PSA tegemised 2006

Maailma rallitippude käekäigust

Moderaatorid: KAIKUL, Jaanus, Strike, jagr, Erki

KuriUss
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1484
Liitunud: 07 Mär 2003, 18:29
Asukoht: Sibulaküla
Kontakt:

Postitus Postitas KuriUss »

Frank kirjutas:
Kristo kirjutas:
KuriUss kirjutas: Ära nüüd nii tõsiselt seda ka võtta. Peugeot 407 WRC-auto on täpselt samavõrd tõenäoline kui Peugeot 807 WRC.
Kunagi ilmus Autospordis karikatuur, et Burnsile tehti 806WRC kuna 206WRC-sse poleks ta oma suure egoga ära mahtunud..
Mõtlesid seda karikatuuri:
Pilt
Väga vastiku alatooni on see pilt tänaseks omandanud ...
Erki
Kiddo soon 5000!
Reactions: 0
Postitusi: 5497
Liitunud: 19 Jaan 2003, 13:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Erki »

Seda küll, aga ega tulevikku ette näha ei saa. Ja samas kaotavadki karikatuurid oma väärtuse kiiresti, olles parimad vaid siis, kui asi on päevakajaline.
gaas on endiselt laiffi
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

Neid Vauhdin Maailma jutte saab nüüd lugeda ka uuenenud VM-i kodulehel: http://www.vauhdinmaailma.fi/kuiskinta.jsp
Kasuta ikka turvavööd ka!
Jaanus
Moderaator
Moderaator
Reactions: 0
Postitusi: 5671
Liitunud: 15 Jaan 2003, 11:54
Asukoht: seal kus ralli
Kontakt:

Postitus Postitas Jaanus »

Nüüd natuke ka ametlikku juttu, siia kuulujuttude kõrvale. Peugeot' spordiosakonna boss Jean-Pierre Nicolas teatas, et nad plaanivad toetada erameeskondi järgmisel aastal, kes oleks nõus 307 WRC autod ära ostma ja nenedga sõitma. Peugeot lubab koos autodega anda üle ka kogu tehniliste teadmiste pagasi. PSA otsib jätkuvalt uusi mootorispordi sarju Citroenile ja Peugeot'le, kuuldavasti on eesmärk tulevikus enam mitte osaleda kahe margiga samas sarjas, et vältida omavahelist rivaalitsemist.

Allikas: worldrallynews
Külaline
Reactions: 0

Postitus Postitas Külaline »

Milline võib olla tõenäosus sellisel variandil, et PSA kaob, kuid nt Bozian võtab üle 307 arendamise ja OMV sidruni? Sama nagu M-Sport või ProDrive. Ja PSA annab raha vähem kui varem, kuid mingi toetud jääb.
Kristo
---
---
Reactions: 0
Postitusi: 3475
Liitunud: 15 Jaan 2003, 12:16
Asukoht: Everywhere
Kontakt:

Postitus Postitas Kristo »

OMV küll puhtalt määrdeainete firma. Aga kui keegi Citroenide veeretamise üle peaks võtma, siis ilmselt Kronos.
Kasuta ikka turvavööd ka!
Külaline
Reactions: 0

Postitus Postitas Külaline »

OMV all ma pidasingi seda tiimi silomas, kes Stohli sõisutab aga nimi ei tulnud meelde. Seda et OMV määrdeaineid teeb, on liigagi selge ;)
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

OT,kuid kui siin see 806WRC karikatuur,siis tuleb mulle meelde,et kuskil 1990.aastate keskel pruukis Peugeot 806-t Spa 24 tunni sõidul (ikka üpris prestiižne võistlus) võistlusautona,millele oli aretatud tollase SuperTouring-masina sisu.Vist tahetai seda pruukida ka kuskil mujal turismiautode sarjades,kuid ju oli edu see,mis tulemata jäi ning Peugeot eelistas lõpuks ikka 406-le pühenduda,millega vähemalt Aiello Saksamaal suuri tegusid tegi...
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Väga imelik et ükski saksa autotootja ei taha WRC-sse tulla.(Aga samas neil pole vajadust.Neil turg igalpool käes)Pole vaja niisama kekkama tulla.
mrali
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 5214
Liitunud: 21 Aug 2003, 11:41
Asukoht: Tallinn, Lääne-Eesti
Kontakt:

Postitus Postitas mrali »

Märtinfänn kirjutas:Väga imelik et ükski saksa autotootja ei taha WRC-sse tulla.(Aga samas neil pole vajadust.Neil turg igalpool käes)Pole vaja niisama kekkama tulla.
Saksa tootjad on kõik kas F1-s või turismi-ja sportautode sarjades.Sealmail on ringrajasõit ikka tunduvalt populaarsem publiku seas ning lisaks sealmaine bürokraatia on rallikorraldamise suht raskeks teinud (eriti kohalikud rohelised...)
Fulber
Hooaja Rallivõlur
Hooaja Rallivõlur
Reactions: 0
Postitusi: 1589
Liitunud: 15 Nov 2003, 23:06
Kontakt:

Postitus Postitas Fulber »

Need mägra peeru vennad on igal pool risti jalus.
Afka
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1452
Liitunud: 08 Mai 2003, 08:23
Asukoht: Saaremaa

Postitus Postitas Afka »

Wrc autosi on isegi N is ole peale Mitsu ja Subaru midagi.
Aastateest oli ka N rühma autosi rohkem,huvitav miks neid enam ei tehta,või tehakse,aga lihtsalt ei sõideta?
Olid ju sellised autod nagu Escort Cosworth,Toyota Celica,Nissna Pulsar,Isegi Mazdal oli 4 wd auto ,rääkimata Subarust ja Mitsust,mis ongi veel järgijäänud.
Märtinfänn
Diagnoos: rallisõltlane
Diagnoos: rallisõltlane
Reactions: 0
Postitusi: 1864
Liitunud: 02 Jaan 2005, 16:32
Asukoht: Elva

Postitus Postitas Märtinfänn »

Kõige hullem selle juures on see et, Märtin tuntud auto arendajana.arendab Põhukoti viimaseni välja.Ning seejärel pannakse pillid kotti.

Märtini jutust on ka läbi käinud ju lõpetamise mõtted.Nii et....
123456
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Apr 2005, 21:04

Postitus Postitas 123456 »

mida kuradit te kiitlete selle arendamisega. arendab, ei arenda, arendab, ei arenda blablabla. teised võidavad tiitleid sel ajal kui meie markkoke arendab. kõva mees muidugi aga tuleks ikka nii asjad korraldada, et saaks ükskord ka tiitli eest sõita nagu solburg ja bosse ja löööb. keda me petame selle jutuga, iseennast ainult. ma võin ka jõusaalis käia ja lipsu ette panna aga kui klubis tibid korvi annavad pole sest tolku midagi ja olen ikka kuival. nii ka meie markoga. kui järgmine aasta mitsu või skoda või hundayga sõidab kaagutame jälle koos et vot ku tore mees meil, oskab arendada. aga teised võidavad ja meil ikka nina norus.
Frank
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 3012
Liitunud: 17 Veebr 2003, 13:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Frank »

rahune maha!
Ei saa võita tiitlit masinaga mis pole võimeline tiitlit võitma, sellest järeldus: masin ei arene, pole mingit tiitlit.

Ja Solberg, Loeb ning Grönholm on sõitnud enda masinatega juba 4 aastat ja need on nende järgi üles ehitatud.
"Come on, you can see more than that"
aix
Rallifoorum 24/7
Rallifoorum 24/7
Reactions: 0
Postitusi: 4810
Liitunud: 10 Veebr 2003, 22:47
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas aix »

Noh, samas on 123456-e jutul iva sees. Ok, ma saan aru, et autoga harjumine võtab aega, ja kindlasti on markko näpunäidetest ka kõvasti abi olnud, aga kuidas suudab Duval kiireimaid aegu näidata. Tal ju ka kõik uus peale rehvide. Ok punktiseis näitab midagi muud, aga igal rallil on ta näidanud tublisti paremaid aegasid kui Markko. Ausalt öelda, kui Markko võtab kasvõi ühe etapi võidu ja suudab selle peso liikuma panna, nagu tema seda tahab, siis minu pärast ta võib järgmine aasta ka skodasse minna. Ja kui ta ka selle auto liikuma paneb siis ma ütlen, et vot on kõva mees (mitte, et ta praegu ei oleks). Ja minu silmis ei ole arendaja sugugi kehvem mees maailmameistrist. Loomulikult räägitakse temast vähem, aga need kes vähegi autospordist jagavad, teavad, et just Markko ehitas Võitja auto(mida ta fordiga ka tegi, aga nats jäi puudu).
Ja Frank- Bosse sõidab 307-ga ikka teist aastat ja kui arvestada, et rehvid on uued ja 307 on 206-est ikka totaalselt erinev auto, siis olulist edu tal Markko ees ei ole, ainult üks hooaeg ja sedagi ainult pooltel rallidel (pooled lõpetas ta ju 3WD autoga)
Lõpeuseks, las poiss paneb samas vaimus edasi. Olgem ausad, et tema teab ikkagi rohkem kuidas asjalood tegelikult on.
tiit
III järgu kommentaator
III järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 177
Liitunud: 24 Veebr 2003, 14:49
Asukoht: Pärnu

1...6 mehele.

Postitus Postitas tiit »

1...6 mehele.
Ole korraks kena ja viska pilk peale ka punktitabeli üldseisule.
Kas on midagi halvasti ? Ma ei tea küll midagi Peso võidusõidu filosoofiast, aga arvestades iga punkti tähtsust siis usun ka meeskonna nö tiimitöösse. Kas Peso oleks liider, kui ka Markko ainult silmad rullis peas võidu peale sõidaks ?
Minu jaoks ei ole need eneseõigustamisega seotud küsimused. Mul lihtsalt on väga hea meel, et Markkol ja Pesol nii hästi läheb. Usun ja loodan, et hakkab veel paremini minema. Vot.
Ei midagi isiklikku, Tiit
arz
Statistik
Reactions: 0
Postitusi: 1056
Liitunud: 16 Veebr 2003, 12:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas arz »

kuid olgem ausad, praeguse seisuga tundub et kui märtin mõne etapi võidab, siis suuresti teiste ebaõnne tõttu. veel tuletan meelde, kuidas siinne rahvas burnsi kritiseeris kui teine peugotiga kogu aeg lõpuni tõristastedas poodiumikohti võttis ja tiitliheitluses väga kõva kandidaat oli, enne kuni haiguse tõttu enne hooaja lõppu kõrvale astus. me eestlastena eestlase poolt olles võib-olla pyyame kyll igas pisimas asjas midagi poitiivset näha, kuid kas seda tehaxe ka väljaspool maarjamaad, hästi ei usu. nii et vanad vitsad pexavad...
123456
algaja kommentaator
algaja kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 12
Liitunud: 12 Apr 2005, 21:04

Postitus Postitas 123456 »

miks keegi siin svartsu-poissi ei kiida. tema ju mingid kolm-neli aastat arendab koledal kombel skodat. kiidab mis kole oma tööd alati, ainult pill ei hüüa. kedagi see svartsu meist ei koti.arendab või möllab, ainult keegi irvitab ta üle mõnikord, kui sedagi. nii ka markkoga härrased. kui ta võitma ei hakka, ei mäleta me isegi varsti seda enam. kuulake sommide kommentaare ja vaadake viimaste rallide ajakirjanduslikke üllitisi. loeb, bosse, solbu - keegi ei maini enam markkot konkurendina. see on tänase päeva tõde. see kas ta testib ja arendab, eks asjapulgad ikka tea ja näe seda aga uuel aastal võitjatiimi saavad need kes ka rallidel võita suudavad. vot see minu mure. me siin selle oma arendusjutuga ju petame iseennast, püüame matkamisele õigustust leida. svartsu ju keegi ei õigusta. vaatame tõele näkku. bosse ju liigub selle nn pasaga. mis me siin ikka heietame, et arendab ja teeb autost auto.no ega see markko ka nüüd jumal ole, eks inseneritöö ole ikka kõige tähtsam. selge see et pesö ei hakka ealeski markkole fordi ehitama. auto on selline, ole mees ,kohane ja sõida. tiimipealik ju ka ütles, et tundub et markko hakkab ehk nüüd aru saama kuidas selle autoga sõitma peab. otsene jutt ju selle kohta, et aeg on ka sõitjal enda võimekust näidata. ärge ärrituge, seltsimehed. ei kritiseeri siin kedagi aga ehk aitab sellest arendamise taha peitu pugemisjutust ja vaatame tõele näkku. markko on praegu aeglane ehk nn teise grupi mees. nii kahju kui see ka pole. otsige parem oma kommentaare kirjutades neid märke, mis näitavad markko sõidus peatset pööret paremusele. siis ka mul hea lugeda. PS. kaks viimast katset annavad mulle natukenegi optimismi.
Rasmus
I järgu kommentaator
I järgu kommentaator
Reactions: 0
Postitusi: 841
Liitunud: 11 Sept 2003, 09:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Rasmus »

Eks igas jutus ole mingi iva sees, aga antud juhul on ikka liiga rutakalt negatiivsete järeldusteni jõutud.
Mis Markko siis tegema peaks? Silmad ruutus koguaeg võidu peale sõitma? Ma arvan, et ta sõidab just mõistlikult, kui ei ole endas ja autos kindel siis mõisapeale sõitu ei tule vaid tulevad väärtuslikud punktid. Ja mis teiste eest ära langemise kohta inisetakse, siis ralli on kord selline sport. Ei loe mis oleks ja mis võiks vaid see kuidas finišisse jõutakse ja palju punkte saadakse! Palju on selliseid mehi kes paar katset kõvasti sõidavad ja ülejäänud oma lollusega ära rikuvad, niimoodi ei tulda meistriks!
Mis auto aretamisse puutub, siis rajakõrval on neid teadjaid alati kõige rohkem. Seda, millist tööd Markko on teinud ja ka edaspidi teeb suudavad ainult insider'id hinnata.
Schwartsi suhtes on küll õige märkus, mina ka aru ei saa mida temast seal peetakse. Ei usu ma ka tema arendamise võimeid, pigem eks ta üks reklaami ja raha mees ole.
Vasta