
Kruusakatsed
Moderaatorid: Sparco, Jaanus, cuke
Kruusakatsed

-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
Rääkides rahvaralli katsetest, siis tegelikult on olukord selline, et kohti, kuhu teha katseid on hirmvähe, mis vastaksid mingitelegi nõuetele. Enamik on siiski "maha rahustatud", st ikaanid kummidest (heinapallidest
) tehtud. Ise ringi sõites olen üht-teist leidnud, eelmine aasta sain hea vihje Jaanimäe kohta, mis tuli välja, et veel sugulase käsi mängus uue raja ehitamisel. Siit palve kõikidele rralli sõitjatele, kaasaelajatele - häbiasi ei ole pakkuda korraldajatele vihjeid heast kohast. Samas peab arvestama, et kiirus ei lähe suureks, puud ei jookseks üle tee, autole surm ei oleks... Pärnust tulles sattus silm peale ühele põllurajale, mida ilmselt kohalik talumees kasutab, välitimaks suurt teed. Samas paistis ta olevat sile ning ka pikkust rohkem kui 500 m. Minujaoks aga liiga kauge, et võtta ta 19.07.2003 kavva 


-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Omalt poolt pakuks välja toreda rajalõigu Kuimetsa-Türi.. lõik ca 30 km pikk ja päris hea kruusatee.. Rahvaralli jaoks võib olla siiski kohati liiga kiire, kuid mõnda põldudevahelist lõiku saaks kindlasti kasutada..
Selle koha kohta veel niipalju, et mul õnnestus seal jõululaupäeval ühes aeglases S-kurvis enda wertsupoeg ära hukata.. Seega soovitus järeltulijatele.. Tänavakumm ei ole ikka jääl kihutamiseks mõeldud
Selle koha kohta veel niipalju, et mul õnnestus seal jõululaupäeval ühes aeglases S-kurvis enda wertsupoeg ära hukata.. Seega soovitus järeltulijatele.. Tänavakumm ei ole ikka jääl kihutamiseks mõeldud

Hyundai ei ole tolmuimeja!!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Carlos on must täiesti õigesti aru saanud.. Selle 30 km jooksul on ma pakuks vähemalt 4-5 lõiku, kus saaks 2-2,5 km katsed teha.. head pikad poognad ja vahepeal ka huvitavaid S-e.. Ma üritasin ka oma eelmises kommentis mainida, et kohati läheb asi rahvaralli jaoks kiireks, aga kohati on päris vahva.. ja põldude vahel pole kraave ka, nii et kui ka teelt välja peaks minema, siis autoga suurt midagi ei juthu..
Ja ennist oli juttu ka sellest, et katsed võiks pikemad olla.. Usun, et rahvarallil läheksid nn kaod 2 x pikemate katsete puhul 3-4x suuremateks. 2 min konsentreeruda on ikka hoopis teine kui 5 ja küll neid eksimusigi tuleb rohkem
Ja ennist oli juttu ka sellest, et katsed võiks pikemad olla.. Usun, et rahvarallil läheksid nn kaod 2 x pikemate katsete puhul 3-4x suuremateks. 2 min konsentreeruda on ikka hoopis teine kui 5 ja küll neid eksimusigi tuleb rohkem

Hyundai ei ole tolmuimeja!!
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 673
- Liitunud: 16 Veebr 2003, 13:31
- Asukoht: Tallinn
äkää
eksimused tulebki just minimaliseerida, st kui ka selle teed, siis pääseksid vaid UPSS ütlemisega, ja kui teistkorda, siis ups, I did it again
Ja nii niikaua kuni sõit sujuma hakkab. Kui aga autu vasta mingit tahket elukat jookseb nii, et juht juba Pots teeb, siis sellest potsust saab korraldaja juba tõsisema pilgu osaliseks, asi peab jääma kontrolli alla ja kiirused ohutuks aga huvipakkuvaks. Teooria? Küllap vist, aga alati saab kiirust piduriga ravida ja suurem osa ka katsetest üle vaadata ohutuse kohalt.


mul vanaema maja taga leiaks ka paljupalju...ennup kirjutas:aga kas 3km on siis juba pikk katse, siin kehra küljeall leiaks sellise lõigu, olen seda lõiku ise sada korda uhand
aga nii oma mina mätta otsast pole ka mõtet asja vaadata, et a`la kus mina sõitsin ja üldse pold ohtlik, surravurrad suht n-rühma lähedaste kiirustega rrallil sõidavad, ainuke vahe et puuri/istmeid/rihmu/ jpm. ei ole
Tarvo
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Ilmselt jäi mu eelmisest jutust ebaselgeks, et mina isiklikult ei soovita katsete vähemalt suurt pikendamist. Just selle pärast, et eksimuste arv siis ilmselt tõuseks.
Samas jääb mulle ikkagi hingele see, et ma pole päris kindel kui palju praegu rahvarallidel sõiduoskusest sõltub. ehk 60-75%? Siiski jääb suur osa sellele, kelle auto paremini ühest põhupallist teiseni kiirendab. Kas kogenumad mehed näevad mingit võimalust, et suurendada sõiduoskuse osakaalu nii 90%ni ja lisatingimuseks see, et asi sõitjatele ohtlikuks ei muutuks..
Äkki aitaks kui pidada arvestust rohkemate klasside osas?
Samas jääb mulle ikkagi hingele see, et ma pole päris kindel kui palju praegu rahvarallidel sõiduoskusest sõltub. ehk 60-75%? Siiski jääb suur osa sellele, kelle auto paremini ühest põhupallist teiseni kiirendab. Kas kogenumad mehed näevad mingit võimalust, et suurendada sõiduoskuse osakaalu nii 90%ni ja lisatingimuseks see, et asi sõitjatele ohtlikuks ei muutuks..
Äkki aitaks kui pidada arvestust rohkemate klasside osas?
Hyundai ei ole tolmuimeja!!
Senikaua, kui võistlejad ise autosid ostavad / ette valmistavad, ei saa tehnika võrdsusest juttu olla.cuke kirjutas:Kas kogenumad mehed näevad mingit võimalust, et suurendada sõiduoskuse osakaalu nii 90%ni ja lisatingimuseks see, et asi sõitjatele ohtlikuks ei muutuks..
Äkki aitaks kui pidada arvestust rohkemate klasside osas?
Palju väikesi (5-7 osavõtjaga) klasse on IMHO mõttetus.
rahvarallidel on minu arvates alati väga hea osa see, kus sõitma hakkavad "tõeliselt kiired". see tähendab siis, et sirgetel kiired-kui on vaja mingit kurvi trajektoori valida, siis ainult imesta kuidas ka sõita saab. seega ei saa vist mingist oskuste %-st eriti rääkida
aga kust need oskused muidu ikka tulevad, kui proovides!

-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 175
- Liitunud: 17 Veebr 2003, 10:43
- Asukoht: tartupoiss pealinnas
- Kontakt:
Mis tekitabki küsimuse, et kui hea on tavarahvas kui ta panna autorooli rallit sõitma.. Ma enda kohta küll ei julgeks öelda, et ma ideaaltrajektooripidi suudaksin sõita.. isegi kui veidi aeglasemalt sõidaks kui lubatud oleks.. arvan küll, et eksimusi tekiks ikka riburada pidiSport kirjutas:rahvarallidel on minu arvates alati väga hea osa see, kus sõitma hakkavad "tõeliselt kiired". see tähendab siis, et sirgetel kiired-kui on vaja mingit kurvi trajektoori valida, siis ainult imesta kuidas ka sõita saab. seega ei saa vist mingist oskuste %-st eriti rääkidaaga kust need oskused muidu ikka tulevad, kui proovides!

Hyundai ei ole tolmuimeja!!
-
- algaja kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 2
- Liitunud: 14 Mär 2003, 16:00