Tuli Bossele lõpuks see esimene Monte ja üldse asfaldiralli võit. Loeb muidugi Montes ülivõmas, aga edasi... Rootsis alles algab. Ford võtab MM tiitli. Oli Teiega tore olla aga nüüd peab lõpetama, kallis küljeluu tõstab kisa ja pudrunui hakkab varsti lendama...mitu päeva oldud siin, kompuuter kaisus.
Loodan, et ei hõiska enne õhtut. Eks Rootsis ja Mehhikos näeb, kuid Peugeot mootoriga uus Focus tundub olevat selle aasta parim auto. Juhitavus oli juba vanal autol suurepärane, nüüd paistab jõuda ka olevat.
Hea töö Bosselt. Debüüt Fordiga õnnestus igati. Loebilt ka super sõit ja tõestas veelkord, et Montes ilma vigu tegemata ei saa talle keegi vastu. Ilus come back 8ndalt teiseks. Garde kolmas koht polnud samuti üllatus on ju see mees ennegi olnud Montes kiire ja ka eraautodega.
>
0
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
No mida öelda!
Õnnitlused Bossele eelkõige!
Tundub, et Ford on tubli auto teinud ja arvestades asjaolu, et mõlemale piloodile on see uus, siis väga Loebi ülemvõimu pärast ei muretse. Hea õnne korral võib Ford isegi mõlemat tiitlit püüda juba sel aastal. Juhul muidugi kui Malcolm Hirvoneni liialt ralli lõpetamise kohustusega ei ahista.
Tõeline üllatus oli Gardeka väga hea esinemine "ebaõnnestunud" 307-ga!
Tundudb, et kolm maailmameistrit on ikka veel omaette klass, aga üllatusi tuleb kindlasti igalt rallilt!
Väga tubli ja arukas sõit Bosselt. Eelmisel aastal Ford võita ei suutnud, nüüd siis alustati uut hooaega kohe võiduga ühel MM karuselli raskeimal etapil. Suurepärane.
Valitsev maailmameister näitas, et tema ja citroeni koostöö on endiselt väga hea ning Temaga tuleb arvestada igal rallil!
Väga korraliku etteaste tegid ka Gardemeister, Stohl ja Sordo. Jääb loota, et Rootsis suudab ka Petter ja Henning oma sõna sekka õelda.
Delfi jutt üllatuste kohta:
Jättes kõrvale “tippude” õnne või ebaõnne, peab tunnistama, et üllatusi oli Monte Carlos veelgi. Suurimaks neist võib vast pidada Stohli ja Gardemeisteri saavutusi Peugeot 307 roolis.
Kolm kiiruskatsevõitu ja üldkokkuvõttes saavutatud 3. ja 4. koht panevad küsima, kas tõesti oli 307-e eelmiste aastate hädades süüdi ka Peugeoti tiimi jäik autoseadistuspoliitika, kus sõitjatele eriti sõnaõigust ei antud?
Nüüd, erasõitjate käes liiguvad autod edasi küll. Või on Stohl ja Gardemeister nii üliandekad, et suudavad lühikese testiperioodi järel pigistada masinatest välja selle, mida Grönholm aastatega teha ei suutnud?
Selliseid kommentaare oligi oodata, ei ole eriti kellegi vastu sõita. Vaikselt loksud lõpuni võibki tulla selliseid kohti. Vaevalt,et keegi 307 sel aastal mingi ralli võidab.