tax kirjutas:Ei ei. See hooaeg oli ju rehvivahetus karistatav. Või...
Minuteada küll karistatav ei olnud. Ikka oli konkreetne reegel - kui bensu kallad, siis rehvi ei vaheta ja vastupidi. Mingeid karistusi küll rehivahetuse eest ei antud.
Isiklikult arvan, et see kahe erineva peatuse põhimõte rikub sõitu mitte ei tee huvitavaks - häda selles, et tiimid kasutavad kõvat rehvisegu, et rehv kauem peaks. Sel on aga haakumist vähem - tulemuseks on see, et mööda ei sõideta kuna rehvi pidamine liiga väike, selleks et kurvis teise masina "õhukotis" teel püsida.
Räikonen käis selles osas minumeelest hiljuti hea idee välja - peab autode aorodünaamilist pidamist kõvasti vähendama ning rehvide pidamist suurendama. See võimaldab ka kiiremas kurvis teisel tihedalt sabas sõita, et sellele järgneval sirgel möödasõitu üritada.
tax kirjutas:Ei ei. See hooaeg oli ju rehvivahetus karistatav. Või...
Minuteada küll karistatav ei olnud. Ikka oli konkreetne reegel - kui bensu kallad, siis rehvi ei vaheta ja vastupidi. Mingeid karistusi küll rehivahetuse eest ei antud.
Isiklikult arvan, et see kahe erineva peatuse põhimõte rikub sõitu mitte ei tee huvitavaks - häda selles, et tiimid kasutavad kõvat rehvisegu, et rehv kauem peaks. Sel on aga haakumist vähem - tulemuseks on see, et mööda ei sõideta kuna rehvi pidamine liiga väike, selleks et kurvis teise masina "õhukotis" teel püsida.
Räikonen käis selles osas minumeelest hiljuti hea idee välja - peab autode aorodünaamilist pidamist kõvasti vähendama ning rehvide pidamist suurendama. See võimaldab ka kiiremas kurvis teisel tihedalt sabas sõita, et sellele järgneval sirgel möödasõitu üritada.
Eelmine hooaeg võis rehve vahetada ainult teatud olukordades. 1.Kui rehv oli deffektiga (Nt. hakkas tühjenema sõidu ajal) Ning kui rehv vahetati selle ettekäändega, et see oli deffektiga. Siis see rehv läks kohe kontrolli, et kas asi ikka oli nii. ( Deffekt pidi olema nähtav ja tõestatav) 2.Kui ilmastiku olud kardinaalselt muutusid. Nt kui sõidu ajal hakkas vihma sadama.
Muidu oli rehvi vahetus karistatav. Ning rehvi vahetuse ajal ei tohtinud tankida.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kolin kirjutas:Eelmine hooaeg võis rehve vahetada ainult teatud olukordades. 1.Kui rehv oli deffektiga (Nt. hakkas tühjenema sõidu ajal) Ning kui rehv vahetati selle ettekäändega, et see oli deffektiga. Siis see rehv läks kohe kontrolli, et kas asi ikka oli nii. ( Deffekt pidi olema nähtav ja tõestatav) 2.Kui ilmastiku olud kardinaalselt muutusid. Nt kui sõidu ajal hakkas vihma sadama.
Muidu oli rehvi vahetus karistatav. Ning rehvi vahetuse ajal ei tohtinud tankida.
´
Panin siis veidi puusse oma väitega, et võis ikka vahetada
Aga on mingit infot selle kohta, et kas nt. Ferrari sai karistada, kui (oli see vist Itaalias?) Barichellol "rehviprobleem" tekkis?
Kolin kirjutas:Eelmine hooaeg võis rehve vahetada ainult teatud olukordades. 1.Kui rehv oli deffektiga (Nt. hakkas tühjenema sõidu ajal) Ning kui rehv vahetati selle ettekäändega, et see oli deffektiga. Siis see rehv läks kohe kontrolli, et kas asi ikka oli nii. ( Deffekt pidi olema nähtav ja tõestatav) 2.Kui ilmastiku olud kardinaalselt muutusid. Nt kui sõidu ajal hakkas vihma sadama.
Muidu oli rehvi vahetus karistatav. Ning rehvi vahetuse ajal ei tohtinud tankida.
´
Panin siis veidi puusse oma väitega, et võis ikka vahetada
Aga on mingit infot selle kohta, et kas nt. Ferrari sai karistada, kui (oli see vist Itaalias?) Barichellol "rehviprobleem" tekkis?
Ju siis oligi tegu rehvi probleemiga kui nad karistada ei saanud. Kui see probleem oli tõestatud siis ei järgne ju mingit karistust. Seal võis olla asi selles, et rehv hakkas aeglaselt tühjenema( mis on juba deffekt ja tõestatav) otsustati rehv ära vahetada. Ning minu teda oli see rehv vist suht kulunud ka. Kui ma õieti mäletan. Aga võin ka eksida selles suhtes. Üldjuhul ei tohtinud ilma mõjuva põhjuseta rehve vahetada.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
Kuna vahepeal palju vett mööda voolanud,teeks kokkuvõtte pilootidest tuleval aastal:
Renault - Alonso,Fisi
McLaren - Räikkönen,Montoya
Ferrari - M.Schumacher,Massa
Toyota - R.Schumacher,Trulli
Williams - Webber,Rosberg
Honda - Barrichello,Button
RBR - Coulthard,Klien (viimane 99% tõenäoline)
BMW - Heidfeld;Wurz,Villeneuve või Kovalainen
Midland - Albers,Monteiro (viimane taas nii 98% tõenäoline)
STR - Liuzzi,Speed (üpris tõenäoline)
Super Aguri - kõige tõenäolisemalt Sato,Davidson
2007.aastaks rihivad F1 kohti Bourdais (vb BMW),Paffett (McLareni juuniortiim),selleaastane F3 Eurosarja meister Lewis Hamilton (ka McL juuniortiim),IRL-i selleaastane meister Dan Wheldon (Honda,BMW,Super Aguri).
Super Aguri meeskond osalemisluba järgmise aasta F1-sarjas ei saa, teatas Rahvusvaheline Autoföderatsioon (FIA). Ametlikus tiimide nimekirjas on seega 10 nime nagu lõppenud aastalgi.
Super Agurile ära ütlemise ametlikku põhjust ei avaldatud, kuid sarjaga ühineda soovijad peavad tasuma 48 miljoni USA dollari suuruse garantiitasu enne, kui nende osalus kinnitatakse. Väidetavalt sai just see asjaolu komistuskiviks, kirjutab etvsport.ee
Siiski jääb võimalus, et Super Aguri saab loa võistlemiseks vahetult enne hooaja algust Bahreinis 12. märtsil, kui suudab koguda kõikide praeguste meeskondade nõusoleku nende ühinemise kohta.
Super Aguril isegi võib see õnnestuda juhul kui Ferreri jälle tala ei pane(eelmise hooaja Minardi lugu). Ma usun küll, et kõik meeskonnad kirjutavad sellele alla. See kui liituda tahavad uued meedkonnad on ju ainult kasu F1-le.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No eelmise hooaja Minardi loos ei saa Ferrarit küll süüdistada. Vormel 1 on mootorispordi eliit võistlussari, kus peaks olema tipp-meeskonnad. Kui üks meeskond ei suuda teatuid tingimusi täita, siis pole ta koht selles kõrgetasemelises sarjas! Selleks on palju alamsarju!
Sama jutt käib ka Super Aguri kohta. Testigu, arendagu masinat ning tulgu siis F1-te kui ollakse valmis.
Mingit põnevust see küll ei lisaks, kui üks minardi taoline meeskond tuleks veel rajale.
Muidugi oleks tore, mida rohkem meeskondi...
Minardi oli veel suht tugev, kui vaadata tiime, mis osalesid 80-ndate lõpus ja 90-ndate algul.
Kasvõi ntx Life tiim. Hullemat annab veel otsida.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Nii vara pole sõitjad üheks hooajaks vist mitte kunagi selgunud,kui see Super Aguri välja jätta:
Renault - Alonso,Fisi
McLaren - Räikkönen,Montoya
Ferrari - M.Schumacher,Massa
Toyota - R.Schumacher,Trulli
Williams - Webber,Rosberg
Honda - Barrichello,Button
RBR - Coulthard,Klien
BMW Sauber - Heidfeld,Villeneuve
MF1 Racing - Albers,Monteiro
STR - Liuzzi,Speed
Uustulnukaid vaid kaks:väike Rosberg ja Speed.Enim esindatud riik: Saksamaa nelja mehega,itaallasi kolm,brasse ja britte kaks. Pärast 1993.aastat on aga esmakordselt stardirivis ameeriklane. Ning teist aastat järjest-ei ühtki prantslast.Bourdais on tunnistanud,et BMW-ga olid jutud juba üsna lootustandvad,kuid kahjuks osutus Villeka lepingu katkestamine isegi BMW jaoks liig kalliks...
Muide, päris huvitav tähelepanek, et sõitjate koosseisud pole kunagi veel nii vara selgunud! Aga eks oma osa ole ka sellel, et enam pole selliseid klassikalisi vaeseid erameeskondi, kes kuni viimase hetkeni otsivad võimalikult rahakaid piloote...
Lõppenud hooajal vormel-1 meistritiitli nii meeskondlikus kui ka individuaalarvestuses võitnud Renault kaotas kaks tähtsat mehaanikut Red Bullile. Prantsuse meeskonna jättis peamehaanik Jonathan Wheatley ning projekteerija Rob Marshall, kelle Red Bull üle maksis.
Samuti teatas Red Bull, et nendega ühineb senine BAR-i insener Kieran Pilbeam ning tema ametivend Toyotast Humphrey Corbett.
Red Bull on teinud tulevaks aastaks oma vormel-1 meeskondadesse suuri investeeringuid ning võtnud oma palgale tuntuid mehi teiste võistkondade tehnikaosakondadest, neist nimekaim värvatu on endine McLareni tehniline juht Adrian Newey.
Red Bullil tundub raha kõvasti olema. Ning nad on võttnud kõva eesmärgi olla mõne aastaga tippus. See on ainult teretulnud kui nad seda suudavad. Mitte ei koole ära paari aastaga.
>
0
Man and machine against mother nature!!! "I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
No järgmiselt hooajalt vast siis Punaselt Pullilt väga loota ei tasu, aga kui need ostetud mehed kõik oma panuse juba teha suudavad, siis vast üle-järgmine hooaeg on tiim juba nö. "küsija" ning suudab siin-seal üllatada.