Monaco GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Monaco GP
Jätkan enda alustatud "traditsiooni".
See kord me ei te rajast ülevaadet sest rajal on toimunud muudatused 1) boksi teed on suurem ja bokside ala 2) La Rascasse kurvis on muudatused.
Häklkinen on komenteerinud la rascasse kurvi muudatust. Ta arvab et nüüd sõidetakse seal veel rohkem puusse kui ennem ja sellega tuleb romusid autosid juurde.
Nii et see võib tulla põnev võistlus.
Kõik komentaarid on oodatud
See kord me ei te rajast ülevaadet sest rajal on toimunud muudatused 1) boksi teed on suurem ja bokside ala 2) La Rascasse kurvis on muudatused.
Häklkinen on komenteerinud la rascasse kurvi muudatust. Ta arvab et nüüd sõidetakse seal veel rohkem puusse kui ennem ja sellega tuleb romusid autosid juurde.
Nii et see võib tulla põnev võistlus.
Kõik komentaarid on oodatud
"Come on, you can see more than that"
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
"Reedene" kvalifikatsioon on just lõppenud ja midagi üllatavat see kaasa ei toonud. Schumi ja Rubens on ikka esireas, kolmas oli Button. Mõnevõrra üllatas Kimi rahulik ring, ta sai alles 11. aja. Frenzeni mootor lendas ja sellega seoses rikkus ta paljude ilusad ringiajad ära, eelkõige on kahju Webberist, kes oleks kindlasti võinud isegi 5 hulka ennast sõita.
Laupäevane kavlifikatsioon on nagu ikka laupäeval, homme on siis pilootidel puhkepäev. Ise vist ei saagi seda võistlust kahjuks vaadata, kuna ei viibi nädalavahetusel linnas, kuid ega ma midagi eriti põnevat ei oota kah. Schumi võidab, kes siis muu?
Laupäevane kavlifikatsioon on nagu ikka laupäeval, homme on siis pilootidel puhkepäev. Ise vist ei saagi seda võistlust kahjuks vaadata, kuna ei viibi nädalavahetusel linnas, kuid ega ma midagi eriti põnevat ei oota kah. Schumi võidab, kes siis muu?
Kimi luksjahil on võistlust jälgimas ka Teemu Selänne. Kunagi ka rallisõitu päris aktiivselt harrastanud hokiässal on tõsine plaan peale aktiivse hokikarjääriga lõpparve tegemist autospordi juurde pöörduda. Seda siis mõne aasta pärast. Sel suvel pääseb ta arvatavasti Soomes testima Dallara F1 autot, mis pärit 90ndatest. Seda veel ei öelnud, kas hakkab tegelema metsavahel või ringrajal kurvide mõõtmisega.
Kasuta ikka turvavööd ka!
2003 aasta f3000 sarja monaco gp jääb rootslasele wirdheimile ilmselt eluks ajaks meelde... lasta etapivõit finishisirgel käest!????!?!?!?!??!?!?!
http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=1476
http://www.formula1.ee/index.php?page=0 ... is_id=1476
jah, see asi peaks eluks ajaks meelde jääma, aga saab ka mõni teine kord selle etappi võita.
Gp oli nagu tavaliselt. minu arust oli klõppuks montoya seal pidur ees. minu jaoks oli see osaliselt põnev, sest ma vaatasin seda netist (www.f1.com live timings lehelt) ja siis veel telekast. jaguar'itel ei vedanud, aga mis Minardi'dega juhtus?
Gp oli nagu tavaliselt. minu arust oli klõppuks montoya seal pidur ees. minu jaoks oli see osaliselt põnev, sest ma vaatasin seda netist (www.f1.com live timings lehelt) ja siis veel telekast. jaguar'itel ei vedanud, aga mis Minardi'dega juhtus?
"Come on, you can see more than that"
ma arvan et teine põhjus miks on igav on see et nii vähe sõitjaid ja meeskondi on, võiks jälle olla mingi 12 või 13 meeskondaja siis on ka tihedam nügimine.xaus kirjutas:
Seega jõudsime järeldusele, et Schumi ei ole üksi süüdi selles, et F1 on igav
erki, peaegu ükski Monaco GP pole põnev olnud, sest seal ei ole põhiliselt ühtkit mööda sõidu kohta. kuna sõitjaid on nüüd vähem siis on ka vähem rabelemist.
Loodaks et meeskondi hakkab juurde tulema vaikselt, sest muidu sureb see ala lihtsalt välja.
pead kaitse alla panema

"Come on, you can see more than that"