Rahvarallide kalender 2003
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
Ennup, on naiivne arvata, et kui ehitamine keelatud on, tekib kohe konkurents ja sõitmine on jube odav. Tegelikult on hoopis vastupidi - sellisel juhul võidaksid hoopis need, kel raha poest uus 300-800K auto osta. Praegu on lootust ka 100K autoga (30K toorik + 70K ehitamine) konkurentsis püsida.
Ralli(sprint), nagu pea iga tehnikaala, ongi lihtsalt ogaralt kallis, kui tahad päris eesotsas sõita.
Ralli(sprint), nagu pea iga tehnikaala, ongi lihtsalt ogaralt kallis, kui tahad päris eesotsas sõita.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
kui ala ei sobi, siis ehk naabri_jaaniga koos kimamine oleks lõbusam? Keegi ei käsi osa võtta, kui tunned, et võimed käivad tugevasti alla lati, siis pane pea tööle, kuidas saada kiiremaks. Kui sõidad esikümne piiril, siis ei tohiks probleem olla võtta ka koht klassi pjedestaalil. Kui tahad 2 wd autol saada absoluutvõitu, siis küll... Ja asja sees olen ma ilmselt juba kauem, kui sina oma teadlikku "karjääri" alustasid 

tore et vastasite aga kas siis konkreetsemad ja karmimad reeglid oleks autode osas väga jama, tundub nagu mõni autovaruosade müüia oleks need reeglid teinud, et ostke ja ehitage, aga mis minusse puutub siis eks ma mõnedel kruusa katsetel ikka osale, seal istub rohkem ja autovõim ka 100% mängi rolli.
Nohh eks ole vaadatud ka , pole midagi öelda, hästi ehitatud auto.ennup kirjutas: vaadake seda autot lähemalt kas olid õiged istmed sees?( taga istmed) reeglites on(oli) et slikki ei tohi kasutada aga lõigatud slikk on ka slikk nii et
Istmed mida Lill kasutab on FIA hologeeringuga ja seega lubatud ja tagumine iste on tal ka alati olnud .
Rehvidest..kui ise selliseid osta ei jõua, siis ei maksa nende kallal möliseda, kes on endale suutnud need rehvid osta. Keelatud see rehv ei ole, Bridgestone Potenza RE504S ma mõtlen..osta ja sõida tänaval kui süda lubab .
Ja mis selle klassi mõte oleks (isegi kui seda kontrollida võimalik oleks - mida ei ole)? Kes suudab poest kallima auto osta? Ja seda konkurentsis püsimiseks iga aasta-kahe tagant, sedamööda, kuidas uued ja paremad mudelid välja tulevad?Erki kirjutas:Minu idee: tuleks teha selline klass, kus autosid ei tohi mitte üldsegi ümber ehitada ja spets rehve alla panna.
see on tõesti nii tähtis asiErki kirjutas:Ups,unustasin ühe tähtsa asja ´juurde kirjutada. No ja võiks ikka olla veel alamklassid võimsuse ja vedavate sildade järgi. Aga mis vahet sel ikka on. Autosport juba on selline tapvalt kallis ala.



sellest oli vist isegi samas topicus juttu:)
Tarvo
äkki tuleb ainult püksicuke kirjutas:Aga äkki teha sarnaselt tsiklikrossile nt harrastajate B ja C klassid. Selleks, et tugevamas konkurentsis osaleda, oleks vaja kõigepealt nõrgemas oma oskusi näidata. Niimoodi tekiks võistluspõnevust ka päris uutel, kes esimest korda isa autot lõhkuma lähevad. Mis arvate?

PS. arvamus on isiklik ja ei väljenda tööandja seisukohti:)
Tarvo
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
No selge... Jõuan üha enam järelduseni, et rahvaralli on tegelikult nagu rohkem harrastajate ralli.. Võib küll tulla ka mees metsast või tänavalt, aga selleks, et jõuda tulemustes esimesse poolde on vaja ikka ka kõvasti auto kallal vaeva näha.. Tehnikaspordi omapära
Ehkki olgem ausad, ka teistel aladel on ju vaja ka harrastajate klassis läbilöömiseks trenni teha.. Mootorispordis on aga lisaks enda arendamisele vaja ka sõiduvahendit arendad.. Nüüd ma olen vist asjast õigesti aru hakanud saama?

Ehkki olgem ausad, ka teistel aladel on ju vaja ka harrastajate klassis läbilöömiseks trenni teha.. Mootorispordis on aga lisaks enda arendamisele vaja ka sõiduvahendit arendad.. Nüüd ma olen vist asjast õigesti aru hakanud saama?

Hyundai ei ole tolmuimeja!!
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 177
- Liitunud: 24 Veebr 2003, 14:49
- Asukoht: Pärnu
Autode ümberehitamisega ja hilisema võistlusklassi liigitamisega seonduv on päris huvitav ja kirgi üles küttev teema. Antud küsimuses kardetavasti ei ole võimalik üksmeelt saavutada.
Mingi aeg tagasi jälgisin offroad klubi vastavat arutelu ja sealt oleks ka siinsetel sõnavõtjatel palju õppida, paraku on aga nende klubilehe foorumiga juba pikemat aega jama.

Mingi aeg tagasi jälgisin offroad klubi vastavat arutelu ja sealt oleks ka siinsetel sõnavõtjatel palju õppida, paraku on aga nende klubilehe foorumiga juba pikemat aega jama.
ten points:))cuke kirjutas:No selge... Jõuan üha enam järelduseni, et rahvaralli on tegelikult nagu rohkem harrastajate ralli..
laenatud tsitaat siit topicust, ehk siis kannataks enne teemat lugeda kui kirjutama kukkuda:
rahvarallil ei pea tingimata osalema tänavasõidu autoga, õieti misasi on tänavasõiduauto, olete kunagi püüdnud tõmmata jutti, mis on ja mis ei ole? Raske? On küll, sellepärast rahvaralli ei ole mitte tänavasõiduautode ralli, vaid rahvale, ehk siis harrastajatele mõeldud üritusega
Tarvo
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Hehh... Kui keegi veel ütleb, et ma loll olen, siis hakkan oma moderaatoriõigusi kuritarvitama
Ja kui keegi kunagi on midagi kirjutanud, ei tähenda see seda, et ma hakkaksin seda kohe tõe pähe võtma.. Aruka inimesena aga olen nõus oma seisukohti ümber kujundama kui need on piisavalt argumenteeritud..
Seega.. lepime kokku, et rahvaralli on harrastajate ralli ja igaühel õigus autot näppida niipalju kui reeglitega lubatud.. ja natuke rohkem ka kui kontrollivõimalus puudub..

Ja kui keegi kunagi on midagi kirjutanud, ei tähenda see seda, et ma hakkaksin seda kohe tõe pähe võtma.. Aruka inimesena aga olen nõus oma seisukohti ümber kujundama kui need on piisavalt argumenteeritud..
Seega.. lepime kokku, et rahvaralli on harrastajate ralli ja igaühel õigus autot näppida niipalju kui reeglitega lubatud.. ja natuke rohkem ka kui kontrollivõimalus puudub..
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
rahu ainult rahu:)cuke kirjutas:Hehh... Kui keegi veel ütleb, et ma loll olen, siis hakkan oma moderaatoriõigusi kuritarvitama![]()
Ja kui keegi kunagi on midagi kirjutanud, ei tähenda see seda, et ma hakkaksin seda kohe tõe pähe võtma.. Aruka inimesena aga olen nõus oma seisukohti ümber kujundama kui need on piisavalt argumenteeritud..
keegi ei pea ju kedagi lolliks aga... muidugi tsitaadi autor on rralli koha pealt vist üks teenekamaid
Tarvo
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 2
- Liitunud: 14 Mär 2003, 16:00

tere!
loen seda juttu ja mõtlen.klassid võiksid olla nii nagu on praegu ainult ,et mootori ehitus peaks olema keelatud. kui kellegil tuleb kahtlus siis antku peale võistlust sisse protest ja peale läbivaatust saab mees kes reeglitest kinni ei pea tisklaffi.kogulugu(nii nagu see on rallis/krossis)
suurte summade mehele devilcile ütleks niipalju ,et on autosid mis maxavad 10 000-60 000 eeki (ei pidanud silmas bmw-d) ja kiirendus on parem kui 300 000 autol.(pidasin silmas 2wd autosid)pealegi on mehi kes ehitavad ,taovad plekki mootorisse ja mujale aga võidavad ainult sirgel.
hingelt rallimees kirjutas:![]()
tere!
loen seda juttu ja mõtlen.klassid võiksid olla nii nagu on praegu ainult ,et mootori ehitus peaks olema keelatud. kui kellegil tuleb kahtlus siis antku peale võistlust sisse protest ja peale läbivaatust saab mees kes reeglitest kinni ei pea tisklaffi.kogulugu(nii nagu see on rallis/krossis)
suurte summade mehele devilcile ütleks niipalju ,et on autosid mis maxavad 10 000-60 000 eeki (ei pidanud silmas bmw-d) ja kiirendus on parem kui 300 000 autol.(pidasin silmas 2wd autosid)pealegi on mehi kes ehitavad ,taovad plekki mootorisse ja mujale aga võidavad ainult sirgel.

BTW, "evil" smilie pole parim meetod uue mehena diskussiooni liituda. Ja veel: "andku ja diskvalifitseerima. Head möödunud emakeelepäeva!
Ander