Austria GP
Moderaatorid: Jaanus, Erki, RudiTurbo, mrali, nimh, Frank
Austria GP
On räägitud et see võib olla seal viimane GP, aga kes teab. rada on pikkade sirgetega ning 9 kurviga. See GP saab olema põnev kui Mclaren'itega see kord midagi ei juhtu. Barrichello loodab seal võita. siit siis raja tutvustus:
Pikk stardi sirge läheb üles mäge ja enne esimest kurvi on kiirus umbes 298 km/h. Kurvis pidurdatakse hoog 130 km/h peale ja sõidetakse seal 2 käiguga. sis tuleb pikkim sirge, kiirus tõuseb kiirelt, natuke pärast boksi välja sõidu kohta on kiirus juba 220 km/h ja sellel sirge lõpp on natuke vasakule käändunud ja enne 2 kurvi on hoog tallatud 310 km/h peale ja kurvis pidurdatakse hoog täielikult maha u 70 km/h peale. Natukese ajaga on juba hoog jälle üles tallatud ja kiirus on umbes 180 km/h ja selle sirge lõppus on kiirus väga suur umbes 310 km/h ja siis pidurdatakse hoog jälle maha, u. 100 km/h peale. see on teise ja kolmanda sektori kurvilisem osa, ühtlasi ka kogu raja kurvilisem osa. neljandas kurvis on on kiirus u. 235 km/h ning kiirus ei tõuse ka eriti palju enne viiendat kurvi (275 km/h peale), Viiendas kurvis on kiirus u. 165 km/h ja kui viiendast kurvist väljudes lõppeb juba teine sektor ja kohe pärast seda on esimene kolmanda sektori kurv (6 kurv) kus kiirus on 185 km/h. 7 kurvist väljudes on kiirus u. 260 km/h ja kohe pärast seda surutakse gaasi peedal põhja ja enne 8 kurvi on kiiurs juba 300 km/h, 8'ndas kurvis on kiirus u. 200 km/h ja 9'ndas on 165 km/h ja kurvist väljudes 178 km/h ja siis surutakse gaasi pedaal täiega põhja ja hakkab uus ring.
Mis te arvate kes võidab? mis juhtub? kes võiks võita kval'id? jne.
meeskonna pealikud on öelnud et nad on uues ferraris natuke pettunud sest loodeti, et see oleks eelmise aasta mudelist tunduvalt kiirem. Vaatame mis nüüd juhtub. kas mclaren'il hakkab ebaõnn jälle pihta nagu eelmisel aastal?
Pikk stardi sirge läheb üles mäge ja enne esimest kurvi on kiirus umbes 298 km/h. Kurvis pidurdatakse hoog 130 km/h peale ja sõidetakse seal 2 käiguga. sis tuleb pikkim sirge, kiirus tõuseb kiirelt, natuke pärast boksi välja sõidu kohta on kiirus juba 220 km/h ja sellel sirge lõpp on natuke vasakule käändunud ja enne 2 kurvi on hoog tallatud 310 km/h peale ja kurvis pidurdatakse hoog täielikult maha u 70 km/h peale. Natukese ajaga on juba hoog jälle üles tallatud ja kiirus on umbes 180 km/h ja selle sirge lõppus on kiirus väga suur umbes 310 km/h ja siis pidurdatakse hoog jälle maha, u. 100 km/h peale. see on teise ja kolmanda sektori kurvilisem osa, ühtlasi ka kogu raja kurvilisem osa. neljandas kurvis on on kiirus u. 235 km/h ning kiirus ei tõuse ka eriti palju enne viiendat kurvi (275 km/h peale), Viiendas kurvis on kiirus u. 165 km/h ja kui viiendast kurvist väljudes lõppeb juba teine sektor ja kohe pärast seda on esimene kolmanda sektori kurv (6 kurv) kus kiirus on 185 km/h. 7 kurvist väljudes on kiirus u. 260 km/h ja kohe pärast seda surutakse gaasi peedal põhja ja enne 8 kurvi on kiiurs juba 300 km/h, 8'ndas kurvis on kiirus u. 200 km/h ja 9'ndas on 165 km/h ja kurvist väljudes 178 km/h ja siis surutakse gaasi pedaal täiega põhja ja hakkab uus ring.
Mis te arvate kes võidab? mis juhtub? kes võiks võita kval'id? jne.
meeskonna pealikud on öelnud et nad on uues ferraris natuke pettunud sest loodeti, et see oleks eelmise aasta mudelist tunduvalt kiirem. Vaatame mis nüüd juhtub. kas mclaren'il hakkab ebaõnn jälle pihta nagu eelmisel aastal?
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Ma proovin siis midagi ennustada, ilmselt üks värvi kuivamise vaatamine tuleb 
Schumi võidab, Kimi teine ja Alonso kolmas. Barrichello masin annab otsad ja jääb seisma 28 ringil. Renault näitab taas, et neil on väga võimas masin, kahju ainult, et Trullil jääb stabiilsusest puudu.
Laupäevase kvalifikatsiooni väidab Schumi, Kimi ja Coulthard jäävad 8 ja 9 kohale, kuid ime hea taktika abil jõuab Kimi siiski poodiumile ja säilitab MM liidrikoha.
Vot selline võiks mu ennustus olla, ega ta väga palju reaalsusest mööda ei tohiks olla, eriti see osa mis puudutab värvi kuivamist

Schumi võidab, Kimi teine ja Alonso kolmas. Barrichello masin annab otsad ja jääb seisma 28 ringil. Renault näitab taas, et neil on väga võimas masin, kahju ainult, et Trullil jääb stabiilsusest puudu.
Laupäevase kvalifikatsiooni väidab Schumi, Kimi ja Coulthard jäävad 8 ja 9 kohale, kuid ime hea taktika abil jõuab Kimi siiski poodiumile ja säilitab MM liidrikoha.
Vot selline võiks mu ennustus olla, ega ta väga palju reaalsusest mööda ei tohiks olla, eriti see osa mis puudutab värvi kuivamist

Oojaa, paras muru kasvamise vaatamine tuleb jah. Asi läheb siis sama stsenaariumi järgi nagu eelminegi aasta. Lupäevase kval.-i võidab Schumi, teiseks tuleb Montoya, kolmandaks pisukese juhtimisvea teinud Barrichello.
Sõit siis, Williamsid, kes kvalis hea hooga läksid, sõidavad kokku ja vähemalt üks neist jääb teepervele. Teine vast liipab lõpuni kuskil teise kümne keskel lõpuni. Renault'ide kval'i tulemused on kesised - 6 ja 9 koht. Sõidus aga tõusevad tänu Williamsite kokkusõidule 4 ja 5. Sõidu lõpupoole ütleb üles poodiumikohal sõitnud Barrichello mootor ja Alonso saab 3. ja Trulli 4. koha. Panis saab 6. koha ja Webber teeb mingit trikki ja saab 5. koha. Viimase punktikoha hõivab Minardi
(Wilson).
Vahet pole kas see täide läheb, ennustusvõistlustest saadud teadmiste põhjal arvan et ei lähe
Sõit siis, Williamsid, kes kvalis hea hooga läksid, sõidavad kokku ja vähemalt üks neist jääb teepervele. Teine vast liipab lõpuni kuskil teise kümne keskel lõpuni. Renault'ide kval'i tulemused on kesised - 6 ja 9 koht. Sõidus aga tõusevad tänu Williamsite kokkusõidule 4 ja 5. Sõidu lõpupoole ütleb üles poodiumikohal sõitnud Barrichello mootor ja Alonso saab 3. ja Trulli 4. koha. Panis saab 6. koha ja Webber teeb mingit trikki ja saab 5. koha. Viimase punktikoha hõivab Minardi

Vahet pole kas see täide läheb, ennustusvõistlustest saadud teadmiste põhjal arvan et ei lähe

gaas on endiselt laiffi
selliseid ennustusi ei tahaks isegi lugeda. siin siis üks uudis(väga lühidalt)
Räikonen: "me võistleme Austria GP võidu eest"
ma pakun üldse teistsugust lõppu. esimeses kurvis teevad tagumised mehed suure avaari ja safty-car tuleb välja. sõidetakse selle taga natuke aega ja siis paneb üks williams ja üks renault kokku 1 kurvis ning mõlemad jäävad tee äärde. võit läheb jagamisele nende meeste vahel: m.schumacher, räikonen, coulthard (muruniiduk), alonso (kui renault midagi head välja mõtleb) ja siis tooks ühe nõrgemast tiimist mehe, Webber, barrichello. ja kval'i võidab Renault ime kergel autol ja teiseks jääb Räikonen, edestab shum'it mingi 0,01 sekundiga, siis tulevad williamsid aga williamsite vahel on "muru niiduk" (coulthard). minu pakutud sõidu käik erineb täitsa eel poole olevatest
Räikonen: "me võistleme Austria GP võidu eest"
ma pakun üldse teistsugust lõppu. esimeses kurvis teevad tagumised mehed suure avaari ja safty-car tuleb välja. sõidetakse selle taga natuke aega ja siis paneb üks williams ja üks renault kokku 1 kurvis ning mõlemad jäävad tee äärde. võit läheb jagamisele nende meeste vahel: m.schumacher, räikonen, coulthard (muruniiduk), alonso (kui renault midagi head välja mõtleb) ja siis tooks ühe nõrgemast tiimist mehe, Webber, barrichello. ja kval'i võidab Renault ime kergel autol ja teiseks jääb Räikonen, edestab shum'it mingi 0,01 sekundiga, siis tulevad williamsid aga williamsite vahel on "muru niiduk" (coulthard). minu pakutud sõidu käik erineb täitsa eel poole olevatest

ma soovitaks veel mängida renault mängu - http://games.renaultf1.com ja pärast saame üketeise aegu võrrelda
"Come on, you can see more than that"
GP on nüüd lõppenud.
Hommikul oli sadanud vihma ja ka sõidu keskel tuli natuke vihma. sõit oli viimase minutini põnev (Räikonen vs. Barrichello). Nüüd sai schumi enda esimese ausa võidu A1-Ring'il.
Start oli ka natuke põnev, aga Mclaren ei tahtnud kohe paigalt minema minna ja kiirendus oli ka sutsu aeglane. aga loodaks et ainult punased ei võidaks kõik üle jäänuid GP'sid see aasta, vaid ka mõni muu mark.
Hommikul oli sadanud vihma ja ka sõidu keskel tuli natuke vihma. sõit oli viimase minutini põnev (Räikonen vs. Barrichello). Nüüd sai schumi enda esimese ausa võidu A1-Ring'il.
Start oli ka natuke põnev, aga Mclaren ei tahtnud kohe paigalt minema minna ja kiirendus oli ka sutsu aeglane. aga loodaks et ainult punased ei võidaks kõik üle jäänuid GP'sid see aasta, vaid ka mõni muu mark.
"Come on, you can see more than that"
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
heh
jah võistlus nüüd läbi. schumi võitis..
aga ferraaril oli väike apsakas ka
suutsid põlema panna ennast peaaegu. neil vedas et bensukogus juhtus väike. muidu oleks tulevärk olnud missugune. räikkonen ainsa mittepunasena siis poodiumil ja kõik õnnelikd?
aga ferraaril oli väike apsakas ka

-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 206
- Liitunud: 18 Apr 2003, 11:48
sain ajaks siisFrank kirjutas:ma soovitaks veel mängida renault mängu - http://games.renaultf1.com ja pärast saame üketeise aegu võrrelda
lap 1 : 1.02
lap 2 : 58.0
lap 3 : 56.8
jesh. parandasin aega. 56.3
Ei taha kedagi solvataFrank kirjutas:Ferrari on pigem teistest maha jäänud oma arendus töös.


Schumi võitis ülekaalukalt sest tänu grillimisele mis neil seal boxis oli

gaas on endiselt laiffi
ma ei tea kas te nüüd muust õigesti aru saite, aga eelmine aasta oli Renault meeskond kes kõige rohkem oli edasi arenenud. ja ferrari peaks selle aasta nimekirjas taga pool olema. Ja kõik teised teevad mis suudavad etr neile punastele lõpp teha (rajal).
Schumil vedas et bensiini ei jäänud auto peale, sest minu teada saab siis korraliku karistuse, ühtlasi ka minu lemmiku (stop and go - 10 sekki)
Schumil vedas et bensiini ei jäänud auto peale, sest minu teada saab siis korraliku karistuse, ühtlasi ka minu lemmiku (stop and go - 10 sekki)
"Come on, you can see more than that"
jah MP4-17d on McLaren'i masin mida nad kasutavad hetkel.Erki kirjutas:MP4-17d kas ei lõhna hoopis McLareni järele?Frank kirjutas: Jah, MP4-17D on uuendatud osadega ja samuti oli vist Ferrari. ei tea täpselt, sest ei huvita see meeskond
P.S. Kalun teemast kõrvale. Mis su allkiri tähendab?
kui sa mõtlesid minu all kirja siis on see tükk legendist (ei tea millisest.)
eesti k. peaks see niimoodi olema:
30 meeterit, 4 paremale pikk, kolm vasakule, 100 meeterit kurvini, parem 2, hüppe, 150 meetrit, aeglustades 1 paremale, 6 paremale
aga inglis k. on see nii:
30 meters, right 4 long into left 3, 100 meters, right 2, 30 meters, flat crest 150 meters, slowing right 1 into right 6.
vist tuli õigesti välja
"Come on, you can see more than that"