Markko on oma otsuse teinud?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Tsitaat Markko intervjuust:GC kirjutas:Ma mõtlesin seda selles kontekstis, et loobumise otsus oli tehtud juba suvel,aga Turner oleks nagu jutu järgi uut lepingut ette valmistanud!???GC kirjutas:Hm, mulle meenub üks Turneri repliik pärast septembri traagikat: "olime lepingule 2006-ks väga lähedal."
" Tegelikult on see natuke pikem lugu, otsus sai vastu võetud juba hilissuvel. Aga kui juhtus õnnetus, jõudsin mõtteni: OK, üritaks endale järgmiseks aastaks siiski töökoha leida. Karjäär lõppes väga halva noodiga, hea meelega tahtnuks, et sõnum olnuks positiivsem. Paraku on kogu MM-sari palju kehvemas seisus kui aasta või paar tagasi. Ja et järgmise hooaja projekt kohe ei õnnestunud, siis järelikult las ta olla. Erilist mõtet kellelegi midagi tõestada ei ole."
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
To GC:
Mitte enne Walesi traagilisi sündmusi vaid kusagil juba vist 2004 lõpu poole vilksatas mingis internetisõnumis selline Markko vihje, et ega kaua ei viitsi.
Lootsin väga ja hoidsin pöialt, et see ei ole tõsiselt võetav, lootsin, et temas jätkub võitlejahinge veel kauaks. Kahju, et tippsõitja karjäär lõpeb parimates aastates. Samas, süüdistada Markkot ei saa, sest kõik teame, mis juhtus septembris. Parki kaotuse järel loobumine oleks kõigile mõistetav. Aga muud põjendused...??? WRC lõpp ei ole ralli MM-sarja lõpp, on ennegi kriisiaegu olnud. WRC kui kaob, tuleb asemele uutele reeglitele vastav ja loodetavasti odavam ning lisandub ka uusi tehasemeeskondi. Ralli ei kao kunagi.
Mitte enne Walesi traagilisi sündmusi vaid kusagil juba vist 2004 lõpu poole vilksatas mingis internetisõnumis selline Markko vihje, et ega kaua ei viitsi.
Lootsin väga ja hoidsin pöialt, et see ei ole tõsiselt võetav, lootsin, et temas jätkub võitlejahinge veel kauaks. Kahju, et tippsõitja karjäär lõpeb parimates aastates. Samas, süüdistada Markkot ei saa, sest kõik teame, mis juhtus septembris. Parki kaotuse järel loobumine oleks kõigile mõistetav. Aga muud põjendused...??? WRC lõpp ei ole ralli MM-sarja lõpp, on ennegi kriisiaegu olnud. WRC kui kaob, tuleb asemele uutele reeglitele vastav ja loodetavasti odavam ning lisandub ka uusi tehasemeeskondi. Ralli ei kao kunagi.
üks läheb, teine tuleb:
72 MARTIN Sandro-POZZO Denis Renault Clio A7
(Monte Carlo stardinimekiri, www.racing-live.com)
Ärge nüüd sellelt vaesekeselt nimeväärilist tulemust oodake!
72 MARTIN Sandro-POZZO Denis Renault Clio A7
(Monte Carlo stardinimekiri, www.racing-live.com)
Ärge nüüd sellelt vaesekeselt nimeväärilist tulemust oodake!
Elupõline Markko Märtini austaja!
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 877
- Liitunud: 31 Mai 2005, 11:31
- Asukoht: Tallinn
Oti saade oli lihtsalt super. Ma ei mõista neid inimesi, kes siunavad Otti. Tegemist on vaieldamatult kõige professionaalsema ajakirjanikuga Eestis. Saated Kruuda või Lepaga peale 10. augusti õnnetust olid väga südamlikud ja nii oli see ka eile. Ja kui teema ei ole väga hell, siis tulebki intrigeerida, sest lihtsalt kaasa noogutajaid ajakirjanikke on meil jalaga segada. OK, see selleks.
Aga teemast. Kui mõelda Markko sportliku viha hajumisele, siis minu meelest algas see 2004 spec Focusega. Toimus mingi imelik pööre 2004 kevad, kus enam ei pingutatud hambad ristis ja ei vannutud kõva häälega, kui midagi aia taha läks. Kas selle põhjuseks võis olla WRC sarja väljasuretamine FIA poolt, mida ta enam siunata ei jõudnud? Või oli põhjuseks uue auto selge mahajäämine konkurentidest võrreldes 2003 speciga? Ei tea.
Aga see jutt, et oligi plaan spordiga tegeleda kuni 30. eluaastani, see on kuidagi uskumatult jabur. Eriti kui mõelda selle peale, et ta ütles, et ta ei saa aru nendest, kes veel 40-selt rallitavad või 60-selt rokivad. Mis näoga ta siis näiteks Sainzile otsa vaatab? Ei saa aru.
Sellised küsimused tekkisid minul.
Igal juhul suured tänud talle, et on olnud keegi, kellele pingsalt pöialt hoida ja kaasa elada. Ja nagu ta ise ütles, et nüüd tuleb leida kellegi teise, kes selliseid emotsioone tekitaks.
Aga teemast. Kui mõelda Markko sportliku viha hajumisele, siis minu meelest algas see 2004 spec Focusega. Toimus mingi imelik pööre 2004 kevad, kus enam ei pingutatud hambad ristis ja ei vannutud kõva häälega, kui midagi aia taha läks. Kas selle põhjuseks võis olla WRC sarja väljasuretamine FIA poolt, mida ta enam siunata ei jõudnud? Või oli põhjuseks uue auto selge mahajäämine konkurentidest võrreldes 2003 speciga? Ei tea.
Aga see jutt, et oligi plaan spordiga tegeleda kuni 30. eluaastani, see on kuidagi uskumatult jabur. Eriti kui mõelda selle peale, et ta ütles, et ta ei saa aru nendest, kes veel 40-selt rallitavad või 60-selt rokivad. Mis näoga ta siis näiteks Sainzile otsa vaatab? Ei saa aru.
Sellised küsimused tekkisid minul.
Igal juhul suured tänud talle, et on olnud keegi, kellele pingsalt pöialt hoida ja kaasa elada. Ja nagu ta ise ütles, et nüüd tuleb leida kellegi teise, kes selliseid emotsioone tekitaks.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Nonii, Märtiniga on siis asi ühel pool. See otsus mind ausalt öeldes ei üllatanud, küll aga üllatas mind see, et ta oli planeerinud lõpetamist juba enne avariid. On tekkinud mõte: kas tõesti ei ole tal siis kiusatust püüda seda MM-tiitlit? Aga samas nagu ta märkis: Ta on juba niigi saavutanud rohkem, kui ta karjääri alguses lootnud oli, nii et teises mõttes olid justkui eesmärgid täidetud.
Huvitav, kas see Märtini rahakotiga sõitjate jutt oli otsene vihje Hirvonenile?
Huvitav, milline oleks MMi reageering sellele, kui nt poole hooaja pealt helistaks Wilson Märtinile: "Me pole Hirvoneniga rahul, sooviksime teda sinuga asendada."
Lõppude lõpuks on küll natukene raske uskuda, et see on asjade käigu täielik lõpp. Neid loobumisi on olnud küll ja küll, aga ikka aastate pärast vaadatakse, et eh... olin eelmise elustiiliga nii harjunud ja praegusest oleks ikkagi justkui midagi puudu. Nii et ei maksa välistada võimalust, et Märtinil tekib 3-4 aasta pärast taas isu üritada tipptasemel rallisõitu. Iseasi, kas tal siis enam õnnestub tippu tagasi murda.
Aga mis olulisim: tee tippu on eesti rallisõitjatele lahti murtud ja nüüd tuleb hoida pöialt, et millalgi veel keegi sellisele tasemele jõuaks. Üks ajastu Eesti rallispordis on lõppenud.
Huvitav, kas see Märtini rahakotiga sõitjate jutt oli otsene vihje Hirvonenile?
Huvitav, milline oleks MMi reageering sellele, kui nt poole hooaja pealt helistaks Wilson Märtinile: "Me pole Hirvoneniga rahul, sooviksime teda sinuga asendada."
Lõppude lõpuks on küll natukene raske uskuda, et see on asjade käigu täielik lõpp. Neid loobumisi on olnud küll ja küll, aga ikka aastate pärast vaadatakse, et eh... olin eelmise elustiiliga nii harjunud ja praegusest oleks ikkagi justkui midagi puudu. Nii et ei maksa välistada võimalust, et Märtinil tekib 3-4 aasta pärast taas isu üritada tipptasemel rallisõitu. Iseasi, kas tal siis enam õnnestub tippu tagasi murda.
Aga mis olulisim: tee tippu on eesti rallisõitjatele lahti murtud ja nüüd tuleb hoida pöialt, et millalgi veel keegi sellisele tasemele jõuaks. Üks ajastu Eesti rallispordis on lõppenud.
Kle Villi, äkki võiksid seda aadressi veidi lühendada. Praegu on lehekülg nii laiali. Lingi lühendamiseset leiad abi ka BBCode Juhendist, kui ei oska.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Kas just otseselt Hevosele,kuid ikkagi on hetkeolukord rohkem kui absurdne:hirvosed ostavad kohti ja mehed nagu Duval,McRae,Galli,Gardekas jne on ütleme nii "pool-töötud"...jens kirjutas:Huvitav, kas see Märtini rahakotiga sõitjate jutt oli otsene vihje Hirvonenile?
Huvitav, milline oleks MMi reageering sellele, kui nt poole hooaja pealt helistaks Wilson Märtinile: "Me pole Hirvoneniga rahul, sooviksime teda sinuga asendada."
no kuradi *****, vanduma võtab - kas www.tv.ee tegijad tõesti ei tea, et Märtini eesnimi on Markko, mitte Marko?! Kui nad juba Kanal 2-st video said, kirjutagu siis ka saate tutvustus sealt maha!
Ma lähen sajaga keema nende ilusate kommenteerijate ja kirjutajate peale, kes tahavad jätta muljet, et Markko tegemised on tõeliselt neid puudutanud ja avaldavad tänu ning austust, kuid ei suuda selle suure mehe nimegi kirjutada. Phhhhh!
Ma lähen sajaga keema nende ilusate kommenteerijate ja kirjutajate peale, kes tahavad jätta muljet, et Markko tegemised on tõeliselt neid puudutanud ja avaldavad tänu ning austust, kuid ei suuda selle suure mehe nimegi kirjutada. Phhhhh!
Elupõline Markko Märtini austaja!
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
WRC Markkoga oli elustiil, armastus ja hobi.
-In memoriam Michael & Richard-
Kas just otseselt Hevosele,kuid ikkagi on hetkeolukord rohkem kui absurdne:hirvosed ostavad kohti ja mehed nagu Duval,McRae,Galli,Gardekas jne on ütleme nii "pool-töötud"...[/quote]
Sorry, aga Hirvonen pole ka ju päris s...ta pealt riisutud sõitja. Minusilmis tal nt Duvali või Gardekaga erilist erinevust pole. Järelikult tegi manager lihtsalt head tööd.
Sorry, aga Hirvonen pole ka ju päris s...ta pealt riisutud sõitja. Minusilmis tal nt Duvali või Gardekaga erilist erinevust pole. Järelikult tegi manager lihtsalt head tööd.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 409
- Liitunud: 17 Dets 2003, 12:21
- Asukoht: Tallinn
ilus jutt
jens kirjutas:Nonii, Märtiniga on siis asi ühel pool. See otsus mind ausalt öeldes ei üllatanud, küll aga üllatas mind see, et ta oli planeerinud lõpetamist juba enne avariid. On tekkinud mõte: kas tõesti ei ole tal siis kiusatust püüda seda MM-tiitlit? Aga samas nagu ta märkis: Ta on juba niigi saavutanud rohkem, kui ta karjääri alguses lootnud oli, nii et teises mõttes olid justkui eesmärgid täidetud.
Huvitav, kas see Märtini rahakotiga sõitjate jutt oli otsene vihje Hirvonenile?
Huvitav, milline oleks MMi reageering sellele, kui nt poole hooaja pealt helistaks Wilson Märtinile: "Me pole Hirvoneniga rahul, sooviksime teda sinuga asendada."
Lõppude lõpuks on küll natukene raske uskuda, et see on asjade käigu täielik lõpp. Neid loobumisi on olnud küll ja küll, aga ikka aastate pärast vaadatakse, et eh... olin eelmise elustiiliga nii harjunud ja praegusest oleks ikkagi justkui midagi puudu. Nii et ei maksa välistada võimalust, et Märtinil tekib 3-4 aasta pärast taas isu üritada tipptasemel rallisõitu. Iseasi, kas tal siis enam õnnestub tippu tagasi murda.
Aga mis olulisim: tee tippu on eesti rallisõitjatele lahti murtud ja nüüd tuleb hoida pöialt, et millalgi veel keegi sellisele tasemele jõuaks. Üks ajastu Eesti rallispordis on lõppenud.
Hmm...autosport.com-ile räägib mees siis sellist juttu:
autosport.com kirjutas:Markko Martin has admitted he will not drive in the World Rally Championship in the immediate future.
Responding to Estonian news stories concerning his reported retirement from rallying, Martin admitted although he is not planning a return in the near future because of the current state of the championship, he will be back behind the wheel eventually.
Martin told autosport.com this evening: "I'm definitely not thinking about coming back at the moment. I will drive something some time, somewhere, but right now I have no plans.
"The championship is a bit **** at the moment. And I don't have any intention of joining everybody there who is dreaming that everything is ok. It is really just the same as what I said in Autosport last week."
Martin told Autosport his career was not over despite not being in a WRC car for this season.
"This is not the end for me as a rally driver," he said last week. "I always like driving a rally car fast.
"As for this being the end for me in the world championship, I don't know. I really don't know. One thing for sure, though: you never say never."
Martin will be at Autosport International Show at the Birmingham NEC next Thursday, before flying back to Estonia for the opening round of the Estonian national rally championship, where he is running a new Group N team.
see otsus mis ta tegi, on tegelt igati loogiline.. kui ta tegelt juba ju paar aastat tagasi ütles:"mõned aastad tahaks veel tegeleda selle alaga.."
see selleks, olles ise ka mõned korrad markkoga eesti rallidel publik olnud, siis on ju igati vahva, et ta uue (ja loodetavasti igati tegija) tiimi lõi... ja kui kõik kõikse paremini läheb, siis näeme veel teda ka eesti teedel "poistele" näitamas, mis rallitamine tähendab... olgem ausad, pärast markko lahkumist eesti rallist oli ivar ainuke tegija.. ja kui ivar hakkas tegelema rohkem klubivärgiga ega siis meile siia tippsõitjad jäänudki (noori on küll, a ma mõtlen ikkagi tippu).. ja kui nüüd markko kord aastaski näitab kuida autoga sõita kannatab, siis on ju tegelt kõik ok...
ja mehed, kes ütlevad et nüüd pole mõtet kuskil rallidel käia... te võite vabalt kuskil suva-järvel jäärada edasi vaadata... meil on ju ometigi 2 tegijat poissi jwrc-s... mõnes mõttes on markko loobumine isegi "hea", soomes-rootsis ei kohta enam "tõelisi" rallifänne... võib-olla tekib tunne, nagu oli 10 aastat tagasi, kui sealkandis sai käima hakatud...
loodan, et ei seganud tõelisi rallisõpsu, ja "tõelistele fännidele" oli see õpetlik lugu...
aitäh
see selleks, olles ise ka mõned korrad markkoga eesti rallidel publik olnud, siis on ju igati vahva, et ta uue (ja loodetavasti igati tegija) tiimi lõi... ja kui kõik kõikse paremini läheb, siis näeme veel teda ka eesti teedel "poistele" näitamas, mis rallitamine tähendab... olgem ausad, pärast markko lahkumist eesti rallist oli ivar ainuke tegija.. ja kui ivar hakkas tegelema rohkem klubivärgiga ega siis meile siia tippsõitjad jäänudki (noori on küll, a ma mõtlen ikkagi tippu).. ja kui nüüd markko kord aastaski näitab kuida autoga sõita kannatab, siis on ju tegelt kõik ok...
ja mehed, kes ütlevad et nüüd pole mõtet kuskil rallidel käia... te võite vabalt kuskil suva-järvel jäärada edasi vaadata... meil on ju ometigi 2 tegijat poissi jwrc-s... mõnes mõttes on markko loobumine isegi "hea", soomes-rootsis ei kohta enam "tõelisi" rallifänne... võib-olla tekib tunne, nagu oli 10 aastat tagasi, kui sealkandis sai käima hakatud...
loodan, et ei seganud tõelisi rallisõpsu, ja "tõelistele fännidele" oli see õpetlik lugu...
aitäh