ega peale Duvali ja McRae kedagi võtta pole, kui nad tõesti lähevad passiivse peale üle, mida nad on ka testinud, kuid ma ei tea neid pagana reegleid, see FIA muudab neid ka iga sekund, kas M2 tiimis tohib sõitta hea sõitja või ei...või on see lubatud kui on passiivne diff peal? kellegil on aimu asjast ?
See piloot kes on tulnud viimase viie aasta jooksul esimese kuue hulka. Võib startida järgmine hooaeg autol mis on ette valmistetud vastavalt 2006 aasta reeglitele st. passiivdifreid. 2005 aasta masinatel võivad sõita need piloodid kes ei ole viimase viie aasta jooksul tulnud esimese kuue hulka. Aga nende autode edasiarendamine külmutatakse.
Minu arust oli see asi sedasi. Aga võin ka eksida.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kusjuures, Wilson on silmakirjalik vana - minu meelest on ilmselge, et Hirvonen ostis selle koha endale.. ja sellega seoses, et Wilson selle koha maha müüs (selmet keskit kolmandat, kas Märtin v mitte, on ebaoluline) siis kardetatavasti loobus ta vabatahtlikult sellega seoses võimalikust '06 tootjate tiitlivõidust.
Aga teemasse . siis kas Oreca teist/kolmandat sõitjat keegi teab? Kas on siis Stohl ja kõik või sõidab Stohl OMV's ja Oreca koht on veel vaba?
Baumgarnter Rally team (RB/Skoda) aindis teada, et 60% tehases ralliprogrammiga seotud inimestest võtsid nad endale tööle, mis võib tähendada seda, et Skoda ikka loodab kunagi tehasetiimina ka tagasi tulla. Ja neilt veel see põnev uudis, et Aigner võeti tiimi teiseks sõitjaks.. ehk siis Skoda/RB/Baumgartner tiimis on esisõitja koht vakantne
räägitakse et Mitsul olla lepingud kõigi 3 sõitjaga kes tänavu Mitsu eest sõitsid ja uusi mehi juurde ei vajata...ei tea, peab vist ennast J-WRC lainele kerima järgmiseks aastaks
KidrA kirjutas:räägitakse et Mitsul olla lepingud kõigi 3 sõitjaga kes tänavu Mitsu eest sõitsid ja uusi mehi juurde ei vajata...ei tea, peab vist ennast J-WRC lainele kerima järgmiseks aastaks
Kust kohast sa sellist asja kuulsid? Ametlikult ei ole ju midagi kinnitatud. Ootame ikka neljapäeva ära ja siis vaatame mis edasi saab.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
KidrA kirjutas:räägitakse et Mitsul olla lepingud kõigi 3 sõitjaga kes tänavu Mitsu eest sõitsid ja uusi mehi juurde ei vajata...ei tea, peab vist ennast J-WRC lainele kerima järgmiseks aastaks
Kohe mitte ei taha (mõistus keeldub seda uskumast) seda uskuda. Loodame neljapäeval ikka kõige paremaid uudiseid Markko kohta. Mul küll juba mitmendat päeva pöidlad pihus.
NB! Kui neil nii kindlalt mehed paigas siis miks nad vaikivad ja miks ei ole nii Turneri ega Markko suust tulnud ühtegi väidet järgmise hooaja kohta.
Kui minu arvamust keegi küsiks siis sõidaksin Markko asemel eramasinaga ja harjutaks koostööd uue kaardilugejaga. Siis kui tulemused tulema hakkavad eks siis on ka 2007 võimalus tehasetiimi saada. Maru rahulik tuleb olla.
See oleks jah esma tähtis, et ta üldse kuskil sõidaks. Sest aastane paus ei tuleks talle kasuks, kuna pärast jälle töökoht leida, kui sa ei ole tulemusigi näidanud, oleks muidugi väga raske. Muidugi Märtini kiiruses ei kahtle keegi aga ikkagi...
Muidugi see on ainult minu arvamus asjast
toomasa kirjutas:............... siis kardetatavasti loobus ta vabatahtlikult sellega seoses võimalikust '06 tootjate tiitlivõidust.................
Keda sa veel tiitlipretendendiks pead. Subarus on üks kõva mees. Mitsu pole veel avalikustanud oma meeskonda. erameeskonnad on suure küsimärgi all. Fordil on siiski Hirvonen kõvem mees kui Subarul Atkinson.
Teeks nii, et kui olete kõik Markko fännid, siis ärge vähemalt teisi laimake. Läks nii nagu läks ja raha loeb nii mõndagi. Imelik on üldse lugeda, et kui Markkot seostati Fordiga, oli Mitsu ja Skoda nii öelda ****variant. Kui Ford tegi ninanipsu, siis olid ka need kaks teami superhead. Jääme ikka iseendaks ja ärgem lehvigem nagu tuulelipp tuule järgi. Ma tean ka inimesi, kes olid kõvad fännajad, kui Markkol hästi läks ja kes käisid Soomes ja Rootsis vaatamas. Kui aga Markkol Peugeotiga nii hästi ei läinud, oli ka fännamine läbi. Mina olen üritanud tema tegemisi iga "valitsusega" jälgida ja toetada(mõtetes) olenemata sellest, kuidas tal läheb.
toomasa kirjutas:............... siis kardetatavasti loobus ta vabatahtlikult sellega seoses võimalikust '06 tootjate tiitlivõidust.................
Keda sa veel tiitlipretendendiks pead. Subarus on üks kõva mees. Mitsu pole veel avalikustanud oma meeskonda. erameeskonnad on suure küsimärgi all. Fordil on siiski Hirvonen kõvem mees kui Subarul Atkinson.
Teeks nii, et kui olete kõik Markko fännid, siis ärge vähemalt teisi laimake. Läks nii nagu läks ja raha loeb nii mõndagi. Imelik on üldse lugeda, et kui Markkot seostati Fordiga, oli Mitsu ja Skoda nii öelda ****variant. Kui Ford tegi ninanipsu, siis olid ka need kaks teami superhead. Jääme ikka iseendaks ja ärgem lehvigem nagu tuulelipp tuule järgi. Ma tean ka inimesi, kes olid kõvad fännajad, kui Markkol hästi läks ja kes käisid Soomes ja Rootsis vaatamas. Kui aga Markkol Peugeotiga nii hästi ei läinud, oli ka fännamine läbi. Mina olen üritanud tema tegemisi iga "valitsusega" jälgida ja toetada(mõtetes) olenemata sellest, kuidas tal läheb.
Ei ole see Hirvonen midagi kõvem mees kui Atkinson....
Pigem kipub tuleval aastal sinnapoole,et Subarul üle hulga aja hea šanss konstruktorite tiitli poole.
ei usu ka et Hirvonen nüüd kohe kindlalt parem oleks Atkinsonist....eks ole näha mida Hirvonen teeb kui on tehasetiimi auto istme all, kas läheb jälle nii ähmi täis et ei tule midagi välja, siiani on ta ainult era-autoga häid tulemusi näidand, Atkinson oli seevastu esimesel aastal juba super kuigi väga vähe lõeptas sõitte, eks nad võrdsed enamvähem ole
ma ei taha ka kedagi teist maha teha aga märtini kohta tahaks juba väga-väga midagi kuulda. loodan ikka et aasta vahele ei jää, ükskõik kus siis osaleda aga mingeid tulemusi oleks ikka hea saada. ootame siis ära veel paar päeva ja loodan väga et saame siis vahetada rõõmsamaid meeleolusid, et järgmine aasta ilusti käima läheb
no ma ei tea kohe mida mõelda, väidetavalt www.sportautomoto.it
uudises kirjas et mitsubishi teatab homme et ei jätka wrc-s sügavalt küll kahtlen selles uudises ise