Jaanus kirjutas:Garde ja Ford saavad mõlemad oma punktid kätte, Superally reeglite järgi jagatakse lihtsalt iga puudutud katse eest 5 minutit penaltyt ja edasi sõidad nagu midagi poleks juhtunud.
Tnx ,saidki mu kartused kinnitust. Aiameisteril kadus see õli pressung ikka
soodsa koha peal küll.
Vähemalt Soome ralliks on MM-il veel aega kohaneda.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
need keskpärased tulemused hakkavad juba jah kuidagi häirivaks seaduspärasuseks muutuma. rehvid on muidugi üks teema, kuid kui tiimikaaslane suudab hoolimata eksimustest vägagi konkurentsivõimelisi aegu välja sõita, siis... samas neljanda koha punktid ikkagi olemas jälle, mis pole ju paha!
aava tulemus on selle ralli parim elamus loomulikult!
sziim kirjutas:sel aastal on Markko saanud vaid 3 kiiruskatse võitu, täpselt sama palju kui C.Atkinson!
Mina kaldun arvama, et Pirelli tase on ikka alla igasugust arvestust.
Kui ikka Solberg kaotab minutiga, siis on ikka midagi väga valesti.
on ju tema koguaeg Pirelliga sõitnud ja kõik peaks nagu tuttav olema.
Markkol jälle seda enam on raske autot mõista, kui ka rehvid ei tööta.
Võta siis nüüd kinni, kumb see halb on. Kas auto või rehv.
Lisaks annaks inmarsati Itaalia publikule, kes Kosti Katajamäki autolt tiivad ära virutasid. Mida kõike ka ei juhtu. Huvitav mis järgmiseks on, kas pannakse sõidupealt rattad pihta.
aix kirjutas:Lisaks annaks inmarsati Itaalia publikule, kes Kosti Katajamäki autolt tiivad ära virutasid. Mida kõike ka ei juhtu. Huvitav mis järgmiseks on, kas pannakse sõidupealt rattad pihta.
Puistatakse naelu tee peale.
>
0
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Markko selle aasta tulemusi mõjutavad minu arvates järgmised asjaolud:
1. Uus auto- ta pole 307 ikka sõbraks saanud ja kui vaadata Bosse punnitamist vajavat sõitu sama autoga, siis usun, et kahjuks Märtin ei hakka kunagi selle autoga sama kiiresti sõitma. Kui Markko autot ei usalda, siis ta ei hakka kunagi Bosse moodi "over the limit " lammutama. Millest on need Bosse väljasõidud tingitud- ikka üle mõistliku riskipiiri minekust ja miks on siis pidevalt vaja seda piiri ületada? Sellepärast, et auto on nii raskesti juhitav, et konkurentsis püsimiseks on igal meetril vaja meeletuid riske võtta . Kuna PSA tõmbud rallist kõrvale, siis usun, et ega väga palju auto arendamisse ei viitsita raha ka sisse laduda. Kahjuks Kanal 2 oma kokkuvõttes ei näidanud täielikku intervjuud Markkoga pärast laupäevast katset, kus ta Aednikust möödus. Eurosport näitas seda laupäeva õhtul- Markko: Tavaliselt on autos üks reisija- selles autos on kahjuks kaks. Mina seda autot ei juhi, vaid auto juhib mind. Siis järgnes pikk mõttepaus ja reporter küsis- kas sa oled ikka siin?!! Markko: jah olen aga ei tahaks. Reporter: sa ei ole siis selle auto kiirusega üldse rahul? Markko muigel näoga: but it is very reliable car!!
2. Rehvid, rehvid ja veelkord rehvid. Pirelli on jäänud loorberitele puhkama- nagu Loeb Kanal 2 kokkuvõttes ütles- eelmise hooaja lõpus istusime Micheliniga maha ja arutasime ühiselt kuidas rehve paremaks muuta. Terve talv tehti selle nimel tööd ja tulemus on käes. Lisaks sellele, et Pirelli sulab alt ära, ei oska Markko ja Bosse alati ka õigeid segusid valida, kuna pole Pirelliga enne koostööd teinud. Pirelli kritiseerimine on kõikidel sõitjatel rangelt ära keelatud- seda oli kõikidest intervjuudest näha. Samuti on tänaseks Rally-Live pealt ära korjatud esimese päeva õhtul tehtud pildid Petteri rehvidest, kus pea kogu rehvimuster oli täiesti ära lennanud ja "mousse" paistis.
3. Kuna PSA astub järgmisel aastal kõrvale, siis Markko on sunnitud sõitma kindla peale, et teistele tiimidele usaldusväärse sõtja muljet jätta. Kui keegi meist peaks oma järgmise aasta tiimi koostamisel tänasel hetkel valima näiteks Märtini ja Duvali vahel, siis huvitav kumma sina oma tiimi valiksid?
Pika jutu lõpetuseks: hoolimata Märtini kannatustest on mul siiski meeletult hea meel, et ta Peugeot'i sõitma läks- kuluaaridest on nimelt läbi käinud, et WRC maailmas pole ühelegi sõitjale kunagi nii palju palka makstud, kui Märtinile selle aasta eest. Money talks, bullshit walks! Kannatame rahulikult selle aasta ära, Märtin teenib korraliku papi ja järgmisel aastal tuleb Fordiga maailmameistriks!
Ma ei taha hästi uskuda, et Markko üle 4 miljoni Euro teenib, mis oli Colini palk paar aastat tagasi. Aga arvatavasti ta sinna kolme miljoni ja kolme poole vahele võib jääda küll.
Muidu olen STI-ga nõus, ainus mis jäi veel arvestamata on FIA reeglid. Nimelt tuleb rehvid valida 2 nädalat ette ja rehvisegusid on vähem mille vahel valida. Nii Uus-Meremaal kui Sardiinias eeldas Pirelli jahedamat ilma ja pehmet pinnast, sellepärast soovitas tiimidele pehmet segu, mis aga osutus valeks. Nimelt oli ilm väga kuum ja teisel läbimisel pinnas kõva, sellest ka see meeletu rehvide kulumine. Mullu midagi sellist ju ei olnud.
Aastal kaks tuhat kuuskümmend
saab teoks see, millest puudust tunti,
piloodid nr. 1 ja 2 taevastel radadel
viimaks üksteiselt mõõtu võtavad,
ja käia lasevad sellisel võitlusvaimul,
mida pole aegadest saati nähtud
Tiimi eesmärk ongi see aasta võita meeskondlikus. Sellega saadakse siiani hästi hakkama. Kuna PSA lahkub ja raha ei investeerita eriti siis arengut ei toimu ja citroen oli juba mullu liiga hea.
STI-ga sama meelt, vähemalt loodan, et sellel aastal suurendab Märtin väheke oma pangaarvet ja järgmisel aastal on tema tööandjaks jälle sinine ovaal. Kas ta ka kohe maailmameistriks tuleb, ei või teada, aga 2007-l küll !!!