Uksekäepide jah. See küll paraku tuleb seeriaautolt ralliautole.Sparco kirjutas:Ega seegi pole Peugeugeot´le head kuulsust toonud. Busse tõmbas selle ju ukse küljest ära ja siis vaikselt koputas Timole, et see ta sisse laseksErki kirjutas:Uksekäepide oleks päris reaalne.KuriUss kirjutas: Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb..
Hooaeg 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Võimalik, et ma liialdan - võimalik, et mitte. See maailm ei ole nii must-valge. Suurkorporatsioonide käitumine on hoopis teine kui väikeettevõtete oma (meil Eestis puuduvad suurkorporatsioonid. On mõne korporatsiooni pisi-pisikesi harukontoreid). Suurtes korporatsioonides tehakse otsuseid mille kaaludeks on analüüsid mida meie siinses majandusruumis keegi kunagi ei teosta. Samuti ei tohi unustada, et meie ärikultuur on väga väga erinev prantslaste omast - ma võiksin tuua väga kurioosseid näited kuid see pole siiski selle foorumi teema.KuriUss kirjutas: Ma arvan, et sa veidi liialdad. Ma ei usu, et keegi viitsiks kirjutada uudiseid teemal "Peugeot' toodetud vedrustus on jama". Samamoodi ei kritiseeri ju keegi seda, et ralliautode istmed, pidurid ja jumal teab, mis muud vidinad on kellegi teise toodetud.
Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb.
Ehk siis - rõhutan, et selles otsustusmehhanismis võib olla faktoreid mida me ei tea ega oska aimata. Lahmimine stiilis "konnasööjad on lollid ja arad" ei aita arusaamisele miks nad nii teevad. Kes tahab - sai aru.
Mis puutub masstootmisse siis seletan veel korra - ma ei väida, et mõni jupp otseselt 1:1'le võistlusautolt masstootmisse läheb. KUID kindlasti on aegade jooksul võistlustehnikast saadud kogemusi rakendatud masstootmises - ma arvan, et näitena võib tuua muutuva tõusuga nukad, muutuva pikkusega sisselaskekollektorid ja veel palju palju muudki. SAMUTI on minu mälu järgi samas suunas liikunud erinevas töödiapasoonis erinevalt muutuva karakteristikuga vedrud ning amordid.
Samas ei tohi ka unustada vastupidist - masstootmisest võidusõitu võetud asju - nagu näiteks erinevad stabiilsuskontrolli ja veojõukontrollsüsteemid ning nende omavahelised kombinatsioonid. Samuti ka õhukonditsioneerid jõudsid võistlusautodele tunduvalt hiljem kui masstoodangusse.
Ma usun küll, et elektroonilised vidinad läksid ennem võistlusautodele, neile oleks see vähe tähtsam ja kiirust juurdeandvam olnud kui tavaautodele. Ja kondikat panekust on kindlasti ju mootorilt jõu äraimemise pärast loobutud.Eraisik kirjutas:Samas ei tohi ka unustada vastupidist - masstootmisest võidusõitu võetud asju - nagu näiteks erinevad stabiilsuskontrolli ja veojõukontrollsüsteemid ning nende omavahelised kombinatsioonid. Samuti ka õhukonditsioneerid jõudsid võistlusautodele tunduvalt hiljem kui masstoodangusse.
Esiteks - uskumisest üksi on vähe Palun too näited! Minu mälu ütleb praegu, et F1 ja WRC hakkasid ESP derivaate kasutama 90'ndate lõpus. Masstootmises olid need palju varem, rääkimata üksikutele luksusmudelitele paigaldatust.Erki kirjutas: Ma usun küll, et elektroonilised vidinad läksid ennem võistlusautodele, neile oleks see vähe tähtsam ja kiirust juurdeandvam olnud kui tavaautodele. Ja kondikat panekust on kindlasti ju mootorilt jõu äraimemise pärast loobutud.
Rääkides konditsioneerist, siis "loobutud" on kindlasti vale väide - võimalik, et 2005 aasta ralli maailmameistrivõistlustel osalevates autodes neid pole (kuigi ma selles niiväga kindel pole) kuid kindlasti on teisi alasid - võtame või pikamaa kõrberallid...
Niisiis - argumendid?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Selge see, et üle võistlusautode tehnoloogilistest lahendustest mõned võetakse kasutusele seeriaautode juures. Vaevalt, et küsimus on siiski seadistatavates amortisaatorites. Need vast oleksid sobinud küll näit minu neerukivi lahtipeksmiseks, aga pereautol oleksid sellised hirmsaks nuhtluseks.
Mis puudutab vastupidist siis võetakse seeriaautodelt ralliautodele ka kerekuju, mitte, et selline just ideaalne oleks. Ja võetakse veel paljugi teisi asju, mida eraldi pole mõtet arendada - veepumba skandaali ju mäletavad vist kõik.
Mis Peugeot'd ja vedrustust puudutab siis on seal vast miski peenem nüanss kui firma au ja kuulsus tehenoloogilise progressi toetamine.
Mis puudutab vastupidist siis võetakse seeriaautodelt ralliautodele ka kerekuju, mitte, et selline just ideaalne oleks. Ja võetakse veel paljugi teisi asju, mida eraldi pole mõtet arendada - veepumba skandaali ju mäletavad vist kõik.
Mis Peugeot'd ja vedrustust puudutab siis on seal vast miski peenem nüanss kui firma au ja kuulsus tehenoloogilise progressi toetamine.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Hästi panete mehedSparco kirjutas:Ega seegi pole Peugeugeot´le head kuulsust toonud. Busse tõmbas selle ju ukse küljest ära ja siis vaikselt koputas Timole, et see ta sisse laseksErki kirjutas:Uksekäepide oleks päris reaalne.KuriUss kirjutas: Eriti jabur oleks, kui keegi arvaks, et mõni ralliauto jupp reaalselt masstootmisse läheb..




Aga Eraisik: Antud juhul ei saanud su mõttekäigust eriti hästi aru. Kas see on autotootjale hea reklaam kui masinat ei ole võimalik kiiresti edasi viia. Kui võideldakse kesklassis mitte tippus. Arvan, et see on parem reklaam kui ollakse kogu aeg konkurentsis ja võitluses võidu nimel.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Mõned päevad tagasi jõudis RM-i artikkel esimestest tuleva aasta kalendri pidepunktidest.Algus ikka Montes,Rootsi kah oma tavalisel ajal ja Mehhiko märtsi alguses.Küll aga rändavad kevadesse nii Kataloonia kui ka Korsika (nagu need olid veel mõne aasta eest) ja mahuksid need vastavalt märtsi lõppu-aprilli algusesse.Aprilli lõppu rändab ka Argentiina.Paraku edasisest hooaja käigust seal juttu pole,aga võib oletada,et Soome jääb enam-vähem samasse ning Sardiinia ilmselt rändab sügisesse.NZ nihkub ka kuhugi mujale (vb meie suvel,vb sügisel).
Lisaks Focusele, tuleb ka Impreza järgmisel hooajal välja uue välimuse saanud autoga. Päris täpselt pole veel arusaanud, milline see auto neil siis olema saab, sest sellest uuest Imprezast on ka erinevaid variante. Mitte oluliselt erinevad, aga näiteks esituled on nõks erinevate kujdega. Aga auto üldmulje on siis selline. Kui esiots välja jätta, pole väga suuri muutusi '05 versiooniga toimunud.


http://www.autotitre.com/forum/up/34a61dcf38.jpg
http://img249.echo.cx/img249/3386/s4sy.jpg
http://img249.echo.cx/img249/3809/s33kj.jpg
http://img249.echo.cx/img249/2761/s42bp.jpg

http://www.autotitre.com/forum/up/34a61dcf38.jpg
http://img249.echo.cx/img249/3386/s4sy.jpg
http://img249.echo.cx/img249/3809/s33kj.jpg
http://img249.echo.cx/img249/2761/s42bp.jpg
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 9
- Liitunud: 16 Juun 2005, 09:11
See Subaru nina meenutab mulle millegipärast Seat Cordobat 
Eraisik, ma saan aru kuhu su mõttelend sihib. Aga mina isiklikult arvan, et mõttekam on olla ikka päris tipus kui "oma" vedrustusega keskel. Vaevalt, et me sellepärast kuskil artikleid "Peugeot võitis tiitli, vedrustus polnud nende oma" nägema hakkaksime. Inimesi kes rallist suurt midagi ei tea(mina näiteks
), huvitab ikka rohkem see, et firma oleks tipus, mitte see kas ta sai sinna tippu ühe või teise firma amortisaatoriga/käepidemega.

Eraisik, ma saan aru kuhu su mõttelend sihib. Aga mina isiklikult arvan, et mõttekam on olla ikka päris tipus kui "oma" vedrustusega keskel. Vaevalt, et me sellepärast kuskil artikleid "Peugeot võitis tiitli, vedrustus polnud nende oma" nägema hakkaksime. Inimesi kes rallist suurt midagi ei tea(mina näiteks

-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 96
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
- Asukoht: tartu - võrumaa
Peaasi et selliste tagatuledega ei tuleks:
http://www.autoreview.ru/new_site/news/ ... /800_2.jpg
NB: pildi link pärit UrQuattro postitusest Rallyforum.com-st
http://www.autoreview.ru/new_site/news/ ... /800_2.jpg
NB: pildi link pärit UrQuattro postitusest Rallyforum.com-st
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 96
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
- Asukoht: tartu - võrumaa
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 80,00.html
Lapworth on soodsa võimaluse korral valmis Solbergi kõrvale teist tipp-pilooti palkama. Keda sinna pakuksite?
Lapworth on soodsa võimaluse korral valmis Solbergi kõrvale teist tipp-pilooti palkama. Keda sinna pakuksite?
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 6
- Postitusi: 1058
- Liitunud: 16 Nov 2004, 14:17
- Asukoht: keskel
Millegipärast arvan, et Märtin sinna ei kipuks!?arouser kirjutas:http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 80,00.html
Lapworth on soodsa võimaluse korral valmis Solbergi kõrvale teist tipp-pilooti palkama. Keda sinna pakuksite?
Reklaami aspektist küll jah. Mida ma üritasin selgitada, et tehase tasemel mootorispordis osalemisel on üks kindel osa mängida R&D'l - ehk siis NÄITEKS me ei või teada kui oluline on Peugeotile oma vedrustuse arendamine, testimine - võib olla just nii oluline, et tuuakse ohvriks individuaalne MM tiitel ja püütakse ainult tootjate oma?Kolin kirjutas: Aga Eraisik: Antud juhul ei saanud su mõttekäigust eriti hästi aru. Kas see on autotootjale hea reklaam kui masinat ei ole võimalik kiiresti edasi viia. Kui võideldakse kesklassis mitte tippus. Arvan, et see on parem reklaam kui ollakse kogu aeg konkurentsis ja võitluses võidu nimel.
Ma kordan üle - mina ka ei tea seda mis Peugeotis toimub ja miks. Tahtsin lihtsalt rõhutada, et tehasel on palju enam aspekte mida arvestada...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ma ei saa aru, mida sa üritad tõestada? Seda, et sa midagi ei tea? Siiralt usud, et testivad ralliauto all uuele mudelile, mis 607 välja vahetadb vedrustust? Kui naiivne on võimalik olla?Eraisik kirjutas:Reklaami aspektist küll jah. Mida ma üritasin selgitada, et tehase tasemel mootorispordis osalemisel on üks kindel osa mängida R&D'l - ehk siis NÄITEKS me ei või teada kui oluline on Peugeotile oma vedrustuse arendamine, testimine - võib olla just nii oluline, et tuuakse ohvriks individuaalne MM tiitel ja püütakse ainult tootjate oma?Kolin kirjutas: Aga Eraisik: Antud juhul ei saanud su mõttekäigust eriti hästi aru. Kas see on autotootjale hea reklaam kui masinat ei ole võimalik kiiresti edasi viia. Kui võideldakse kesklassis mitte tippus. Arvan, et see on parem reklaam kui ollakse kogu aeg konkurentsis ja võitluses võidu nimel.
Ma kordan üle - mina ka ei tea seda mis Peugeotis toimub ja miks. Tahtsin lihtsalt rõhutada, et tehasel on palju enam aspekte mida arvestada...
Mul on kahju, et sa aru ei saanud. Ma ei ürita midagi tõestada vaid kirjutasin mulle pähe turgatanud võimalike seletusi nende "konnasööjad on oinad" tüüpi argumentide juurde. Neid ei pea aktsepteerima - enamgi veel - keegi ei sunni minu kirjutisi lugema.KuriUss kirjutas: Ma ei saa aru, mida sa üritad tõestada? Seda, et sa midagi ei tea? Siiralt usud, et testivad ralliauto all uuele mudelile, mis 607 välja vahetadb vedrustust? Kui naiivne on võimalik olla?
Rohkem pole mul praegu midagi lisada. Argumenteeritud vaidlustes osalen ka edaspidi hea meelega. Lahmimistes osaleda ei viitsi ja üldjuhul neile ei vasta.