Eelmise hooaja kogemusi arvestades võrreldes on nüüd seda mängu natuke muudetud. Mis parata, inimene ei ole ilmeksimatu loogilis-aritmeetiline masin, mis juba alguses suudaks optimaalse lahenduse leida. Loodetavasti näeme kõik, et ka seekord liigume õiges suunas

Hooaja üldvõitja saab nagu ennegi endale moderaatoriõigused siin alamfoorumis ning tiitli "F1 ekspert", mille pärandab talle tiitlikaitsja.
Peale tuleb mängu üldvõitja jaoks väike rahaline auhind.

Summa suurus oleneb hooaja lõpuks kogutud punktidest, kusjuures 1000 punkti võrdub 1€-ga.
Nüüd siis selle hooaja reeglid. Nagu eelmine hooaeg tõestas. Mängu kasutajapoolne külg jääb samaks, st. sisestada pole muud vaja kui ringiaeg ja piloot. Küll aga muutub punktide arvutamise põhimõte.
Nagu tavaliselt, on võimalik ringiaja eest teenida max 1000p, ning 1p kui paned 0,999 sekundiga mööda.
Lõpptulemuse saamiseks tuleb see summa aga korrutada koefitsendiga, mille suurus sõltub igal piloodil sellest, millisel positsioonil ta parajasti MM üldseisus asub, ning kohast asjaomase etapi kiireimate ringide arvestuses.
Koefitsendid avaldatakse iga etapi eel tabelina (vt. allpool).
Tabeli ülaosas olevad 1., 2. ja 3. koht näitavad vastavaid positsioone kiireimate ringide tabelis, mille võib hõlpsasti leida saidilt www.formula1.com
Iga kiireima ringi eest MM-sarjas läheb piloodi koefitsent 1. koha eest 0,010 võrra väiksemaks. Samuti läheb koefitsent piloodil 0,010 võrra kõrgemaks, kui ta lõpetab etapi 10. kohast madalamal. 2. ja 3. koha koefitsendid arvutatakse vastavalt valemile n-(n-1)/3, kusjuures n tähistab koefitsenti 1. koha eest. Tabelist väljapool on kõik koefitsendid võrdsed ühega.
Võrdsetel positsioonidel olevatest pilootidest on eespool see, kelle tiim on konstruktorite karika arvestuses eespool. Ülejäänute järjestus jääb samaks, mis eelmises tabelis.
Juhul kui mõni põhipilootidest starti ei tule, saab varupiloot koefitsendi, mis on 0,1 võtta kõrgem antud tiimi nõrgima piloodi põhikoefitsendist.
Iga etapivõidu eest saab mängija preemiaks 10 punkti. Võrdse arvu punktide korral on eelis sellel, kelle aeg oli kiireimale ringile lähemal. Kui ka see on võrdne, siis postituse aja järgi. Varem postitanu on eespool.
Hooaja üldseisu võitja on muidugi see kel enim punkte. Kui punktisumma võrdne, siis loeb etapivõitude arv, seejärel teised kohad jne.
Veel mõned olulised punktid:
Kahel mängijal ei tohi olla ühesugune aeg.
Vajaduse korral on mul õigus paluda kasutajatelt postitada oma ennustus pm-i teel.
Ennustamine lõpeb soojendusringi ajal enne starti.
Nüüd natuke inffi eelseisva etapi kohta.

Lap Distance
3.295miles/5.2720km
Lap Record
Michael Schumacher 1m24.125s
Race Distance
191.110miles/305.7760km
Number of Laps
58
2004 Race Results
1 Michael Schumacher
2 Rubens Barrichello
3 Fernando Alonso
4 Ralf Schumacher
5 Juan Pablo Montoya
6 Jenson Button
7 Jarno Trulli
8 David Coulthard
Koefitsentide tabel:
Piloot 1. koht 2. koht 3. koht
M. Schumacher 1,500 1,333 1,167
R. Barrichello 1,600 1,400 1,200
J. Button 1,700 1,467 1,233
T. Sato 1,800 1,533 1,267
F. Alonso 1,900 1,600 1,300
G. Fisichella 2,000 1,667 1,333
M. Webber 2,100 1,733 1,367
N. Heidfeld 2,200 1,800 1,400
J.-P. Montoya 2,300 1,867 1,433
K. Räikkönen 2,400 1,933 1,467
F. Massa 2,500 2,000 1,500
J. Villeneuve 2,600 2,067 1,533
D. Coulthard 2,700 2,133 1,567
C. Klien 2,800 2,200 1,600
J. Trulli 2,900 2,267 1,633
R. Schumacher 3,000 2,333 1,667
T. Monteiro 3,100 2,400 1,700
N. Karthikeyan 3,100 2,400 1,700
C. Albers 3,300 2,533 1,767
P. Friesacher 3,300 2,533 1,767