Neste Rally Finland 2005
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Hooaja Kaval Ants
- Reactions: 0
- Postitusi: 1232
- Liitunud: 28 Veebr 2003, 14:23
- Asukoht: Tallinn
Ega vist seal need müüjad ei teagi. Sellist asja nagu programm eraldi ei olegi lettidel. Pead ostma soome autospordi ajakirja Vauhdinmaailma. Seal kõik oluline olemas kaardid, ajakava jms. Ajakirja väljanägemise peaksid saama nende koduleheküljelt:http://www.vauhdinmaailma.fi/
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 9
- Liitunud: 16 Juun 2005, 09:11
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 130
- Liitunud: 20 Jaan 2005, 20:31
- Asukoht: Põlvamaa
Väljavõte Delfist:
“Peugeot 307 on kiire pikkade sirgete ja laugete kurvidega laiadel teedel,” selgitab Grönholm. “Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas. See annab alust arvata, et oleme võitlusvõimelised.”
Mul on kuri tunne, et neid amortisaatoreid ei töötatud välja selleks, et pooled neist riiulile tolmuma jätta.
“Peugeot 307 on kiire pikkade sirgete ja laugete kurvidega laiadel teedel,” selgitab Grönholm. “Välja arvatud amortisaatorid, mis on spetsiaalselt välja töötatud Jyväskylä pikkade hüpete jaoks, on auto Soomes sama, mis Argentiinas. See annab alust arvata, et oleme võitlusvõimelised.”
Mul on kuri tunne, et neid amortisaatoreid ei töötatud välja selleks, et pooled neist riiulile tolmuma jätta.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
http://www.fmi.fi/weather/local.html?ku ... %E4skyl%E4
Puhast vihma lubab.See ei ole üldse hea uudis:(:(
Puhast vihma lubab.See ei ole üldse hea uudis:(:(
Pidi päris raju laks olema testides: 'Tobias lost control on landing after a sixth-gear crest. The car hit a bank and rolled 100 metres down the road on its roof, before clipping another bank and rolling back onto it wheels' (WRC.com).
kakuke kirjutas:Kirjutavad seal Rootsis, et Carlsson ja Johansson ei stardi.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1338
- Liitunud: 18 Sept 2004, 08:53
- Asukoht: hedgehog str.
Kahjuks ei ole WRN'i lugemist tellinud, aga seal on pealkiri "Peugeot softens its line on damping" http://www.worldrallynews.com/artman/publish/index.phpTan kirjutas:Huvitav millal saab teatavaks kas Peugeot lubab Märtinil kasutada EOSil testitud seadistust/vedrustust![]()
![]()
Oleks jah huvitav teada, mida see pealkiri sisaldab.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 2393
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 06:45
- Asukoht: Tallinn
Ikka lasevad ainult Markkol vahetada. Ei tea kas ähvardas Eesti fännide terroriga,et onud pehmeks läksid:
Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.
The Estonian, who has struggled to come to terms with the 307, used a new hybrid damper design on the EOS Peugeot Rally a fortnight ago, combining Ohlins inserts in Peugeot casings. The Swedish-made Ohlins units work on different principles from the usual Peugeot type, allowing rapid adjustment. Peugeot Sport engineer Michel Nandan said that they were being developed for customer use next year and maintained that they offered no performance advantage.
“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.
Martin felt that they were an improvement, but that there was scope for further development. Although Peugeot tests exhaustively, there has been no suspension test since the EOS and there are no plans for his Finnish team-mates Marcus Gronholm and Sebastian Lindholm to use the new type.
Peugeot is poised to allow Markko Martin to use different shock absorbers, potentially transforming his prospects in the second half of the season.
The Estonian, who has struggled to come to terms with the 307, used a new hybrid damper design on the EOS Peugeot Rally a fortnight ago, combining Ohlins inserts in Peugeot casings. The Swedish-made Ohlins units work on different principles from the usual Peugeot type, allowing rapid adjustment. Peugeot Sport engineer Michel Nandan said that they were being developed for customer use next year and maintained that they offered no performance advantage.
“When people are buying cars, it’s more simple. It will not be a revolution. At the moment, it is not better. If it is better for some people, OK,” Nandan said.
Martin felt that they were an improvement, but that there was scope for further development. Although Peugeot tests exhaustively, there has been no suspension test since the EOS and there are no plans for his Finnish team-mates Marcus Gronholm and Sebastian Lindholm to use the new type.
Viimati muutis veteran, 02 Aug 2005, 19:05, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Mul on olemas õigused WRN artiklite lugemiseks ja tegin lühikese ülevaate sellest:
Peugeot on lubamas Markko Märtinil kasutada samu Ohlinsi amorte, mida ta EOS rallil testis. Tegu on hübriid loominguga, kus sisemus on Ohlinsi toode ja kate on Peugeot omalooming. Rootsi firma Ohlins amordid töötavad natuke erinevalt Peugeot omadest, nimelt saab neid katsete vahel kerge vaevaga seadistada. Peugeot Sport inseneri Michel Nandan'i sõnul arendatakse neid amorte järgmiseks aastaks erasõitjate tarbeks ja need ei anna mingit eelist seniste amortide ees.
Grönholm ja Lindholm sõidavad vanade amortidega, mida on kasutatud senistel WRC etappidel.
Peugeot on lubamas Markko Märtinil kasutada samu Ohlinsi amorte, mida ta EOS rallil testis. Tegu on hübriid loominguga, kus sisemus on Ohlinsi toode ja kate on Peugeot omalooming. Rootsi firma Ohlins amordid töötavad natuke erinevalt Peugeot omadest, nimelt saab neid katsete vahel kerge vaevaga seadistada. Peugeot Sport inseneri Michel Nandan'i sõnul arendatakse neid amorte järgmiseks aastaks erasõitjate tarbeks ja need ei anna mingit eelist seniste amortide ees.
Grönholm ja Lindholm sõidavad vanade amortidega, mida on kasutatud senistel WRC etappidel.