2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Võib-olla probleem rahas. Kui sa automaailma uudiseid jälgid siis GM müüs oma osaluse Mitsubishis maha tundmatule investorile. Kui sealt raha ei tule siis pole ka midagi kulutada...neophyte kirjutas:Masendav...loodame et see on mingi nali,mina küll ei näe põhjust miks miks Mitsubishi peaks loobuma.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Tänases Vikerraadio Päevasüdames oli telef. kõnelus Turneriga.
Selgus, et Mitsu peale olid pandud väga tõsised lootused. Mitsu
jätkamine WRC sarjas on küsimuse all olnud juba 2-3 nädalat.
Sellest see vaikimine. Seda, et Markko tuleval hooajal üldse ei sõida,
Turner ei kinnitanud. See, et Monte etapp vahele jääb on enamvähem kindel. Võetakse jõulud ja aastavahetus rahulikult ja
jätkatakse tuleval aastal kõva tööd järgnevateks etappideks . Kaardilugeja kohta ütles Turner samuti, et listil on 2-3 meest. Konkreetselt teatatakse siis, kui rattad all.
Loodame parimat.
Selgus, et Mitsu peale olid pandud väga tõsised lootused. Mitsu
jätkamine WRC sarjas on küsimuse all olnud juba 2-3 nädalat.
Sellest see vaikimine. Seda, et Markko tuleval hooajal üldse ei sõida,
Turner ei kinnitanud. See, et Monte etapp vahele jääb on enamvähem kindel. Võetakse jõulud ja aastavahetus rahulikult ja
jätkatakse tuleval aastal kõva tööd järgnevateks etappideks . Kaardilugeja kohta ütles Turner samuti, et listil on 2-3 meest. Konkreetselt teatatakse siis, kui rattad all.
Loodame parimat.
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
Minu arust rääkisid Sa siin foorumis küll, et Mitsubishil on juba sõitjad olemas ja et Markko sinna ei saa. Mis sa räägid siis ühes foorumis üht ja teises teist juttu?KidrA kirjutas:mind on sõimatud maa alla kui ma rääkisin ühes teises ralli foorumis et Markkol olid väga head chansid saada Mitsubishisse aga las lollid tea ise mida asjast mõelda
Ta võib väga vabalt ka nt. selleaastase Xsaraga sõita. Passiiv peab aind siis olema, kui end tiimide MMile regatakse.Olts kirjutas:Nüüd on vaja Markkole raha kokku ajada, üks 2005 passiv Ford rentida ja võimalused missugused.
See oli ainult teooria. Praktikas jääb asi ilmselt va papi taha.
gaas on endiselt laiffi
ma rääkisin et räägitakse aga seda teadsin ma juba enne kui hakkasid levima jutud Markko siirdumisest Fordi et tegelt on tal paremad võimalused Mitsusse saada, mis sest et levisid jutud nagu oleks Mitsu öelnud Markkole EI, mis ei vastanud tegelt tõele. Seda lugesin ma ühe soomlase käest et Mitsul on kõigi 3 sõitjaga mingisugune leping olemas, mis nüüd ei loe enam midagi sest Mitusut pole enam ja me ei saagi teada kas need 3 pilooti oleks jätkand või ei, sest Mitsubishi tüübid on ise ka segaduses olnud viimased nädalad, nüüd on ju kõik selge mille pärast, kuid et tiim tagasi tõmbub polnd mul õrna aimugi
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Vahelduseks ka positiivseid uudiseid. Toni Gardemeister kihutab Monte Carlo rallil Astra meeskonnas Peugeot 307 WRC-ga ja Colin McRae otsib endiselt võimalusi naasmaks Skoda Fabia WRC-ga erameeskonnas WRC karuselli tuleval aastal.
http://www.sportautomoto.it/News.asp?Type=1&id=335
http://www.rallye-info.com/article.asp?sid=0&stid=5199
Boziani meeskond teatab oma plaanidest lähipäevadel. Montes ollakse rajal kolme 307 WRC-ga. Sõitjateks Nicolas Bernardi, Henning Solberg ja Oliver Burri.
http://www.sportautomoto.it/News.asp?Type=1&id=335
http://www.rallye-info.com/article.asp?sid=0&stid=5199
Boziani meeskond teatab oma plaanidest lähipäevadel. Montes ollakse rajal kolme 307 WRC-ga. Sõitjateks Nicolas Bernardi, Henning Solberg ja Oliver Burri.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Markko oli 4.aix kirjutas:siis on hea näha kuidas Gardel 307-ga läheb Markkoga võrreldes. siis selles suhtes, et kuidas esimene etapp 307-ga läheb Markko oli vist neljas või viiesJaanus kirjutas:Vahelduseks ka positiivseid uudiseid. Toni Gardemeister kihutab Monte Carlo rallil Astra meeskonnas Peugeot 307 WRC-ga
Bosse 5.
Normaalne!
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 127
- Liitunud: 10 Apr 2003, 20:26
- Asukoht: Sadamalinn Virtsu
Mõningaid kommentaare:
http://www.postimees.ee/151205/esileht/186200.php
http://www.postimees.ee/151205/esileht/sport/186221.php
http://www.postimees.ee/151205/esileht/186200.php
http://www.postimees.ee/151205/esileht/sport/186221.php
Four wheels move your Body, Two wheels move your Soul.
vastik hommik - öösel kell 1 olin sunnitud oma aknast vaatama, kuidas üle tee olev kõrvalhoone põles täisleegiga ja hommikul on kõik uudised Markkot täis, et järgmine hooaeg jääb vahele. kahjuks pole selline märkide kokkulangemine mul mitte esimene aga öösel ma ei teadnud veel mida see tulekahju näitab mulle, nüüd hommikust saati põleb mul ka kõik sees.
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 348
- Liitunud: 05 Veebr 2003, 11:47
- Asukoht: Tallinn
Ärge üleliia ka masenduge! Iseendal teeb samuti meele mustaks, et meeskonnad kokku kuvavad kuid ...
Kui seis on väga halb, siis saab see ainult paremaks minna.
Millest on tekkinud WRC? Sellest, et 86. aastal keelustati B-klass! Olin ise siis suhteliselt noor, kuid autoralli tekitas põnevust ja jälgimist ikka. Mäletan ajakirjas ,,Täheke'' artiklit ,,Hüvasti supperauto'' (jutt keelustatud B-klassi autodest). Aeg, peale superautosid, oli kindlasti keeruline ja segane ja paljudele fännidele ebameeldiv! Aga tänu sellele arenes see asi selliseks nagu ta hetkel on.
Vahetult enne WRC-autode rajale toomist oli aastaid väga väheste tehasemeekondadega (kui Toyota kõrvaldati ebaseadusliku turbo kasutamise pärast jms.). Oli tippsõitjaid, kes sõidtsid edukalt erameeskondades jne. jne.
Praegu on fännil õige hetk kätte võtta Rein Luige ralliajalugu!!! Ja vaadata ning mõelda, kuidas ralli on arenenud ja milliseid keerdkäike läbinud.
Tulevad muutused ja muutuste tõttu saab ka see sari jälle oma näo, ..., uue näo! Ja tõeline rallifänn jälgib ikka kruusal, metsadevahel vms. kihutamist, kas siis WRC-dga, B-klassiga, grupp4 vms. autoga!
Kui seis on väga halb, siis saab see ainult paremaks minna.
Millest on tekkinud WRC? Sellest, et 86. aastal keelustati B-klass! Olin ise siis suhteliselt noor, kuid autoralli tekitas põnevust ja jälgimist ikka. Mäletan ajakirjas ,,Täheke'' artiklit ,,Hüvasti supperauto'' (jutt keelustatud B-klassi autodest). Aeg, peale superautosid, oli kindlasti keeruline ja segane ja paljudele fännidele ebameeldiv! Aga tänu sellele arenes see asi selliseks nagu ta hetkel on.
Vahetult enne WRC-autode rajale toomist oli aastaid väga väheste tehasemeekondadega (kui Toyota kõrvaldati ebaseadusliku turbo kasutamise pärast jms.). Oli tippsõitjaid, kes sõidtsid edukalt erameeskondades jne. jne.
Praegu on fännil õige hetk kätte võtta Rein Luige ralliajalugu!!! Ja vaadata ning mõelda, kuidas ralli on arenenud ja milliseid keerdkäike läbinud.
Tulevad muutused ja muutuste tõttu saab ka see sari jälle oma näo, ..., uue näo! Ja tõeline rallifänn jälgib ikka kruusal, metsadevahel vms. kihutamist, kas siis WRC-dga, B-klassiga, grupp4 vms. autoga!
Karl