2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Segane värk :
Autod peavad olema homologeeritud enne 2 jaanuari 2006(aktiivsete differentsiaalidega) ja nende areng külmutatakse. Meeskond peab osalema 2 autoga vähematl 10 etapil. Need kehtivad ainult nendele erameeskondadale, kes registreerivad meistrivõistlustele!
Mina sain jälle reeglitest aru nii, et juhul kui eravõistkond tahab kasutada '05 spets autosid (akiivdifritega), siis peab olema piloot, kes poleks varem punkte saanud ja auto peab olema homologeeritud enne 2.01.06 - ehk '06 spets wrc autoga (mh passivdifrid) võivad kärutada suvaliselt matsid ning ka eravõistkondadele mm punkte tuua. Ehk siis eratiimide piirangud piloodi ja auto homologeerimise osas kehtivad ainult juhul, kui eratiim kasutab '05 wrc autot.
Autod peavad olema homologeeritud enne 2 jaanuari 2006(aktiivsete differentsiaalidega) ja nende areng külmutatakse. Meeskond peab osalema 2 autoga vähematl 10 etapil. Need kehtivad ainult nendele erameeskondadale, kes registreerivad meistrivõistlustele!
Mina sain jälle reeglitest aru nii, et juhul kui eravõistkond tahab kasutada '05 spets autosid (akiivdifritega), siis peab olema piloot, kes poleks varem punkte saanud ja auto peab olema homologeeritud enne 2.01.06 - ehk '06 spets wrc autoga (mh passivdifrid) võivad kärutada suvaliselt matsid ning ka eravõistkondadele mm punkte tuua. Ehk siis eratiimide piirangud piloodi ja auto homologeerimise osas kehtivad ainult juhul, kui eratiim kasutab '05 wrc autot.
ma hakkan kahtlema kas see leheartikkel kus kirjutati sest pressikonverentsist mis tulema pidi vastab ikka tõele, liiga kaua on sest ajast möödas ja isegi kui Märtin mingi auto saab endale siis ma kahtlen kas tehakse pressikonverents, aega veel natuke on kuid kahtlen sügavalt, kõik kohad täituvad, kuid Märtinit ei seostata millegagi, ainult mingid tobud WRC väljaanded topivad ta nime igalepoole, kes kogu asjast tegelt midagi ei tea
Mitsubishi ei avalda oma teist sõitjat enne 15.12. Praegu hakkab passiivset mitsut testima Galli, kel leping taskus.
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 39,00.html
Mitsubishi motorsport boss Isao Torii has said he's keen to continue working with Galli next year, while gravel ace Harri Rovanpera said he's close to a deal with the team at the end-of-season Telstra Rally Australia. Several high-profile drivers - including Citroen's Francois Duval and Peugeot's Markko Martin - have still not signed with any team, however, which could be affecting Mitsubishi's decision.
Ehk siis peale Rovanperä ei ole mitte keegi kinnitanud mitsu poolt, et rova ka järgmine aasta stardis on.
he deadline for works teams to nominate their lead driver for the year and second driver for the Monte Carlo season-opener is December 15. Mitsubishi expects to announce its plans then.
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 39,00.html
Mitsubishi motorsport boss Isao Torii has said he's keen to continue working with Galli next year, while gravel ace Harri Rovanpera said he's close to a deal with the team at the end-of-season Telstra Rally Australia. Several high-profile drivers - including Citroen's Francois Duval and Peugeot's Markko Martin - have still not signed with any team, however, which could be affecting Mitsubishi's decision.
Ehk siis peale Rovanperä ei ole mitte keegi kinnitanud mitsu poolt, et rova ka järgmine aasta stardis on.
he deadline for works teams to nominate their lead driver for the year and second driver for the Monte Carlo season-opener is December 15. Mitsubishi expects to announce its plans then.
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 32
- Liitunud: 01 Okt 2005, 16:08
- Asukoht: Tallinn/Rakvere
- Kontakt:
Nüüd siis ka škoda lahkumine kindel (tehasemeeskonna):
http://www.postimees.ee/061205/online_u ... 185369.php
http://www.postimees.ee/061205/online_u ... 185369.php
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25 Nov 2003, 00:23
- Asukoht: tln
Niipalju kui mina aru saan, siis kellegagi pole veel lepingut sõlmitud, ei Galli ei Harri'ga. Ja samas öeldakse välja ka järgmised nimed - Markko ja Duval.toomasa kirjutas:http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 39,00.html
Mitsu on huvitatud Galliga jätkamises, kuid lepingut pole sõlmitud, sest vabad on ju kaks 1. klassi sõitjat ning neid on võimalik hetkel väga soodsalt endale kaubelda. Sellist võimalust tihti ei teki. 15. dets valitakse lihtsalt 2 parimat diili, hinna/kvaliteedi suhtes.
Anna gaasi...
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25 Nov 2003, 00:23
- Asukoht: tln
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 33,00.html
Galli ja Markko on nüüd võrdses seisus, kuna mõlemal '06 uued kaardilugejad. Duval neid ka tihti vahetanud.
Galli ja Markko on nüüd võrdses seisus, kuna mõlemal '06 uued kaardilugejad. Duval neid ka tihti vahetanud.
Anna gaasi...
-
- Reactions: 0
Galli ju teleeetris oma kaardilugejale tou andnud, ning omavahel sõimanud kokpitis on nad ka küll-ja-küll. Kui uus kaardilugeja nii külma närviga ei ole, võib Gallil varsti jälle uut vaja minna 
Ei, nali naljaks. Millegi-pärast on küll selline tunne, et Mitsut roolivad järgmine aasta Galli ja Rovis. Loodan, et eksin ning ka Markkol on variant olemas...

Ei, nali naljaks. Millegi-pärast on küll selline tunne, et Mitsut roolivad järgmine aasta Galli ja Rovis. Loodan, et eksin ning ka Markkol on variant olemas...
Inglise foorumis räägitakse Bozian Racingust, mis kasutab siis Pesot ning hetkel on saamas endale skandinaavia elektroonikaketi Expert suursponsoriks. Expert on suur tegija Norras ning Henning Solberg olevat sobiv sõitja. Expert tahtvat ka turuosa Eestis suurendada, seega ... Kaj Lindström, keda peetakse tõenäoliseks Märtini kaardilugejaks omab väga häid suhteid Mitsuga (Mäkineni ja Sohlbergi kaardilugeja olnud Mitsus ja viimasel ajal OMV-s). Sohlberg ilmselt sõidab Türgis baseeruvas Subaru eratiimis, seega ...
Märtin võidab kunagi niikuinii!