult mööda. See olukord oleks võinud oi oi kui halvasti lõppeda.
1.Burns Subaru Impreza WRC A8 TKatse keskel meeletu udu. Õnneks legend klappis ja vältisime vigu.
5.Heix Citroen Xsara WRC A8 TKatsel tihe udu, mis segas sõitmist. Õnneks tehnilisi muresi polnud.
7.Krusa Ford Focus WRC A8 TMeie ilmameeskond ennustas katsele udu. Õnneks udust pääsesime, kuid tegime liiga palju sõiduvigu ja kaotasime sekundeid.
11.Johunn Mitsubishi Lancer WRC A8 TMeeskond sõitis katse keskel suurel kiirusel teelt välja ja oli sunnitud katkestama. Meeskond OK.
12.QJU2 Mitsubishi Lancer WRC A8 TKatse teisel poolel tihe udu. Sõitsime ainult legendi järgi.
15.Kiilakass Peugeot 307 WRC A8 TSõitsime katsel mitu korda teelt välja ja lõhkusime tagumise vasaku velje.
22.Strike Ford Focus WRC A8 TSuutsime teise spliti keskel ühes vasakus kolmanda käigu kurvis teelt välja sõita ja selle tagajärjel natuke aega kaotada. Arvan, et selle väljasõiduga kaotasime u 2 sekundit.
23.Sparco Ford Focus WRC A8 TKatse väga kitsal lõigul jäi ette katkestaja, kellest ei saanud kohe mööda. Kaotasime seal mõned sekundid konkurentide kasuks. Muidu kõik OK ja jätkame hooaja esimest rallit positiivselt meelestatult.
5.Heix Citroen Xsara WRC A8 TSõitsime katsel korra välja, kuid ei kaotanud õnneks väga palju aega.
7.Krusa Ford Focus WRC A8 TKatse keskel oli midagi uskumatut. Teise spliti paremas sisekurvis oli pargitud lumekoristusmasin. Kus küll olid rajakohtunike silmad? Katse lõpus pääsesime napilt, et ei sõitnud sisse põtradele, kes üle tee jooksid napil enne masinat.
12.QJU2 Mitsubishi Lancer WRC A8 TKa meie ekipaaz kohtas katsel lumekoristusmasinat. Samuti pidime kahel korral hoogu maha võtma, et katkestajatest mööda saada.
2.Erry Subaru Impreza WRC A8 TKäisime katsel kaks korda üle katuse. Õnneks suutsime ikka katse ja ralli lõpetada.
5.Heix Citroen Xsara WRC A8 TKatsel väga tihe udu. Sõitsime udus liiga suurel kiirusel teelt välja ja vastu puud. Auto ei käivitunud kohe ja liikuma hakates selgus, et kannatada oli saanud käigukast ja mootor. Kaotasime katsel palju sekundeid.
7.Krusa Ford Focus WRC A8 TKatse keskel kadusid pidurid. Õnneks pääsesime ka seekord udust.
14.Kambu Peugeot 307 WRC A8 TKatse lõpus maandusime hüppest natuke valesti ja auto kaotas juhitavuse, mille tagajärjel sõitsime valli ja lõhkusime mootori ning jahutussüsteemi.
15.Kiilakass Peugeot 307 WRC A8 TKatsel udu, kuid õnneks ei teinud vigu ja saime päris korraliku aja.
22.Strike Ford Focus WRC A8 TKatsel tihe udu. Õnneks legend klappis ideaalselt ja tulemuseks koguni katse parim aeg. Suurepärane viis lõpetada ralli.
23.Sparco Ford Focus WRC A8 TPingutasime katsel meeletult, et parandada viimase katsega tulemust ja saada nii endale kui meeskonnale võimalikult palju punkte.