2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
No Markkol on väike eeslis kui ta Fordi peaks saama. Kuna tal on kogemus selle tiimiga töötamisel. Aga autod on mõlemale nii Marcusele kui ka Markkole uued. Kuna uus Ford on kogu kupatusega uus ehitatud. Selles mudelis ei ole vanadelt autodelt midagi kaasa võetud. Samas on ka Markkol väike eelis Hirvoneni ees kuna Peugeot maksab palka aastal 2006 edasi. Kuigi jah samas võib saada Hirvonen sellekoha kuna on suuteline tiimile raha tooma. Nii, et võimalused Markko saamisel Fordi on 50:50
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Julgen väita, et Wilson oleks loll kui Ta ei valiks Markkot. Hirvoneni ajutised sähvatused ei ole veel piisav argument Tema palkamiseks. Kiirust Tal võib ju tõesti jaguda, kuid stabiilsus puudub. Wilsoni sõnade kohaselt oodatakse järgmisel aastal just meeskondlikku triumfi (mida nad juba 27 aastat oodanud on) ning toetudes sellele, oleks Markko kindlasti parem valik. Ma ei vaidle vastu, et Hirvonen on kiire. Aga ainult kiirusest ei piisa. Ta on saanud piisavalt võimalusi, et end tõestada. Minu arvates on see liiga kaua aega võtnud. Ei näe temas seda sisu, mida Markkos, Loeb`s, Grönholmis või Solbergis. Hirvoneni kolmandat kohta Kataloonia teedel ma ka kõige kõrgemalt ei hindaks, sest Grönholm, Solberg olid katkestanud ning Duvalile kogunes kaotust ka 1,2 minutit. Lisaks on Markko Fordi meeskonnaga juba tuttav. Kohaneks kiiremini. Uue auto edasiarendamisel oleks Markkost kindlasti oluliselt rohkem abi. Ja kui tõesti tahetakse meeskondlikult võita, siis peab olema Grönholmi kõrval, kes üldjuhul nopib võite või mitte midagi, ka üks stabiilne sõitja nagu seda on Markko. Kõige selle põhjal valiksin ma Markko.
Rahast aga ei oska midagi arvata.
Lihtsalt usun, et Markko manedzer saavutab läbirääkimistel mõlemaid pooli rahuldava kokkuleppe. Küll nad teavad, mida teha.
Rahast aga ei oska midagi arvata.
Lihtsalt usun, et Markko manedzer saavutab läbirääkimistel mõlemaid pooli rahuldava kokkuleppe. Küll nad teavad, mida teha.
Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 130
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:31
- Asukoht: Põlvamaa
Fordi rallimeeskonna juht Malcolm Wilson teatas Austraalia ralli eelõhtul ajakirjale Autosport, et tuleval hooajal sõidab meeskonnas lisaks Marcus Grönholmile kas Markko Märtin või Mikko Hirvonen.
Wilsoni sõnul võib otsust oodata vahetult pärast Austraalia rallit, kus uus Focus WRC saab oma tuleristsed.
Wilsoni valik võib sõltuda just auto debüüdist – probleemideta ja kiire esinemine annaks ilmselt eelise neljapäeval oma 30-ndat juubelit tähistavale Märtinile, sest sel juhul oleks Fordil võimalik vahendeid eraldada eestlase palkamiseks. Juhul kui auto juures esineb palju probleeme võib eelis olla jällegi Hirvonenil, kelle puhul oleks palganumbrid tagasihoidlikumad ning lisanduksid ka kopsakad sponsorrahad.
„Põhjus, miks ma veel oma otsust teatavaks pole teinud, peitub soovis näha, kuidas uus auto rajal käitub,” tunnistas Wilson.
Suure tõenäosusega lepinguta jääv Toni Gardemeister oli oma kommentaarides napisõnaline. „Midagi pole veel otsustatud, vähemalt pole ma veel uudiseid kuulnud. Sooviksin Fordis jätkata ning usun, et tänavuste tulemuste põhjal olen seda väärt.”
Tsitaat on sportetv lehelt.
Nüüd jääb loota, et Ford hästi kestaks. Väga huvitav seis igal juhul.
Wilsoni sõnul võib otsust oodata vahetult pärast Austraalia rallit, kus uus Focus WRC saab oma tuleristsed.
Wilsoni valik võib sõltuda just auto debüüdist – probleemideta ja kiire esinemine annaks ilmselt eelise neljapäeval oma 30-ndat juubelit tähistavale Märtinile, sest sel juhul oleks Fordil võimalik vahendeid eraldada eestlase palkamiseks. Juhul kui auto juures esineb palju probleeme võib eelis olla jällegi Hirvonenil, kelle puhul oleks palganumbrid tagasihoidlikumad ning lisanduksid ka kopsakad sponsorrahad.
„Põhjus, miks ma veel oma otsust teatavaks pole teinud, peitub soovis näha, kuidas uus auto rajal käitub,” tunnistas Wilson.
Suure tõenäosusega lepinguta jääv Toni Gardemeister oli oma kommentaarides napisõnaline. „Midagi pole veel otsustatud, vähemalt pole ma veel uudiseid kuulnud. Sooviksin Fordis jätkata ning usun, et tänavuste tulemuste põhjal olen seda väärt.”
Tsitaat on sportetv lehelt.
Nüüd jääb loota, et Ford hästi kestaks. Väga huvitav seis igal juhul.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
[quote="-Andero-"]Julgen väita, et Wilson oleks loll kui Ta ei valiks Markkot. Hirvoneni ajutised sähvatused ei ole veel piisav argument Tema palkamiseks. Kiirust Tal võib ju tõesti jaguda, kuid stabiilsus puudub. Wilsoni sõnade kohaselt oodatakse järgmisel aastal just meeskondlikku triumfi (mida nad juba 27 aastat oodanud on) ning toetudes sellele, oleks Markko kindlasti parem valik. Ma ei vaidle vastu, et Hirvonen on kiire. Aga ainult kiirusest ei piisa. Ta on saanud piisavalt võimalusi, et end tõestada. Minu arvates on see liiga kaua aega võtnud. Ei näe temas seda sisu, mida Markkos, Loeb`s, Grönholmis või Solbergis. Hirvoneni kolmandat kohta Kataloonia teedel ma ka kõige kõrgemalt ei hindaks, sest Grönholm, Solberg olid katkestanud ning Duvalile kogunes kaotust ka 1,2 minutit. Lisaks on Markko Fordi meeskonnaga juba tuttav. Kohaneks kiiremini. Uue auto edasiarendamisel oleks Markkost kindlasti oluliselt rohkem abi. Ja kui tõesti tahetakse meeskondlikult võita, siis peab olema Grönholmi kõrval, kes üldjuhul nopib võite või mitte midagi, ka üks stabiilne sõitja nagu seda on Markko. Kõige selle põhjal valiksin ma Markko.
Rahast aga ei oska midagi arvata.
Lihtsalt usun, et Markko manedzer saavutab läbirääkimistel mõlemaid pooli rahuldava kokkuleppe. Küll nad teavad, mida teha.[/quote]
AGA kui triumf jääb olemata,siis on järgmiseks aastaks vaja teepeale head remondimeest
Rahast aga ei oska midagi arvata.
Lihtsalt usun, et Markko manedzer saavutab läbirääkimistel mõlemaid pooli rahuldava kokkuleppe. Küll nad teavad, mida teha.[/quote]
AGA kui triumf jääb olemata,siis on järgmiseks aastaks vaja teepeale head remondimeest

-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Seda ma ei usu küll ilma peal, et Markko saaks Peugeotist palka kui ise mujal sõidab!
Ta võib saada mingi valuraha selle eest, et lepin ennetähtaegselt üles öeldi!
Mis Markko või Mikko valimisse puutub, siis olen peaaegu kindel, et see on juba otsustatud! Oleks ikka paganama tobe küll Wilsoni poolt kui hõigata välja kaks nime ja siis lasta meestel praadida.
Diplomaatilisem oleks öelda lihtsalt, et valikut pole veel tehtud.
Ta võib saada mingi valuraha selle eest, et lepin ennetähtaegselt üles öeldi!
Mis Markko või Mikko valimisse puutub, siis olen peaaegu kindel, et see on juba otsustatud! Oleks ikka paganama tobe küll Wilsoni poolt kui hõigata välja kaks nime ja siis lasta meestel praadida.
Diplomaatilisem oleks öelda lihtsalt, et valikut pole veel tehtud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
GC kirjutas:Seda ma ei usu küll ilma peal, et Markko saaks Peugeotist palka kui ise mujal sõidab!
Ta võib saada mingi valuraha selle eest, et lepin ennetähtaegselt üles öeldi!
Mis Markko või Mikko valimisse puutub, siis olen peaaegu kindel, et see on juba otsustatud! Oleks ikka paganama tobe küll Wilsoni poolt kui hõigata välja kaks nime ja siis lasta meestel praadida.
Diplomaatilisem oleks öelda lihtsalt, et valikut pole veel tehtud.
Mind see poliitika eriti ei huvita.


Millegipärast ma arvan, et Fordis jätkavad nii Hirvonen, kui ka Markko. Iseasi, kes neist nüüd teise piloodi koha endale saab. Arvates seda, et Markko tahab kindlalt sõita täishooaega ja konkurentsi pakkuva autoga, siis vaevalt ta on nõus olema kolmas ja osalema ainult teatud rallidel. Aga mine tea. Nagu öeldakse, issanda teed on imelikud.
Palju õnne Markko Sulle sünnipäevaks!!!
Palju õnne Markko Sulle sünnipäevaks!!!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
seda on isegi Rallye-Magazin kirjutanud, et Märtinile maksab palka 2006 aasta eest Peugeot.nimh kirjutas:Kas Peugeot' palk ikka säilib kui MM Fordis jätkama peaks?
Tsitaat: Rallye-Magazin-st tõlgituna.
The Peugeot pilot wants to absolutely sit in the coming year in a competitive car and fight again for the title. Martin would be for Wilson a genuine good deal, because after the premature door from the world championship, Peugeot continues to pay also 2006 the salary at the Esten.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva