2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Sellele jutule pole tulnud ühtki ametlikku kinnitust ja kõlab see ka kui herr Mühlmeieri esialgne kibestumus.
Küll aga on liikunud jutte,et Skoda programm viiakse üle erafirmasse (a la M-Sport).
Ning mõnda aega tagasi endine Skoda direktor Vratislav Kulhanek kritiseeris Mühlmeierit,kel pole mingit varasemart rallikogemust (tuli ta Audist).Sama kriitika alla langes ka sõitjavalik ja eriti pidev teise sõitja vahetamine.Tema sõnul oleks sobivaim meeskond Bengue ja Kopecky kui noored ja arenemisvõimelised,lisaks veel Paasonen Soome ja Eki Rootsi etappidel kolmanda auto rooli.Sama jutt on nähtraval Rallye-Magazinis.
CMR ja Rinaldo "Dindo" Capello osalevad tuleval nädalavahetusel Skodadega Itaalias Monza Rally Show'l.
Küll aga on liikunud jutte,et Skoda programm viiakse üle erafirmasse (a la M-Sport).
Ning mõnda aega tagasi endine Skoda direktor Vratislav Kulhanek kritiseeris Mühlmeierit,kel pole mingit varasemart rallikogemust (tuli ta Audist).Sama kriitika alla langes ka sõitjavalik ja eriti pidev teise sõitja vahetamine.Tema sõnul oleks sobivaim meeskond Bengue ja Kopecky kui noored ja arenemisvõimelised,lisaks veel Paasonen Soome ja Eki Rootsi etappidel kolmanda auto rooli.Sama jutt on nähtraval Rallye-Magazinis.
CMR ja Rinaldo "Dindo" Capello osalevad tuleval nädalavahetusel Skodadega Itaalias Monza Rally Show'l.
Must terve aasta seletas, et tal pole enam mittemingisugust motivatsiooni sõita, ja ainult Mühlheimeri moosimine tõi ta rooli taha selleks hooajaks. Aga eks ta vana mees ka juba, ja kui ta tõesti tiimijuhiks saab, kas oleme siis umbes samasuguse tähelennu, nagu herr Wilson näiteks fordiga teinud on tunnistajaks. Miskipärast vanad rallisõitjad suudavad rallitiime edukalt juhtida.
E: Moosimine - mühli soov siis ühte väga pädevat testijat omada.
E: Moosimine - mühli soov siis ühte väga pädevat testijat omada.
Ja huvitavaid kõlakaid veel - väidetavalt vaidlevad peugeot ja ford märtini palga üle, st palju peab üks v teine maksma, ning hetkel veel ühtegi lepingut sõlmitud ei ole.
http://www.epl.ee/artikkel_305365.html
http://www.epl.ee/artikkel_305365.html
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
See jahumine on M-Spordile ju suht loomulik. Iga aasta on selline kräu käinud. (Ford jätkab ei jätka, palkab ei palka) Egas meil jää muud üle kui oodata ja küüsi närida. Aga see palga jama on küll imelik. Egas Markko ju lepingut ei rikkunud seda tegi Peugeot. Seega on see prantslaste poolt ikka paras käru keeramine küll. Ise ei sõida ja ei lase teistel kah sõita. Asi tundub, et hakkab hapuks minema.
Aga ega me ei tea mis punktid seal lepingus olid. Seega ootame ja vaatame mis saab.

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Suht raske on jah Peugeot´st aru saada, mis neile probleeme valmistab. Ja Ford võiks ka mingi otsuse ära teha. Wilson küll mainis, et Austraalia ralli lõpus ütleb, kes on teine piloot aga siiamaani pole ta seda teinud.Kolin kirjutas:See jahumine on M-Spordile ju suht loomulik. Iga aasta on selline kräu käinud. (Ford jätkab ei jätka, palkab ei palka) Egas meil jää muud üle kui oodata ja küüsi närida. Aga see palga jama on küll imelik. Egas Markko ju lepingut ei rikkunud seda tegi Peugeot. Seega on see prantslaste poolt ikka paras käru keeramine küll. Ise ei sõida ja ei lase teistel kah sõita. Asi tundub, et hakkab hapuks minema.Aga ega me ei tea mis punktid seal lepingus olid. Seega ootame ja vaatame mis saab.
Diagnoos- Rallisõltlane
Markko seis ei ole hea jah
Grönholm tuli ka vist ju kehtiva lepinguga Peugeotist (kui ma nüüd ei eksi) ja siis said nad Fordiga probleemideta kokkuleppele
Kui Ford siiski Atkinsoni võtab, siis läheb ikka aega, enne kui see mees stabiilseks sõitjaks areneb. Asfaldil ta veel ju hakkama ei saa. Grönholm pole ka veel asfaldil ühtki võitu saanud, Markko aga küll

Grönholm tuli ka vist ju kehtiva lepinguga Peugeotist (kui ma nüüd ei eksi) ja siis said nad Fordiga probleemideta kokkuleppele

Kui Ford siiski Atkinsoni võtab, siis läheb ikka aega, enne kui see mees stabiilseks sõitjaks areneb. Asfaldil ta veel ju hakkama ei saa. Grönholm pole ka veel asfaldil ühtki võitu saanud, Markko aga küll

-
- Hooaja Rallivõlur
- Reactions: 0
- Postitusi: 1034
- Liitunud: 10 Juun 2004, 10:53
- Asukoht: Tallinn-Rakvere
No Wilsoni välja kuulutatud eesmärgid ja Atkinsoni palkamine küll kokku ei lähe. Meeskondlikku tiitlit ei suudeta küll kuidag Atkinsoniga võita. Pluss veel Grönholm oma teada-tuntud sõidustiiliga. Hirvonen oleks veel loogiline. Krt üha rohkem närvidele hakkab käima see Fordi sügelemine. Alati on nemad viimased, kes midagi ametlikult teatavad.
Tegelt tõestab see veelkord seda, et enne kui ametlikku pressikat pole, siis pole ka midagi selge. Neid "kindlaid" asju on juba niipalju olnud, et enam ei usu mitte kui midagi. Varsti on Colin ka veel kandidaat
Tegelt tõestab see veelkord seda, et enne kui ametlikku pressikat pole, siis pole ka midagi selge. Neid "kindlaid" asju on juba niipalju olnud, et enam ei usu mitte kui midagi. Varsti on Colin ka veel kandidaat

Kas sellist WRC'd me tahtsimegi?
Kusjuures miks mittekajakas1 kirjutas:Varsti on Colin ka veel kandidaat

Peale Atkinsoni näitas ka Colin Austraalias suht head minekut. Seal EPL artiklis öeldi ju kui kõva ärimees Wilson on. M-Sport on inglise taustaga ja inglastel vist polegi hetkel WRC-s oma tippsõitjat. Nii kõlav nimi (mis sest et sotlane) annaks Fordile Inglise turul hea reklaamivõimaluse. Ja Colin on ka varem edukalt Fordis sõitnud.
Ma loodan väga (Markkole pöialt hoides), et oma jutuga siin kõvasti mööda panin

Mina saan Peugeotist küll aru. Neil on kehtiv leping Märtiniga, kus on kindlasti ka märgitud trahvid selle kohta kui ta otsustab teisel aastal mõnda teise tiimi suunduda. See kas Pesukast lahkub või ei pole oluline. Märtin saaks antud juhul kodus istumise eest palka. Kui ta aga tahab Fordi minna ja sealt veel sama suure summa saab nagu Pesukast siis ju saab ta kahe mehe palka. palga jagamine Fordi ja Peugeoti vahel on ainuõige lahendus. Ja kui järele mõelda siis on see Märtinile isegi kasuks, sest Fordi jaoks tuleb ta ilmselt odavamalt kätte kui teised vabad mehed kellele tuleb üksinda suurt palka maksta.
Eks kannatame ja ootame. Ise loodan, et ka järgmine aasta on põhjust Soome minna sõbrale kaasa elama.
Eks kannatame ja ootame. Ise loodan, et ka järgmine aasta on põhjust Soome minna sõbrale kaasa elama.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
[quote="draggo"]Mina saan Peugeotist küll aru. Neil on kehtiv leping Märtiniga, kus on kindlasti ka märgitud trahvid selle kohta kui ta otsustab teisel aastal mõnda teise tiimi suunduda. See kas Pesukast lahkub või ei pole oluline. Märtin saaks antud juhul kodus istumise eest palka.
Mina jälle ei saa Pesukast aru. See ei ole Märtini süü, et nad otsustasid loobuda ja niisama passida on ka nagu nõme. Maksku palka ja lasku mehel edasi sõita.
Mina jälle ei saa Pesukast aru. See ei ole Märtini süü, et nad otsustasid loobuda ja niisama passida on ka nagu nõme. Maksku palka ja lasku mehel edasi sõita.
Diagnoos- Rallisõltlane
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
M-Spordi venitamine annab minu arust märku sellest, et valik on tehtud, aga vaieldakse detailide üle.
Ei ole ju loogiline, et rohkem kui üks mees ootavad viimase minutini ühe vaba koha pärast.
Mis puudutab Peugeoti palga maksmist, siis on täiesti normaalne, et tööandja ei taha töötasu maksta kui töö on tegemata. Tõsi, praegusel juhul tööandja süül! Tavaliselt jookseb sellisel juhul keskmine palk, aga mujale sa tööle minna ei saa. See aga ei rahulda kummatki poolt. Tõenäoliselt tahab praegu Märtin ennast (või uus tööandja Märtinit) vabaks osta ja vaidlus käib selle üle kui palju on see summa suurem või väiksem (eeldatavalt väiksem) järgmisel aastal Peugeotist saadaolevast palganumbrist.
Ei ole ju loogiline, et rohkem kui üks mees ootavad viimase minutini ühe vaba koha pärast.
Mis puudutab Peugeoti palga maksmist, siis on täiesti normaalne, et tööandja ei taha töötasu maksta kui töö on tegemata. Tõsi, praegusel juhul tööandja süül! Tavaliselt jookseb sellisel juhul keskmine palk, aga mujale sa tööle minna ei saa. See aga ei rahulda kummatki poolt. Tõenäoliselt tahab praegu Märtin ennast (või uus tööandja Märtinit) vabaks osta ja vaidlus käib selle üle kui palju on see summa suurem või väiksem (eeldatavalt väiksem) järgmisel aastal Peugeotist saadaolevast palganumbrist.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
No kui Grönholmi/Hirvoneni/Atkinsoni ja Markkot võrrelda, siis olekski ühe paugutaja kõrvale ka kindlat punktitoojat vaja, nagu Markko on.kajakas1 kirjutas:No Wilsoni välja kuulutatud eesmärgid ja Atkinsoni palkamine küll kokku ei lähe.... Pluss veel Grönholm oma teada-tuntud sõidustiiliga. Hirvonen oleks veel loogiline.......
.....Varsti on Colin ka veel kandidaat
Antud juhul on kõige suurem kaotaja Märtin. Peugeotil pole enam midagi kaotada(ma ei ole küüniline, aga äkki on asi ka lõpetamata hooajas kinni). Fordi käes on trumbid, kuna vabasid mehi on palju ja parimat varianti (Märtin) ei ihka enam keegi muu.
rattaga on kah hea sõita