
Tallinna Rallist
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
Tallinna Rallist
Mõtlesin siin, et 2002 oli ralli suht naljaka ülesehitusega. Metsas ainult kaks katset. Et ei tea kuidas sel aastal tuleb? Vaatajal on muidugi lihtsam, kui on vähem liikumist, aga põnevam on siis kui on rohkem erinevaid katseid. Ok. Siin tuleb jälle raha mängu, et kui üks katse kinni panna, kulub palju vähem raha kui seitset katset sulgedes. Nõus. Aga igavam on ka. Ralli peaks ikka olema suht palju publikule suunatud ala. Selle asemel, et Lauluväljakul mingit totakat miki-hiirt teha, võiks teisel päeval paar korralikku katset metsavahel pidada. Sest viimasel paaril aastal on publikuhulk Lauluväljakul ka kõvasti vähenenud ja 2002 olid vist ainult sõitjate tuttavad vaatamas. Kui on vaja hädasti kahepäevast rallit, siis võiks ju esimesel õhtal teha vanad tuttavad Alliku ja Valingu katsed. lühikesed, kiired, tehnilised ja publikule lihtsad vaatama minna. Sõitjad saaksid kah mingi fiilingu. Ei tahaks enda arvamust peale suruda, aga kas poleks põnevam kui ka teisel päeval sõidetaks alla 10 kilomeetriseid katseid? Saaks ju siis teha umbes 8 lisakatset, kasvõi 4 erinevat ja kaks korda? Siis oleks võibolla pealtvaatajal põnevam ja sõitjal kah? Või olen ma jälle kõigest valesti aru saanud? 

Kasuta ikka turvavööd ka!
Eks pikkadel katsetel ole oma võlu, kuid meil rallide pikkus ju 80 kilomeetri ringis ainult. Kui juba katse 20 kilomeetri ringis, siis tema osakaal liiga suureks äkki kasvab? Huvitavam oleks ikka jälgijatel ja sõitjatel kui lühikesel rallil ka suht lühikesed katsed - 15km max. Eks nii palju kui inimesi, nii palju ka arvamusi! 

Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Tere,
isiklikult arvan, et lühikene katse on kuni 7km
ja pikk on üle 20-ne km
meelepärane oleks mulle kui amatöör sõitjale kusagil 10-20 -ne katse, siis saab parema tunnetuse, kuid arvan ka seda et õige sõitja saab igal pool iga kell hoo kohe üles ja ei virise...
samas on masinale halb korduskatsed(just lumel ja kruusal, kui mõni rada muutub tagumistele lihtsalt üleelamiskursuseks!!!
pealtvaatajate kohalt.......on korduskatsed odavamad ja mugavamad
no nii, sai vist kõik
isiklikult arvan, et lühikene katse on kuni 7km
ja pikk on üle 20-ne km
meelepärane oleks mulle kui amatöör sõitjale kusagil 10-20 -ne katse, siis saab parema tunnetuse, kuid arvan ka seda et õige sõitja saab igal pool iga kell hoo kohe üles ja ei virise...
samas on masinale halb korduskatsed(just lumel ja kruusal, kui mõni rada muutub tagumistele lihtsalt üleelamiskursuseks!!!
pealtvaatajate kohalt.......on korduskatsed odavamad ja mugavamad
no nii, sai vist kõik
AutoralliSuurSõber
Re: Tallinna Rallist
See Lauluväljak olnud tiba varasel kella ajal..töörahva seisukohast vaadates..pilet oli ka tiba kallis viimane aasta nagu ma kuulsinCarlos kirjutas:Selle asemel, et Lauluväljakul mingit totakat miki-hiirt teha, võiks teisel päeval paar korralikku katset metsavahel pidada. Sest viimasel paaril aastal on publikuhulk Lauluväljakul ka kõvasti vähenenud ja 2002 olid vist ainult sõitjate tuttavad vaatamas. Kui on vaja hädasti kahepäevast rallit, siis võiks ju esimesel õhtal teha vanad tuttavad Alliku ja Valingu katsed. lühikesed, kiired, tehnilised ja publikule lihtsad vaatama minna.
A.Partsuga eelmine aasta sai räägitud sellest ..see katse pidi olema kellegi nõudmisel..krt nime ei mäleta ... kui ma ei eksi siis keegi SK Eduri bossidest .
Valingu jääb kindlasti ära, selle katse võib igaveseks unustada..see tee pidi saama omale asfalt katte ...sügisel oli teed tõstedu ja miskine imelik katte oli maas.
Alliku??..värskendage mu mälu palun....
Tegelt võiks ju esimese päeva õhtul kuhugi Tuhala või Paunküla poole kolida ..
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
Re: Tallinna Rallist
Nii palju kui talina rallist tean, on üks meeldivamaid publiku magneteid oli vist Vaimõisa katse, mis oli märjamaal. Sealne trampliin(hüpe) on ikka peris võimas....puškad lendasid ikka 20m kanti!!!
Ja pilt sellest trampliinist, millel Ventsel/Kirtsi lendamas on: http://www.auto.ee/sport/ralli/tallinn/ ... ildid.html
sealt valida 2000a. fotod ja vaadata punast VFTS lendamas:)
No igatahes,
peaasi et üldse rallid toimuksid!
Ja pilt sellest trampliinist, millel Ventsel/Kirtsi lendamas on: http://www.auto.ee/sport/ralli/tallinn/ ... ildid.html
sealt valida 2000a. fotod ja vaadata punast VFTS lendamas:)
No igatahes,
peaasi et üldse rallid toimuksid!
Viimati muutis skahar, 22 Veebr 2003, 23:30, muudetud 1 kord kokku.
AutoralliSuurSõber
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Vaimõisa on suhtes Pärnu maanteega teisel pool, kus on tehtud see pilt 
Aga tegelikult kivi rajameistri kapsaaeda - katseid ju Tallinna lähiümbruses on, miks pagan küll sõidad Läänemaal Tallinna rallit ?
Ja ka kasutamata resursse on veel ümber Tallinna.
Ja Alliku katse on suht tänapäeva autode jaoks suts liiga kiire ja lühike, ning turvatavaid pealesõidu teid megapalju. Nelja huvitava kurvi pärast ei saa veel rallit teha

Aga tegelikult kivi rajameistri kapsaaeda - katseid ju Tallinna lähiümbruses on, miks pagan küll sõidad Läänemaal Tallinna rallit ?
Ja ka kasutamata resursse on veel ümber Tallinna.
Ja Alliku katse on suht tänapäeva autode jaoks suts liiga kiire ja lühike, ning turvatavaid pealesõidu teid megapalju. Nelja huvitava kurvi pärast ei saa veel rallit teha

Ma pidasin silmas, et Lauluväljaku või Pirita ringraja katsete asemel oleks esimesel õhtul võibolla kõigile meeldivam kui oleks paar lühikest kruusakatset, 4-5km/LK. Midagi sellist, kuhu oleks publikul lihtne ligi pääseda, sõitjad naha märjaks saaks jne. Ning kas on üldse mõtet kahepäevastel rallidel siin? Niigi räägitakse kulude kokkuhoiust pidevalt. Alliku ja Valingu tõin lihtsalt näiteks, et Tallinna lähedal ja publikul lihtne ligi pääseda, kuna ei teki ummikuid nagu ntx Lauluväljakule reede õhtal sõites. Samas on Sul õigus ka ses suhtes, et Tallinna ralli võiks jääda Tallinna ümbrusesse, mitte nagu 2002 aastal - peaaegu Läänemaale:)umm kirjutas:Ja Alliku katse on suht tänapäeva autode jaoks suts liiga kiire ja lühike, ning turvatavaid pealesõidu teid megapalju. Nelja huvitava kurvi pärast ei saa veel rallit teha
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 10
- Postitusi: 2325
- Liitunud: 21 Veebr 2003, 21:05
- Asukoht: Mägi-Eesti
jah võrreldes liidu-aegsete kolmepäevastega!?ennup kirjutas:pikad katsed vist paremad kuna siis on veel võimalik pisivigu parandada ja tagumised mehed saavad ka sõidutunnetuse paremini kätte aga endale meeldivad Matsimäe ja Paunküla-Voose katsed, seal ka palju häid vaatamis kohtasi. Eesti rallid viimasel ajal ültse lühikesed kahju.
kuid eks me väike riik ka:)
AutoralliSuurSõber
Valingu katse võib toimuda kuid siis on ta asfaldi katse,kahjuks. Tallinna ümbruses on olnud tegelikult palju häid katseid, näiteks Rnnamõisa katse
Tabasalust oli start, Merepiiga eest läbi ja fini oli lollide ma juures või Mähe metsa katse start oli Mähe-Lubja tee keskelt ja fini Randvere teel.
80 aastate algul oli hea katse Vatsla ümbruses start oli kuskil Kooli juures (Vääna vist) ja lõpp oli Tabasalu kanalate juures. Eks neid katseid ikka leiaks. Küsimus on vaid selles kas saab maa omanikeka kokkuleppele, kas tee on nii tugev et saaks katset kaks korda sõita. Tegelikult oleks ka huvitav kui näiteks esimene päev oleks asfaldil ja teine kruusal (Valingu Lauluväljak, Pirita või mõni muu)
Tabasalust oli start, Merepiiga eest läbi ja fini oli lollide ma juures või Mähe metsa katse start oli Mähe-Lubja tee keskelt ja fini Randvere teel.
80 aastate algul oli hea katse Vatsla ümbruses start oli kuskil Kooli juures (Vääna vist) ja lõpp oli Tabasalu kanalate juures. Eks neid katseid ikka leiaks. Küsimus on vaid selles kas saab maa omanikeka kokkuleppele, kas tee on nii tugev et saaks katset kaks korda sõita. Tegelikult oleks ka huvitav kui näiteks esimene päev oleks asfaldil ja teine kruusal (Valingu Lauluväljak, Pirita või mõni muu)
Ralli võib vahest kah teine elu eesmärk olla
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
kaits-Mähel olev katse minuteada peaaegu et läbimatu juba, üritasin sealtkandist keida midagi rralli jaoks, kuid tulin peale esimesi mülkaid metsast tagasi. Kitsas ka, nii, et see katse ilmselt ajalugu. Merepiiga ümber aga irmsuur asustus tekkinud, sisuliselt linnakatse juba...
Ja ralli pikkused tänasel päeval Eestis minuarust täitsa parajad - ei saa kurta, et lühikesed.
Ja ralli pikkused tänasel päeval Eestis minuarust täitsa parajad - ei saa kurta, et lühikesed.
Aga OK. 2002 oli Lauluväljakul pileti hind 75 EEK-u. Ralli korraldaja toona väitis, et hind on Lauluväljaku poolt määratud ja korraldaja sellest midagi ei saa. Aru ma ei saa... Arvan, et suuresti selle hinna pärast oli ka aia taga rohkem rahvast kui seespool piirdeid. Mu arust see kah üks põhjus, miks võiks Lauluväljaku katse ära unustada.
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Minu teada on süsteem selline,et Lauluväljak ei küsi ralli korraldaja käest katse pidamise eest raha,kuid rahastab pealtvaatajaid ise - s.t. määrab hinna.Carlos kirjutas:Aga OK. 2002 oli Lauluväljakul pileti hind 75 EEK-u. Ralli korraldaja toona väitis, et hind on Lauluväljaku poolt määratud ja korraldaja sellest midagi ei saa. Aru ma ei saa... Arvan, et suuresti selle hinna pärast oli ka aia taga rohkem rahvast kui seespool piirdeid. Mu arust see kah üks põhjus, miks võiks Lauluväljaku katse ära unustada.
See,et katse seal üldse peetaks,on ilmselt ralli sponsorite nõue, neil vaja end VIP-alas välja elada.

Tallinna ralli ajakavas pidi tulema küll veel muudatusi, kuid üldskeem peaks olema selline: reedel nagu muiste ja mullugi Lauluväljakul (ralli start kell 18.00 TOP-is).
Laupäev (start kell 8.00) hakkab pihta "kloostri taga metsas". Sealt edasi Kiili ja Jõgisoo kaudu Vasalemma (hooldekeskus).
Sõidetakse kaks ringi: Vaimõisa-Kivitammi-Vasalemma. Eelmise aasta Ellamaa katse jäi seekord välja. Kokku 11 katset ja ca 100 km. Pikimaks ongi Vaimõisa - ca 19 km. Viimase katse start on Vasalemmas oreint. 17.30
Täna laekus ka ralli juhend:
http://www.auto.ee/sport/ralli/tallinn/index_2003.html
(esialgu küll vaid MS Word doc)
Edu!
Ivar
Laupäev (start kell 8.00) hakkab pihta "kloostri taga metsas". Sealt edasi Kiili ja Jõgisoo kaudu Vasalemma (hooldekeskus).
Sõidetakse kaks ringi: Vaimõisa-Kivitammi-Vasalemma. Eelmise aasta Ellamaa katse jäi seekord välja. Kokku 11 katset ja ca 100 km. Pikimaks ongi Vaimõisa - ca 19 km. Viimase katse start on Vasalemmas oreint. 17.30
Täna laekus ka ralli juhend:
http://www.auto.ee/sport/ralli/tallinn/index_2003.html
(esialgu küll vaid MS Word doc)
Edu!
Ivar