2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Kust sa loed et film - www.kanal2.ee
Homme, 20.00
Happy Hour erisaade
Tänases erisaates annab Urmas Otile eksklusiivse intervjuu Markko Märtin. Pärast kaardilugeja Michael Parki surmaga lõppenud õnnetust on Märtin hoidunud avalikest sõnavõttudest, seda hinnatavam on tema nõustumine tänaseks pikaks teleusutluseks. Muuhulgas avalikustab Märtin ka oma otsuse sportlaskarjääri jätkumise või mitte jätkumise kohta. Erisaatesse mahub veel teinegi eksklusiivne usutlus - Urmas Ott interjueerib hetkel Tallinnas viibivat malelegendi, endist maailmameistrit Anatoli Karpovit. Seoses Happy Houri erisaatega jääb ära varem välja kuulutatud mängufilm "Härra lapsehoidja".
Mitte et see miskit muudaks, aga et me siis omme häid uudiseid kuuleks.
Homme, 20.00
Happy Hour erisaade
Tänases erisaates annab Urmas Otile eksklusiivse intervjuu Markko Märtin. Pärast kaardilugeja Michael Parki surmaga lõppenud õnnetust on Märtin hoidunud avalikest sõnavõttudest, seda hinnatavam on tema nõustumine tänaseks pikaks teleusutluseks. Muuhulgas avalikustab Märtin ka oma otsuse sportlaskarjääri jätkumise või mitte jätkumise kohta. Erisaatesse mahub veel teinegi eksklusiivne usutlus - Urmas Ott interjueerib hetkel Tallinnas viibivat malelegendi, endist maailmameistrit Anatoli Karpovit. Seoses Happy Houri erisaatega jääb ära varem välja kuulutatud mängufilm "Härra lapsehoidja".
Mitte et see miskit muudaks, aga et me siis omme häid uudiseid kuuleks.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 492
- Liitunud: 14 Mai 2005, 17:39
- Asukoht: Tallinn
Ma arvan, et loobumine tuli pakkumiste puudumise pärast. Tiimide juhid ei julge riskida Markko palkamisega ja kindlasti ka see, et Markko tahab raha, mida paljud teised on nõus ise sisse tooma(hobiralliMärtinfänn kirjutas:Kas siis Märtini mitte tiimi pääsemine võis olla seletatav sellega, et tiimipealikud teadsid Markko loobumisest???Või lihtsalt ei üritatudki.

ahmi tolmu
Eelkõneleja (Olts) rektsioon on veidi arusaamatu. Palk palgaks, selge, et nii Märtin kui ehk ka Duval said mõlemad 2005.aastal rohkem varasemast. Said palju said, polegi tähtis. Hoopis teine asi see, et Pesosse minek nüüd tagantjärgi tarkusena oli suur viga (võimalik, et tunnistab seda Markko isegi). Fordist lahkudes oli Markko nelja kõrgeimalt hinnatud piloodi hulgas.
Nüüd aga peame tõrjuma siit ja sealt maailmanurgast igasugu ahvide torkeid jne. Oleks on kahtlase väärtusega sõna, aga poleks nad (manager+piloot) kiirustanud, oleksid jõudnud Fordi sarja allesjäämise otsuse ära oodata, oleks kogu järgnev ajalugu palju hiilgavam... ja elaksime ehk täiega meie poisi kindlasti edukale stardile kaasa järgmisel nädalalõpul.
Nüüd aga peame tõrjuma siit ja sealt maailmanurgast igasugu ahvide torkeid jne. Oleks on kahtlase väärtusega sõna, aga poleks nad (manager+piloot) kiirustanud, oleksid jõudnud Fordi sarja allesjäämise otsuse ära oodata, oleks kogu järgnev ajalugu palju hiilgavam... ja elaksime ehk täiega meie poisi kindlasti edukale stardile kaasa järgmisel nädalalõpul.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Esiteks ei ole mõtet TÖÖD teha, kui palka ei maksta. Teiseks ei saanud kumbki(Garde ja Kresta) erilist palka Fordisk kui üldse said.Kusti kirjutas:Eelkõneleja (Olts) rektsioon on veidi arusaamatu. Palk palgaks, selge, et nii Märtin kui ehk ka Duval said mõlemad 2005.aastal rohkem varasemast. Said palju said, polegi tähtis............ Fordist lahkudes oli Markko nelja kõrgeimalt hinnatud piloodi hulgas....... poleks nad (manager+piloot) kiirustanud, oleksid jõudnud Fordi sarja allesjäämise otsuse ära oodata,........ ja elaksime ehk täiega meie poisi kindlasti edukale stardile kaasa järgmisel nädalalõpul.
Teatud vanuses saad aru, et palk ongi see, mis motiveerib veel riskima.
Karjääri ja palga mõttes oli Peugeotti minek õige samm. Auto oli lihtsalt nii, nagu ta oli.
Kõik arvavad, et Wilson on loll ja Markko ainuke piloot maailmas. Nii see päris pole. Kusagilt on ka teamidel vaja teenida ja kui tehas kraanid kinni keerab, peab mujalt finantsi hankima. Kohe tekivad siis valikud.
Hindan Markko oskusi kõrgelt ja loodan, et ta veel mõnel etapil sõidab.
rattaga on kah hea sõita