
2006. aasta tiimide koosseisud
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
Reid on siiski palju pakutud hetkel ma arvan. Kuskilt on kõrvu jäänud lause, et Reid lubas olla Burnsi kõrval senikaua kuni talle veel elupäevi antud. Kuuldavasti pidi maailmameistri tervis üsna kehv olema. 

Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 99
- Liitunud: 30 Jaan 2004, 12:57
- Asukoht: Tartu
Tänane EPL kirjutab viitega Rallye-magazin.de-le, et Loeb jätkab erameeskonna Citroeniga ja Bosse läheb Mitsubishisse.
EPL: http://www.epl.ee/artikkel_302193.html
Rallye-Magazin: www.rallye-magazin.de
EPL: http://www.epl.ee/artikkel_302193.html
Rallye-Magazin: www.rallye-magazin.de
Mälestades Michael Parki
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 230
- Liitunud: 27 Veebr 2003, 19:17
- Asukoht: Viljandi
- Kontakt:
www.wrc.com siis selline uudis, et Loeb ja Bosse mõlemad lähevad 2006 ORECA teami.
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 46,00.html
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 46,00.html
Sander Roosimaa Racing Team
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Jälle uued ettepanekud. Soome YLE tv reporteerib, et oktoobris esitab FIA rallikomisjon uued ettepanekud. Muuhulgas peavad 2005 aasta autodega erameeskonnad osalema vähemalt kümnel etapil, kui soovivad tootjate MM-sarjas punkte saada. Piloote võivad vahetada kasvõi iga ralli järel, aga samas ei tohi sõitjad olla viimase viie aasta jooksul top kuue hulgas lõpetanud MM-sarjas. 2005 aasta mudelite arendus külmutatakse täielikult ja neid ei tohi enam edasi arendada, sellega loodetakse teha nad aeglasemaks kui uued 2006 tehaseautod, millel pole enam nii palju aktiivseid osi. Kui see tõeks saab, siis on võimalik, et FIA sunnib Loebi ja Grönholmi Fordi/Mitsusse, või siis pensionile.
http://www.yle.fi/urheilu/mmralli/id19300.html
http://www.yle.fi/urheilu/mmralli/id19300.html
See on ikka eriti nõme reegel. See oleks ok, et erameeskonnad peavad osalema vähemalt 10 rallil. Samas tuli eile ka veel uudis, et MM sari hakkab toimuma sügisest kevadeni ja Soome MM etapp saaks kalendri esimeseks. Seda kõik selleks, et suurednada vaatajate huvi ja, et ei jääks F1 jalgu.
Proud supporter of Angry Duck
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
Aitäh sulle Michael nende unustamatute hetkede eest
Michael Park R.I.P
-
- Reactions: 0
Et siis 2006 on maailmameister erameeskonnast?

Aga nende uute ettepanekute osas - jääb mulje, et sellised piirangud vaid juhul, kui tahetakse tootjate MMil kaasa lüüa? Kui nii siis vast nii hull ikka pole, et Bosse ja Loeb kohata jäävad.
Ise-enesest, arvestades eramasinate potensiaalset hulka järgmisel aastal, siis veel vaat et läheb vastupidi kardetule - mitte ei jää sõitjad autota, vaid autod sõitjateta


Aga nende uute ettepanekute osas - jääb mulje, et sellised piirangud vaid juhul, kui tahetakse tootjate MMil kaasa lüüa? Kui nii siis vast nii hull ikka pole, et Bosse ja Loeb kohata jäävad.
Ise-enesest, arvestades eramasinate potensiaalset hulka järgmisel aastal, siis veel vaat et läheb vastupidi kardetule - mitte ei jää sõitjad autota, vaid autod sõitjateta

-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Khm,tahaks teada,kus FIA tegelaste mõistus selle sügisest-kevadeni idee puhul oli?Isegi jänkistanis ei võetud aastate 96/97 Idiot RL-i hooaja puhul seda kohe kuidagi vastu.
Ja sügavalt kahtlen,et see suudaks tähelepanu WRC vastu tõsta võrreldes F1-ga.Nagunii jäävad enamik etappe oma harjumuspärastele tähtaegadele ning F1 ajaperioodiga ei kattuks vaid mõni novembrilõpu etapp pluss veel Monte ja Rootsi (tuleva aasta F1 hooaeg pidavat jääma vahemikku märtsi algus-novembri algus).
Lisaks on ideeks JWRC ja PWRC muuta rohkem võistkondade sarjaks,kus sõitjat võib tiimis kasvõi pärast iga etappi vahetada.Minu arvates ka suht jabur,kuna publiku jaoks on tähelepanu keskmes siiski sõitja,mitte mingi tiim.
JWRC-s laiendatakse ka lubatud autode valikut alla 2-liitriste N-grupi ning alla 1,6-liitriste A-grupi autode näol.
Ja sügavalt kahtlen,et see suudaks tähelepanu WRC vastu tõsta võrreldes F1-ga.Nagunii jäävad enamik etappe oma harjumuspärastele tähtaegadele ning F1 ajaperioodiga ei kattuks vaid mõni novembrilõpu etapp pluss veel Monte ja Rootsi (tuleva aasta F1 hooaeg pidavat jääma vahemikku märtsi algus-novembri algus).
Lisaks on ideeks JWRC ja PWRC muuta rohkem võistkondade sarjaks,kus sõitjat võib tiimis kasvõi pärast iga etappi vahetada.Minu arvates ka suht jabur,kuna publiku jaoks on tähelepanu keskmes siiski sõitja,mitte mingi tiim.
JWRC-s laiendatakse ka lubatud autode valikut alla 2-liitriste N-grupi ning alla 1,6-liitriste A-grupi autode näol.