ESW-l sõidetakse taaskord kevadist,lühendet rajavarianti.Kogu kompleksi kuuluvad 3,2-kilomeetrine triovaal,olenevalt versioonist kuni 4,5-kilomeetrine ringrada,pikk testiovaal ning pikamaavõistlusteks on ringrada ja testiovaal võimalik ühendada enam kui 11-kilomeetriseks ringrajaks.Pealtvaatajakohti on üle 100 000.
Rada ei ole väga kiire,kahest pikast sirgest hoolimata puuduvad kiired kurvid.Esialgne kava kasutada sügisesel etapil ovaalraja esimest kurvi lükati tagasi tekkida võivate rehviprobleemide tõttu.
Kevadel võitis nii pole'i kui ka sõidu Gary Paffett Mercedesel.Esikolmikusse mahtusid veel Tom Kristensen (Audi) ja Mika Häkkinen (MB),parima 2004.aasta autona oli Pierre Kaffer viies ja Opeleist Laurent Aiello kümnes.
Rajaskeem:

Muud andmed võistluskoha kohta:
Koduleht: http://www.eurospeedway.de
Võistluse pikkus:48 ringi*3,442 km=165,216 km
DTM-i ringirekord: Häkkinen (MB) 1:17,580 (2005)
Kõrvalsarjad:F3 Eurosari,Türgi VW Polo Cup,Sports Car Challenge
DTM-i ajakava (Eesti aeg)
Reede,16.september:
10:00-10:15:roll-out
11:15-12:45:1.test
15:15-16:45:2.test
Laupäev,17.september:
11:15-12:15:vabatreening
14:30-15:00:kvalifikatsioon
15:29-15:50:super-pole
Pühapäev,18.september:
10:25-10:55:warm-up
15:00:võistluse start
ca 16:10:autasustamine
Varasemad võitjad (alates aastast 2000):
2000:mõlemad sõidud jäeti üleujutatud raja tõttu ära
2001-KV:Alzen (MB)
S:Dumbreck (MB)
2002-KV:Aiello (Abt-Audi)
S:Schneider (MB)
2003:Schneider (MB)
2004:Ekström (Audi),vt lähemalt siit.
2005-01.05:Paffett (MB),vt lähemalt siit.