EOS Ralli 2005
Moderaatorid: KAIKUL, Sparco, Jaanus
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 48
- Liitunud: 12 Mai 2003, 04:10
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
mõned pildid.
http://www.sloleht.ee/users/lauri/EOS2005
veidike on ka videot, aga selle monteerimisega läheb aega.
http://www.sloleht.ee/users/lauri/EOS2005
veidike on ka videot, aga selle monteerimisega läheb aega.
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Märtin annetas võidusumma 10 000 dollarit Avo Leoki fondile 
http://www.eos-rally.com/?page=5&subpag ... ws&lang=et

http://www.eos-rally.com/?page=5&subpag ... ws&lang=et
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Nuh käidud ja nähtud ja väga kõva oli, siin siis minu poolt mõned pildid, mis ei ole kül eriti hea kvaliteediga, aga nuh mis ise tehtud see hästi tehtud! http://www.zone.ee/oliverk/EOS2005
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 802
- Liitunud: 04 Mai 2003, 11:47
- Asukoht: Suure-Jaani
- Kontakt:
Nii, ralli sis selleks korraks läbi ja elamused MEGA
Panen ka siis sis lingi, kus mõned minu amatöörfotod üleval..
http://www.pilt.ee/jolev

Panen ka siis sis lingi, kus mõned minu amatöörfotod üleval..
http://www.pilt.ee/jolev
rallinarkar
-
- II järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 318
- Liitunud: 25 Nov 2003, 00:23
- Asukoht: tln
mänedzer lubas ka minna peukari peakorterisse lunima ja paluma. Oleks ka aeg! konnasööjad ei usu et nende patenditud vanad amordid on saast. Nad võiks lasta soomes markkol nendega sõita ja võita (?). Siis oleks nagu tuju ka parem soome minna.Kolin kirjutas:No kui Peukar ei luba neid amorte kasutada siis ärgu inisegu, et Markko kiiret sõitu ei näita.
Anna gaasi...
-
- IV järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 96
- Liitunud: 22 Jaan 2004, 13:42
- Asukoht: tartu - võrumaa
Aru ma ei saa, mis ulme tiim see Peugeot on...kui piloot ütleb et ta suudab uue vedrustusega kiiremini sõita, siis mis seal enam arutleda (va juhul kui on suured kahtlused selle töökindluses - praegu ju nii ei ole!?). Nii kogenud sportlane, nagu Märtin, teab, mida edu saavutamiseks vaja läheb ja seega peaks tiim tema soovitustest lähtuma, mitte oma jonni ajama. Kui muude spordialadega paralleele tõmmata, siis praegune situatsioon on umbes sama kui Veerpalu valiks endale võistluseks suusad valmis ja siis hooldemeeskond äkki otsustaks, et sorry, sõidad hoopis mingite teistega...absurd juBeanladen kirjutas:mänedzer lubas ka minna peukari peakorterisse lunima ja paluma. Oleks ka aeg! konnasööjad ei usu et nende patenditud vanad amordid on saast. Nad võiks lasta soomes markkol nendega sõita ja võita (?). Siis oleks nagu tuju ka parem soome minna.Kolin kirjutas:No kui Peukar ei luba neid amorte kasutada siis ärgu inisegu, et Markko kiiret sõitu ei näita.

a, waata seal all kus oli ( pealtvaatajatele keelatud ala) seal olid need ajakirjanikud seal all oli videokaameraid kh... (kaameraga ja teine mees hoidis seda suurt mikrit)jolev kirjutas:videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarustSVS kirjutas:LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
Minuarust oli see ikka täitsa grazy koht, pealtvaatajad üldse ei mõtle kus seista. Vasakul teepervel kuhu autod paele trampat lendasid, seal küll eriti palju puudu polnud et keegi oleks võinud alla jääda.SVS kirjutas:a, waata seal all kus oli ( pealtvaatajatele keelatud ala) seal olid need ajakirjanikud seal all oli videokaameraid kh... (kaameraga ja teine mees hoidis seda suurt mikrit)jolev kirjutas:videot ei ole, aga 3 pilti on sellest valgest subarustSVS kirjutas:LK 8/11 Vissi (11,92 km.)
2. nats all pool see karm kurv kus oli 2 katust...keegi video peale sai need katused?
(see kus nr. 42 elektri posti maha wõttis)
Selle kohale peaks korraldajad tulevikus ikka midagi välja mõtlema.