Väga vastiku alatooni on see pilt tänaseks omandanud ...Frank kirjutas:Mõtlesid seda karikatuuri:Kristo kirjutas:Kunagi ilmus Autospordis karikatuur, et Burnsile tehti 806WRC kuna 206WRC-sse poleks ta oma suure egoga ära mahtunud..KuriUss kirjutas: Ära nüüd nii tõsiselt seda ka võtta. Peugeot 407 WRC-auto on täpselt samavõrd tõenäoline kui Peugeot 807 WRC.
PSA tegemised 2006
Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1484
- Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
- Asukoht: Sibulaküla
- Kontakt:
Neid Vauhdin Maailma jutte saab nüüd lugeda ka uuenenud VM-i kodulehel: http://www.vauhdinmaailma.fi/kuiskinta.jsp
Kasuta ikka turvavööd ka!
-
- Moderaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 5671
- Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
- Asukoht: seal kus ralli
- Kontakt:
Nüüd natuke ka ametlikku juttu, siia kuulujuttude kõrvale. Peugeot' spordiosakonna boss Jean-Pierre Nicolas teatas, et nad plaanivad toetada erameeskondi järgmisel aastal, kes oleks nõus 307 WRC autod ära ostma ja nenedga sõitma. Peugeot lubab koos autodega anda üle ka kogu tehniliste teadmiste pagasi. PSA otsib jätkuvalt uusi mootorispordi sarju Citroenile ja Peugeot'le, kuuldavasti on eesmärk tulevikus enam mitte osaleda kahe margiga samas sarjas, et vältida omavahelist rivaalitsemist.
Allikas: worldrallynews
Allikas: worldrallynews
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
OT,kuid kui siin see 806WRC karikatuur,siis tuleb mulle meelde,et kuskil 1990.aastate keskel pruukis Peugeot 806-t Spa 24 tunni sõidul (ikka üpris prestiižne võistlus) võistlusautona,millele oli aretatud tollase SuperTouring-masina sisu.Vist tahetai seda pruukida ka kuskil mujal turismiautode sarjades,kuid ju oli edu see,mis tulemata jäi ning Peugeot eelistas lõpuks ikka 406-le pühenduda,millega vähemalt Aiello Saksamaal suuri tegusid tegi...
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 5214
- Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
- Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
- Kontakt:
Saksa tootjad on kõik kas F1-s või turismi-ja sportautode sarjades.Sealmail on ringrajasõit ikka tunduvalt populaarsem publiku seas ning lisaks sealmaine bürokraatia on rallikorraldamise suht raskeks teinud (eriti kohalikud rohelised...)Märtinfänn kirjutas:Väga imelik et ükski saksa autotootja ei taha WRC-sse tulla.(Aga samas neil pole vajadust.Neil turg igalpool käes)Pole vaja niisama kekkama tulla.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1452
- Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
- Asukoht: Saaremaa
Wrc autosi on isegi N is ole peale Mitsu ja Subaru midagi.
Aastateest oli ka N rühma autosi rohkem,huvitav miks neid enam ei tehta,või tehakse,aga lihtsalt ei sõideta?
Olid ju sellised autod nagu Escort Cosworth,Toyota Celica,Nissna Pulsar,Isegi Mazdal oli 4 wd auto ,rääkimata Subarust ja Mitsust,mis ongi veel järgijäänud.
Aastateest oli ka N rühma autosi rohkem,huvitav miks neid enam ei tehta,või tehakse,aga lihtsalt ei sõideta?
Olid ju sellised autod nagu Escort Cosworth,Toyota Celica,Nissna Pulsar,Isegi Mazdal oli 4 wd auto ,rääkimata Subarust ja Mitsust,mis ongi veel järgijäänud.
-
- Diagnoos: rallisõltlane
- Reactions: 0
- Postitusi: 1864
- Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
- Asukoht: Elva
mida kuradit te kiitlete selle arendamisega. arendab, ei arenda, arendab, ei arenda blablabla. teised võidavad tiitleid sel ajal kui meie markkoke arendab. kõva mees muidugi aga tuleks ikka nii asjad korraldada, et saaks ükskord ka tiitli eest sõita nagu solburg ja bosse ja löööb. keda me petame selle jutuga, iseennast ainult. ma võin ka jõusaalis käia ja lipsu ette panna aga kui klubis tibid korvi annavad pole sest tolku midagi ja olen ikka kuival. nii ka meie markoga. kui järgmine aasta mitsu või skoda või hundayga sõidab kaagutame jälle koos et vot ku tore mees meil, oskab arendada. aga teised võidavad ja meil ikka nina norus.
-
- Rallifoorum 24/7
- Reactions: 0
- Postitusi: 4810
- Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Noh, samas on 123456-e jutul iva sees. Ok, ma saan aru, et autoga harjumine võtab aega, ja kindlasti on markko näpunäidetest ka kõvasti abi olnud, aga kuidas suudab Duval kiireimaid aegu näidata. Tal ju ka kõik uus peale rehvide. Ok punktiseis näitab midagi muud, aga igal rallil on ta näidanud tublisti paremaid aegasid kui Markko. Ausalt öelda, kui Markko võtab kasvõi ühe etapi võidu ja suudab selle peso liikuma panna, nagu tema seda tahab, siis minu pärast ta võib järgmine aasta ka skodasse minna. Ja kui ta ka selle auto liikuma paneb siis ma ütlen, et vot on kõva mees (mitte, et ta praegu ei oleks). Ja minu silmis ei ole arendaja sugugi kehvem mees maailmameistrist. Loomulikult räägitakse temast vähem, aga need kes vähegi autospordist jagavad, teavad, et just Markko ehitas Võitja auto(mida ta fordiga ka tegi, aga nats jäi puudu).
Ja Frank- Bosse sõidab 307-ga ikka teist aastat ja kui arvestada, et rehvid on uued ja 307 on 206-est ikka totaalselt erinev auto, siis olulist edu tal Markko ees ei ole, ainult üks hooaeg ja sedagi ainult pooltel rallidel (pooled lõpetas ta ju 3WD autoga)
Lõpeuseks, las poiss paneb samas vaimus edasi. Olgem ausad, et tema teab ikkagi rohkem kuidas asjalood tegelikult on.
Ja Frank- Bosse sõidab 307-ga ikka teist aastat ja kui arvestada, et rehvid on uued ja 307 on 206-est ikka totaalselt erinev auto, siis olulist edu tal Markko ees ei ole, ainult üks hooaeg ja sedagi ainult pooltel rallidel (pooled lõpetas ta ju 3WD autoga)
Lõpeuseks, las poiss paneb samas vaimus edasi. Olgem ausad, et tema teab ikkagi rohkem kuidas asjalood tegelikult on.
-
- III järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 177
- Liitunud: 24 Veebr 2003, 14:49
- Asukoht: Pärnu
1...6 mehele.
1...6 mehele.
Ole korraks kena ja viska pilk peale ka punktitabeli üldseisule.
Kas on midagi halvasti ? Ma ei tea küll midagi Peso võidusõidu filosoofiast, aga arvestades iga punkti tähtsust siis usun ka meeskonna nö tiimitöösse. Kas Peso oleks liider, kui ka Markko ainult silmad rullis peas võidu peale sõidaks ?
Minu jaoks ei ole need eneseõigustamisega seotud küsimused. Mul lihtsalt on väga hea meel, et Markkol ja Pesol nii hästi läheb. Usun ja loodan, et hakkab veel paremini minema. Vot.
Ei midagi isiklikku, Tiit
Ole korraks kena ja viska pilk peale ka punktitabeli üldseisule.
Kas on midagi halvasti ? Ma ei tea küll midagi Peso võidusõidu filosoofiast, aga arvestades iga punkti tähtsust siis usun ka meeskonna nö tiimitöösse. Kas Peso oleks liider, kui ka Markko ainult silmad rullis peas võidu peale sõidaks ?
Minu jaoks ei ole need eneseõigustamisega seotud küsimused. Mul lihtsalt on väga hea meel, et Markkol ja Pesol nii hästi läheb. Usun ja loodan, et hakkab veel paremini minema. Vot.
Ei midagi isiklikku, Tiit
kuid olgem ausad, praeguse seisuga tundub et kui märtin mõne etapi võidab, siis suuresti teiste ebaõnne tõttu. veel tuletan meelde, kuidas siinne rahvas burnsi kritiseeris kui teine peugotiga kogu aeg lõpuni tõristastedas poodiumikohti võttis ja tiitliheitluses väga kõva kandidaat oli, enne kuni haiguse tõttu enne hooaja lõppu kõrvale astus. me eestlastena eestlase poolt olles võib-olla pyyame kyll igas pisimas asjas midagi poitiivset näha, kuid kas seda tehaxe ka väljaspool maarjamaad, hästi ei usu. nii et vanad vitsad pexavad...
miks keegi siin svartsu-poissi ei kiida. tema ju mingid kolm-neli aastat arendab koledal kombel skodat. kiidab mis kole oma tööd alati, ainult pill ei hüüa. kedagi see svartsu meist ei koti.arendab või möllab, ainult keegi irvitab ta üle mõnikord, kui sedagi. nii ka markkoga härrased. kui ta võitma ei hakka, ei mäleta me isegi varsti seda enam. kuulake sommide kommentaare ja vaadake viimaste rallide ajakirjanduslikke üllitisi. loeb, bosse, solbu - keegi ei maini enam markkot konkurendina. see on tänase päeva tõde. see kas ta testib ja arendab, eks asjapulgad ikka tea ja näe seda aga uuel aastal võitjatiimi saavad need kes ka rallidel võita suudavad. vot see minu mure. me siin selle oma arendusjutuga ju petame iseennast, püüame matkamisele õigustust leida. svartsu ju keegi ei õigusta. vaatame tõele näkku. bosse ju liigub selle nn pasaga. mis me siin ikka heietame, et arendab ja teeb autost auto.no ega see markko ka nüüd jumal ole, eks inseneritöö ole ikka kõige tähtsam. selge see et pesö ei hakka ealeski markkole fordi ehitama. auto on selline, ole mees ,kohane ja sõida. tiimipealik ju ka ütles, et tundub et markko hakkab ehk nüüd aru saama kuidas selle autoga sõitma peab. otsene jutt ju selle kohta, et aeg on ka sõitjal enda võimekust näidata. ärge ärrituge, seltsimehed. ei kritiseeri siin kedagi aga ehk aitab sellest arendamise taha peitu pugemisjutust ja vaatame tõele näkku. markko on praegu aeglane ehk nn teise grupi mees. nii kahju kui see ka pole. otsige parem oma kommentaare kirjutades neid märke, mis näitavad markko sõidus peatset pööret paremusele. siis ka mul hea lugeda. PS. kaks viimast katset annavad mulle natukenegi optimismi.
-
- I järgu kommentaator
- Reactions: 0
- Postitusi: 841
- Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
- Asukoht: Tallinn
Eks igas jutus ole mingi iva sees, aga antud juhul on ikka liiga rutakalt negatiivsete järeldusteni jõutud.
Mis Markko siis tegema peaks? Silmad ruutus koguaeg võidu peale sõitma? Ma arvan, et ta sõidab just mõistlikult, kui ei ole endas ja autos kindel siis mõisapeale sõitu ei tule vaid tulevad väärtuslikud punktid. Ja mis teiste eest ära langemise kohta inisetakse, siis ralli on kord selline sport. Ei loe mis oleks ja mis võiks vaid see kuidas finišisse jõutakse ja palju punkte saadakse! Palju on selliseid mehi kes paar katset kõvasti sõidavad ja ülejäänud oma lollusega ära rikuvad, niimoodi ei tulda meistriks!
Mis auto aretamisse puutub, siis rajakõrval on neid teadjaid alati kõige rohkem. Seda, millist tööd Markko on teinud ja ka edaspidi teeb suudavad ainult insider'id hinnata.
Schwartsi suhtes on küll õige märkus, mina ka aru ei saa mida temast seal peetakse. Ei usu ma ka tema arendamise võimeid, pigem eks ta üks reklaami ja raha mees ole.
Mis Markko siis tegema peaks? Silmad ruutus koguaeg võidu peale sõitma? Ma arvan, et ta sõidab just mõistlikult, kui ei ole endas ja autos kindel siis mõisapeale sõitu ei tule vaid tulevad väärtuslikud punktid. Ja mis teiste eest ära langemise kohta inisetakse, siis ralli on kord selline sport. Ei loe mis oleks ja mis võiks vaid see kuidas finišisse jõutakse ja palju punkte saadakse! Palju on selliseid mehi kes paar katset kõvasti sõidavad ja ülejäänud oma lollusega ära rikuvad, niimoodi ei tulda meistriks!
Mis auto aretamisse puutub, siis rajakõrval on neid teadjaid alati kõige rohkem. Seda, millist tööd Markko on teinud ja ka edaspidi teeb suudavad ainult insider'id hinnata.
Schwartsi suhtes on küll õige märkus, mina ka aru ei saa mida temast seal peetakse. Ei usu ma ka tema arendamise võimeid, pigem eks ta üks reklaami ja raha mees ole.