Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
WRN kirjutab:
Markko Märtin lükkas ümber kuulujutud, et Ford pakkus talle järgmiseks aastaks lepingut ilma palgata sõitmiseks, kuid on valmis kihutama väiksema palga eest kui tänavu.
Markko saab Peugeot'lt hetkel miljoneid eurosid ja seega pole tal rahaga kitsas. Peugeot on lepinguga kohustatud maksma talle ka järgmise aasta palga ette. Nagu ka paljud tema rivaalid on Markko ehk nõus sõlmima lepinguid kus palka makstakse peamiselt tulemuste pealt.
Markko: "16 rallit on raske töö ja selle eest peab maksma palka. Hea oleks kui saaks ka preemiat tulemuste pealt. Ma pole nõus tasuta sõitma."
Veel kirjutab WRN:
Peugeot ehitab valmis 2006 reeglitele vastava 307 WRC, mis on suunatud erasõitjatele ja kus esimesed ja tagumised differentsiaalid on passiivsed. Kolm esimest autot antakse Bozian Razingu meeskonnale septembris, ülejäänud lähevad vabamüüki. Kokku umbes 12 masinat.
Veel kirjutab WRN:
Citroen ootab ära oktoobris toimuva FIA World Motorsport nõukogu koosoleku, kus pannakse paika pikaajalised plaanid reeglite muutmiseks. Citroeni juhtkonna sõnul on ralli nende meelisala, ent hetkel on see liiga kallis ja nad ei ole nõus iga hinna eest osalema. Kui uued reeglid muudavad osalemise odavamaks, siis ehk kaalub Citreon naasmist WRC sarja 2007. Citroeni otsusest sõltub ka Sebastien Loebi meeskonna valik tulevaks aastaks ja Loebi otsusest sõltuvad ka teiste pilootide töökohad. Teatavasti on Loeb näidanud üles huvi osaleda 2006 erameeskonna Citroen Xsaraga, eeldusel, et tehasemeeskond naaseb 2007.
Markko Märtin lükkas ümber kuulujutud, et Ford pakkus talle järgmiseks aastaks lepingut ilma palgata sõitmiseks, kuid on valmis kihutama väiksema palga eest kui tänavu.
Markko saab Peugeot'lt hetkel miljoneid eurosid ja seega pole tal rahaga kitsas. Peugeot on lepinguga kohustatud maksma talle ka järgmise aasta palga ette. Nagu ka paljud tema rivaalid on Markko ehk nõus sõlmima lepinguid kus palka makstakse peamiselt tulemuste pealt.
Markko: "16 rallit on raske töö ja selle eest peab maksma palka. Hea oleks kui saaks ka preemiat tulemuste pealt. Ma pole nõus tasuta sõitma."
Veel kirjutab WRN:
Peugeot ehitab valmis 2006 reeglitele vastava 307 WRC, mis on suunatud erasõitjatele ja kus esimesed ja tagumised differentsiaalid on passiivsed. Kolm esimest autot antakse Bozian Razingu meeskonnale septembris, ülejäänud lähevad vabamüüki. Kokku umbes 12 masinat.
Veel kirjutab WRN:
Citroen ootab ära oktoobris toimuva FIA World Motorsport nõukogu koosoleku, kus pannakse paika pikaajalised plaanid reeglite muutmiseks. Citroeni juhtkonna sõnul on ralli nende meelisala, ent hetkel on see liiga kallis ja nad ei ole nõus iga hinna eest osalema. Kui uued reeglid muudavad osalemise odavamaks, siis ehk kaalub Citreon naasmist WRC sarja 2007. Citroeni otsusest sõltub ka Sebastien Loebi meeskonna valik tulevaks aastaks ja Loebi otsusest sõltuvad ka teiste pilootide töökohad. Teatavasti on Loeb näidanud üles huvi osaleda 2006 erameeskonna Citroen Xsaraga, eeldusel, et tehasemeeskond naaseb 2007.
Jah, rasked ajad käimas praegu ses sarjas. Loodame, et see kõik on ajutine ja asjad ikkagi liiguvad paremuse suunas, mis eeldab, et FIA ikkagi väga pikalt enne mõtleb, kui midagi paika panema hakkab.
Tõenäoliselt tuleb jah nii Markkol, kui ka Sebastienil teha teatud järleandmisi, kui soov sarjas jätkata ikkagi on.
Tõenäoliselt tuleb jah nii Markkol, kui ka Sebastienil teha teatud järleandmisi, kui soov sarjas jätkata ikkagi on.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Kas tõesti maksavad peugeoti mehed Märtinile ühe aasta eest niisama palka!? Peab siis mehel ikka hea leping olema!
Siin peab mingi kamm olema! Kas sõlmiti see leping tõesti juba nii vara, et peugeot ei teadnud veel oma lahkumisest. Sellisel juhul oleks ka arusaadav, miks Märtinit absoluutselt fordiga ei seostatud 2004 lõpus.
Või mis...?
Üks kodanik rallyform.com-s tuli lagedale huvitava teooriga, miks peugeot Märtini soove seadistamisel ei kuula. Sellega pidid nad lõpuks Märtini nii endast välja viima, et ta midagi sellist korda saadaks, mis lubaks lepingu ennetähtaegselt lõpetada ja peugeot ei peaks teise aasta eest niisama pappi välja käima!!!
Siin peab mingi kamm olema! Kas sõlmiti see leping tõesti juba nii vara, et peugeot ei teadnud veel oma lahkumisest. Sellisel juhul oleks ka arusaadav, miks Märtinit absoluutselt fordiga ei seostatud 2004 lõpus.
Või mis...?
Üks kodanik rallyform.com-s tuli lagedale huvitava teooriga, miks peugeot Märtini soove seadistamisel ei kuula. Sellega pidid nad lõpuks Märtini nii endast välja viima, et ta midagi sellist korda saadaks, mis lubaks lepingu ennetähtaegselt lõpetada ja peugeot ei peaks teise aasta eest niisama pappi välja käima!!!
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Sõlmitigi vara. Mäletatavasti venis ju ka lepigu väljakuulutamine, kuna vahepeal tekkis olukord, kus Märtinil oli sõlmitud leping hooaja peale, kus Peugeot ühtäkki enam ei kavatsenud osaleda.GC kirjutas:Kas tõesti maksavad peugeoti mehed Märtinile ühe aasta eest niisama palka!? Peab siis mehel ikka hea leping olema!
Siin peab mingi kamm olema! Kas sõlmiti see leping tõesti juba nii vara, et peugeot ei teadnud veel oma lahkumisest. Sellisel juhul oleks ka arusaadav, miks Märtinit absoluutselt fordiga ei seostatud 2004 lõpus.
Või mis...?
Üks kodanik rallyform.com-s tuli lagedale huvitava teooriga, miks peugeot Märtini soove seadistamisel ei kuula. Sellega pidid nad lõpuks Märtini nii endast välja viima, et ta midagi sellist korda saadaks, mis lubaks lepingu ennetähtaegselt lõpetada ja peugeot ei peaks teise aasta eest niisama pappi välja käima!!!
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Eks see on juba tema advokaatide ridaGC kirjutas:Aga kas siin ei või olla nüüd selline kala, et Märtin ei saa enne teise autosse istuda kui vana leping läbi!? Oli ju sellega hooaja lõpus jamasid, et uude tiimi läinud mehed ei saanud enne testida kui vana leping läbi!?

Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- "till kartulis" expert
- Reactions: 0
- Postitusi: 1735
- Liitunud: 29 Veebr 2004, 17:35
- Asukoht: EST
- Kontakt:
eks ta ise teab hetkeseisu kõige paremini. Ülbeks ei saa teda küll nimetadaMärtinfänn kirjutas:Märtin läheb ka juba ülbeks kätte.Tal on raha nagu muda.Praegusel hetkel peab ta kinni haarama igast heast lepingust.Ja Ford on kuum kaup.
Samas võiks ta ka sõita nii et saaks palka tulemuste eest,sest nagunii saab palka ju põhukast.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
WRN kirjutab:
Fordi ralliprogrammi haldava M-sporti bossi Malcolm Wilsoni ukse taga on hulk piloote, kes on nõus mitte ainult tasuta sõitma, vaid ka ise peale maksma tehase auto eest. Wilson kinnitab, et tema esimene valik on Loeb ja loodab, et see soov on vastastikkune, kuid miski pole kindel, enne kui Citroen oma otsuse langetab oktoobris.
Samas mainib Wilson üsna resoluutselt, et Ford pole valmis suuri summasid palgaks maksma, kuna neil puuduvad konkurendid, kel oleks võimalik miljoneid maksta.
Minu kommentaar:
Eks ta muidugi ole õige ka. Teatavasti kehtib turumajanduses nõudluse-pakkumise suhe ja kui Fordil on võimalik tiitlite eest võidelda ka odavamate pilootidega, nagu näiteks Gardemeister, siis milleks maksta rohkem? Halvema stsenaariumi korral küsivad Loeb, Grönholm ja Märtin liiga palju palka ja jäävad kõik töötuks. Selge on see, et Subaru ei palka teist pilooti suure palga eest ja Mitsubishil pole isegi terves sarjas osalemiseks raha, mis siis veel palkadest rääkida.
Fordi ralliprogrammi haldava M-sporti bossi Malcolm Wilsoni ukse taga on hulk piloote, kes on nõus mitte ainult tasuta sõitma, vaid ka ise peale maksma tehase auto eest. Wilson kinnitab, et tema esimene valik on Loeb ja loodab, et see soov on vastastikkune, kuid miski pole kindel, enne kui Citroen oma otsuse langetab oktoobris.
Samas mainib Wilson üsna resoluutselt, et Ford pole valmis suuri summasid palgaks maksma, kuna neil puuduvad konkurendid, kel oleks võimalik miljoneid maksta.
Minu kommentaar:
Eks ta muidugi ole õige ka. Teatavasti kehtib turumajanduses nõudluse-pakkumise suhe ja kui Fordil on võimalik tiitlite eest võidelda ka odavamate pilootidega, nagu näiteks Gardemeister, siis milleks maksta rohkem? Halvema stsenaariumi korral küsivad Loeb, Grönholm ja Märtin liiga palju palka ja jäävad kõik töötuks. Selge on see, et Subaru ei palka teist pilooti suure palga eest ja Mitsubishil pole isegi terves sarjas osalemiseks raha, mis siis veel palkadest rääkida.
Oh mis totter jutt, ega see Märtin nüüd nii jobu ka ei ole, et kui tehasetiimis kohta ei leia, siis peab tööbüroo ukse taha minema ja ennast töötuna arvele võtma. Ta on oma intervjuudes öelnud, et ralli ei ole veel terve maailm (või midagi sinnapoole). Noor terve mees, kui talle piisavalt ei maksta, siis leiab mõne teise töö, kus makstakse niipalju kui ta küsib.Märtinfänn kirjutas:Märtin läheb ka juba ülbeks kätte.Tal on raha nagu muda.Praegusel hetkel peab ta kinni haarama igast heast lepingust.Ja Ford on kuum kaup.
Samas võiks ta ka sõita nii et saaks palka tulemuste eest,sest nagunii saab palka ju põhukast.

EDIT: kui sind pärast Märtini lahkumist ka ralli peaks huvitama, siis mul on tuttav admin, kes võib sulle uue kasutajanime panna mõõduka tasu eest
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1082
- Liitunud: 25 Mär 2003, 13:20
- Asukoht: seal kus parimad ralliteed
Minule on kuskil silma jäänud artikkel, kus Mitsubishi just kavatses järgmine aasta tippsõitjad värvata, järelikult pappi peaks pidama.Jaanus kirjutas:WRN kirjutab:
....Minu kommentaar:
... ja Mitsubishil pole isegi terves sarjas osalemiseks raha, mis siis veel palkadest rääkida.
rattaga on kah hea sõita
Peugeot’ sõitja Markko Märtin tunnistab, et järgmisel aastal tehasesõitjana jätkamine ei pruugi kerge olla, sest nii Peugeot kui Citroen lahkuvad rallikarussellist.
Kui crash.neti internetiraadio küsis Märtinilt, kas ta jääb WRC rallipiloodiks ka järgmisel aastal, oli vastus kahtlev: “Ma loodan, aga see ei saa lihtne olema.”
Kõik oleneb Sebastien Loebist, arvab eestlane. “Järgmiseks aastaks pole pakkuda just palju meeskonnakohti. Kõik oleneb sellest, mida teevad Sebastien Loeb ja Citroen,” räägib Märtin. “See tähendab — kui Citroen jääb, on kõigil teistel palju paremad võimalused, aga kui ei jää… oleneb kõik Loebist.”
Märtin ise ei ole enda sõnul läbirääkimisi pidanud veel kellegagi. “Mul on selleks mänedžer,” kostab eestlane raadio küsimusele vastuse andmisest osavalt kõrvale põigeldes.
delfi autoleht
Kui crash.neti internetiraadio küsis Märtinilt, kas ta jääb WRC rallipiloodiks ka järgmisel aastal, oli vastus kahtlev: “Ma loodan, aga see ei saa lihtne olema.”
Kõik oleneb Sebastien Loebist, arvab eestlane. “Järgmiseks aastaks pole pakkuda just palju meeskonnakohti. Kõik oleneb sellest, mida teevad Sebastien Loeb ja Citroen,” räägib Märtin. “See tähendab — kui Citroen jääb, on kõigil teistel palju paremad võimalused, aga kui ei jää… oleneb kõik Loebist.”
Märtin ise ei ole enda sõnul läbirääkimisi pidanud veel kellegagi. “Mul on selleks mänedžer,” kostab eestlane raadio küsimusele vastuse andmisest osavalt kõrvale põigeldes.
delfi autoleht
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Egas varsti hakkab midagi liikuma. Eks siis näe kas Markko saab koha kusagile või ei saa. Aga meil jääb üle loota, et Markko ikka järgmine hooaeg kaasa teeb. Või siis jätab ühe hooaja vahele tehase meeskonnas. Loodame,et Suzuki ja Hyundai sarjaga liituvad 2007 aastal.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi