Milline auto oleks parim rahvaralli jaoks?
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
Milline auto oleks parim rahvaralli jaoks?
Plaanis hakata sõitma rahvarallit ja jäärada. Kuid pole veel autot. Tahakski teada mis auto oleks parim? Et oleks piisavalt võimsust, varuosad odavad. Ühesõnaga mis oleks ralliks sobiv. Kel teadmisi, oleks tore kui annaksite teada!
Ette tänades,
Indrek
Ette tänades,
Indrek
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:46
- Asukoht: tartu-võru vahel
- Kontakt:
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 48
- Liitunud: 09 Jaan 2006, 22:46
- Asukoht: tartu-võru vahel
- Kontakt:
Samara on ka hea valik, 10 kiloga saad normaalse eksemplari ( soovitan 1.5 karbut), 4 kilo vedrustusse (mustad Bilsteini gaasid) ja omad juba söidukölbulikku autot.
Kui raha rohkem siis kergendatud hooratas, uus sidur (11x seeria), korralik otseläbi väljalase, surveastet tõsta, sportnukk, korralikud rehvid/veljed, turvapuur, toekam iste, sportrool, traksid.
Rohkem inffi www.ladaklubi.ee
Kui raha rohkem siis kergendatud hooratas, uus sidur (11x seeria), korralik otseläbi väljalase, surveastet tõsta, sportnukk, korralikud rehvid/veljed, turvapuur, toekam iste, sportrool, traksid.
Rohkem inffi www.ladaklubi.ee
Golf ''GenaTegiImet''
elas kord karu...:d
Ehk keegi seletab või annab lingi, kus on ära seletatud rahvaralli võistlusklassid (2WD vaba, 2WD-S, 2WD-V, 2WD-A, 2WD-B).
Tänud!
Tänud!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 3574
- Liitunud: 13 Veebr 2006, 17:08
2wd vaba on puuriga masinad...ülejäänud näitavad võimusi ntx,kui type-r ,siis 2wd-b ja kui mingi tava civic ntx,siis 2wd-a või ei ole nii?
Viimati muutis -huviline2-, 24 Dets 2006, 22:05, muudetud 1 kord kokku.
Klassid on seletatud kas võistlussarja üldjuhendis või siis konkreetse võistluse võistlusjuhendis.
2006 olid rahvasprindisarjas järgmised klassid:
1) Klass (MOSKVICH) - sõidukid peavad olema Liiklusseadusega kooskõlas.
2) Kuni 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-A)
Klassi 2WD-A loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga ei ületa 1640 cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
3) Üle 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-B)
Klassi 2WD-B loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga on üle 1640cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
4) Neljarattaveoliste autodega võistlejad(sh. EAL kaarti omavad neljarattaveolised autod) (4WD). Ülelaadimisega 4WD autode turbo kõri peab olema kooskõlas maksimaalselt kehtivate FIA A-Rühma reeglitega.
5) Kaherattaveoliste kehtivat EAL kaarti omavate autodega võistlejad (2WD Sport)
2WD-S ja 2WD-V olid kasutusel 2005 aastal sprindi KV-sarjas ja mõnedel võistlustel 2006. aastal.
Üldiselt on siis vaba- või ka sportklass mõeldud EAL tehniliste kaarti omavatele autodele ja need 2WD A ja B või V ja S eraldavad mootori kubatuuri järgi kaheveoliste standardautode klasse. Piir on viimasel ajal jooksnud 1,6L peal.
2006 olid rahvasprindisarjas järgmised klassid:
1) Klass (MOSKVICH) - sõidukid peavad olema Liiklusseadusega kooskõlas.
2) Kuni 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-A)
Klassi 2WD-A loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga ei ületa 1640 cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
3) Üle 1600 cm3 mootoriga kaherattaveoliste autodega võistlejad (2WD-B)
Klassi 2WD-B loetakse võistlusautod, mille tegelik mootori kubatuur koos mõõtmisveaga on üle 1640cm3. Mootori kubatuuri arvutamisel korrutatakse vankelmootori töömaht koefitsiendiga 1,5 ja igasuguse ülelaadimisega mootori töömaht koefitsiendiga 1,7.
4) Neljarattaveoliste autodega võistlejad(sh. EAL kaarti omavad neljarattaveolised autod) (4WD). Ülelaadimisega 4WD autode turbo kõri peab olema kooskõlas maksimaalselt kehtivate FIA A-Rühma reeglitega.
5) Kaherattaveoliste kehtivat EAL kaarti omavate autodega võistlejad (2WD Sport)
2WD-S ja 2WD-V olid kasutusel 2005 aastal sprindi KV-sarjas ja mõnedel võistlustel 2006. aastal.
Üldiselt on siis vaba- või ka sportklass mõeldud EAL tehniliste kaarti omavatele autodele ja need 2WD A ja B või V ja S eraldavad mootori kubatuuri järgi kaheveoliste standardautode klasse. Piir on viimasel ajal jooksnud 1,6L peal.