Mul hakkas kõik sedasi pihta. Algul venitas kummi jõle pikaks ja lõpuks loobus isegi venitamisest. Aga olen kuulnud, et mängu peab vahest seest poolt puhastama. Seest pidi minema tolmu täis ja ta ei suuda plaati lugeda.ants kints kirjutas:Tegelt on ka minu konsoolil miski pisike viga külges. Nimelt kui mängu käima panen, ei tunne ta kohe plaati ära, müttab jupi aega mööda oma süsteeme ja ..... lõpuks läheb käima. On kellegil kogemusi, et miks ta nii teeb ja ega ta lähiajal hoopis lolliks ei lähe?
WRC4
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, Strike, Erki, Sport, Heix, Krusa
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Sain ka oma Saksamaa ralli sõidetud ja ajad saadetud. Läks nagu läks, pidurdusmaid oli suht keeruline paika saada ja üldse ma arvan on hea kui ma punktile tulen. ei istunud mulle see asfald. Aga õnneks on järgminekruusaralli mõningase asfaldi lõikudega ja nüüd peabki testidele suunduma. Edu kõigile siis Saksamaal, eks homme paistab kuidas SS1 läks.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
No saksamaal ma enda tulemust isegi ei oska ennustada, kardan pigem kehvemapoolset. Mis aga Jaapanisse puutub, siis seal loodan taas kõrget kohta, tegemist on ralliga kus enamus kurvidest on suht kiired ja täisgaasiga. Kuigi kiirused on väiksemad ja teed kehvemad, meenutava need katsed mingil määral minu jaoks soomet.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
Ma ei hakka isegi omale võidu kohapealt seekord verd pähe pumpama .... esimene katse oli lihtsamast lihtsam, edaspidi kukun kohe kindlasti tahapoole ... aga meeldiv üllatus taaskord. Usun et katestel 2-5 tekivad suht suured ajavahed kuna katsed on päris keerulised ja tehnilised, iga eksimus maksab valusasti kätte.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 229
- Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
testisin pea kaks nädalat.. testidel no ei tulnud mitte kuidagi. kogu aeg oli üritamise tunne ning vead laksasid sisse, millega kaotas kohe tohutult aega. rajad sai suht pähe, aga viimane lihv andis ikka soovida.ants kints kirjutas:Ma ei hakka isegi omale võidu kohapealt seekord verd pähe pumpama .... esimene katse oli lihtsamast lihtsam, edaspidi kukun kohe kindlasti tahapoole ... aga meeldiv üllatus taaskord. Usun et katestel 2-5 tekivad suht suured ajavahed kuna katsed on päris keerulised ja tehnilised, iga eksimus maksab valusasti kätte.
rallit sõitsin paaripäevase vahega ning ilma pingeta - ennem kindla peale kui hullumeelselt pingutades. ning ajad paranesid päris kobedalt.
ehk tulebki sõita nagu MM - rahulikult aga kindlalt. siin ainult vähe katkestamisi

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 251
- Liitunud: 15 Sept 2004, 07:34
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 229
- Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
ma kusjuures olen mõelnud, et peaks mõne evo maha keerama ning proovima siis uuesti sõita. hästi tehnilistel radadel, kus eksimused palju maksavad, võib sellest ehk rohkem kasu isegi olla.ants kints kirjutas:Ilmselt mitte sinul, kui vaadata taaskord sinu aegasid mis oled sõitnud ilma evodeta.aix kirjutas:Tahtsin just ütelda et kõigil tekib "Markko sündroom" Tasa ja targu ja kindlate punktide peale.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Kordan - ss1 on isegi mõtetult palju lihvitud. Kohati tekkis tunne et autol pole jõudu. Eriti kiirusel 160 - 170, kus ta käiku alla ei vaheta. Kiirus sellise tempo pealt on väga "visa" tõusma ja selle kirjutaks nõrga mootori arvele.ants kints kirjutas:Ilmselt mitte sinul, kui vaadata taaskord sinu aegasid mis oled sõitnud ilma evodeta.aix kirjutas:Tahtsin just ütelda et kõigil tekib "Markko sündroom" Tasa ja targu ja kindlate punktide peale.
Tehnilistel radadel ja vihmase ilmaga võib tõesti pigem kasu olla kui kahju, aga seda ei tea kui ei saa pralleelselt proovida.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1968
- Liitunud: 31 Okt 2004, 12:29
- Asukoht: Tartu
Mulle tuli ka üllatusena, et kaotasin liidrile ainult 1 sekundi. kuna Saksamaalt ma eriti head tulemust ei looda, testi aega jäi väheks ja muidu ka nagu eriti ei istunud. Aga nõustun Ants Kintsuga, et vahed tulevad sisse alates homsetest katsetest, kuna ned on suht tehnilised. Aga mõne punkti ikka loodaks saada.



