Sardiinia ralli III päev
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Mille pärast te nii kindlad olete, et ta järgmine hooaeg Fordis sõidab. Kui ta isegi tahaks Fordi tagasi minna siis peab ta oma palga numbrit väga oluliselt vähendama. Nagu teada ei ole Fordil piisavalt raha, et endale tippsõitjat palgata. Kui siis ainult ühe saavad lubada ja sedagi siis kui tippsõitja ei küsi suurt raha. Nagu ka teada on viskab ka Loeb Fordile silma ja on isegi eel läbirääkimisi pidanud.
PS: See kolme auto reegel võiks tagasi tulla. Siis vist piisaks kohti kõigile. Eriti käib see Subaru kohta. Vaevalt nad tahavad Atkinsoni välja vahetada kui Cris häid tulemusi näitama hakkab. Aga kui oleks kolme auto reegel paigas siis saaks Subarus lisaks Solbergile ja Atkinsonile koha veel üks hea sõitja ( nt. Märtin) . Ning meeskondlikke punkte tooks neist kaks paremat.
PS: See kolme auto reegel võiks tagasi tulla. Siis vist piisaks kohti kõigile. Eriti käib see Subaru kohta. Vaevalt nad tahavad Atkinsoni välja vahetada kui Cris häid tulemusi näitama hakkab. Aga kui oleks kolme auto reegel paigas siis saaks Subarus lisaks Solbergile ja Atkinsonile koha veel üks hea sõitja ( nt. Märtin) . Ning meeskondlikke punkte tooks neist kaks paremat.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Arvestades seda, palju konkurentsivõimelisemaid meeskondi järgmine aasta üldse osaleb võib arvata, et sõitjate palganumbrid vähenevad igal juhul. Tahtjaid on palju. Ehk vaid paar meest on kelle vastu kindla peale huvi tuntakse. Loeb oma eksimatusega oleks vast üks. Järgmist on juba suht raske välja mõelda. Kui keegi otsib stabiilset tüüpi, kellel ka autoarenduses oleks midagi kaasa rääkida siis ehk oleks teine valik Märtin? Toore kiiruse poolest vast jällegi Grönholm. Kui Duval suudab rallisid edaspidi headel positsioonidel lõpetada ja üleüldse suudab rallisid lõpetada siis ehk ka tema. Supereredaid tegelasi peale Atkinsoni pole nagu tekkinud, pigem on isegi teised praegused olijad hallimaks vajunud, vaid Mikko on natuke läiget peale saanud.Kolin kirjutas:Mille pärast te nii kindlad olete, et ta järgmine hooaeg Fordis sõidab. Kui ta isegi tahaks Fordi tagasi minna siis peab ta oma palga numbrit väga oluliselt vähendama. Nagu teada ei ole Fordil piisavalt raha, et endale tippsõitjat palgata. Kui siis ainult ühe saavad lubada ja sedagi siis kui tippsõitja ei küsi suurt raha. Nagu ka teada on viskab ka Loeb Fordile silma ja on isegi eel läbirääkimisi pidanud.
PS: See kolme auto reegel võiks tagasi tulla. Siis vist piisaks kohti kõigile. Eriti käib see Subaru kohta. Vaevalt nad tahavad Atkinsoni välja vahetada kui Cris häid tulemusi näitama hakkab. Aga kui oleks kolme auto reegel paigas siis saaks Subarus lisaks Solbergile ja Atkinsonile koha veel üks hea sõitja ( nt. Märtin) . Ning meeskondlikke punkte tooks neist kaks paremat.
Kindlasti on siin mõned teadjamad, kes oskavad rääkida konkreetsete meeste ja manageride suhetest konkreetsete meeskondadega. Asusalt öelda oleks rõõm kui keegi selline oma spekulatsioone julgeks kirja panna.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 229
- Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Mulle on võibolla jäänud vale arusaam, kuid kui foorumi arhiivides kaevata, siis peaks leidma markko kommentaarid üles. Subaruga lahkuminek oli neil suht hapu ning vastastikusest sümpaatiast rääkida ei saanud. Fordiga läks ju umbes samamoodi - ma mäletan MM quote'i stiilis "unustage ära, Fordiga koostööd järgnevatel aastatel ei ole võimalik teha. sellest ei ole mõtet isegi rääkida". Ja eks põhiline kommentaari alus oli vist raha.Kolin kirjutas:PS: See kolme auto reegel võiks tagasi tulla. Siis vist piisaks kohti kõigile. Eriti käib see Subaru kohta. Vaevalt nad tahavad Atkinsoni välja vahetada kui Cris häid tulemusi näitama hakkab. Aga kui oleks kolme auto reegel paigas siis saaks Subarus lisaks Solbergile ja Atkinsonile koha veel üks hea sõitja ( nt. Märtin) . Ning meeskondlikke punkte tooks neist kaks paremat.
kuid eks siin foorumis ole lihtne kommenteerida ja analüüsida asju. Aasta tagasi tehtud kommentaarid võivad tähendada midagi, kuid kõige olulisem on siiski olukord sõitjate turul - milline on nõudlus ja milline pakkumine.
Keegi isegi ei julge spekuleerida teemal, et äkki järgmine aasta vat ei olegi MM karusellis... samamoodi nagu ei osatud ette näha seda et ühel hetkel enam Colin McRaed ei ole sõitmas. Eemalolek WRC sarjast ainult tõstab tema isu tagasi tulla.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 229
- Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Eks hooaja alguse crashid andestatakse, kirjutatakse "kohanemise" ja "õppimise" arvele. Viis rallit on möödas, nüüd oodatakse kõikidelt tulemusi.KuriUss kirjutas:Loeb oma eksimatusega oleks vast üks. Järgmist on juba suht raske välja mõelda. Kui keegi otsib stabiilset tüüpi, kellel ka autoarenduses oleks midagi kaasa rääkida siis ehk oleks teine valik Märtin? Toore kiiruse poolest vast jällegi Grönholm. Kui Duval suudab rallisid edaspidi headel positsioonidel lõpetada ja üleüldse suudab rallisid lõpetada siis ehk ka tema. Supereredaid tegelasi peale Atkinsoni pole nagu tekkinud, pigem on isegi teised praegused olijad hallimaks vajunud, vaid Mikko on natuke läiget peale saanud.
MM jutt on olnud kõikidel rallidel ühest sulest: pole leidnud kontakti autoga, seadistusti muudame. Kui vaadata WRC uudiseid, siis vahel tekib tunne, kas pole mitte copy-pastega tegemist. See ei ole kriitika, vaid järgmisel rallil see sama jutt hakkab juba tema vastu töötama. Seda AINULT puhtast PR perspektiivist.
Eks kõigile jääb meelde hooaja teine pool ja lõpp, otsustavad hetked. Ma võin eksida, kuid mingil määral mängib see kaasa ka lepinguläbirääkimistel
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Ikkagi. Peugeot peaks ilmselt Markko palkamisega rahul olema. Teel tootjate tiitli suunas on Markko tublit tööd teinud. Karismaatilist sära pole sõidus olnud, aga punktid on kenasti kontol. Ma ei kujutagi ette, et kui miski rahulolu indeks luua mitmendal kohal siis Markko oleks. Enim on vist rõõmu heast investeeringust Subarul Atkinsoni suhtes, edasi tuleksid vast Loeb ja Solberg, aga sealt edasi on kõik küll väga lahtine.
Mis Märtini juttusid puudutab siis ootaks meeleldi midagi uut küll. Uus-Meremaa viimasel päeval kõlanud optimisminoodid on kahjuks jälle kadunud.
Mis Märtini juttusid puudutab siis ootaks meeleldi midagi uut küll. Uus-Meremaa viimasel päeval kõlanud optimisminoodid on kahjuks jälle kadunud.
Viimati muutis KuriUss, 02 Mai 2005, 14:59, muudetud 1 kord kokku.
-
- Moderaator
- Reactions: 14
- Postitusi: 19363
- Liitunud: 23 Veebr 2003, 12:43
- Asukoht: Seal kus lõpeb asfalt
- Kontakt:
Tsitaat sport.etv-st:
Märtin olevat Peugeot' peainseneriga tänavu kohtunud vaid kaks korda. Mehaanikud ei tee Märtini nõudmistest väljagi, kehitavad õlgu ja vaatavad säärase pilguga, et meile küll sinu soovitusi vaja pole.
Konnasööjate suhtumist näitab kasvõi fakt, et Märtin on pidevalt palunud armatuurlauale paigutada matt kate, et peegeldus silma ei paistaks. Nüüd, viiendal MM-rallil, tuli meeskond talle lõpuks vastu.
Normaalne mõistus ütleb: kui seaded pole head, tuleb neid muuta. Testida ja testida, teha tööd niipalju kui vaja. Paraku pole prantslased ilmselt taolise stsenaariumiga harjunud.
See näitab selgelt mis moodi töö seal teamis käib. Piloodil on suht vähe sõna õigust soovitusi anda.
Märtin olevat Peugeot' peainseneriga tänavu kohtunud vaid kaks korda. Mehaanikud ei tee Märtini nõudmistest väljagi, kehitavad õlgu ja vaatavad säärase pilguga, et meile küll sinu soovitusi vaja pole.
Konnasööjate suhtumist näitab kasvõi fakt, et Märtin on pidevalt palunud armatuurlauale paigutada matt kate, et peegeldus silma ei paistaks. Nüüd, viiendal MM-rallil, tuli meeskond talle lõpuks vastu.
Normaalne mõistus ütleb: kui seaded pole head, tuleb neid muuta. Testida ja testida, teha tööd niipalju kui vaja. Paraku pole prantslased ilmselt taolise stsenaariumiga harjunud.
See näitab selgelt mis moodi töö seal teamis käib. Piloodil on suht vähe sõna õigust soovitusi anda.
Man and machine against mother nature!!!
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
"I kneel only to god, But I don't see him here"John Abruzzi
-
- V järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 47
- Liitunud: 26 Apr 2005, 10:08
- Asukoht: Seal kus jope ripub
- Kontakt:
No selline suhtumine totaalses tehase tiimis on ikka uskumatu. Asi peaks ikka käima nii, et piloot annab mehhanikutele juhtnoore kus ja kuidas midagi muutma peaks, et masin paremini edasi liiguks ja oleks hästi taltsutav. Nüüd astus Märtin küll ämbrise kui uskus, et saab korralikult sõita just TEHASE tiimis. Teised teamid ju rohkem nagu erateamid
Female Body Inspector
Peugeot' meeskond tuntud juba ammusest sellega, et auto seadistakse pigem inseneri, kui piloodi tahtmise järgi ja Märtin oli sellest kindlasti teadlik enne lepingu sõlmimist. See jutt, et kõik tiimid peale Peugeot'd toimivad erameeskonnana on ikka väga väär.Unat kirjutas:No selline suhtumine totaalses tehase tiimis on ikka uskumatu. Asi peaks ikka käima nii, et piloot annab mehhanikutele juhtnoore kus ja kuidas midagi muutma peaks, et masin paremini edasi liiguks ja oleks hästi taltsutav. Nüüd astus Märtin küll ämbrise kui uskus, et saab korralikult sõita just TEHASE tiimis. Teised teamid ju rohkem nagu erateamid
Edit: Pealegi on arutelu juba niigi teemast mööda... Võiks need "geniaalsused" juba jätta.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 229
- Liitunud: 17 Aug 2003, 23:27
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
sport.etv.ee'st on minumeelest jäätud meil refereerimata hoopis olulisem kommentaar, milles kirjas ka JP Nicolas ise ka Pösö 307 kohta kõige paremini ei ütle. Poliitiliselt korrektselt, kuid tunnistab et P307 võiks liikuda kiiremini:
Tsitaat:
"Peugeot’ tiimipealik Jean-Pierre Nicolas jäi Grönholmi ja Märtiniga rahule. “Mehed tegid hea töö. Säilitasime juhtpositsiooni tootjate arvestuses, kuid peame jätkama otsinguid. Grönholm ja Märtin vajavad veelgi parema arendusega autot, kui praegune Peugeot 307. Hetkel me Loebi ja Citroėni vastu ei saa,” tõdes Nicolas."
artikkel http://sport.etv.ee/index.php?0514686
Tsitaat:
"Peugeot’ tiimipealik Jean-Pierre Nicolas jäi Grönholmi ja Märtiniga rahule. “Mehed tegid hea töö. Säilitasime juhtpositsiooni tootjate arvestuses, kuid peame jätkama otsinguid. Grönholm ja Märtin vajavad veelgi parema arendusega autot, kui praegune Peugeot 307. Hetkel me Loebi ja Citroėni vastu ei saa,” tõdes Nicolas."
artikkel http://sport.etv.ee/index.php?0514686
Autoralli MM-sarja juhtiv Peugeot meeskond on hakanud kaaluma võimalust vahetada välja 307 amortisaatorid.
Meeskonna mõlemad sõitjad Marcus Grönholm ja Markko Märtin on teravalt kritiseerinud auto vedrustust ning lõpuks on ka tiimi juhtfiguurid hakanud otsima võimalikke lahendusteid.
Auto kehva juhitavuse tõttu on Grönholm teinud alates 2004. aastast, mil 307 kasutusele võeti, 12 avariid.
Peugeot tiimijuhi Jean-Pierre Nicolas sõnul on kaalumise all Ohlinsi ja Sachsi amortisaatorid, samuti Hollandi firma Reiger, kes varustab Fordi, Škoda ja Suzuki meeskondi.
Artikkel:http://sport.etv.ee/index.php?0514809
Meeskonna mõlemad sõitjad Marcus Grönholm ja Markko Märtin on teravalt kritiseerinud auto vedrustust ning lõpuks on ka tiimi juhtfiguurid hakanud otsima võimalikke lahendusteid.
Auto kehva juhitavuse tõttu on Grönholm teinud alates 2004. aastast, mil 307 kasutusele võeti, 12 avariid.
Peugeot tiimijuhi Jean-Pierre Nicolas sõnul on kaalumise all Ohlinsi ja Sachsi amortisaatorid, samuti Hollandi firma Reiger, kes varustab Fordi, Škoda ja Suzuki meeskondi.
Artikkel:http://sport.etv.ee/index.php?0514809

Sport, mis pole seotud mootoritega on teesklemine.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
Loodame tõesti et amordivahetus aitab.Märtin juba Montes ütles et Peugeoti amordid on loodusetud.Pirelli loodab juba "hot weather wins".
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 2,00.htmll
http://www.wrc.com/page/BreakingNewsDet ... 2,00.htmll