Markko WRC karjäär läbi?
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Tänasest K2 Reporteri saatest jäi kõlama üsna optimistlik noot:
Turner ja Märtin ei ole tuleva hooaja suhtes veel püssi põõsasse visanud.
Mitsuga pole diili olnud aga olid väga tõsised läbirääkimised ehk mõlemal
poolel oli oma kindel visioon olemas.
Seoses Mitsu lahkumisega on nüüd ainult kindel see, et Märtin ei sõida täit
hooaega tehasetiimis. Muid variante kaalutakse ikka edasi ja Turneri sõnul
võib tänane olukord alati järsku muutuda. Mis on veel kindel, et Markko
ei võta osa Monte etapist. Järgnevate etappide suhtes käivad töö ja otsingud edasi.
Nii et kõik kõlakad, et tuleb vahehooaeg on veidi liialdatud.
Kes saadet ei näinud, sel on võimalus seda homme netist vaadata.
Turner ja Märtin ei ole tuleva hooaja suhtes veel püssi põõsasse visanud.
Mitsuga pole diili olnud aga olid väga tõsised läbirääkimised ehk mõlemal
poolel oli oma kindel visioon olemas.
Seoses Mitsu lahkumisega on nüüd ainult kindel see, et Märtin ei sõida täit
hooaega tehasetiimis. Muid variante kaalutakse ikka edasi ja Turneri sõnul
võib tänane olukord alati järsku muutuda. Mis on veel kindel, et Markko
ei võta osa Monte etapist. Järgnevate etappide suhtes käivad töö ja otsingud edasi.
Nii et kõik kõlakad, et tuleb vahehooaeg on veidi liialdatud.
Kes saadet ei näinud, sel on võimalus seda homme netist vaadata.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
Võib-olla sellepärast, et Markkol pole kohta kuskil?Frank kirjutas:Ma ei saa aru mida osad siin kurdavad, et Markkol pole kohta kuskil.
Aeg käib praegu selgelt Markko kahjuks. 2005. a. nõrgad esitused on praktiliselt nullinud selle hea mulje, mille ta jättis 2003. ja ka 2004. aastal. Lisaks sellele tasub potentsiaalsetel tööandjatel kahelda, kas pärast Wales'i traagilist õnnetust suudab Markko üldse WRC tasemel rallit sõita.Frank kirjutas:Usaldage Märtinit ja Turnerit ja küll nad mingi lahenduse leiavad kunagi.
Selleks, et uuesti heas võistkonnas tööd saada, peab Markko oma võimekust uuesti tõestama. Tundub aga, et tema ise nii ei arva... Ja nii võib uus töökoht saamata jäädagi.
Varsti tuleb peale uus põlvkond tippsõitjaid. Atkinson, Hirvonen, Sordo jne. Markko on praegu 30-aastane - rallisõitja parimas eas. Kui ta kiiresti ja otsustavalt ei tegutse, saab eesti rallispordi kuldajastu - mil meie mees oli maailmakuulus - varsti läbi.
Jah, ma arvan, et Märtin ja Turner on teinud suure vea.mmargus kirjutas:Kas Sa tõesti arvad, et Märtin ja Turner on nii lollid? Hämmastav.studiose kirjutas:Selleks, et uuesti heas võistkonnas tööd saada, peab Markko oma võimekust uuesti tõestama. Tundub aga, et tema ise nii ei arva... Ja nii võib uus töökoht saamata jäädagi.
Usun, et teist sellisel tasemel eesti rallisõitjat meie silmad ei näe.Erki kirjutas:No ega Märtin ainuke eesti rallisõitja pole.studiose kirjutas:Kui ta kiiresti ja otsustavalt ei tegutse, saab eesti rallispordi kuldajastu - mil meie mees oli maailmakuulus - varsti läbi.
Märtini kohta arvan, et pärast Walesi ralli avariid tulnuks tal kohe kiiresti ralliauto rooli tagasi minna, et ennast TÕESTADA. Kapitalism on karm värk: autofirmasid ei huvita, kas keegi on laibaks sõidetud või mitte. Neid huvitab ainult kasum. Kui ei taha sõita, ära sõida. Teisi sõita soovijad uksetaga küllaga...
Seega: viga oli see, et ta 2005. hooaja lõpus ei sõitnud. Veel suurem viga oleks see, kui ta keelduks mõnes eratiimis 2006 sõitmast (see väide ei kõlba kusagile, et ma nii kõva mees, sõidan ainult tehaseautoga). Kui 2006 jääb vahele, on karjäär sõna tõsises mõttes otsas. Nii et Märtinil ja Turneril muud üle ei jäägi, kui pingsalt etappidest osavõtmise võimalusi uurida.
Ja lõppude lõpuks tuleb tunnistada, et MMi naasmise võimalused 2007 on imeväikesed, juhul kui tal 2006 eratiimis imet saavutada ei õnnestu. Fordi ja Subaru 2007 line-up jääb ilmselt samaks, juhul kui number kahed katastroofiliselt kehvalt ei esine. Ja Citroeni 2007 pakuks ma Loebi kõrvale jätkuvalt Duvali (ilmselt belglane jätabki selle hooaja vahele, aga mitte Märtini kombel ei vaata lihtsalt kõrvalt, vaid liitub Citroeni C4 arendusprogrammiga) või Ponsi, kui ta suudab millegi väga hämmastavaga hakkama saada ja üle oma varju hüpata. Rohkem tehaseid ei ole, nii et kus sa sõidad?
Seega: viga oli see, et ta 2005. hooaja lõpus ei sõitnud. Veel suurem viga oleks see, kui ta keelduks mõnes eratiimis 2006 sõitmast (see väide ei kõlba kusagile, et ma nii kõva mees, sõidan ainult tehaseautoga). Kui 2006 jääb vahele, on karjäär sõna tõsises mõttes otsas. Nii et Märtinil ja Turneril muud üle ei jäägi, kui pingsalt etappidest osavõtmise võimalusi uurida.
Ja lõppude lõpuks tuleb tunnistada, et MMi naasmise võimalused 2007 on imeväikesed, juhul kui tal 2006 eratiimis imet saavutada ei õnnestu. Fordi ja Subaru 2007 line-up jääb ilmselt samaks, juhul kui number kahed katastroofiliselt kehvalt ei esine. Ja Citroeni 2007 pakuks ma Loebi kõrvale jätkuvalt Duvali (ilmselt belglane jätabki selle hooaja vahele, aga mitte Märtini kombel ei vaata lihtsalt kõrvalt, vaid liitub Citroeni C4 arendusprogrammiga) või Ponsi, kui ta suudab millegi väga hämmastavaga hakkama saada ja üle oma varju hüpata. Rohkem tehaseid ei ole, nii et kus sa sõidad?
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 99
- Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
- Asukoht: Tartu
Milles see viga seisneb? Selles, et Märtin hooaega lõpuni ei sõitnud? Selles küsimuses, ma kardan, loeb ainult Märtini enda arvamus, ja mitte kellelgi ei ole õigust seda arvamust kritiseerida. Mis selle mehe hinges ja peas viimastel kuudel toimunud on, ei taha mina isegi ette kujutada.studiose kirjutas:Jah, ma arvan, et Märtin ja Turner on teinud suure vea.
Või seisneb viga selles, et Märtin endale ükskõik millisesse tiimi kohta ei osta? Minu teada on Märtin professionaalne rallisõitja, tema töö on autoga kiiresti sõita. Ma ei ole kuulnud, et muudel elualadel inimesed oma tööle peale maksaks. Kui mu ülemus ütleks homme, et tead, sa oled nii tore mees, et kui sa meile natuke raha annad, siis tohid siin edasi töötada, esitaksin lahkumisavalduse - vean kihla, et keegi ei imestaks mu käitumise üle.
Ja veel üks asi. Kui Märtin ka oleks hooaja lõpuni sõitnud ja mingisugust arvestatavat kiirust näidanud - mida see tänases seisuga muudaks? Juhin tähelepanu, et järgmisel aastal osaleb kolm meeskonda, kes mingeid võidulootusi hellitada võivad: Subaru, Ford ja mis iganes selle Loebi pundi nimi on. Kõigis kolmes meeskonnas on üks maailmameister ja üks sponsor: Solberg ja Atkinson, Grönholm ja Hirvonen, Loeb ja Duval (või kes seal see teine number ongi).
Ükskõik, kui häid tulemusi Märtin tänavuse hooaja lõpus näidanud oleks, MM-tiitliga konkureerimiseks sellest ei piisaks. Mehed, jah, võivad samaväärsed olla, aga tiitel loeb. Ja sponsori mängimine jäägu amatööride pärusmaaks.
Oma kiirust oleks Märtinil imelihtne tõestada - tuleb auto rentida ja etapp või paar kaasa sõita. Seda teavad nii Märtin, Turner, tiimipealikud kui kõik inimesed, kelle IQ on suurem kui nende kinganumber. Järelikult ei seisa kohaleidmine (ainult) kaheldava võimekuse taga. Seisab hoopis kas selle taga, et täna peab sõitjal tiimis koha leidmiseks olema ette näidata kas tiitel või pangatšekk; või milleski, mida teavad Märtin, Turner, tiimipealikud ja mitte keegi teine.
Ja lõppeks on selge, et kahte aastat järjest WRC kahe ega kolme tehasetiimiga üle ei ela. See äri peab väga hoogsalt käima, et keegi seda pööritada viitsiks, nii et midagi lihtsalt tuleb meeskondade ligimeelitamiseks ette võtta. Ma usun, et midagi võetaksegi ette, osalevate tehasemeeskondade arv kasvab ja Märtin leiab endale koha - ka siis, kui ta tuleval aastal ainult trammiga sõidab. Kui ta siis muidugi enam üldse tahab rallit sõita. Sest õnneks on Märtinil piisavalt oidu mõistmaks, et ralli ei ole elu.
Mälestades Michael Parki
Markko võimalused oleksid tõesti olnud paremad, kui ta oleks vähemalt ühe ralli 2005. a. lõpus kaasa teinud ja seal head kiirust näidanud, kuid sellele ma ei viidanud. Sul on õigus - seda tegematajätmist ei saa kritiseerida.mmargus kirjutas:Milles see viga seisneb? Selles, et Märtin hooaega lõpuni ei sõitnud? Selles küsimuses, ma kardan, loeb ainult Märtini enda arvamus, ja mitte kellelgi ei ole õigust seda arvamust kritiseerida. Mis selle mehe hinges ja peas viimastel kuudel toimunud on, ei taha mina isegi ette kujutada.studiose kirjutas:Jah, ma arvan, et Märtin ja Turner on teinud suure vea.
1 - Aga vaata vahe on see, et enamus tavalisi töid on nõmedad, aga rallisõit ei ole. Kas sina ei sõidaks tipptasemel rallit kasvõi ilma rahata? Mina sõidaks. Usun, et iga rallisõber sõidaks.mmargus kirjutas: Või seisneb viga selles, et Märtin endale ükskõik millisesse tiimi kohta ei osta? Minu teada on Märtin professionaalne rallisõitja, tema töö on autoga kiiresti sõita. Ma ei ole kuulnud, et muudel elualadel inimesed oma tööle peale maksaks. Kui mu ülemus ütleks homme, et tead, sa oled nii tore mees, et kui sa meile natuke raha annad, siis tohid siin edasi töötada, esitaksin lahkumisavalduse - vean kihla, et keegi ei imestaks mu käitumise üle.
2 (Küsimus, mille tõstatas üks meie asjatundlik kaasmaalane rahvusvahelises foorumis) - Kas selleks, et kohta osta, tuleb tingimata kasutada sõitja enda raha? Kas Hirvonen, Henning Solberg, Stohl, Atkinson jne. kasutavad enda raha? Kõigil neil on sponsorid. Kas Eesti firmad, kes on valmis toetama Aavat ja Möldrit, ei oleks valmis toetama Markkot, kui Markko seda tahaks? Tõenäoliselt oleks. Miks ta seda siis ei taha?
Just see on see suur mõtteviga, mille, ma arvan, on teinud ka Märtin/Turner.mmargus kirjutas: Ja sponsori mängimine jäägu amatööride pärusmaaks.
Kas Atkinson, Hirvonen ja ka nt. Duval, kes 2006. a. sõitmiseks sponsorit vajab, on amatöörid? Ei! Nad on ambitsioonikad profesionaalsed sõitjad, kes annavad endale aru, et praeguses olukorras tuleb neil maksta, et saada võimalus ennast tõestada.
Markko olukord on praegu nende noorte meeste omaga sarnane - tema võimekus tipptasemel sõita vajab uuesti tõestamist. Mida tuleks teha? Tuleks teha kõik, mis vaja, et saada uueks hooajaks konkurentsivõimeline auto. Kui vaja, tuleks appi võtta sponsorid ja leppida sellega, et ise sellel hooajal suurt pappi ei teeni. Kui õnnestub oma kiirust näidata, on 2007. a.
kõik uksed uuesti valla ja pappi hakkab tulema, nii et mühiseb.
Mida ei tuleks teha? Istuda kodus ja vaadata, kuidas konkurendid järjest tugevamaks saavad, samas kui enda oskustele sammal peale kasvab.
Ma loodan, et tal on piisavalt oidu ka selle mõistmiseks, et tal on praegu võimalus teha suuri tegusid. Iga ralliga, mis tal sõitmata jääb, jääb see võimalus väiksemaks ja mõne aja pärast kaob hoopis.mmargus kirjutas: Sest õnneks on Märtinil piisavalt oidu mõistmaks, et ralli ei ole elu.
Kui ta oleks peale Michaeli surma rallist loobunud, ei saaks talle midagi ette heita. Aga kuna ta on teatanud, et tahab naasta ja uuesti võita, siis miks, *****, ei ole tal uueks aastaks autot?! Kui asi on liigses uhkuses, siis tuleb see alla neelata. Kui asi on nõrgas mänedzeris, siis tuleb see minema lüüa ja uus võtta. Praegu tuleb teha kõik, et uuesti tippu tõusta.
Tavalist elu - seda, mida me kõik elame - võib elada ka peale rallikarjääri.
Irw.
Kõigepealt mmargusele 12 punkti.
Teiseks on kummaline see, et keski studiose õpetab Märtinit ja Turnerit, kuidas oleks õige. Kas sa ei leia, et kui sa nii täpselt tead, kuidas peab ja on õige, helista Rodenile, palu tal MMiga kohtumine kokku leppida, saa Märtiniga kokku, räägi ta enda poole üle(et ta Turnerile kinga annaks ja sinu kui targa ja hea mänedzeri tööle võtaks) ja tehke nii nagu õigeks pead.
Me võime ainult oma arvamust avaldada(et mulle see meeldiks v ei meeldiks), aga KUNAGI EI saa sa ütelda, et see on õige otsus või vale otsus. Esiteks ei tea sa tausta, teiseks ei tea sa ilmselt kolmveeranditki wrc mm telgitagustest. Tase on teine. Ja see, et kui nüüd kohe rooli ei saa, siis on kõik läbi.. ei ole läbi. Ei saanud kõik läbi McRae jaoks siis, kui ta loobus, ei olnud läbi kõik Sainzi jaoks. Ei saa ka kõik läbi MMi jaoks. Ja minu meelest pole vahet, kas üldse mitte sõita, või rentida Murakalt Corolla ja sellega wrc etapil lajatada.. kui sa just oma lõbuks sinna sõitma ei lähe.
Kõigepealt mmargusele 12 punkti.
Teiseks on kummaline see, et keski studiose õpetab Märtinit ja Turnerit, kuidas oleks õige. Kas sa ei leia, et kui sa nii täpselt tead, kuidas peab ja on õige, helista Rodenile, palu tal MMiga kohtumine kokku leppida, saa Märtiniga kokku, räägi ta enda poole üle(et ta Turnerile kinga annaks ja sinu kui targa ja hea mänedzeri tööle võtaks) ja tehke nii nagu õigeks pead.
Me võime ainult oma arvamust avaldada(et mulle see meeldiks v ei meeldiks), aga KUNAGI EI saa sa ütelda, et see on õige otsus või vale otsus. Esiteks ei tea sa tausta, teiseks ei tea sa ilmselt kolmveeranditki wrc mm telgitagustest. Tase on teine. Ja see, et kui nüüd kohe rooli ei saa, siis on kõik läbi.. ei ole läbi. Ei saanud kõik läbi McRae jaoks siis, kui ta loobus, ei olnud läbi kõik Sainzi jaoks. Ei saa ka kõik läbi MMi jaoks. Ja minu meelest pole vahet, kas üldse mitte sõita, või rentida Murakalt Corolla ja sellega wrc etapil lajatada.. kui sa just oma lõbuks sinna sõitma ei lähe.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Kahjuks on olukord hetkel selline, et Prantsuse tiimide lahkumisega on lõppenud WRC-s ajastu kus pilootidele kõrget palka maksti. Võib vaid kadedusega pealt vaadata kuidas näiteks keegi härra Poom Inglismaal varumeeste pingil istub ja vahel treenigutel käib ja saab ikka miljoneid palka. Samas rallis tuleb rasket tööd teha, mis on füüsiliselt kurnav ja aeganõudev ning liseks veel eluohtlik. Kõik ei soovi selle eest peale maksta ja teha seda iga hinna eest. Erameeskonnas mitte sõita on Markko soov ja sinna ei ole midagi teha, meil pole õigus seda kritiseerida.
Toomas, loomulikult opereerin ma puuduliku infoga ja teen oletusi, aga selle asemel, et niisama ironiseerida ja jahuda stiilis "me ei tea mitte midagi", võta parem mu postitus ette ja paranda mind, kus minu info on vale, oletused põhjendamatud, loogika vigane.
Sainzi juhtum on minu arust nii erinev, et sellega võrrelda ei maksa. McRae oma aga vägagi sarnane. Mis on Colinist tänu suurele papisoovile saanud? Mees on WRC maailmas marginaliseerunud. Ja seda ainult pooleteise eemal oldud aastaga.toomasa kirjutas: Ja see, et kui nüüd kohe rooli ei saa, siis on kõik läbi.. ei ole läbi. Ei saanud kõik läbi McRae jaoks siis, kui ta loobus, ei olnud läbi kõik Sainzi jaoks. Ei saa ka kõik läbi MMi jaoks.
Vahe on see, et kui ta Corollaga nt. punktikohale tuleks, siis oleks tiimijuhtidele teada, et mees tahab ja suudab kiiresti sõita.toomasa kirjutas: Ja minu meelest pole vahet, kas üldse mitte sõita, või rentida Murakalt Corolla ja sellega wrc etapil lajatada..
Viimati muutis studiose, 16 Dets 2005, 11:45, muudetud 2 korda kokku.
Minu seisukoht on see, et kui Markko teeb avalduse, et tema enam rallit sõita ei viitsi, siis ei ole tõesti asja seda otsust kritiseerida.Jaanus kirjutas:Erameeskonnas mitte sõita on Markko soov ja sinna ei ole midagi teha, meil pole õigus seda kritiseerida.
Kui aga seltsimees väidab, et tahaks sõita-võita küll, aga ei saa, siis tekib küsimus, et miks ei saa ja kas keegi on midagi teinud valesti. Kui on, siis väärib ta ka kriitikat.
Inimese soove ei maksa kritiseerida, küll aga metoodikat. Tema enda huvides.