(Ei tea kas see artikkel nüüd tervet teemat väärib, aga aitähh)
Nõustun Jaanusega. Kui järgmine aasta kohti napib siis on rahanumber see mis määrab selle kes kuhu läheb. Ei usu, et Markko tööta jääb, ma pakun, et praeguse seisuga on Markko reiting kõrgel ja tõuseb selle hooaja vältel veelgi.
Hetkel olen mina isiklikult väga rahul Markko sõiduga, vähemalt selle lühikese ajaga on ta ennast heast küljest näidanud. Kaks poodiumi ja MMil teine koht ju ikkagi! Rahulikult autoga kohaneda ja sealjuures alati ilma liigseid riske võtmata lõpuni tulnud. Esimesed katsevõidud näitavad, et ka kiirus on säilinud.
Viriseda ja kritiseerida tasuks alles siis kui Markko mitme (kruusa)ralli vältel häviks. Esimesed kolm rallit on ju kõik radikaalselt erinevad, nende põhjal ei tohiks mingeid järeldusi teha.
De facto on Peugeotil võimsaim mootor, seda näitab WRC ning ka Markko ise on seda kiitnud.
Kuid võitmiseks sellest ei piisa, selge see. Eelmine aasta esines rohkelt probleeme vastupidavusega, õnneks need hakkavad vist läbi saama. Millegipärast tundub mulle et Grönholm ei ole teab-mis arendaja. Pigem oldi ametis kirumise ja kraaklemisega kui tõsise arendamisega. Seda tööd, mida Markko siiani teinud on ja edaspidi tegema peab suudavad ainult insider'id hinnata, lihtsurelikud võivad ainult aimata.
See, et Solbergile või Loebile alla jäädakse ei ole ime. Nad on kõvad sõidumehed, pealegi tunnevad nad oma autosid niivõrd hästi (on pikalt nendega sõitnud ning pideva arendamisega tegelenud) ning seetõttu pole siin midagi imestada. Markko suutis neile konkurentsi pakkuda, händikäpiks oli pigem Fordi mootor ja vastupidavus üldse.
Ühesõnaga, kannatust. Ärge lootke kiireid imesid ja te ei pea nutma. Ja Peugeot ei ole üldse nii lootusetu auto, küll me veel sõidame
